ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی


ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی,خرید,فروش,راهنمای کنترل کولر گازی Hitachi را از ما بخواهید . در این مرکز انواع ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی قدیمی,اینورتر,اصلی,ایستاده با بهترین کیفیت ها ارائه می شود. همچنین آموزش راهنمای استفاده از کنترل را برای شما قرار داده ایم تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید.خرید کنترل کولر گازی.

به فروشگاه ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی Hitachi خوش آمدید

ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI خود را گم کرده اید و یا خراب شده است و یا اینکه کولر دست دوم خریدید و کنترل ندارد و یا اینکه به خانه جدید مهاجرت کردید و کولر صاحب خانه کنترل ندارد ؟؟ آیا نمیدانید کدام نوع کنترل کولر گازی هیتاچی Hitachi مختص اسپیلت شماست ؟ این موضوع نباید شما را نگران کند چرا که ما متخصص این کار هستیم. در این مرکز انواع ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی اصلی,قدیمی,اینورتر فروخته میشود همجنین آموزش,راهنمای کنترل کولر گازی هیتاچی را بری شما قرار داده ایم تا با راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.در این مرکز کلیه خدمات تعمیر کولر گازی ، تعمیر اسپیلت  و تعمیر داکت اسپیلت به بهترین نحو انجام میشود.

برای خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI به شماره زیر در شبکه های اجتماعی پیام دهید.

واتساپ – تلگرام – اینستاگرام – ایتا-روبیکا-سروش

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولر گازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI

کم کم هوا رو به گرمی می رود و استفاده از کولر گازی زیاد خواهد شد. گرچه در هوای سرد نیز کولر گازی استفاده های بسیاری برای مصرف کنندگان دارد. اما زمزمه بهار از همین الان می تواند آدمی را به خوبی خنک کند. مگر می شود در هوای سرد از وسایل گرم کننده استفاده نکرد؟ و یا اینکه در هوای گرم، عرق کردن پشت سر هم را تحمل کرد؟ بررسی و رفع ایرادات یک کولر گازی مخصوصا کنترل آن بسیار اهمیت دارد.

اگر شما هم از جدیدترین تکنولوژی خنک کننده و گرم کننده هوا توسط کولرهای گازی ریموت دار استفاده می کنید، احتمالا با سوالات بسیاری مواجه شده اید. استفاده از تکنولوژی های روز کولرهای گازی هیتاچی می تواند مسائل جدیدی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه هزینه بالایی برای خرید این کولر گازی پرداخت کرده اید، پس بهتر است مراقب باشید تا قطعات آن از جمله ریموت خراب ویا گم نشود.ا

ما اگر به هر دلیلی به کنترل دستگاه خود دسترسی نداشتید تا بتوانید کولرتان را روشن کنید یا تنظیمان دمای آن را انجام دهید اصلا نگران نباشید. ما در این مرکز به خرید,فروش ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی در انواع مدلها و تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر فن کویل ،  تعمیر سردخانه و تعمیر پکیج نیز می پردازیم.

ریموت کنترل کولرگازی هیتاچی اصلی

به نظر شما اصل بودن کنترل کولر گازی چه قدر اهمیت دارد؟

ریموت کنترل اصلی کولر گازی هیتاچی HITACHI از همان ابتدا و هنگام خرید کولر گازی، با این وسیله بوده است و کنترل اورجینال محسوب می شود؛ زمانی که ریموت کنترل اورجینال یا همان اصلی کولر گازی دچار مشکل شود یا آن را گُـُم کنید، نمی توانید دوباره ریموت کنترل اصلی را خریداری کنید.خرید ریموت کنترل اصلی برای دومین بار به دلیل اینکه کولر های گازی قدیمی هستند و تولید جدیدی صورت نگرفته است، مقدور نخواهد بود؛ به همین دلیل، مجبور هستید که از سکند ریموت استفاده کنید.

سکند ریموت، ریموتی است که می توانید به عنوان جایگزین ریموت کنترل اصلی کولر گازی از آن استفاده کنید؛ این ریموت تمامی امکانات ریموت کنترل اصلی و حتی بیشتر از آن را دارد. برای مثال، ریموت کنترل اصلی کولر گازی از دما سنج، قفل کودک یا حتی نمایشگر وضعیت آب و هوایی برخوردار نیست در حالی که سکند ریموت این امکانات را دارد.

ما در کار خود متخصص هستیم چرا که برای تمامی مشکلات کولر گازی هیتاچی راه حل داریم. جالب است بدانید درست مثل عتیقه فروشی ها، کلکسیونی از برندهای قدیمی کنترل یا ریموت کولر گازی هیتاچی HITACHI اصلی را داریم و نیازی نیست در بازار دنبال بگردید.

ما برای همه این مشکلات راه حل داریم. پس نگران نباشید.

چه راه هایی هست تا کنترل کولرگازی هیتاچی HITACHI یا همان ریموت کولر گازی هیتاچی را تست کنیم که متوجه شویم سالم است یا نه؟ شاید هم کنترل کولر گازی جدید لازم دارید؟ اصلا مطمئن هستید کنترل خودتان کار نمی کند؟ شاید خراب نشده باشد؟ اگر ریموت کولر گازی هیتاچی HITACHI را گم کنید، چگونه می خواهید از بازار تهیه کنید و یک جنس خوب پیدا کنید؟ کولر گازی هیتاچی از جمله برندهای مشهور در میان کولرهای گازی می باشد که بدون کنترل استفاده از آن تقریبا غیر ممکن است. متن زیر را تا پایان بخوانید و اطلاعات خود را افزایش دهید جهت خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI

  • چگونه کنترل کولرگازی هیتاچی را تست کنیم؟
  • چرا کنترل کولر گازی کار نمی کند؟
  • خرید کنترل کولر گازی چگونه است؟
  • تهیه ریموت کولر گازی  Hitachi از ما چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟
  • طرز استفاده از ریموت کولرگازی چگونه است؟

انواع کنترل کولر گازی هیتاچی Hitachi

برای خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI به شماره زیر در شبکه های اجتماعی پیام دهید.

واتساپ – تلگرام – اینستاگرام – ایتا-روبیکا-سروش

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولر گازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

چرا ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی کار نمی کند؟

خب برای فروش,خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI اول باید مطمئن باشید که ریموت کار نمی کند. اگر دکمه روشن ریموت را فشار داده اید و کار نمی کند، لزوما به معنی خراب بودن آن نیست. باید تست شود تا برای شما واضح گردد که ریموت کار می کند یا خیر. با توجه به اینکه ریموت نقش فرستنده را بازی می کند و مادر برد دستگاه نقش گیرنده، ممکن است برد مادر دچار مشکل شده باشد.

چگونه ریموت کولر گازی هیتاچی را تست کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به سفارش یا خرید ریموت کنترل کولر گازی HITACHI کنید بهتر است از خراب بودن آم مطمئن شوید

روش اول :

باید از سالم بودن باطری ها اطمینان پیدا کنید. اگر کنترل شما از راه نزدیک کار می کند و از دور کار نمی کند، پس باطری ریموت ضعیف شده است. کاری که باید انجام دهید این است که دو باطری جدید بخرید و استفاده از باطری جدید در کنار باطری قدیمی اصلا کار درستی نیست. همچنین ممکن است به دلیل رطوبت باطری دچار نشتی شده باشد، پس باطری را تعویض کنید.

روش دوم :

اگر باطری ها سالم و نو هستند، اما همچنان مشکل وجود دارد، پس تست شماره 2 را انجام می دهیم. وقتی کنترل را در نزدیکی یک رادیو قرار می دهید، چنانچه سالم باشد باید رادیو دچار پارازیت گردد. اگر در رادیو هیچ اتفاقی نمی افتد پس ممکن است ریموت مشکل داشته باشد. راه دیگر تست ریموت از طریق نور مادون قرمز است. همین الان دوربین موبایل خود را روشن کنید و کنترل را روبروی دوربین قرار دهید. یکی از دکمه ها را فشار دهید خواهید دید دوربین گوشی شما قابلیت نمایش روشن یا خاموش بودن نور مادون قرمز را دارد. چنانچه چراغ کنترل روشن می شود پس ریموت سالم است اما اگر چراغ روشن نشد، پس ریموت خراب است و لازم است تهیه کنید.

روش سوم :

کولر را به روش دستی روشن کنید اگر کولر روشن شد پس سالم است و کنترل معیوب است اما اگر کولر به صورت دستی هم روشن نشد ممکنه کولر خراب باشه و آن وقت نیاز به یک تعمیرکار کولر گازی هیتاچی دارید.

بیشتر بدانید

نحوه تست ریموت کنترل کولر گازی
راهنمای تصویری استفاده از ریموت کنترل کولر گازی
نحوه روشن کردن کولر گازی بدون ریموت
تعمیر ریموت کنترل کولر گازی
خرید ریموت کنترل کولر گازی

برای خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی به شماره زیر در شبکه های اجتماعی پیام دهید.

واتساپ – تلگرام – اینستاگرام – ایتا-روبیکا-سروش

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولر گازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

فروش کنترل کولر گازی هیتاچی

چگونه برای خرید ریموت کنترل کولرگازی هیتاچی اقدام کنیم؟

فدک تهویه از جمله بهترین تعمیرکنندگان و فروشندگان ریموت کولر گازی هیتاچی است که چند سالی در این کار تخصص کسب کرده است. داشتن تیم قوی و حرفه ای با هزینه مقرون به صرفه توانسته مشتریان بسیاری را راضی نگه دارد. برای سفارش کنترل کولر گازی از طریق شماره واتساپ می توانید با ما همراه باشید و یک کنترل خوب سفارش دهید. از ریموت خود عکس بگیرید و برای ما بفرستید.

۰۹۳۹۲۱۱۲۹۴۳

برای برند هیتاچی مدل های متنوعی از ریموت را داریم که نیاز شما را پوشش خواهد داد. اگر در تهران یا شهرستان هستید، می توانید درخواست ارسال ریموت را بدهید و البته هزینه ارسال با شما خواهد بود. همچنین می توانید از طریق هماهنگی قبلی با دفتر مرکزی، حضوری تشریف آورده و خرید خود را انجام دهید.

خرید ریموت کولر گازی Hitachi از ما چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟

ممکن است در بازار کنترل اصلی نتوانید پیدا کنید و درگیر نسخه های تقلبی شوید. خب توصیه ما این است که از کنترل های اصلی استفاده کنید. ما در سرعت عمل خیلی خوب هستیم و به موقع کنترل شما را تحویل می دهیم. بهتر است با حرفه ای ها کار کنید و حرفه ای خرید کنید. ما به شما برای خریدتان ضمانت می دهیم. بعد از خرید تا 24 ساعت وقت دارید کنترل را تست کرده و ببینید کار می کند. چنانچه ریموت روی دستگاه شما کار نکرد، آن را صحیح و سالم به ما برگردانید تا هزینه به شما برگشت داده شود. البته هزینه ارسال ریموت به عهده شما خواهد بود.

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی HITACHI

وقتی شما اقدام به خرید کنترل کولرگازی هیتاچی HITACHI کردید فقط کافی است درب پشت کنترل را باز کنید و دو عدد باطری تازه بندازید داخل کنترل و از آن استفاده کنید در تصاویر زیر کاربرد هر دکمه از کنترل را برای شما قرار داده ایم همچنین می توانید از مقاله زیر اموزش های بیشتری را دریافت کنید. اگر پس از استفاده از کنترل متوجه شدید که کولرتان سرمای کافی ندارد و یا عیب دیهیتاچی دارد حتما با تعمیرکار کولر گازی هیتاچی HITACHI جهت انجام تعمیر کولر گازی هیتاچی تماس بگیرد

بیشتر بدانید

تنظیم حالت کولر گازی
نحوه تغییر درجه کولر گازی از فارنهایت به سانتیگراد
نحوه باز کردن قفل ریموت کنترل کولر گازی

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

راهنمای کنترل کولر گازی هیتاچی

آموزش ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی هم عملکردی مشابه ریموت کنترل سایر کولرهای گازی‌ای دارد که تا به حال به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. اما با وجود مشابهت عملکردها ، ما سعی داریم تا نحوه استفاده برخی از آن‌ها را به شما آموزش دهیم.با ماهمراه باشید با راهنمای ریموت کنترل کولرگازی هیتاچی

Remote controller display صفحه نمایش ( نمایشگر )

این بخش در واقع نمایشگر یا صفحه نمایش ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی است که وضعیت کولر گازی را نشان می‌دهد و شما را از روند فعالیتی کولر گازی مطلع می‌کند.

power دکمه خاموش / روشن

دکمه مشابه تمامی ریموت کنترل‌ها ، برای خاموش یا روشن نمودن کولر گازی هیتاچی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Mode دکمه تنظیم حالت

مخصوص تنظیم کردن کولر گازی هیتاچی در انواع حالت‌های سرمایش، گرمایش و خشک است.

هر بار که این دکمه را فشار دهید، یکی از حالت‌های زیر نمایش داده می‌شود که می‌توانید با توجه به نیازتان روی حالت دلخواه تنظیم کنید. آن حالت اعمال می‌گردد.لازم به ذکر است که این حالت‌ها به ترتیب نمایش داده می‌شوند:

AUTO (خودکار) ← COOL (سرد) ← DRY (خشک) ← FAN (باد زدن) ← HEAT (گرما)

  • FAN ( باد زدن ) : با انتخاب این حالت کولر در حالت فن قرار می‌گیرد. یعنی به این صورت که کندانسور یا موتور کاملاً خاموش می‌شود و فقط فن کار می‌کند.
  • COOl ( سرد ) : این گزینه مختص فصل گرما می‌باشد و با فعال کردن آن کولر گازی هوای سرد تولید می‌کند
  • HEAT ( گرم ) : این گزینه مختص فصل سرما می‌باشد و با فعال کردن آن کولر گازی هوای گرم تولید می‌کند.
  • AUTO ( خودکار ) : با انتخاب این گزینه، کولر گازی ال جی روی حالت خودکار ( اتوماتیک ) تنظیم می‌گردد و دمای کولر گازی را بنا بر دمای مورد نیاز شما تنظیم می‌کند.
  • DRY ( خشک ) : با انتخاب این گزینه ، فرایند تهویه مطبوع و از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا آغاز می‌گردد . این گزینه کولر شما را در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد.

Auto Clean دکمه تمیز کردن خودکار

هر زمانی که نیاز به تهویه هوا دارید، با فشردن این دکمه، کولر گازی به صورت خودکار هوای نامطبوع محیط داخل را تخلیه می‌کند.

Air Swing دکمه هدایت باد کولر

فشاردادن این دکمه ، کولر باد یا هوای تولید شده توسط کولر گازی را به بالا و پایین هدایت می‌کند.( شاید به نحوی مشابه چرخیدن پنکه که باد را به اطراف پخش می‌کند ).

Fan دکمه تنظیم فن

استفاده از این دکمه، شما می‌توانید با تنظیم سرعت فن میزان حجم جریان هوای خروجی از کولر گازی را به دلخواه و بر اساس نیازتان در چهار حالت قرار دهید:

  • خودکار
  • حالت کم
  • روی متوسط
  • زیاد

Set دکمه تنظیم

از دکمه زمانی استفاده می‌گردد که ما قصد داشته باشیم تا ساعت و نیز زمان حالت خواب را تنظیم کنیم. در واقع این دکمه به نوعی دکمه‌ای تکمیلی است که مربوط به تنظیم تایمر و زمان است.

در بخش مربوط به روشن کردن تایمر کولر گازی هیتاچی که ادامه توضیح خواهیم داد، نقش این دکمه برای شما به خوبی روشن خواهد شد.

Cancel دکمه لغو تایمر

چنانچه شما برای کولر گازی هیتاچی تایمر خاصی را تنظیم کرده باشید، مثلاً حالت خواب را تنظیم کرده باشید، با زدن این دکمه می‌توانید آن تایمر را قطع کنید.

Smart Saver دکمه محافظ هوشمند

فشردن این دکمه، کولر گازی هیتاچی به صورت هوشمند دمای محیط را بین ۲۴ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌کند. با زدن این دکمه در مصرف انرژی صرفه‌ جویی می‌شود.

Turbo دکمه فعالیت حداکثری

افرایش حداکثری فعالیت کولر گازی با فشردن این دکمه اجرا می‌شود. در واقع قابلیت Turbo حالتی است که در آن کولر گازی با بالاترین قدرت ممکن کار می‌کند.

Quiet دکمه سکوت

زدن این دکمه ، زمانی که کولر گازی در حال کار کردن است، صدای کولر گازی تا جایی که امکان دارد کاهش پیدا می‌کند.

Temp دکمه تنظیم دما

به وسیله‌ی این دکمه‌ها ، شما بنا به نیازتان دمای محیط را از طریق کنترل میزان دمای هوای خروجی کولر گازی هیتاچی، افزایش یا کاهش می‌دهید. شما برای افزایش دما از (+) و برای کاهش دما از (-) استفاده می‌کنید.

good sleep دکمه تنظیم حالت خواب

در کولر گازی هیتاچی، هر زمانی که شما این دکمه را فشار دهید، حالت خواب برای آن فعال می‌گردد. حالت خواب باعث می‌شود تا زمانی که شما در حال استراحت یا خواب هستید، ترموستات دمای فضا را تا مدت زمانی که شما تنظیم کرده‌اید، متعادل نگه دارد و از سرد یا گرم شدن نامتعادل جلوگیری کند. در چنین حالتی دور فن کاهش می‌یابد.

On Timer دکمه روشن کردن تایمر

چنانچه شما این دکمه را فشار دهید، تایمر کولر گازی هیتاچی روشن می‌شود.

Off Timer دکمه خاموش کردن تایمر

اگر تایمر کولر گازی هیتاچی روشن باشد، شما با زدن این دکمه می‌توانید آن را خاموش کنید.

Time Up/ Time Down دکمه تنظیم تایمر

از طریق این دکمه‌ها می‌توانید زمان ساعت و همچنین زمان تایمر برای حالت خواب را برای کولر گازی هیتاچی تنظیم کنید.برای اینکه زمان تایمر را افزایش دهید باید از دکمه Time Up استفاده کنید، و برای کاهش زمان تایمر می‌بایست دکمه Time Down را بفشارید. تا این قسمت با عملکرد تمامی دکمه‌های روی ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی آشنا شدید.

همان‌طور که در توضیح برخی از دکمه اشاره شد، شما می‌توانید به وسیله آن‌ها تنظیماتی را در کولر گازی هیتاچی اعمال کنید. تنظیماتی مثل تنظیم گرمایش، سرمایش ، تایمرها ، ساعت و…

4.7/5 - (32 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *