آموزش تعمیر داکت اسپیلت-

آموزش تعمیر داکت اسپیلت-


آموزش تعمیر داکت اسپیلت

آموزش تعمیر داکت اسپیلت: داکت اسپیلت ها جزو وسایل گرمایش و سرمایشی هستند که در چند سال اخیر به دلیل فضای کمی که نیاز دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این تجهیزات به خوبی می توانند هوای مطبوعی را در  محیط به وجود آورند و بازدهی بالایی دارند.

این تجهیزات دارای قطعات و تجهیزات پیچیده ای هستند . برای نصب و راه اندازی آن ها بهتر است از متخصصین با تجربه کمک بگیرید.

زیرا ممکن است که شما تمام اصول مربوط به نصب را اجرا نکنید و همین مساله می تواند باعت کاهش راندمان دستگاه در تولید هوای گرم و سرد شود.

همان طور که می دانید از داکت اسپیلت ها برای تولید هوای گرم و سرد می توان بهره گرفت . این وسیله هم مانند سایر دستگاه های برقی نیازمند سرویس های منظم دوره ای هستند تا بتوانند مثل روز اول به درستی کار کنند.(سرویسکار اسپیلت)

 

انتخاب یک بازه زمانی مثلا 6 ماهه می تواند به شما در نگهداری و مراقبت از این تجهیزات نسبتا گران قیمت کمک نماید. شما با انجام سرویس های دوره ای از جمله سرویس چیلر ، سرویس مینی چیلر و سرویس پکیج با صرف هزینه ای کمتر می توانید از هزینه های بالای ناشی از خرابی های داکت اسپیلت جلوگیری نمایید.

در واقع اینجا هم می توان نتیجه گرفت که پیشگیری از خرابی بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

 

خرابی های شایع داکت اسپیلت

داکت اسپیلت ها جزو پرفروش ترین  سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند که به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی شوند. قبل از اینکه به سراغ آموزش نعمیر انواع داکت اسپیلت بپردازیم بهتر است اول خرابی های

شایع این دستگاه و دلایل آنها را بررسی کنیم.

  شناخت علت این خرابی ها می تواند به شما در برطرف کردن خرابی کمک فراوانی نماید.

  • تمام شدن گاز داکت اسپیلت
  • وجود نقص فنی در قطعات کمپرسور
  • خرابی ترموستات داکت اسپیلت
  • خرابی قطهات برد دستگاه
  • وجود آسیب در لوله های مسی
  • عدم وجود تنطیمات صحیح دستگاه
  • صدای بلند داکت اسپیلت هنگام روشن بودن
  • عدم انجام سرویس های دوره ای منظم
  • نشت آب از داکت اسپیلت

 

در صورت بروز هرگونه نقص فنی در سیستم های سرمایشی و گرمایشی خود می توانید با سرویس کاران مجرب و با تجربه فدک تهوبه در زمینه تعمیر داکت اسپلیت یا تعمیر کولرگازی و تعمیر فن کویل تماس بگیرید.

 

 

آموزش تعمیر داکت اسپیلت-2

 

 

۶۷ ۵۹ ۳۸ ۲۲ – ۰۲۱       

۰۸ ۳۷ ۵۸ ۶۶ – ۰۲۱ 

 

 

 

در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کاران ما در محل مورد نظر آماده شده و با تشخیص درست علت خرابی، اقدام به سرویس داکت اسپیلت شما خواهند کرد.

 

 

تمام شدن گاز داکت اسپیلت

میزان شارژ گاز داکت های اسپیلت و حتی کولر های گازی از جمله مهمترین عوامل در کارایی این دستگاه ها می باشند و باید به طور مرتب مورد بررسی قرار گرفته و شارژ شود.

زیرا این وجود گاز است که باعث می شود قطعاتی مانند فن یونیت داخلی وخارجی عملکرد مناسبی داشته باشند و بتوانند هوای مطبوعی را در محیط فراهم نمایند. در صورتی که دستگاه شما برای مدت زمان زیادی بدن داشتن شارژ گاز کار کند دچار خرابی های اساسی خواهد شد.

با توجه به وجود حساسیت بالا در زمینه شارژ گاز داکت اسپیلت و تعمیر سردخانه این کار باید توسط نیروی متخصص انجام شود. کارشناسان ما در فدک تهویه با استفاده از جدید ترین متد برای تعمیر و نگهداری از داکت اسپیلت و کولر گازی آماده خدمت رسانی له شما هموطنان عزیز در سرتاسر این کشور پهناور هستند.

 

خرابی های ناشی از کاهش میزان گاز داکت اسپیلت

  1. یخ زدگی پنل داکت اسپلیت
  2. گرم بودن باد داکت اسپلیت
  3. عدم کارکرد کمپرسور داکت اسپلیت
  4. افزایش صدای تولیدی توسط کندانسور داکت اسپلیت

 

کارشناسان ما هنگام حضور در محل تمام تجهیزات لازم را به همراه داشته و به صورت کاملا حرفه ای اقدام به شارژ گاز دستگاه شما مطابق با نیاز آن خواهند کرد. زیرا ممکن است که شارژ گاز کاملا تمام شده باشد و یا فقط نیاز به تکمیل شدن داشته باشد.

هزینه های شارژ گاز با توجه به میزان گاز شارز شده انجام می شود و ما توصیه می کنیم تا همه ساله در زمان انجام سرویس های دوره ای، میزان گاز داکت اسپیلت ها را بررسی نمایید تا بتوانید در تمام فصول سال از هوای مطبوع استفاده نمایید.

وجود نقص فنی در قطعات کمپرسور

کمپرسور داکت اسپیلت که همان موتور دستگاه است از جمله گران ترین قطعات دستگاه می باشد که نقش مهم و حیاتی در عملکرد دستگاه را بر عهده دارد. وجود اختلال و نقص فنی در این قطعه می تواند در کارکرد دستگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.

در صورتی که کبپرسور دستگاه دچار نقص فنی شود می تواند در روشن شدن دستگاه اختلال ایجاد نماید.

روشن نشدن داکت اسپیلت می تواند یکی از علائم خرابی کمپرسور باشد. در صورتی که دستگاه شما روشن نمی شود، اصلا نگران نشوید.

کافی است که با کارشناسان متخصص ما در فدک تهویه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و به بررسی علت خرابی بپردازند. کارشناسان ما بعد از انجام بررسی های حرفه ای به شما می گویند که کمپرسور دستگاه را می توان تعمیر کرد

و یا نیاز به تعویث این قطعه می باشد.

فدک تهویهآموزش تعمیر داکت اسپیلت

3.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *