تعمیر دستگاه بستنی ساز

تعمیر دستگاه بستنی ساز


تعمیر دستگاه بستنی ساز و سرویس دستگاه بستنی ساز خود را به ما بسپارید ..بستنی نوعی دسر منجمد و مزه دار است که بین دیگر دسرها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد  مخصوصا در فصل تابستان در زوهای گرم اتشین خوردن یک بستنی خنک بسیار لذت بخش می باشد به همین دلیل امروزه این دسر خوشمزه و خوش طعم را در انواع مدل ها و طعم های مختلف درست می کنند.

شما می توانید بستنی را به صورت دستی یا به کمک دستگاه های بستنی ساز خانگی خودتان درست کنید با اینکه کاری لذت بخش است که البته دردسرهای خاص خودش را هم دارد به همین دلیل اکثر مردم ترجیح می دهند بستنی را از بیرون تهیه کنند.قنادی ها و کافی شاپ ها و… بستنی را با دستگاه های بستنی ساز بزرگ درست می کنند

استفاده از دستگاه های بستنی ساز کار قنادی ها و بستنی فروش ها هم راحت کرده است به طوری که می توانند در کمترین زمان ممکن حجم بالایی از بستنی را تولید کنند.اما با تمام ویژگی های خوبی که دستگاه های بستنی ساز دارند ممکن روزی انها بر اثر نوسانات برق یا اصحکاک قطعات انها خراب شوند دستگاه از کار بیافتد و به تعمیر دستگاه بستنی ساز نیاز داشته باشید

تعمیرات بستنی ساز خود را به متخصص آن بسپارید

تعمیر دستگاه بستنی ساز باید توسط یک متخصص انجام شود و ما به طور کلی چندین نوع دستگاه بستنی ساز داریم که برای نگهداری دستگاه بستنی ساز نیاز به تعمیرکار بستنی ساز داریم تا بتواند به بهترین نحو دستگاه را تعمیر کند.

کمک گرفتن از افراد کم تجربه در سرویس و تعمیر دستگاه های بستنی ساز ممکن است تعمیر دستگاه شما را به تاخیر بیندازد که در چنین شرایطی شما مجبور هستید تا زمان درست شدن دستگاه تولید بستنی را متوقف کنید که این ضرر اقتصادی برای شما دارد.

بنابراین برای سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز حتما از افراد با تجربه و متبحر کمک بگیرید . فدک تهویه یکی از تعمیرگاه های مجاز سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز در تهران می باشد که دارای متخصص ترین تعمیرکاران دستگاه بستنی ساز می باشد که تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس دستگاه بستنی ساز اعم از هر برند و هر نوعی که باشد با شماره های زیر جهت هماهنگی تماس بگیرید.

همچنین در این مجموعه ما دارای تخصص تعمیر کولر گازی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر فن کویل و تعمیر سردخانه نیز می باشیم.

به متخصصین ما برای سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز اعتماد کنید

مهم نیست دستگاه بستنی ساز خود را از کجا خریداری کرده اید یا چه برندی دارد متخصصان حرفه ای و باتجربه ما سرویس دستگاه بستنی ساز ، تعمیر دستگاه بستنی ساز ، عیب یابی دستگاه بستنی ساز را با بهترین کیفیت در سراسر تهران انجام میدهند.

فدک تهویه یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات دستگاه بستنی ساز در شهر تهران می باشد که سال هاست در این زمینه ی فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد

تعمیرات دستگاه بستنی ساز در تهران فوق تخصصی

تعمیرات دستگاه بستنی ساز یکی از نیاز های اساسی قنادی ها و بستنی فروش های سطح شهر می باشد زیرا هر دستگاهی با هر برندی روزی به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد .

با وجود اینکه دستگاه های بستنی ساز دارای قیمت بسیار زیادی هستند معمولا تعمیر انها خیلی به صرفه تر از خرید یک دستگاه نو می باشد. در سرویس و تعمیرات دستگاه بستنی ساز باید در ابتدا به درستی عیب یابی شود تا در کمترین زمان ممکن به تعمیر آن پرداخته شود زیرا اگر تعمیرکار نتواند عیب دستگاه را به درستی تشخیص دهد در تعمیر آن به مشکل خواهد خورد.

کلیه تعمیرکاران فدک تهویه با توجه به سابقه کاری که در تعمیر و سرویس دستگاه بستنی ساز دارند در عیب یابی دستگاه دارای تجربه و مهارت کافی هستند که به درستی عیب دستگاه را تشخیص داده سپس به تعمیر ان بپردازند.

تعمیر دستگاه بستنی ساز بصرفه است یا خرید آن؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا دستگاه بستنی ساز ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند .

زیرا هزینه تعمیر ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه نو است ولی در صورت هزینه‌ بردار بودن این مورد و به‌ صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض دستگاه بستنی ساز به‌ صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع تعمیرات دستگاه بستنی ساز. بنابراین امکان تعمیر دستگاه شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

ضعیف کار کردن دستگاه بستنی ساز

مسائلی که باعث می شود دستگاه بستنی ساز ضعیف و خوب کار نکند عبارتند از

  • وقتی که فن خنک کننده اندازه اشتعال یا چرخش باشد
  • گرمای کندانسور از یک دستگاه دیگر تخلیه می شود
  • کمربند ایمنی خراب یا شل شده باشد
  •  تیغه کند و یا خراب شده ،
  • مواد در دستگاه بسیار طولانی مدت زیادی مانده باشد
  •  از دستگاه بستنی ساز به خوبی استفاده نشده باشد
  • فیلتر خشک کن به خوبی کار نکند و یا از کار افتاده باشد
  •  دستگاه اندازه گیری آن شکسته باشد و … ،

هنگامی که با این عوامل روبرو شدید باید برای سرویس دستگاه بستنی ساز خود اقدام کنید .

 

تعمیرات دستگاه بستنی ساز
تعمیرات دستگاه بستنی ساز

سرویس و تعمیر کلیه برندهای دستگاه بستنی ساز

فدک تهویه به منظور اینکه کلیه مصرف کنندگان این دستگاه به آسانی به تعمیرات دسترسی داشته باشند مجموعه ای را به عمل اورده است که دارای تخصص و مهارت کافی در سرویس و تعمیر کلیه برندهای موجود در بازار اعم از ایرانی و خارجی مانند البرز ، شمس ، بابک ، لانوس و….

برای ما فرق ندارد بستنی ساز شما چه برندی دارد و از کجا خریداری کرده اید تعمیرات هر برندی را که خریداری کرده باشید در تخصص ماست. تعمیرکاران ما دوره های تعمیرات تمامی برند ها و انواع مدل ها را دیده اند و توانایی عیب یابی از تمامی برند ها را دارند.

دلیل اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز بستنی ساز

معمولا هر سازمان یا شرکتی دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود نسبت به دیگران دارای برتری های باشد. فدک تهویه نیز دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده که مشتریان زیادی به ما اعتماد کرده اند و تعمیر دستگاه بستنی ساز را به ما بسپارند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز مجاز تعمیر بستنی ساز وجود دانش در کنار و همراه تجربه درخشان تعمیرکاران این مجموعه می باشد.حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص در سرویس و تعمیر بستنی ساز و باعث آن شده است که ما مورد اعتماد خیلی از مشتریان خود باشیم.

این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی انجام شود تا به محصولات شما اسیبی وارد نشود به همین دلیل مجموعه های مختلفی را در سطح شهر مستقر کرده است که شما می توانید با آنها تماس گرفته و زمان مراجعه انها را شما خودتان تعیین کنید تا هماهنگی های لازم به عمل اید و در کمترین زمان ممکن به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم

یکی از مهم‌ترین دلایل اعتماد مشتریان به مرکز مجاز تعمیر دستگاه بستنی ساز برآورده شدن نیاز آن‌ها به صورت کامل است. به گونه ای که تعمیرکاران در ابتدا نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کنند و سپس نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌نمایند.

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیر است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد

انجام سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز در سراسر تهران

یکی از ویژگی انحصاری مجموعه فدک تهویه ارائه کلیه خدمات بستنی ساز در سراسر تهران می باشد که بدین صورت مشتریان مورد نظر در کمترین زمان ممکن به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند تا تعمیرکار بتواند هرچه سریع تر خود را به محل مورد نظر شما برساند بنابراین کلیه خدمات در کلیه مناطق تهران توسط گروه فنی فدک تهویه ارائه می شود

سرویس دستگاه بستنی ساز را فراموش نکنید

دستگاه بستنی ساز ها نیز مانند سایر دستگاه های دیگر نیاز به سرویس و شستشوی دوره ای دارند . انجام سرویس دستگاه بستنی ساز به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

شستشو و سرویس دستگاه بستنی ساز با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد بنابراین از سرویس دوره ای انها غافل نشوید عمر دستگاه بستنی ساز خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. بستنی ساز ها وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود.

اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

نحوه سرویس دستگاه بستنی ساز

ممکن است بخواهید قطعات دستگاه بستنی ساز خود را سرویس کنید که این قطعات عبارتند از : حلقه ها، مهر ها ، موم ها ، واشر ها ، روان کننده های ایمنی مواد بستنی ، آستین ها، بوشینگ ها و تیغه ها و … است که کسی که برای سرویس دستگاه بستنی ساز خود می آورید باید کاملا با این قطعات آشنایی کامل داشته باشد و اگر قطعه ای قابل تعمیر باشد تعمیر کند و اگر قطعه ای قابل تعمیر نبود آن را تعویض کند و شما همیشه بهتر است وقتی با یک مشکل کوچک در دستگاه روبرو شدید برای تعمیر دستگاه بستنی ساز خود اقدام کنید .

عواملی که باید رعایت شود و از خرابی دستگاه بستنی ساز جلوگیری می کند عبارتند از : نباید دستگاه بستنی ساز را کنار یخچال فریزر قرار دهید و ار شما  در کنار هم قرار دهید باعث می شود کمپرسور دستگاه آسیب جدی ببیند و هنگامی که کمپرسور آسیب ببیند باعث یخ زدگی در جلو و عقب دستگاه می شود و این آسیب اگر تعمیر نشود باعث خرابی های بیشتری در دستگاه می شود و به این صورت است شما باید هزینه های بیشتری را برای سرویس دستگاه بستنی ساز پرداخت کنید .

سرویس دستگاه بستنی ساز
سرویس دستگاه بستنی ساز
4.5/5 - (2 امتیاز)

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *