تعمیر داکت اسپیلت

تعمیر داکت اسپیلت


باد گرم داکت اسپیلت علت چیست؟ چرا داکت اسپیلت باد گرم میزند؟چرا داکت اسپیلت خنک نمیکند؟

این ها مواردی هستند که با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوای شهر ها در اینترنت جست و جوی فراوانی دارند . اگر داکت اسپیلت شما  نیز به درستی کار یا خنک نمی کند ، چاره کار پیش مختصصان ماست ! کافیست با مراجعه به بخش تماس با ما با تکنسین های فدک تهویه تماس بگیرید تا جهت تعمیر اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت مراجعه و در کوتاه ترین زمان ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مشکل خنک نکردن داکت اسپلیت شما را حل کنند . همچنین میتوانیددرصورت نیاز  تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، سرویس فن کویل ، سرویس سردخانه و سرویس پکیج خود را به ما بسپارید.

برند های تحت پوشش ما برای رفع مشکل باد گرم Ducted Split عبارتند از :
اسپلیت ال جی ، سامسونگ ، تراست ، امریکن پرو ، گودمن ، جنرال ، اجنرال ، آ یو ایکس ، گرین ، مدیا ، هایسنس ، میتسوبیشی ، دایکین و زیمنس  و صدهای برند موجود در بازار اعم از ایرانی و خارجی

باد گرم داکت اسپیلت
باد گرم داکت اسپیلت

 

بررسی جامع و کامل خنک نکردن داکت اسپیلت

ممکن است شما هم به این مشکل برخورده باشید که وسیله شما به خوبی هوا را سرد نمیکند و باد گرمی از خود تولید میکند ؟ اما براستی علت آن چیست ؟ بیایید تا با هم این موضوع را بررسی کنیم .

قبل از هر چیز ابتدا به وسیله ریموت کنترل ، دستگاه خود را روی حالت “باد سرد” یا Cool قرار دهید . اگر داکت اسپلیت همچنان باد گرم تولید میکند سریعا آن را خاموش کرده و علت های زیر را بررسی نمایید :

عوامل دخیل در تولید باد گرم داکت اسپلیت

علت اول ، خرابی کمپرسور و باد گرم داکت اسپیلت

خرابی کمپرسور از اصلی ترین دلایل این امر میتواند باشد . در صورت خرابی این امر باید هزینه زیادی را متحمل شوید . اما جای نگرانی نیست ، همکاران ما در فدک تهویه تلاش می کنند تا با تعمیر و عیب یابی آن شما را از هزینه های گزاف تعویض کمپرسور نجات دهند . با این حال اگر چاره جز تعویض این قطعه نباشد ، تکنسین های ما با قیمتی مناسب و عادلانه این امر را انجام میدهند . تا هوایی خنک و تازه ای را برای خانه و یا محل کار شما به ارمغان آورند .

علت باد گرم داکت اسپیلت
علت باد گرم داکت اسپیلت

عامل دوم ، خرابی برد Ducted split

از دیگر عوامل باد گرم و خنک نکردن داکت اسپلیت ها ، خرابی بورد سخت افزاری این دستگاه می باشد . در این صورت وسیله شما نه تنها هوای خنکی برای شما فراهم نمی کند بلکه میتواند بالعکس هوای محیط را گرم کند . بورد داکت اسپلیت همانند مغز دستگاه می ماند و با کوچکترین ایراد در این قطعه ، داکت اسپلیت شما عملکرد صحیح و منطقی خود را از دست خواهد داد .

باد گرم داکت اسپیلت
باد گرم داکت اسپیلت

عامل سوم ، ایراد در لوله های مسی

علاوه بر بورد سخت افزاری ، داکت اسپلیت ها دارای لوله های مسی نیز می باشند که به وسیله آن ، یونیت داخلی و خارجی با هم مرتبط می شوند . اگر به دنبال علت تولید باد گرم داکت اسپلیت هستید بد نیست لوله های مسی آن را هم نیز چک کنید . در صورت آسیب دیدن و مسدود شدن این لوله ها ، نباید انتظار تولید هوای خنک را از دستگاه خود داشته باشید

خنک نکردن کولر گازی
خنک نکردن کولر گازی

عامل چهارم ، فیلتر های داکت اسپلیت و باد گرم داکت اسپیلت

چهارمین عامل در خنک نکردن داکت اسپلیت ها ، کثیفی فیلتر های آن است .

فیلتر ها ، قسمتی از داکت اسپلیت هستند که وظیفه جلوگیری از ورود آلودگی ها را به هوای داخل دارند . به هنگام کثیفی آن ها ، دستگاه شما عملکرد صحیح خود را از دست داده و هوای گرم میزند . بهتر است قبل از تماس با کارشناسان ما ، از تمیز بودن فیلتر ها نیز اطمینان حاصل کنید .

سرویس داکت اسپیلت
سرویس داکت اسپیلت

عامل پنجم ، گاز داکت اسپلیت وباد گرم داکت اسپیلت

به اتمام رسیدن گاز Ducted split ، میتواند پنجمین عامل در عملکرد نادرست دستگاه شما باشد . پر کردن گاز داکت اسپلیت باید به طور دوره ای و سالانه انجام شود . این امر نیاز به تخصص دارد . اگر از دخیل نبودن چهار عامل قبلی اطمینان دارید . باید با تکنسین های خبره ما تماس گرفته تا برای سرویس و شارژ گاز اسپلیت شما اقدام نمایند.

درخواست شارژ گاز داکت اسپیلت

شارژ گاز داکت اسپیلت
شارژ گاز داکت اسپیلت

عامل ششم ، خرابی ترموستات

همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودیم ، ترموستات داکت اسپلیت ، نقش تنظیم دمای هوا را دارد . این قطعه با چک کردن دمای محیط و مقایسه آن با دمای ست شده روی آن ، دستور خاموش و یا روشن شدن و کار کردن را به  داکت اسپلیت می دهد .
خرابی ترموستات میتواند از دیگر عوامل گرم کار کردن Ducted Split شما باشد .

ترموستات ها انواع مختلفی دارند که با مشاوره با کارشناسان ما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری و استفاده کنید . در صورت خرابی این قطعه میتوانید از ترموستات های هانیول و یا قطعات فابریکی هر برند از اسپلیت استفاده کنید که دارای کیفیت ها و قیمت های گوناگون است .

تعویض ترموستات داکت اسپیلت

عامل هفتم ، محل نصب کندانسور

اگر محل نصب کنداستور یا همان یونیت خارجی داکت اسپلیت شما در آفتاب می باشد و یا روی آن پوشش و یا کاور قرار دادید ، نباید انتطار تولید هوای خنک از آن را داشته باشید . یکی از شایع ترین اشتباهات در نصب کنداسور داکت اسپلیت ، قرار دادن آن روبروی نور مستقیم آفتاب می باشد که نتیجه آن تولید هوای گرم و نا مطلوب است . اگر محل مناسبی برای نصب یونیت خارجی دستگاه خود پیدا نمی کنید کارشناسان ما میتوانند آن را در محلی مناسب و استاندارد نصب کنند .

باد گرم داکت اسپیلت
باد گرم داکت اسپیلت

عامل هشتم ، فن و موتور آن

وظیفه فن در داکت اسپلیت ، انتفال هوای خنک به درون محیط است . چنانچه فن داکت اسپلیت نیم سوز شده باشد و یا سوخته باشد ، هوای خنک شده منتقل نمی شود و شما شاهد عدم تولید هوای خنک در داکت اسپلیت هستید . در صورتی که شاهد نیم سوز شدن و یا سوختن کامل آن هستید ، میتوانید سرویس آن را به ما بسپارید .

خنک نکردن داکت اسپیلت
خنک نکردن داکت اسپیلت

عامل نهم ، سرویس نکردن داکت اسپلیت و باد گرم داکت اسپیلت

سرویس نکردن داکت اسپلیت و عدم سرویس کولر گازی نیز میتواند عامل دیگری برای باد گرم داکت اسپیلت تولید کردن آن باشد . Ducted Split ها نیز همانند هر وسیله برقی دیگری نیاز به سرویس ، گردگیری و تعمیرات دوره ای دارد . چنانچه مدت زمان طولانی از آخرین سرویس آن می گذرد و یا تابحال از این امر غافل شده اید ، نباید انتظار باد خنک را از آن داشته باشید .

در خواست سرویس داکت اسپیلت

کلیه عوامل بالا تنها مواردی از علت باد گرم داکت اسپیلت یا خنک نکردن آن است شما عزیزان می توانید در هر زمان از فصل با مشکل باد گرم داکت اسپیلت یا خنک نکردن آن مواجه شدید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تخصصی ترین گروه فنی به محل شما اعزام شود.

سوالات متداول

داکت اسپیلت ما باد گرم میزند علت چیست؟

معمولا عوامل مختلفی مانند عدم سرویس کولر گازی ، کم بودن مقدار شارژگاز ، ایراد در موتور فن و….. میتواند دلیل خنک نکردن داکت اسپیلت شما باشد بهتر است که با یک سرویسکار داکت اسپیلت تماس بگیرید تا دقیق تر عیب یابی شود

ایا فدک تهویه مشکل خنک نکردن داکت اسپیلت را رفع می کند؟

بله فدک تهویه بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر و سرویس داکت اسپیلت می باشد . که دارای سالها تجربه کاری در زمینه رفع ایراد باد گرم داکت اسپیلت می باشد و در رفع ایراد کلیه امور تسلط کافی دارد

ما چه برندهایی را تعمیر می کنیم و در کدام مناطق تهران هستیم؟

فدک تهویه بزرگترین مرکز تعمیرات کلیه برندهای داکت اسپیلت در سراسر تهران می باشد

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *