آموزش ریموت کنترل کولر گازی کامل و جامع و راهنمای ریموت کنترل کولر گازی به صورت تصویری و نحوه استفاده از کنترل کولر گازی و دکمه های آن

در این آموزش از مجموعه فدک تهویه قصد داریم تا در مورد نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی  مطالبی را ذکر کنیم. از آنجا که بسیاری از دوستان با گزینه‌ها و دکمه‌ها و امکانات ریموت کنترل کولر گازی خود آشنایی نداشته و از ما در مورد نحوه استفاده از آن سوال می پرسند، بر آن شدیم تا مطلبی جامع و کامل در خصوص راهنمای ریموت کنترل کولر گازی برای شما عزیزان گردآوری کنیم. همچنین شما می توانید درصورت نیاز، سرویس اسپیلت ، تعمیر داکت اسپیلت ، سرویس چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، سرویس فن کویل ، تعمیر پکیج و تعمیر سردخانه  خود را نیز به فدک تهویه بسپارید.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • کارکرد دکمه های ریموت کنترل کولر گازی
  • آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی
  • دکمه health کولر گازی
  • کلید ifeel کولر گازی
  • دکمه clean کولر گازی
  • کلید  shortcut کولر گازی
  • نحوه تغییر درجه از فارنهایت به سانتیگراد
  • نحوه باز کردن قفل ریموت کنترل
  • ریموت کنترل همه کاره یا یونیورسال
  • دکمه های متفاوت برخی ریموت ها

در صورتی که جهت برطرف کردن مشکل دستگاه خود نیاز به کمک تکنسین حرفه ای و باتجربه دارید،می توانید با ما تماس بگیرید.

راهنمای,آموزش ریموت کنترل کولر گازی همه برند و مدل ها

برندهای کولر گازی بسیارند که هر یک چندین مدل مختلف نیز دارند. به همین دلیل تنوع بالایی از ریموت کنترل کولر گازی وجود دارد. اما خوشبختانه کارکرد آنها مشابه و دکمه های روی ریموت اکثر برندها تقریبا یکسان است. مثلا ریموت کنترل کولر گازی جنرال، اجنرال، سامسونگ، گری و… از لحاظ کارکرد شبیه هم می باشند. تنها اختلافات جزئی در نام، علامت و یا بود و نبود یکی دو دکمه است که سبب تفاوت آنها می گردد.

لذا در این مطلب یکی از رایج ترین ریموت های کولر گازی را تشریح می کنیم و تصاویر مربوط به ریموت چند برند دیگر را نیز برای مقایسه قرار داده ایم. مسلما با یادگیری نحوه کار این ریموت و دکمه هایی که در ادامه آموزش خواهیم داد، می توانید کار با هر مدل ریموت کنترل کولری را یاد بگیرید. پس اگر به دنبال راهنمای ریموت کنترل کولر گازی جنرال لبحندی، گری، اجنرال، اسپیلت سامسونگ، وست پوینت، پاناسونیک، هایسنس، تی سی ال، فوجی، مدیا و یا غیره هستید، به مقاله درستی رسیده اید.

 

برای خرید,فروش ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک به شماره زیر در واتساپ پیغام بدهید

09392112943

لطفا عکس کنترل کولر گازی رو اگر دارید ارسال کنید و اگر ندارید عکس پنل داخلی کولر گازی رو از روبرو کامل گرفته و ارسال کنید

کارکرد دکمه های ریموت کنترل کولر گازی

1) دکمه روشن / خاموش (START/STOP):

شما با زدن این دکمه، کولر را در حالت و تنظیماتی که در آخرین بار خاموش کرده‌اید، روشن می‌کنید.

2) دکمه انتخاب حالت کاری دستگاه (Operation Mode Selection) یا (Mode):

در راهنمای,آموزش ریموت کنترل کولر گازی به شما دکمه مد را معرفی می کنیم .شاید این اصلی‌ترین دکمه روی ریموت کنترل کولر گازی است که دارای 4 حالت است و شما با هر بار فشار دادن آن می‌تواند حالت کولر را عوض کنید و نشانه یا تصویر هر یک از این 4 حالت، بسته به نوع کولر یا روی ریموت کنترل کولر گازی یا روی صفحه نمایش پنل داخلی نمایش داده می‌شود.

ریموت کنترل کولر گازی

Fan:  شما با فعال کردن این گزینه کولر را در حالت فن قرار خواهید داد. در این حالت کندانسور یا موتور کولر خاموش شده و فن داخلی مشغول به کار است و همانند یک پنکه عمل می کند. بیشتر مختص فصل بهار است که شما نیاز به سرما یا گرما نداشته و احتیاج به جابجایی هوا دارید.

Cool: این گزینه که به شکل یک دانه برف است، مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر لذت ببرید.

Heat: این گزینه که معمولا به شکل یک خورشید است، مخصوص فصل زمستان بوده و باعث تولید گرما می‌شود.

اگر باد کولر گازی در حالت cool خنک نیست، به مطلب”دلیل باد گرم زدن کولر گازی“ مراجعه کنید.

Auto: این گزینه کولر شما را در حالت اتوماتیک قرار داده و با تعیین دمای کولر، همیشه دمای کولر گازی را در دمای دلخواه شما قرار می‌دهد. این گزینه مختص استفاده در مواقعی است که شما برای مدت طولانی در جایی حضور ندارید و کولر گازی قادر خواهد بود دمای آنجا را چه در سرما چه در گرما تنظیم نماید. در این حالت کولر خود مد کاری سرما یا گرما را با توجه به دمای تنظیم شده و دمای اتاق انتخاب می کند.

توصیه می شود از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود، شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

Dry: این گزینه کولر شما را در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد. یعنی با فعال شدن این حالت، کولر مقدار بسیار بیشتری از رطوبت هوا را نسبت به حالت عادی از محیط دریافت می‌کند.

این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی است که داری هوای شرجی می باشد، مانند جنوب کشور.

توجه: در حالت dry، فن داخلی کولر در کندترین حالت خود به کار ادامه می‌دهد و شما قابلیت تنظیم سرعت فن را نخواهید داشت. در حالت fan نیز تنظیم دمای کولر امکان پذیر نیست.

نکته:

با توجه به تولید انبوه ریموت کنترل های کولر گازی، ممکن است در ریموت کنترل شما برخی حالت ها و یا دکمه ها کار خاصی انجام نداده و کار نکنند و یا شما قابلیت انتخاب آن ویژگی را نداشته باشید. به طور مثال حالت Heat تنها در کولر گازی دوفصله که دارای قابلیت تولید گرما نیز می باشد، کارکرد دارد. لذا ممکن است در کولر گازی تک کاره شما با وجود اینکه بر روی ریموت قرار دارد هیچ کار خاصی انجام ندهد.

 

3) دکمه تنظیم درجه حرارت اتاق (Room Temperature Setting) یا (Temp):

برای کم و زیاد کردن درجه هوا به کار می‌رود که معمولاً توصیه می‌شود دما روی 22 درجه تا 25 درجه تنظیم شود. زیرا این دمای تعادلی بدن انسان است و در این دما نه بدن شما عرق می‌کند و نه سرد می‌شود

نکته:

در برخی مدلها تنظیم دم با همان دکمه های + و – یا فلش های بالا و پایین ریموت انجام می شود. این مدل ها دکمه temp در ریموت کنترل کارایی دیگری داشته و برای نمایش دما به کار می رود. در صورتی که این دکمه انتخاب شود، 4 حالت پیش می آید. اگر شکل یک خانه خالی نمایش داده شد، کولر دمای تنظیم شده را نشان می دهد. ا

گر نماد یک خانه که دماسنج در داخل آن قرار گرفته بر روی نمایشگر ظاهر شود، کولر دمای کلی محیط خانه را نشان می دهد. نماد دماسنج بیرون از خانه نشان داده شود، دستگاه دمای محیط بیرون از خانه را نشان می دهد (که در برخی مدلها وجود ندارد و همان دمای اتاق را نشان می دهد) و نهایتا حالت چهارم نمایش هیچ دمایی نمی باشد.

۴دکمه انتخاب سرعت فن (Indoor Fan Speed Selector):

برای انتخاب چهار نوع سرعت: کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک به کار می‌رود. شما می‌توانید با هر بار زدن این دکمه حالت دلخواه خود را تنظیم کنید و سرعت فن را انتخاب کنید. اگر در حالت اتوماتیک سرعت فن تنظیم گردد، کولر به صورت خودکار در ابتدای شروع به کار سرعت را تنظیم و به مرور کم یا زیاد می کند.

۵) دکمه (Jet Cool) یا Turbo

در آموزش ریموت کنترل کولر گازی برای خاموش و روشن کردن Jet Cool کار می‌رود. معنی دکمه Turbo در کولر گازی یعنی بیشترین توان، با انتخاب این دکمه دستگاه با بیشترین قدرت خود به کار ادامه خواهد داد. در مدت زمان کوتاهی در حد 30 دقیقه دستگاه با حداکثر توان شروع به کار می نماید تا محیطی گرم را خنک نماید. سرعت فن بر روی ماکزیمم حالت خود در حالت cool قرار گرفته و دما بر روی مینیمم مقدار خود تنظیم می شود. دکمه super در کولر گازی یا دکمه strong در برخی برندها کارکردی مشابه با دکمه توربو دارند.

6) دکمه Swing در آموزش کنترل کولر گازی

این دکمه در راهنمای ریموت کنترل کولر گازی برای روشن و خاموش کردن حرکت دمپرها (پره‌های تعیین سمت باد) به سمت بالا / پایین به کار می‌رود. دقت کنید که نحوه کار این گزینه در کولرهای مختلف متفاوت است. مثلاً بعضی از کولرها فقط قابلیت بالا یا پایین شدن را داشته و بقیه موارد دستی می‌باشد.

۷دکمه روشن / خاموش ساعت زمان سنج (On / Off Timer):

برای تنظیم زمان روشن و خاموش شدن دستگاه به کار می‌رود.

۸دکمه تنظیم زمان سنج (Time Setting):

شما با زدن این دکمه می‌توانید زمانی را برای خاموش یا روشن شدن دستگاه انتخاب کنید.

۹دکمه تنظیم / توقف ساعت زمان سنج (Timer Set / Cancel):

برای تنظیم زمان سنج، هنگامی‌که زمان موردنظر را تنظیم یا متوقف می‌کنیم.

۱۰دکمه خاموش شدن خودکار (Sleep Mode Auto):

برای تنظیم خاموش شدن خودکار دستگاه به کار می‌رود.

۱۱دکمه جریان هوا (Air Circulation Button):

برای ایجاد جریان هوا بدون سرد و گرم کردن به کار می‌رود.

۱۲دکمه کنترل درجه حرارت اتاق (Room Temperature Checking):

این دکمه در راهنمای ریموت کنترل کولر گازی برای کنترل درجه حرارت فعلی اتاق به کار می‌رود.

۱۳دکمه فیلتر پلاسما (Plasma) در راهنمای کنترل کولر گازی

برای روشن و خاموش کردن فیلتر پلاسما مورد استفاده قرار می گیرد. در آموزش کنترل کولر گازی

نکته: در صورتی که ریموت کنترل کولر شما خراب شده است، میتوانید با مراجعه به صفحه خرید ریموت کنترل کولر گازی اقدام به خرید یک ریموت کنترل جدید نمایید.

۱۴دکمه کنترل جهت وزش افقی (Horizontal Air Flow Direction Control) (در همه مدل ها موجود نیست):

برای تنظیم جهت وزش افقی به کار می رود.

۱۵دکمه تنظیم مجدد (Reset):

برای استفاده قبل از تنظیم ساعت یا بعد از تعویض باطری ها است.

آموزش کنترل کولر گازی اجنرال

برای خرید,فروش ریموت کنترل کولر گازی به شماره زیر در واتساپ پیغام بدهید

09392112943

لطفا عکس کنترل کولر گازی رو اگر دارید ارسال کنید و اگر ندارید عکس پنل داخلی کولر گازی رو از روبرو کامل گرفته و ارسال کنید

راهنمای,آموزش ریموت کنترل کولر گازی

تنظیم حالت کولر گازی 

در زاهنمای ریموت کنترل کولر گازی برای تنظیم کولر گازی ابتدا با ریموت کنترل دکمه روشن/ خاموش را فشار داده و سپس به کمک دکمه mode یکی از حالات کارکردی دستگاه را برگزینید. سپس دکمه temp را برای انتخاب دمای دلخواه فشار داده و با کمک دکمه های + و – دما را کم و زیاد کنید. سپس دکمه fan speed ر انتخاب و سرعت چرخش فن را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که کارکرد کولر بدین صورت است که دمای اتاق را به دمای تنظیم شده می رساند و سپس آف کرده یا به روی فن تغییر حالت می دهد. تا زمانیکه مجددا دمای اتاق تغییر نموده و دوباره کمپرسور به کار افتاده و برای ثابت نگه داشتن دمای اتاق کار میکند.

اگر ریموت کنترل کولر گازی خود را گم کرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله “نحوه خاموش و روشن کردن کولر گازی بدون کنترل” را مطالعه نمایید.فدک تهویه تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی نیز می باشد.

نحوه تنظیم تایمر کولر در آموزش کنترل کولر گازی

برای تنظیم تایمر کولر گازی، گزینه timer را فشار دهید. امکان انتخاب دو رمان برای روشن یا خاموش شدن دستگاه وجود دارد. ممکن است تنها از یکی از آنها و یا هر دو استفاده کنید. با فشار دادن دکمه set می توانید زمان روشن شدن (ON) و یا زمان خاموش شدن (OFF) را انتخاب کنید. سپس به کمک دکمه های + و – زمان می توانید ساعت دلخواه را تنظیم کنید و در پایان مجددا دکمه set را بفشارید.

در برخی دیگر از ریموت ها که دکمه set وجود ندارد، نحوه تنظیم تایمر متفاوت است. در این مدل ها در حالتی که ریموت آف می باشد، دکمه تایمر را فشار دهید تا عبارت timer on نمایش داده شود. سپس با دکمه های + و – می توانید زمان روشن شدن کولر را تنظیم کنید. مجددا دکمه تایمر را بفشارید تا تغییرات ذخیره شوند. برای تنظیم زمان خاموش شدن کولر، زمانیکه ریموت روشن است، دکمه تایمر را فشار دهید تا عبارت timer off نمایش داده شود و سپس زمان را تنظیم نمایید و مجددا دکمه تایمر را بفشارید.

برای پاک کردن تنظیمات تایمر، پس از فشار دادن دکمه timer دکمه clear را فشار دهید. در برخی مدل ها پس از تنظیم timer on یا timer off می توانید یکبار دیگر این دکمه ها را فشار دهید تا تنظیمات پاک شوند.

دقت کنید

که گاهی اوقات کار نکردن ریموت کنترل می تواند به دلیل خراب شدن باشد. حتی گاهی اوقات به دلیل خرابی ریموت به این شک خواهیم افتاد که دستگاه دچار مشکل شده و عمل نمی کند. در حالیکه هیچ سیگنالی به برد کولر گازی نمی رسد. در این شرایط می بایست از صحت کنترلر خود مطمئن شوید. برای اینکار به مطلب اختصاصی ما در خصوص کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی و نحوه تست کردن آن مراجعه نمایید.

همچنین دقت کنید که گاهی مشکلات دستگاه که به تنظیمات مربوط است ممکن است شما را به راه اندازی مجدد کولر لازم نماید. در این صورت نحوه ریست کولر گازی را به طور کامل و اصولی از این مطلب بیاموزید.

برای خرید,فروش ریموت کنترل کولر گازی به شماره زیر در واتساپ پیغام بدهید

09392112943

لطفا عکس کنترل کولر گازی رو اگر دارید ارسال کنید و اگر ندارید عکس پنل داخلی کولر گازی رو از روبرو کامل گرفته و ارسال کنید

دکمه health در کولر گازی

در برخی از مدل های کولر گازی های امروزی، قابلیت جدیدی به نام health mode یا حالت سلامت تعبیه شده است. در این مواقع با زدن دکمه health در کولر گازی، که معمولا به شکل یک برگ طراحی شده است، تکنولوژی پمپاژ اکسیژن یا یونیزه ساختن مولکول های اکسیژن فعال می گردد. درواقع قابلیتی که در این نوع کولرها قرار داده شده، سبب می شود تا مولکول های اکسیژن یونیزه شده و بار منفی گرفته و به داخل اتاق پمپ شوند. در این حالت هوای تمیز و تازه به درون اتاق جریان یافته که قادر به از بین بردن باکتری ها و ضدعفونی کردن هوا می باشد و همچنین به نشست سریعتر گرد و خاک نیز کمک می کند.

فعال سازی حالت سلامت بر روی میزان سرمایش و گرمایش کولر گازی تاثیر چندانی ندارد و میزان مصرف انرژی (برق) دستگاه نیز به مقدار کمی افزایش می یابد. توجه داشته باشید که اگر دمای پنل خارجی از 4 درجه کمتر باشد، پمپاژ اکسیژن به صورت خودکار متوقف می شود و زدن دکمه health موجب به کار افتادن پمپ یونیزه نخواهد شد.

دکمه ifeel در کولر گازی

در برخی از برندهای کولر گازی همچون گری، در داخل ریموت کنترل سنسوری برای تشخیص دمای محیط قرار داده شده است. در این مدل ها بر روی صفحه ریموت کنترل کولر گازی دکمه ای با نام ifeel یا I feel یا feeling قرار دارد که در صورت فشار دادن آن کولر گازی بر روی این حالت تنظیم می گردد. پس از فعال شدن این قابلیت، سنسور ریموت دمای محیط اطراف را تشخیص داده و به برد کولر گازی فرمان مربوطه را ارسال می نماید تا دستگاه به صورت خودکار دمای اتاق را در دمای تشخیص داده شده تنظیم نماید. توصیه می شود که در هنگام اینکار ریموت کنترل را در نزدیکی خود بگذارید تا همان دمای مطلوب اطراف شما تعیین گردد و از قرار دادن ریموت در نزدیک اجسام گرم یا سرد بپرهیزید.

آموزش کنترل کولر گازی و دکمه clean در کولر گازی

دکمه clean در کولر گازی برخی برندها همچون سامسونگ، کریر، گری و غیره، به چشم می خورد. کاربرد این دکمه در جلوگیری از رشد باکتری ها در درون پنل داخلی کولر است. این دکمه با عباراتی همچون clean، Auto clean یا self clean و coil dry بر روی ریموت کنترل مشخص شده است. با فشار دادن آن کولر گازی رطوبت موجود در پنل داخلی را گرفته و خشک می کند و بوی نامطبوع را از بین می برد. این فرمان در حالت دور کم فن به مدت 15 الی 30 دقیقه اجرا شده و سپس کولر گازی خاموش می شود. این دکمه را باید در حالت Cool یا Dry انتخاب نمایید و در حالت های دیگر عمل نخواهد کرد. در برخی ریموت ها لازم است که به مدت 3 ثانیه آن را نگه دارید.

نکته: در برخی برندها همچون کولر گازی گری یا کریر، دکمه xFan یا x-Fan دقیقا عملکرد دکمه clean را انجام داده و تنها در حالات dry و cool فن پنل داخلی دستگاه را حتی پس از آنکه خاموش شود، به مدت 10 الی 15 دقیقه در حالت کار کردن قرار میدهد.

دکمه shortcut در کولر گازی

در برخی کنترلرهای کولر گازی، دکمه ای با نام short cut یا my mode وجود دارد که درواقع تنظیمات کولر گازی شامل یکی از پنج حالت mode، دما و سرعت فن را ذخیره می کند. برای اینکار زمانی که تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمودید، دکمه shortcut کولر یا my mode را برای 3 ثانیه نگه دارید تا تنظیمات ذخیره شوند. اکنون هر زمان که این دکمه را بفشارید، کولر گازی بر روی تنظیمات دلخواه ذخیره شده شما تنظیم می شود.

نحوه تغییر درجه کولر گازی از فارنهایت به سانتیگراد

در برخی از برندهای خارجی کولر گازی دما در دو مقیاس سانتیگراد و فارنهایت نشان داده می شود. دمای فارنهایت از سانتیگراد بیشتر است. نحوه تغییر درجه یا دمای کولر از فارنهایت به سانتیگراد یا بلعکس در مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد. بهترین راه مراجعه به دفترچه محصول است. معمولا روشی که در بسیاری از مواقع جواب می دهد این است که در حالت خاموش یا off بودن کولر، به صورت همزمان دکمه mode و فلش پایین یا دکمه کاهش دما را فشار دهید. اینکار سبب تغییر درجه از فارنهایت به سانتیگراد می شود.

نحوه باز کردن قفل ریموت کنترل کولر گازی

در این قسمت از آموزش ریموت کنترل کولر گازی با قابلیت قفل شدن ریموت کنترل کولر گازی می تواند در بسیاری مواقع کاربردی باشد. اما گاهی نیز مشکل آفرین است و ما را دچار اشتباه می کند که مبادا ریموت خراب شده است. قفل ریموت کنترل با فعال شدن خود سبب عمل نکردن دکمه های ریموت به غیر از دکمه پاور یا روشن/ خاموش یا همان on/off می شود. در صورتی که قفل کودک ریموت کنترل کولر فعال شده باشد، یک علامت قفل یا کلید بر روی نمایشگر ریموت نشان داده می شود. نحوه باز کردن قفل ریموت کنترل کولر با نحوه قفل کردن آن یکسان است و معمولا ساده است. البته بسته به مدل و برند دستگاه می تواند متفاوت باشد. برخی از روش ها عبارتند از:

  • فشار دادن دکمه قفل ریموت که در برخی مدل ها وجود دارد
  • فشردن همزمان دکمه + و – تنظیم دما یا temp به صورت همزمان
  • فشار دادن همزمان دکمه mode و فلش بالای temp به مدت 5 ثانیه
  • نگه داشتن دکمه direct و swing برای سه ثانیه
  • نگه داشتن دکمه timer on و timer off برای سه ثانیه

ریموت کنترل همه کاره یا یونیورسال یا مادر کولر گازی

در برخی از موارد که افراد ریموت کنترل کولر خود را گم می کنند و برای تهیه دوباره آن روانه بازار می شوند، ممکن است چندان خوش اقبال نبوده و به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن مدل کولر گازی و یا غیره، نتوانند ریموت کنترل مناسب خود را پیدا کنند. در این مواقع چیزی که ممکن است به گوشتان خورده باشد، ریموت کنترل همه کاره کولر گازی است. کنترل همه کاره یا مادر کولر گازی که همچنین یونیورسال نیز خوانده می شود، این قابلیت را دارد که با دادن کدهای مربوطه امکان خاموش و روشن و استفاده از کولر گازی را برای فرد مهیا سازد. درواقع در این مواقع باید کدهای کنترل کولر گازی را پیدا کرده و کد مربوط به دستگاه خود را با تنظیمات ریموت کنترل همه کاره وارد نمود.

برخی دکمه ها که در تنها چند برند دیده می شوند

در این بخش تعدادی از دکمه های ریموت کنترل کولر گازی را معرفی می کنیم که در تنها چند برند خاص وجود دارند.

دکمه dimmer: 

با فشار دادن این دکمه اطلاعات نمایش داده شده در پنل کولر گازی و صفحه نمایش به طور کلی خاموش شده و با زدن هر دکمه دیگری مجددا ظاهر می گردد.

دکمه economy یا smart saver:

 ویژگی صرفه جویی کولر گازی که با اسامی مختلف از جمله economy ،save ،smart saver ،energy saving و… شناخته می شود، سبب کاهش میزان برق مصرفی و قبض برق شما می شود. در این حالت دستگاه پس از رسیدن به دمای تعیین شده به روی فن قرار نمی گیرد. پس از  چند ثانیه کار نکرن فن، دما کم کم افزایش یافته و سبب می شود تا فن به کار افتاده و نیز پس از مدتی کمپرسور برای رسیدن به دمای تنظیم شده به فعالیت بپدازد.

دکمه quiet:

 این دکمه تنها در مدل های اینورتر کولر گازی یافت می شود. جهت کنترل صدا و کارکرد آرام دکمه quiet کولر گازی را در حالت دور کمپرسور و نیز فن کم به اجرا در می آورد.

دکمه sleep:

این دکمه در برخی مدل های کولر گازی وجود دارد. با فشار دادن آن چراغ sleep بر روی پنل نیز روشن می شود. سپس دمای کولر در حالت سرما هر یک ساعت 1 درجه افزایش یافته و در حالت گرما هر یک ساعت 2 درجه کاهش می یابد. نهایتا پس از 7 ساعت کولر خاموش می شود. این گزینه فقط در دو حالت cool و heat کار می کند. در صورتی که گزینه sleep فعال باشد، شکل یک هلال ماه بر روی نمایشگر ریموت ظاهر می گردد.

4.4/5 - (52 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *