تعمیر کولر گازی گاسونیک

تعمیر کولر گازی گاسونیک


مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک

کولر گازی گاسونیک یکی از بهترین کولر گازی‌های عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و کولر گازی گاسونیک را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک هستید فدک تهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر کولر گازی و تعمیر فن کویل در تهران با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات کولر گازی گاسونیک، تعمیر اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت ، تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر پکیج آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی گاسونیک ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

خدمات تعمیرات کولر گازی گاسونیک

در این مرکز کلیه خدمات زیر به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای و باتجربه ما خدمات کولر گازی گاسونیک را برای تمامی مدل ها ارائه می دهند.

به متخصصین ما برای سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک اعتماد کنید

مهم نیست اسپیلت گاسونیک خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب کولر گازی گاسونیک ، شارژ گاز کولر گازی گاسونیک و سرویس کولر گازی گاسونیک و تعمیر کولر گازی گاسونیک را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی گاسونیک در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات کولر گازی گاسونیک فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد

تعمیرکار کولر گازی
تعمیرکار کولر گازی

تعمیرکار کولر گازی گاسونیک متخصص و متبحر

 

مجموعه فدک تهویه تشکیل شده است از تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی گاسونیک که هر کدام دارای علم به روز در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک می باشند همچنان دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند به طوری که تعمیرکاران فدک تهویه مناسب ترین گزینه برای انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی و تعمیر سردخانه شما می باشد

ما سال‌هاست که همکاری با بسیاری از بهترین تعمیرکاران کولر گازی را آغاز کرده‌ایم و توانسته‌ایم با ایجاد یک شبکه تعمیراتی گسترده متشکل از بهترین کارشناسان و تعمیرکاران کولر گازی گاسونیک در سراسر تهران بهترین خدمات را ارائه دهیم.

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران

انجام سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک در سراسر تهران

 

یکی از ویژگی انحصاری مجموعه فدک تهویه ارائه کلیه خدمات شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک در سراسر تهران می باشد که بدین صورت مشتریان مورد نظر در کمترین زمان ممکن به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند و در گرمای شدید تابستان نمانند و تعمیرکار بتواند هرچه سریع تر خود را به محل مورد نظر شما برساند بنابراین کلیه خدمات کولر گازی گاسونیک در کلیه مناطق تهران توسط گروه فنی فدک تهویه ارائه می شود

خدمات سریع

فدک تهویه دارای شعبات مختلف در سراسر تهران و مناطق مختلف میباشد بنابراین خدمات درخواستی شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود تا شما در گرمای تابستان نمانید

هزینه منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعیین زمان توسط شما

در این مجموعه شما خودتان می توانید زمان مراجعه را با سرویسکار هماهنگ کنید . سرویسکاران گروه فدک تهویه بعد از ثبت ادرس با شما تماس گرفته و زمان را با شما هماهنگ می کنند

تعمیرات فوق تخصصی

کلیه تعمیرکاران این مجموعه در انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک دارای تخصص و مهارت کافی می باشند . آنها دارای تخصص و مهارت کافی در زمینه عیب یابی و رفع عیوب می باشند

تعمیر کولر گازی گاسونیک

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن ان است.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با اسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار کولر گازی گاسونیک می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر گازی گاسونیک شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تعمیر کولر گازی گاسونیک بصرفه است یا خرید کولر گازی گاسونیک؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت گاسونیک و تعمیر کولر گازی گاسونیک شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی گاسونیک به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع تعمیرات اسپیلت گاسونیک و همچنین تعمیرات داکت اسپیلت گاسونیک هستند. بنابراین امکان تعمیر کولر گازی گاسونیک شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

هزینه تعمیر کولر گازی گاسونیک

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی گاسونیک می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک تهویه مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

دلیل اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز کولر گازی گاسونیک

معمولا هر سازمان یا شرکتی دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود نسبت به دیگران دارای برتری های باشد. فدک تهویه نیز دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده که مشتریان زیادی به ما اعتماد کرده اند و تعمیر کولر گازی در غرب تهران را به ما بسپارند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در غرب تهران وجود دانش در کنار و همراه تجربه درخشان تعمیرکاران این مجموعه می باشد.حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص در سرویس و تعمیر کولر گازی و باعث آن شده است که ما مورد اعتماد خیلی از مشتریان خود باشیم. این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن در غرب تهران خدمات رسانی انجام شود تا شما در گرمای شدید تابستان نمانید به همین دلیل مجموعه های مختلفی را در سطح شهر مستقر کرده است که شما می توانید با آنها تماس گرفته و زمان مراجعه انها را شما خودتان تعیین کنید تا هماهنگی های لازم به عمل اید و در کمترین زمان ممکن به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم

یکی از مهم‌ترین دلایل اعتماد مشتریان به مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی گاسونیک برآورده شدن نیاز آن‌ها به صورت کامل است. به گونه ای که تعمیرکاران در ابتدا نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کنند و سپس نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌نمایند.

بنابراین در صورتی که مشتری نیاز به نصب کولر گازی گاسونیک داشته باشد یا سرویس کولر گازی گاسونیک و شارژ گاز کولر گازی گاسونیک و تعمیر کولر گازی گاسونیک آن را درخواست کند. تعمیرکاران نیازسنجی امکانات اولیه را انجام می‌دهند و زمان ارائه خدمات مورد نظر به مشتری را تخمین می‌زنند. این امر سبب می‌شود که مشتری بتواند خدمات مورد نیازش را در اسرع وقت دریافت کند و بعد از انجام سرویس و تعمیرات با خیال راحت از کولر گازی استفاده کند.

فدک تهویه با توجه به نیاز شما عزیزان به تعمیر کولر گازی گاسونیک در صدد تاسیس مراکز معتبر تعمیر کولر گازی گاسونیک در سراسر سطح شهر برآمد تا همواره پشتیبان شما باشد. در صورتی که دارای برگه ضمانت نامه می باشد شما می توانید از نمایندگی تعمیرات کولر گازی گاسونیک درخواست کمک نماییید. اما اگر به هر دلیلی به برگه ضمانت نامه دسترسی ندارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خود را به شما برسانیم.

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی گاسونیک در تهران است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد

تعمیر کولر گازی گاسونیک
تعمیر کولر گازی گاسونیک

سرویس کولر گازی گاسونیک

سرویس کولر گازی
سرویس کولر گازی

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام شستشو و سرویس کولر گازی را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس کولر گازی بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی جلوگیری شود.

فواید سرویس کولر گازی گاسونیک

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی گاسونیک به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی گاسونیک به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی گاسونیک باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

شستشو و سرویس کولر گازی گاسونیک با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگاسونیک مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. کولرهای گازی گاسونیک وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

سرویس کولر گازی گاسونیک خود را به سرویسکار کولر گازی متخصص و متبحر بسپارید تا از اسیب های وارده به دستگاه جلوگیری شود

سرویس کولر گازی گاسونیک هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود

سرویس کولر گازی گاسونیک شامل

الف – سرویس پنل داخلی کولر گازی گاسونیک
  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)
ب – سرویس پنل خارجی کولر گازی گاسونیک

سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب فدک تهویه بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند

همه ی موارد بالا به صورت کامل توسط گروه فنی فدک تهویه با کیفیت عالی و بهترین قیمت ها انجام می شود و همچنین آموزش نحوه سرویس آنها برای شما در سایت قرار داده شده است.

ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز تعمیرگاه مجاز کولر گازی گاسونیک

دلیل این که مشتریان تعمیرگاه مجاز را به عنوان بهترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک جهت گرفتن خدمات در نظر گرفته­ اند به دلیل ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد این مرکز است.

  • کارشناسان فنی این مرکز از گواهینامه معتبر جهت ارائه خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی گاسونیک برخوردار هستند. بنابراین به راحتی تمام ایرادات دستگاه مورد نظر را شناسایی کرده و برطرف می‌کنند.
  • اگر به گوشی تلفن دسترسی ندارید امکان ثبت سفارش از طریق فرم آنلاین موجود در صفحه برای مشتریان فراهم شده است. همچنین می‌توانید از طریق ارسال ایمیل خدمات مورد نظرتان را از تعمیرگاه مجاز دریافت کنید.
  • کلیه خدمات ارائه شده دارای گارانتی معتبر هستند بنابراین در صورتی که در عملکرد قطعات استفاده شده مشکلی وجود داشته باشد کافی است با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از گارانتی ارائه شده استفاده کنید.
  • رضایت مشتری در رأس خواسته‌های این مرکز است و تمام تلاش خود را می‌کند تا میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر میزان ممکن برساند.
  • فدک تهویه تنها مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی گاسونیک در تهران می باشد که در سراسر تهران خدمات رسانی می کند
  • دارای تعمیرکاران کاملا متخصص و با تجربه می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تجربه درخشان می باشند و دارای علم به روز در زمینه عیب یابی و تعمیرات کولر گازی می باشند
سرویس کولر گازی گاسونیک
سرویس کولر گازی گاسونیک

شارژ گاز کولر گازی گاسونیک

شارژ گاز کولر گازی
شارژ گاز کولر گازی

داکت اسپیلت گاسونیک یا کولر گازی گاسونیک برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز کولر گازی نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

در چه مواقعی کولر گازی گاسونیک نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

اگر به طور کامل منبع کولر گازی شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید یعنی شارژ گاز کامل کولر گازی اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند در این حالت تعمیرکاران کولر گازی با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود

گاهی وجود نشتی های بسیار کم به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است (بر اثر وجود نشتییا دلایل دیگر) و ابتدا این مشکل را برطرف کنید و بعد اقدام به شارژ گاز کولر گازی گاسونیک کنید. شارژ گاز کولر گازی گاسونیک می تواند فقط در مواقع مورد نیاز و زمانی که لزومش هست انجام شود اما خیلی وقتها در هر بار سرویس سالیانه این شارژ انجام می شود

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی گاسونیک

کم شدن مقدار شارژ گاز اسپیلت یا کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت شارژ گاز کولر گازی گاسونیک

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی گاسونیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت گاسونیک شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی گاسونیک شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد

4 – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در کولر گازی گاسونیک ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد

متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی گاسونیک با ما کار می کنند

ما با داشتن تعمیرکاران متخصص کولر گازی گاسونیک که تمامی دورهای آموزشی تخصصی و علمی را در نمایندگی کولر گازی گاسونیک و مراکز رسمی گذرانده‌اند سالیانه فهرستی از هزاران مشتری که از این خدمات استفاده کرده‌اند را به رزومه کاری این تعمیرکاران اضافه میکنیم آن‌ها با گذراندن دوره های کاملاً تخصصی آشنایی کاملی با نحوه سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک داشته و قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک چکاب ساده به نوع خرابی و علت آن دست پیدا کنند.

تعمیرکار کولر گازی گاسونیک در تعمیرگاه مرکزی اسپیلت گاسونیک با در اختیار داشتن قطعات و لوازم اورجنیال و اصل شرکت که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات و لوازم کولر گازی گاسونیک می‌کنند ولی باید به این نکته توجه داشت که ایشان با توجه به گذراندن دوره های تخصصی اولویت کار خود را تعمیر قطعات کولر گازی گاسونیک می‌دانند نه تعویض قطعات و تنها دلیل این کار نیز کم تر کردن هزینه تحمیلی به مشتری بوده تا بتوان با کمترین هزینه ممکن کولر گازی شما را مانند روز اول تعمیر و تحویل مشتری دهد.

نصب کولر گازی گاسونیک

نصب کولر گازی
نصب کولر گازی

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما کولر گازی گاسونیک یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولر گازی گاسونیک کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصب کولر گازی گاسونیک باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی گاسونیک با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیر کولر گازی نیاز داشته باشد.

نصب کولر گازی گاسونیک نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولر گازی، لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدای سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولر گازی گاسونیک دارد. به علاوه، داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نبوده و حتما تجربه قبلی نصب اسپیلت گاسونیک نیز می بایست به آن اضافه شود. تذکر: در صورت نصب کولر گازی گاسونیک به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق، سر و صدای زیاد، نشتی گاز، خنک نکردن کولر گازی، پرتاب آب به همراه باد و مشکلات دیگاسونیک که می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد، رخ خواهد داد. به همین دلیل بهترین نصاب کولر گازی یا تکنسین های متخصص نصب کولر گازی گاسونیک را تنها در فدک تهویه می توانید بیابید. فدک تهویه هیچ جای نگرانی بابت نصب صحیح کولر گاسونیک را باقی نمی گذارد.

هزینه نصب کولر گازی گاسونیک

بهتر است بدانید هزینه نصب کولر گازی گاسونیک به عواملی از جمله محل نصب کولر گازی و شرایطی مثل ارتفاع محل و… بستگی دارد. همچنین از عوامل مهم و موثر در قیمت نصب کولر گازی می توان به نوع کولر گازی، برند کولر گازی، تعداد یونیت های خارجیو… بستگی دارد.

از جمله موارد دیگر که بر قیمت نصب کولر گازی گاسونیک تاثیر می گذارد عبارت است از:

  • هزینه لوله و اتصالات
  • کیفیت کار نصاب کولر گازی تهران
  • هزینه پایه کمپرسور کولر گازی
  • هزینه لوله اضافی کولر گازی
  • هزینه کابل اضافی کولر گازی
  • هزینه شارژ گاز تکمیلی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • هزینه نصب و راه اندازی کولر گازی
  • و…

ما با مهارت به عیب یابی و تعمیر کولر گازی گاسونیک می پردازیم

ﻋﻴﺐﻳﺎﺑﻲ کولر گازی گاسونیک می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات کولر گازی گاسونیک می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود تا عیب یابی کولر گازی گاسونیک به درستی و صحیح انجام شود . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

تعمیرکاران ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب کولر گازی گاسونیک مواجه می شوند همین امر باعث شده است که تجربه کاری انها در عیب یابی و رفع عیب کولر گازی گاسونیک بیشتر شود و با مهاتر بیشتری به تعمیر کولر گازی گاسونیک شما بپردازند

بنابراین شما در صورت بروز با هرگونه مشکل از اسپیلت کولر گازی گاسونیک خود می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی گاسونیک به محل مورد نظر شما اعزام شود

نگران هیچ یک از مشکلات زیر نباشید شما می توانید انجام تعمیر کلیه موارد زیر را به تعمیرکار کولر گازی گاسونیک گروه فنی فدک تهویه بسپارید تا با اطمینان خاطر لذت یک باد خنک را به شما هدیه دهند

تعمیر داکت اسپیلت

تعمیر داکت اسپیلت گاسونیک

مرکزتخصصی سرویس ،راه اندازی و تعمیر داکت اسپیلت گاسونیک

تعمیرات چیلر

تعمیر چیلر گاسونیک

مرکزتخصصی سرویس، شارژ گاز ،راه اندازی وتعمیر چیلر گاسونیک

ارور کولر گازی

ارور کولر گازی گاسونیک

دانلود دفترچه ارور کولر گازی گاسونیک

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی گاسونیک

3.7/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه

  • چرا ارور نگذاشتیدچه مشکلی برایتان پیش میاد ولا اینکه دستگاهای مارک معتبر همه شان به صورت جامع گذاشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *