تعمیر کمپرسور سردخانه

تعمیر کمپرسور سردخانه


تعمیر کمپرسور سردخانه امری بسیار با اهمیت می باشد. سردخانه ها محلی هستند که محصولات فاسد شدنی در آن تجمع می یابند. به همین دلیل اصلا نباید تعمیر کمپرسور سردخانه را درصورتی خرابی به تعویق انداخت. با ما همراه باشید تا درباره صفر تا صد این کار فنی برای شما صحبت کنیم. درصورتی هم که نیاز به دریافت خدمات تعمیر کمپرسور سردخانه دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر کمپرسور سردخانه انواع برندها و مدل ها به صورت فوق تخصصی و حرفه ای در تهران توسط باتجربه ترین تعمیرکار کمپرسور سردخانه در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت پذیرفته و به بهترین نحو انجام میشود.

اهمیت سردخانه

نقش سردخانه ها در صنایع مختلف برای همه ما آشکار است. اگر قرار است محصولات کشاورزی و یا غذایی و دارویی بقا یابند و تا مدتها امکان مورد استفاده قرار گرفتن بدون فساد را داشته باشند باید در دماهای پایین قرار گیرند. قطعات کمپرسور های سردخانه ممکن است بعد از مدتی کارکردن خراب شوند. این اتفاقی است که برای هر قطعه مکانیکی ممکن است رخ دهد. بهترین تصمیمی که برای تعمیر کمپرسور سردخانه می توان گرفت استفاده از متخصصان کاربلد مانند همکاران ما در فدک تهویه است. نمی توان توقع داشت که این کار را هر فردی بتواند انجام دهد.

تعریف کمپرسور سردخانه

بی تردید کمپرسور به عنوان قلب سیستم سردخانه و قسمت اصلی آن به شمار می رود. وظیفه کمپرسور آن است که مایع مبرد را در چرخه خنک سازی به گردش درآورد. نقش دیگر کمپرسور در سیستم سردخانه فشرده سازی گازی است که از طرف اوپراتور هدایت می شود و با عمل فشرده سازی این گاز، تقطیر در کندانسور انجام شود. همچنین هوای گرمی که از اوپراتور به درون سیستم می رود را در سیستم کندانسور به داخل محیط هدایت کند.کمپرسورها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند .

انواع کمپرسور سردخانه

به طور کلی دو نوع کمپرسور در سردخانه ها استفاده می شود. این دو نوع شامل هرمتیک و سمی هرمتیک است. علاوه بر این طراحی و ساخت کمپرسورها می تواند به گونه ای باشد که از نوع تک مرحله ای یا چند مرحله ای باشد. انتخاب نوع کمپرسور برای سردخانه به ظرفیت حجمی سردخانه، سرمایش و نیز کاربرد آن بستگی دارد.

 کمپرسور های سردخانه اغلب از کمپرسور شرکت بیتزر و فراسکلد و بوک استفاده میشود و همچنین در گذشته از کمپرسور کوپلند دی وی ام استفاده زیادی میشد. انتخاب نوع کمپرسور برای سردخانه به ظرفیت حجمی سردخانه و نیز دمای کاری آن بستگی دارد..

 کمپرسورها به عنوان سیستم اصلی سردخانه ها دچار خرابی ها و ایراداتی می شود که نیاز به تعمیر پیدا می کند. در این مقاله قصد آن را داریم تا موضوع تعمیر کمپرسور سردخانه در تهران را مورد بررسی قرار دهیم.

 

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز تعمیر سردخانه و تعمیر کمپرسور سردخانه می باشد که سال هاست در این زمینه ی فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

در ابتدا شما از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار می کنید.

  1. در هر زمان که شما با ما برای تعمیرات کمپرسور سردخانه تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما یا در خواست تان را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما  تماس می گیرند و زمان را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت در محل کار حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما جهت تعمیرات به کارشناسی و  براورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار میشود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد و پرداخت هزینه در محل صورت میگیرد.

چگونه باید با مرکز تعمیرات کمپرسور سردخانه

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز کمپرسور سردخانه در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

تعمیرات کمپرسور سردخانه
تعمیرات کمپرسور سردخانه

سردخانه و انواع آن

موردی که می توان درک ما را از علل خرابی کمپرسور سردخانه افزایش دهد انواع سردخانه می باشد. در این بخش می خواهم انواع سردخانه را خدمت شما معرفی کنیم. شاید فرایند سرد کردن در این سردخانه ها متفاوت باشد. ولی این را بدانید که سیستم کمپرسوری این سردخانه ها تماما مشابه می باشد.

سردخانه پایین صفر

حتما از نام این سردخانه برداشت کرده اید که حتی گرم ترین حالت دمایی این سردخانه ها از صفر تجاوز نمی کند. معمولا بازه شناخته شده این سردخانه ها بین 5- تا 40- می باشد. البته که ممکن است توانایی تولید برودت بیشتر از این ها هم وجود داشته باشد.

سردخانه های بیشتر از صفر

دقیقا نقطه مقابل سردخانه هایی که در مورد قبل توضیح دادیم سردخانه های بالای صفر می باشند. این سردخانه ها در مناطقی ایجاد می شوند که نیازی به ایجاد فضای یخ زده برای نگهداری محصول در آنجا نیست. این سردخانه ها به منظور انبار کردن محصولات غذایی و دارویی به کرات مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر قدرت سطح کمپرسور این سردخانه ها نسبت به سردخانه های پاین صفر بیشتر می باشد.

مهم ترین علل های خرابی کمپرسور سردخانه

چه عواملی سبب می شوند تا به خدمات تعمیر کمپرسور سردخانه نیاز پیدا کنیم؟ حقیقتا این عوامل دارای طیف گسترده ای هستند. برای همین باید برای اینکه علت این خرابی کشف شود متخصص حضوری خدمت شما برسد. متخصص کمپرسور را باز می کند و البته قطعات آن را بررسی می کند تا پی ببرد علت اصلی این موضوع چیست. اگر طراحی و ساخت این کمپرسور ها به شکل حرفه ای انجام شده باشد مطمئن باشید که این خرابی به این زودی ها رخ نخواهد داد. در ادامه درباره علل خرابی کمپرسور سردحانه بیشتر توضیح می دهیم.

قطع و وصل شدن کمپرسور در تایم بسیار محدود

این را بدانید که نباید وسایل الکتریکی را در بازه ای کوتاه روشن و خاموش کنید. کمپرسور ها هم به عنوان یک وسیله الکتریکی درصورت انجام این کار اشتباه متحمل خرابی خواهند شد. بسیاری از موارد دیده شده است روشن و خاموش کردن های سریع و پی در پی سبب خرابی رله شده است.

سیم پیچ کمپرسور خراب شده است.

از جمله دیگر عواملی که سبب می شوند تا کمپرسور شما نیاز به خرابی پیدا کند سوختن سیم پیچ دستگاه می باشد. اگر این مشکل رخ دهد علت آن مشکلات مدار فرمان و قدرت تابلو برق سردخانه می باشد. به علاوه اینکه مشکلات مکانیکی نیز ممکن است سبب سوختن کمپرسور شوند. اگر قرار است که این نوع مشکل عیب یابی شود باید بررسی های تخصصی و دقیقی صورت گیرد. مانند هر قطعه دیگری سیم پیچ ها هم ممکن است دچار خرابی شوند. البته این را بدانید که خرابی سیم پیچ موردی است که احتمال وقوع آن اتفاقا بسیار کم است. اما بازهم نمی توان این احتمال را صفر دانست.

کمپرسور با مایعات تماس داشته است.

می توان خطرناک ترین بحثی که درباره کمپرسور مطرح می شود را خرابی های ناشی از ورود مایعات به این دستگاه دانست. این را بدانید که خرابی کمپرسور حالت کم خطر تماس آب با الکتریسیته کمپرسور می باشد. چرا که ممکن است حتی در این صورت آتش سوزی نیز رخ دهد. درصورت وقوع چنین مشکلی اصلا نباید دستگاه را جا به جا کنید. بلکه باید با یک فرد کاربلد تماس بگیرید و از او در این باره راهنمایی بخواهید.

سر و صدای زیاد کمپرسور

در حالت عادی کمپرسور ها از صدای عادی برخوردار هستند و نمی توان انتظار لرزش دستگاه را داشت مگر درصورتی که چیلر از شاسی مناسب و لوله کشی غیر اصولی برخوردار باشد. لرزش و صدای زیاد کمپرسور خبر از این می دهد که قطعات دستگاه دچار خرابی شده اند. به علاوه اینکه ممکن است طراحی کمپرسور هم برای سردخانه مناسب نباشد. به همین دلیل ممکن است کمپرسور دچار خرابی شود.

متخصص ترین تعمیرکار کمپرسور سردخانه با ما کار می کنند

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار کمپرسور سردخانه می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تمامی نیروهای مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات کمپرسور سردخانه از تعمیرکار و تکنسین و متخصصینش گرفته تا پشتیبانان تیم فنی همگی فعال و پرتلاش بوده و دارای مسئولیت پذیری بالایی در قبال کار محول شده به آنها می باشند و همین حسن نیت و صداقت در کار آنها رضایت و افزایش مشتریان جدیدی را به این مجموعه داشته است و باعث پیشرفت و تجربه روز افزون در هر نوع زمینه تعمیراتی و سرویس و عیب یابی شده است.

به همین دلیل هر روزه تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت تری به کاربران خود جهت رفاه و آسایش آن ها ارائه دهند و شما عزیزان می توانید با ارامش اطمینان و خاطر در هر زمانی که با مشکلی مواجه شدین با مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیرو ها به صورت حضوری اعزام گردند.

تعمیر کمپرسور سردخانه
تعمیر کمپرسور سردخانه

مراحل تعمیر کمپرسور سردخانه

در آخرین بخش از این مطلب می خواهیم درباره مراحل تعمیر سردخانه برای شما صحبت کنیم. این مراحل به ترتیب به صورت زیر انجام می شوند:

  • اگر آسیب قطعه جزئی باشد ماشین کاری صورت می گیرد.
  • اگر نیاز به تعویض قطعات باشد قطعات شرکتی جایگزین قطعه خراب می شوند.
  • اجزا و قطعات به منظور تمیز شدن در تماس با حلال مخصوص قرار می گیرند.
  • مونتاژ کمپرسور درست طبق دستورالعمل های شرکت تولید کننده پیش می رود.
  • از نظر الکتریکی و مکانیکی کمپرسور آزمایش می شود.
  • کمپرسور دیگر برای کارکردن آماده می باشد.

قیمت تعمیرات کمپرسور سردخانه

وجود فرایندهای مختلف در نحوه تولید و کارکرد کمپرسورهای سردخانه موجب شده تا هزینه تعمیر کمپرسور سردخانه به میزان خرابی و همچون نوع کمپرسور بستگی داشته باشد. به‌طورقطع، تعمیر کردن کمپرسوری که یکی از قطعات اصلی آن خراب شده، هزینه بیشتر نسبت به یک تعمیر جزئی خواهد داشت.

به علت اهمیت بالای کمپرسور درزمینه حفظ مواد غذایی، دارویی و … باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر کمپرسور سردخانه اقدام کرد. این عمل نه‌تنها از خرابی بیشتر کمپرسور جلوگیری خواهد کرد؛ بلکه می‌‌تواند باعث عدم تحمیل ضررهای مالی بیشتر به واحد تجاری شود.

هزینه تعمیر کمپرسور سردخانه نسبت به هزینه کلی برای خرید یک کمپرسور جدید واقعاً ناچیز است. قاعدتاً از این موضوع مطلع هستید که همیشه تعمیر قطعات سردخانه نسبت به خرید قطعه جدید به‌صرفه‌تر خواهد بود. بهره‌گیری از یک متخصص می‌تواند بهترین روش برای تعمیر کمپرسور در سریع‌ترین زمان ممکن باشد.

فدک تهویه چه برند و مدلهایی از کمپرسور سردخانه را تعمیر میکند

تیم فنی فدک تهویه تشکیل شده از گروهی از متخص ترین و با تجربه ترین تعمیرکار کمپرسور سردخانه که دارای مهارت و تبحر کافی در تعمیرات کلیه برندها و مدلهای کمپرسور سردخانه می باشند

تعمیرات کمپرسور سردخانه بیتزر

تعمیرات کمپرسور سردخانه و فراسکلد

تعمیرات کمپرسور سردخانه بوک 

تعمیرات کمپرسور سردخانه  کوپلند دی وی ام 

فدک تهویه در چه مناطقی تعمیرات می پذیرد

شما در هر کجای ایران هستید می توانید با ما جهت هماهنگی تماس بگیرید

4.7/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *