تعمیر چیلر

تعمیر چیلر


نمایندگی مجاز نصب،سرویس و تعمیر چیلر در غرب تهران کلیه امکانات مورد نیاز مشتری را با بالاترین کیفیت ممکن به وی ارائه می‌کند. از سرویس چیلر تا عیب یابی و تعمیرات آن توسط تعمیرکاران با تجربه این مرکز انجام می‌پذیرد.

با توجه به این که تعمیرکاران نمایندگی مجاز از دانش روز دنیا جهت  نصب ، سرویس و تعمیر چیلر‌ در غرب تهران  گوناگون برخوردار هستند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید دستگاه را جهت تعمیرات چیلر به آن‌ها بسپارید و پس از انجام سرویس‌های لازم از خنکی باد منتشر شده توسط آن بهره‌مند شوید.

با توجه به این که رضایت مشتری از مهم‌ترین نکات قابل توجه این مرکز است. بنابراین تعمیرکاران با مسئولیت پذیری کامل خدمات مورد نظر مشتری را به وی ارائه می‌کنند.

به متخصصان ما برای نصب، سرویس و تعمیر چیلر در غرب تهران اعتماد کنید

مهم نیست چیلر خود را از کجا خریداری کرده اید و چه برندی دارد متخصصان حرفه ای و باتجربه ما شارژ گاز ، نصب ، سرویس و تعمیر چیلر در غرب تهران را  پشتیبانی می کنند.

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر  و سرویس کولر گازی و سرویس داکت اسپیلت و سرویس مینی چیلر و سرویس سردخانه و سرویس اسپیلت و سرویس پکیج در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی سرویس ، نصب و تعمیرات چیلر و کولر گازی  فعالیت می کند و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده ایم  که این بزرگترین افتخار ما می باشد

چرا فدک تهویه را به عنوان تعمیر چیلر در غرب تهران انتخاب کرد

اگر ساکن منطقه غرب تهران هستید و به تعمیر چیلر ، سرویس چیلر ، نصب چیلر ، شارژ گاز چیلر نیاز دارید به ما اعتماد کنید.

فدک تهویه بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر چیلر در غرب تهران می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تخصص و مهارت کافی برخوردار می باشند. تعمیر چیلر در غرب تهران از خدمات ویژه ما می باشد که به صورت کاملا تخصصی توسط بهترین تعمیرکاران چیلر انجام می شود.

فدک تهویه چندین سال به عنوان یک  مرکز و  تعمیرگاه مجاز تخصصی چیلر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و تا کنون به لطف و یاری خداوند و وفاداری مشتریان گرامی توانسته است  به توانایی و جایگاه خاصی دست پیدا کند و در حال حاضر یکی از فعال ترین و متخصص ترین تعمیرگاه های مجاز تعمیر چیلر در تهران می باشد.

فدک تهویه جهت رفاه حال مشتریان عزیز تا هرچه سریع تر بتوانند در مواقع بحرانی به خدمات چیلر دسترسی داشته باشند شعب گوناگونی را در سراسر تهران افتتاح کرده است تا بتواند هرچه سریع تر خود را به مشتری برساند.

یکی از مناطق تحت پوشش فدک تهویه غرب تهران می باشد که کلیه خدمات چیلر از قبیل تعمیر چیلر در غرب تهران ، سرویس چیلر در غرب تهران ، نصب چیلر در غرب تهران ، شارژ گاز چیلر در غرب تهران  به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

اگر شما ساکن مناطق غرب تهران هستید یا محل کارتان در غرب تهران می باشد و به خدمات چیلر نیاز دارید  همین حالا با ما تماس بگیرید تا گروهی از متخصص ترین تعمیرکاران چیلر در سطح شهر را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

تعمیر چیلر
تعمیر چیلر

بهترین تعمیرکاران چیلر با ما کار می کنند

یکی از ویژگی های فدک تهویه داشتن بهترین و متبحرترین و یا تجربه ترین تعمیرکاران چیلر می باشد که در بهترین آموزشگاه های سطح کشور اموزش دیده اند و علم خود را به روز کرده اند تا بتوانند سر سخت عیب های چیلر را به نحو احسن  برطرف کنند.

  • داشتن علم به روز در زمینه تعمیرات و عیب یابی
  • داشتن مهارت و تخصص در زمینه تعمیرات 
  • منظم و وقت شناس در زمان انجام خدمات
  • از اخلاق و روابط عمومی بالا برخوردار هستند

ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز تعمیر چیلر در غرب تهران

اگر قصد دارید خدمات مورد نظرتان را از تعمیرگاه مجاز دریافت کنید. بهتر است با ویژگی‌هایی متمایز  این مرکز آشنایی کافی داشته باشید.

  • کارشناسان فنی این مرکز از دانش و تخصص کافی جهت تعمیر و سرویس انواع چیلر‌های مختلف برخوردار هستند. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید کلیه خدمات مورد نظرتان را به نحو احسنت دریافت کنید.
  • با اولین تماس تلفنی کارشناسان تعمیرگاه مجاز در محل حاضر می‌شوند و خدمات سرویس چیلر، نصب و جابجایی یا تعمیر آن را به انجام می‌رسانند.
  • علاوه بر تماس تلفنی از طریق فرم آنلاین یا ارسال ایمیل نیز می‌توانید نسبت به دریافت خدمات اقدام فرمایید.
  • تمامی قطعات ارائه شده دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت نیاز می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید.
  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران برای مشتریان
  • امکان دریافت خدمات مناسب از طریق تکمیل فرم آنلاین وب سایت یا ارسال ایمیل
  • انجام عیب یابی و تعمیر چیلر در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه نسبت به سایر مرکز مشابه
  •  صرفه جویی در زمان، زیرا نیازی به حمل چیلر تا محل نمایندگی وجود ندارد.

از چه راهایی می توانید با مرکز تعمیر چیلر در غرب تهران تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

می توانید تعمیرات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین از ما بخواهید.

با ثبت درخواست خود از طریق فرم زیر از ۱۰ % تخفیف بهره مند شوید
  • فقط در استان تهران خدمات داده میشود

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر  در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک تهویه ارائه ی سرویس های نگهداری و تعمیر چیلر با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود

شارژ گاز چیلر در غرب تهران

یکی از مشکلات شایعی چیلر که در صد زیادی از مشتریان به علت آن با ما تماس می گیرند کمبود شارژ گاز چیلر می باشد . مبردها مهم ترین قسمت چرخه عملکرد چیلر می باشد که کمبود یا نبود آن باعث اختلال و مشکلاتی در چیلر می شود.

اگر مقدار سرمادهی کولر گاهش پیدا کند و یا روی لوله ها یا پنل چیلر برف بزند نشانه کمبود گاز چیلر می باشد در چنین شرایطی از یک تعمیر کار بخواهید تا شارژ گاز چیلر شما را انجام دهد.

اگر ساکن غرب تهران هستید و کولرتان به گاز نیاز دارد با مرکز تخصصی شارژ گاز چیلر در غرب تهران تماس بگیرید تا عمل شارژ گاز برایتان انجام شود

زمانی که شما کولرگازیتان را تازه نصب کرده اید و یا زمانی که براثر نشتی از لوله ها گاز دستگاه هدر رفته است شما باید با مرکز تخصصی شارژ گاز چیلر در غرب تهران تماس بگیرد و درخواست کمک کنید.

سرویس چیلر
سرویس چیلر

نصب چیلر در غرب تهران

نصب چیلر، شامل حمل به داخل موتورخانه و نصب آن بر روی فونداسیون است. برای اینکه چیلر به درستی نصب شود و کمپرسورهای چیلر دچار مشکل نشود، وجود لاستیک و فونداسیون بر زیر چیلرها بسیار مهم است. برای نصب چیلر، داشتن جرثقیل مناسب با توجه به ساپورتهای مناسب بسیار حائز اهمیت است. چیلرهای هواخنک معمولا بر روی پشت بام نصب شده که این خود باعث این می‌شود که دیگر از برج خنک کن استفاده نشده و نصب کل چیلر به طور کلی راحت تر خواهد بود. در صورتی که چیلر آب خنک باشد، معمولا درون موتورخانه مسقف قرار دارد که باید در این صورت، محل را برای درست قرارگیری چیلر انتخاب کرد تا بتوان به برج خنک کن نیز دسترسی داشت.

بعد از جاگذاری چیلر، باید از نحوه قرارگیری درست چیلر و تراز بودن نسبت به لوله‌ها و قسمت‌های دیگر اطمینان حاصل کرد. قبل از نصب چیلر باید نحوه‌ی قرارگیری خروجی های چیلر و همچینین اینکه چگونه قرار است نسبت به باقی تجهیزات لوله کشی شود در نظر گرفته شود که این وظیفه را طراح به عهده می‌گیرد.

5/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *