gas-cooler-fuse-


علت پریدن فیوز کولر گازی و داکت اسپلیت

 

پریدن فیوز برق هنگام روشن کردن کولر گازی و یا داکت اسپلیت ، یکی از مشکلاتی است که این روز ها بسیاری از هموطنان ما با آن درگیر هستند . سوال های بسیار زیادی از تکنسین های فدک تهویه میشود که چرا هنگام روشن کردن داکت اسپلیت و کولر گازی ، فیوز برق میپرد و خاموش می شود . به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا علت خاموشی فیوز را در وسایلی مانند داکت اسپلیت و یا کولر های گازی و سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی برای شما مشتریان عزیز فدک تهویه توضیح دهیم .

اگر هم دلایل این امر را میدانید و به دنبال درخواست یک تکنسین برای تعمیر کولر گازی و سرویس داکت اسپلیت ،  شارژ گاز چیلر ، شارژ گاز مینی چیلر ، اسیدشویی فن کویل ، تعمیرات سردخانه ، تعمیرات اسپیلت و تعمیر پکیج خود هستید ، کافیست با شماره های درج شده در تصویر تماس گرفته تا کارشناسان و تکنسین های فدک تهویه در سریع ترین زمان ممکن به رفع مشکل پریدن فیوز شما بپردازند .

 

ما این تضمین را به شما خواهیم داد که هزینه و کیفیت تعمیرات و سرویس وسایل سرمایشی و یا گرمایشی فدک تهویه ، نسبت به سایر رقبا و همکاران ما در این زمینه بهترین است . کافیست فقط یک بار از خدمات ما استفاده کرده تا به یکی از مشتریان همیشگی ما تبدیل شوید .

بررسی عوامل پریدن فیوز در کولر گازی و یا داکت اسپلیت

 

عامل اول ، ایراد و اتصالی در سیم کشی برق

اولین عامل که در پریدن فیوز برق از آن میتوان نام برد ، استفاده از سیم های معیوب و یا بی کیفیت در سیم کشی کولر گازی و داکت اسپلیت است . متاسفانه در بسیاری از موارد مشاهده شده است که تعمیرکاران برای صرفه اقتصادی از سیم های درجه 2 و 3 برای اتصالات برق استفاده می کنند که نتیجه آن ذوب شدن سیم برق و از بین رفتن اتصالات هنگام روشن کردن داکت اسپلیت و کولر گازی است . دلیل علمی این امر آن است که وقتی شما وسیله خود را روشن میکنید ، داکت اسپلیت شما نیاز به جریان برق بالایی دارد که در این هنگام ، سیم های بی کیفیت توان این امر را ندارند و ذوب خواهند شد که نتیجه آن چیزی نیست جز خاموش شدن و پریدن فیوز !
همچنین ممکن است در حالی که شما از سیم های با کیفیت در سیستم برقی استفاده کردید اما سیم ها اتصالی داشته باشند . که این نیز عامل دیگری در رخ دادن این مشکل است

 

عامل دوم ، استفاده از فیوز های بی کیفیت

 

طبق تجربه کارشناسان ما ، استفاده از فیوز های تقلبی و اصطلاحا high copy دومین عامل در پریدن فیوز می باشد . هنگامی که شهروندان ما خود به سراغ تهیه فیوز میروند ، به سختی میتوانند در هنگام خرید ، تفاوت میان فیوز اورجینال و اصلی با تقلبی و Fake را متوجه شوند . اگر نیاز به تهیه فیوز دارید حتما با کارشناسان ما مشاوره کنید . تا از تفاوت ها و قیمت ها آگاه شوید . همچنین ما ضمانت می کنیم که نه تنها فیوز ها ، بلکه سایر قطعات موجود در فدک تهویه اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر می باشند . برای سفارش میتوانید تماس بگیرید .

 

عامل سوم ، خرابی بورد سخت افزاری

خرابی بورد سخت افزاری ، از دیگر عوامل دخیل در خاموشی داکت اسپلیت و کولر گازی و پریدن فیوز  برق آن است . که تست ، تشخیص و رفع ایراد آن نیاز به دانش سخت افزاری و تجربه دارد . هنگامی که یکی از قطعات بورد سخت افزاری نیم سوز می شود و یا به طور کامل کارایی خود را از دست می دهد ، در بین ریزپردازنده های درون آن اتصالات نا درستی ایجاد می شود که در پی آن فیوز خواهد پرید .  توصیه میشود اگر کولر گازی و داکت اسپلیت شما هم با این مشکل مواجه شده است . از یک کارشناس خبره برای حل این مشکل کمک بگیرید .

 

 

عامل چهارم پریدن فیوز ، خرابی خاذن راه انداز

هنگامی که خاذن راه انداز کمپرسور به هر دلیلی آسیب ببیند و خراب شود ، در مواقعی که شما اقدام به روشن کردن کولر گازی و یا داکت اسپلیت خود می کنید ، کمپرسور نمی تواند استارت کند و جریان برق زیادی را می کشد که نتیجه آن افزایش آمپر و پریدن فیوز خواهد شد .

 

عامل پنجم ، سوخت کمپرسور

سوختن کمپرسور عامل آخر پریدن فیوز برق ، هنگام روشن کردن کولر گازی و داکت اسپلیت است که تکنسین های فدک تهویه در هنگام بررسی و تست دستگاه شما به آن میپردازند .

 

 

نکته مهم و سخن پایانی

عواملی که در بالا برای پریدن فیوز هنگام روشن کردن کولر گازی و داکت اسپلیت گفته شد ، صرفا جهت افزایش اطلاعات شما مشتریان بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود شما عزیزان ، خود به عیب یابی و رفع این مشکل بپردازید . چرا که طبق آمار متاسفانه سالیانه چند صد نفر در کشور جان خود را در هنگام کار غیر اصولی با وسایل برقی از دست می دهند . حتما و حتما برای تست و سرویس و تعمیر کولر گازی خود از کارشناسان فدک تهویه و یا سایر همکاران ما درخواست کمک کنید .

4.4/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *