تعمیر ترموستات کلایماست

تعمیر ترموستات کلایماست


تعمیر ترموستات کلایماست climaset یکی از مهمترین و حرفه ای ترین خدمات گروه فنی فدک تهویه می باشد. سعی ما همیشه بر این بوده تا رضایت مشتری را داشته باشیم. اتفاقی که زیاد با آن مواجه می شوید، درست کار نکردن ترموستات کلایماست است. اتفاقاتی نظیر: روشن نشدن ترموستات، فرمان ندادن، روشن می شود اما فرمان نمی دهد، قطع و وصل، کار می کند اما تصویر نمی دهد و از این گونه مشکلات. راه کار چیست؟

باید ترموستات تعویض شود. خیر، شما می توانید آن ترموستات را تعمیر کنید. در ۹۵٪ مواقع با هزینه حدود یک چهارم یا حتی کمتر، میشود اقدام به تعمیر ترموستات کلایماست کرد  و مشکل آن را بر طرف کنید. که این از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد فقط باید دقت کنید که همیشه کار تعمیر ترموستات کلایماست را به متخصص و کننده آن بسپارید.

تعمیر ترموستات کلیماست climaset در انواع  مدل ها به صورت فوق تخصصی و حرفه ای در تهران توسط باتجربه ترین تعمیرکار ترموستات کلایماست در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت پذیرفته و به بهترین نحو انجام میشود.

تعمیرات ترموستات کلایماست

می توان از ترموستات کلایماست به عنوان یکی از قدیمی ترین ترموستات هایی نام برد که در وسایل بروتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گرفته است. استفاده از این محصول در طیف گسترده ای از وسایل گرمایشی و سرمایشی دیده شده است. ما در این مطلب تصمیم داریم درباره تعمیرات ترموستات کلایماست مطلبی نسبتا آموزشی تقدیم شما کنیم. اما بد نیست به طور کلی درباره کنترلر ترموستات داکت اسپلیت توضیحاتی را ارائه کنیم. این مقاله از سایت فدک تهویه را پیشنهاد می کنیم که تا انتها مطالعه کنید. صفر تا صد تعمیر ترموستات کلایماست را خدمت شما شرح خواهیم داد.

تعمیر داکت اسپلیت

معرفی ترموستات

اجازه دهید ابتدا درباره ترموستات توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم. در مداری که در دستگاه های برودتی و حرارتی تعبیه شده است ترموستات وظیفه قطع و وصل جریان برق را در دمایی که تعیین می شود برعهده دارد. کاربر می تواند دماهای مختلف را برای کارکردن دستگاه و نیز قطع شدن دستگاه تعیین کند. وقتی دمای دستگاه روی بازه قابل قبول برای کار کردن باشد مشکلی در عملکرد دستگاه نیست. اما هنگامی که به انتها دمای مشخص شده از سوی کاربر دمای دستگاه می رسد عملکرد دستگاه دچار توقف می شود. به بیان بهتر قطع شدن جریان ترموستات به رسیدن دمای محیط به دمای موردنظر بستگی دارد.

اما این مورد تنها مورد از آپشن هایی که ترموستات دارا می باشد نیست. بلکه درمیان امکاناتی که ترموستات دارد امکان کنترل تغییر دور فن را نیز می توان بررسی کرد. به طوری که حالت زمستانه و یا تابستانه بودن و یا همان سرمایشی و گرمایشی بودن دستگاه نیز از سوی ترموستات رصد می شود. اجازه بدهید در این باره مثالی بزنیم تا بیشتر با این موضوع ارتباط برقرار کنید.

مثالی از عملکرد ترموستات 

فرض کنید فصل گرما فرارسیده است و کاربر دمای محیط را روی عدد 25 تنظیم می کند. حالت دستگاه را برروی حالت سرمایشی تنظیم کرده و شستی سبب فعال شدن دکمه روشن و خاموش و یا همان دکمه power می شود. درچنین شرایطی دستگاه شروع به کار می کند. آن هم با همان سرعت دوری که کاربر برایش تعیین کرده است. درپی چنین اتفاقی بخش های مختلف دستگاه شروع به کار می کنند. برای نمونه می توان به قسمت یونیت بیرونی کندانسور, یونیت کمپرسور و البته فن خارجی را نام برد. همین مجموعه قطعات با عملکرد خود سبب اجرای وظیفه سرمایشی دستگاه می شوند. درچنین شرایطی دما رفته رفته کاهش می یابد.

حال درچنین شرایطی روند دما درست تاجایی که کاربر تنظیم کرده بود می رسد. این دما اگر یادتان باشد توسط کاربر برابر با 25 درجه تنظیم شده بود. درچنین شرایطی هنگامی که دما به 25 درجه می رسد به یونیت خارجی فرمان قطع عملکرد ارسال می شود. درچنین شرایطی تنها قطعه که کار خود را ادامه می دهد یونیت داخلی هواساز می باشد. البته تنظیم ترموستات این روزها حرفه ای تر از گذشته انجام می شود. در روزگار کنونی می توان به گونه ای دستگاه را تنظیم کرد که به محض رسیدن به دمای موردنظر فن داخلی نیز خاموش شود و زمانی که دما رو به افزایش رفت بازهم یونیت های داخلی و خارجی شروع به کار کنند.

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز تعمیر ترموستات کلایماست می باشد که سال هاست در این زمینه ی فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

چگونه باید با مرکز خدمات ترموستات کلایماست تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز کلایماست در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

 

تعمیرات ترموستات کلیماست
تعمیرات ترموستات کلیماست

تعمیر ترموستات کلایماست با فدک تهویه

اگر به دنبال بهترین خدمات تعمیر ترموستات کلایماست climaset در تهران هستید و به دنبال افرادی کاربلد در این زمینه هستید بدانید که خوب جایی آمده اید. ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات تعمیرات ترموستات کلایماست climaset را با بهترین افراد و با مناسب ترین قیمت ها خدمت شما ارائه کنیم. به محض تماس شما همکاران ما در تهران و کرج خدمت شما خواهند رسید. طوری که بابت بدقولی و عدم وقت شناسی شما را آزرده خاطر نخواهیم کرد. بهترین خدمات تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی و گرمایشی فقط از سوی فدک تهویه ارائه می شود.

مواردی که باعث خرابی ترموستات کلایماست میشود.

نوسان برق:

نوسانات برق یکی از اتفاقاتی است که پس از رخ دادن ممکن است هر وسیله ی برقی را دچار مشکل کند. ترموستات ها هم از این قائله مستثتا نیستند. در صورت آسیب دیدن ترموستات با نوسان برق ۲ حالت وجود دارد. یا کل برد باید تعویض شود که ارزش ندارد، یا یک قطعه سوخته که پس از تعویض مشکل آن حل می شود.

رطوبت در ترموستات:

شاید جالب باشد اما مشکلی که کم هم پیش نمی آید آب خوردن ترموستات می باشد. باید ترموستات بازبینی شود که کدام قطعات دچار مشکل شده است. در صورت کم هزینه بودن تعمیر می شود.

اشکال در هنگام نصب:

زمانی که ترموستات climaset جدید یا ترموستاتی که از تعمیر برگشته را می خواهید خودتان یا نصاب غیر مجاز نصب کنید، اگر اطلاعات کافی برای نصب نداشته باشد ممکن است در هنگام اتصال سیم ها به ترموستات آسیب وارد کنید. بهتر است برای نصب یا تکنسین این کار را انجام دهد (برق کار، مسئول تاسیسات ساختمان، تکنسین های فدک تهویه ) یا با اطلاعات شروع به نصب کنید.

عمر ترموستات:

حتما قبول دارید هر وسیله ای به خصوص وسایل برقی یک روز عمر مفیدشان تمام می شود. ترموستات ها هم به این گونه هستند. ترموستات ها بسته به برند، دیجیتال یا آنالوگ، طرز استفاده و … ممکن است تا ۱۰ سال عمر کنند.

2 روش برای ثبت دریافت خدمات ترموستات کلایماست از فدک تهویه

راهکار اول:

برای تعمیر ترموستات کلیماست climaset، آن را باز کرده و برای ما ارسال کنید. نکته مهم: حتما قبل از جدا کردن ترموستات از سیم ها، یک نوشته یا عکس از سیم بندی تهیه کنید که در هنگام بستن مجدد به مشکل بر نخورید. به طور مثال سیم قرمز به high و … به همین صورت. چرا که در صورت بستن سیم ها به صورت اشتباه ممکن است ترموستات بسوزد. اگر هم به هر دلیل تنوانستید، می توانید از تکنسین های ما کمک بگیرید تا ترموستات را برای شما یاز و نصب کنند.

راهکار دوم:

تعمیر ترموستات کلایماست در محل. با توجه به حیاتی بودن ترموستات برای تامین سرمایش و گرمایش اگر امکان آن را ندارید که ۳ تا ۵ روز ترموستات نداشته باشید، تکنسین فنی ترموستات کاران در محل شما آن را تعمیر می کند. در ابتدا با کارشناسان تماس گرفته و مشکل ترموستات را بیان می کنید. پس از هماهنگی های لازم تکنسین در محل شما حاضر و مشکل ترموستات را بر طرف می کند. لازم به ذکر است که تعمیر در محل شامل هزینه ایاب و ذهاب و اجرت تعمیر نیز می باشد

تعمیرات در چه مناطقی انجام میشود

کلیه تعمیرات ترموستات کلیماست در سراسر ایران انجام میشود .متقاضیان شهرستانی نیز می توانند ترموستات خود را برای ما ارسال کنند و بعد از انجام تعمیرات ما مجدد ترموستات تعمیر شده را باریشان ارسال می کنیم.

تعمیر ترموستات کلیماست
تعمیر ترموستات کلیماست

آموزش کار با ترموستات کلایماست

دکمه های چهارگانه ای روی ترموستات با نماد هایی مانند >,< و مانند این ها قرار دارد. استفاده از این دکمه ها به منظور استفاده از پارامتر و البته تغییر مقدار پارامتر صورت می گیرد. به علاوه اینکه دکمه های روشن و خاموش نیز روی ترموستات تعبیه شده اند. مود های مختلفی را از این دستگاه می توان انتظار داشت. از جمله می توان به موارد زیر در این باره اشاره کرد:

  • حالت زمستانی
  • حالت تابستانی
  • حالت های تنظیم دور چرخش فن
  • و ….

بعد از روشن کردن دستگاه به کمک دکمه هایی که بالاتر معرفی شدند می توانید مود دستگاه را تغییر دهید. درصورتی که در تابستان می خواهید از این دستگاه استفاده کنید می توانید روی حالت خورشید  مود این دستگاه را تنظیم کنید. به علاوه اینکه اگر در فصل زمستان هستید باید مود دستگاه را روی حالت برف تنظیم کنید. در ادماه مود های مختلف را بیشتر توضیح می دهیم.تعمیر ترموستات کلایماست

حالت تابستانه

پس از انتخاب نماد خورشید دما را روی بازه 22 تا 25 تنظیم کنید. با توجه به نیازی که دارید می توانید دور فن را روی سریع و یا کند قرار دهید. به علاوه اینکه می توانید این قطعه را روی مود خودکار نیز تنظیم کنید. دور فن با کاهش فاصله دمای فعلی  محیط با دمای تنظیم شده کمتر می شود. هم اکنون ترموستات امکان کارکردن را با اعمال تنظیمات مذکور برخوردار می باشد.تعمیرات ترموستات کلیماست

حالت زمستانه

تنظیم این مورد نیز مانند مورد قبل با روشن کردن دستگاه و تنظیم آن برروی نماد برف یعنی حالت زمستانه شروع می شود. بازهم دما را در بازه موردنظر تنظیم کنید و شروع به کار دستگاه را دستور دهید. این مورد خانه شما را از سرمای طاقت فرسا نجات می دهد.

سخن آخر

در این مطلب درباره تنظیم و تعمیر ترموستات کلایماست توضیحات کاملی را ارائه کردیم. دانستید که این دستگاه دارای مود های مختلفی می باشد. اینکه کدام مود باید چگونه تنظیم شود به فصلی مشغول زندگی در آن هستید بستگی دارد. تفاوت زیادی بین تنظیم ترموستات در فصول زمستان و تابستان وجود ندارد. به همین دلیل کافی است با نماد های تابستانه و زمستانه و البته تنظیم دور دستگاه و همچنین کارکردن با دکمه های دستگاه آشنا باشید. در این صورت امور به بهترین شکل پیش خواهند رفت. بابت مطالعه این مطلب از سایت فدک تهویه از شما ممنونیم.

4.7/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *