تعمیر کولر گازی در یوسف آباد

تعمیر کولر گازی در یوسف آباد


تا مدتی پیش کولر گازی فقط در خانه ی افرادی دیده می شد که وضع مالی خوبی داشتند. زمان گذشت و به دلیل مزایای زیاد و توانایی بالایش در خنک کردن به خانه های اقشار دیگر هم راه پیدا کرد. اکنون کمتر دفاتر کاری را می توان پیدا کرد که به کولر گازی مجهز نباشند.

وابسته بودن هوای مطلوب و خنک محیط های مختلف سبب شد افراد بیشتر مراقب دستگاه باشند تا مبادا از کار افتاده و کارشان لنگ بماند. این دستگاه هم مانند هر دستگاه دیگری ممکن است با مشکل رو به رو شود. به همین دلیل چند وقت یکبار افراد متعددی برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد تماس می گیرند.

هنوز افرادی وجود دارند که تازه به مزایای کولر گازی پی برده و می خواهند کولر های گازی را کنار بگذارند. به همین دلیل نصب کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد هم از خدمات پرتقاضاست.

هر سوالی دارید یا به هر خدمات مربوط به کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد نیاز داشتید، فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در یوسف آباد و تعمیر داکت اسپلیت در یوسف آباد در خدمتتان است. به عنوان مصرف کننده ی این دستگاه قطعا سوالاتی به ذهنتان می رسد که همه ی آن ها را در قالب این مقاله گردآوری کرده ایم. دانستن تک تک این نکته ها کمک می کند دستگاهتان برای مدت بیشتری سالم بماند.

تعمیرات برد کولر گازی در یوسف اباد توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد کولر گازی در یوسف اباد

سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

سرویس کردن در عین حال که معنای ساده ای دارد، اقدامی بسیار ارزشمند و واجب ست. در یک کلام بعد از سرویس کولر گازی در یوسف آباد و سرویس داکت اسپلیت در یوسف آباد استهلاک آن بسیار کاهش خواهد یافت.

برای اینکار نیازی به جدا کردن و منتقل کردن آن به نمایندگی تعمیر کولر گازی در یوسف آباد و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در یوسف آباد نیست بلکه بعد از ثبت درخواست، فدک تهویه در اسرع وقت نیرو ها را به منزلتان اعزام خواهد کرد.

برای سرویس کردن این دستگاه باید برنامه و تعهد داشته باشید. می توانید هر شش ماه یکبار تکرارش کنید اما یادتان باشد از یکسال بیشتر نشود.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات کولر گازی در یوسف اباد
تعمیرات کولر گازی در یوسف اباد

متخصصان فدک تهویه برای سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد اقدامات مختلفی انجام می دهند:

فدک تهویه تخصصی ترین مرکز مجاز شستشو و نگهداری کولر گازی در یوسف آباد می باشد که شامل موارد زیر میشود.

  1. رسیدگی به فیلتر های کولر گازی و داکت اسپلیت یوسف آباد

فیلتر های کولر گازی و داکت اسپلیت از چند لحاظ سودمند هستند؛ خاصیت اصلی آن ها تصفیه کرده هواست. در پیرامون گرد و غبار زیادی معلق است و حتی اگر پنجره های خانه همیشه بسته باشد، باز هم بعد از مدتی کوتاه لایه ای از خاک و پرز روی وسایل خواهید دید.

تمام این ها با فیلتر ها از هوای معلق جدا شده و به خودش جذب خواهد شد. به همین خاطر است که متخصص موقع تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد به بررسی فیلتر ها توجه ویژه ای می کند.

فیلتر ها خاصیت مفید و شگفت انگیزی دیگری هم دارند؛ میکروب های مضرر را نابود می کنند.

اگر چند وقت یکبار فیلتر ها را تمیز نکنید، عواقب سنگینی رخ داده و قطعا سلامت دستگاه را به خطر می اندازد.

  1. تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات کولر گازی در یوسف اباد
    تعمیرکار کولر گازی در یوسف اباد

    تمیز کردن کویل های کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

اگر اطلاع ندارید کویل ها چه هستند و چه نقشی در کولر گازی ایفا می کنند، خنک شدن هوا را مدیون آن ها هستید. آن ها روشی هوشمندانه و ساده برای اینکار دارند؛ درون این قطعات مایع مبرد وجود دارد. وقتی درجه ی آن به حد تعیین شده رسید، با جوشیدن تمام دمای پیرامون را به خود می کشد. بدین ترتیب اطراف اواپراتور کاملا سرد می شود.

این آغاز یک سیکل است؛ اواپراتور کمک می کند لوله های مسی خنک تر شوند و برای اینکار دمایشان را به خود می کشد. این دما روی مایع مبرد تاثیر گذاشته و شکلش را به فرم گاز تغییر خواهد داد. گاز هم به سوی کمپرسور حرکت می کند.  

نمایندگی تعمیر کولر گازی وداکت اسپلیت در یوسف آباد برای اینکه این سیکل به مشکل برنخورد، تمام گرد و غبار ها و آلودگی هایی که اتفاقا مانع عملکرد درست کویل ها می شوند را پاک می کند.

جابه جایی کولر گازی در یوسف اباد توسط نیروی فدک تهویه
جابه جایی کولر گازی در یوسف اباد

نصب کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

بعد از اینکه دانستید اگر راه اندازی کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد درست انجام نشود چه اتفاقاتی خواهد افتاد، متوجه می شوید این موضوع چقدر تخصصی ست و نباید به دست افراد معمولی انجام شود.

قصد نداریم با بیان موضوعات حرفه ای گیجتان کنیم. همینقدر بدانید وقتی کولر گازی درست در جای خود قرار نگرفته باشد، اجازه نمی دهد مبرد در کویل درست پخش شود. از سویی دیگر آب تقطیر شده آنطور که باید و شاید خالی نخواهد شد. این یعنی رطوبت به نقاط دیگر نفوذ خواهد کرد بدرین ترتیب قطره های آب مشاهده خواهید کرد. اینجاست که باید برای تعمیر کولر گازی در یوسف آباد اقدام کنید.بنابراین بهترین راه سپردن کار به بهترین نصاب کولر گازی می باشد.

کولر های گازی به دسته های مختلفی تقسیم می شود. مدل هایی که در ارتفاع باید قرار بگیرند را نمی توان در هر نقطه ای که دوست داریم نصب کنیم. گاهی اوقات ارتفاع زیادی از حد اجازه نمی دهد هوای خنک به همه جای محیط برسد. نصب کولر گازی در یوسف آباد و نصب داکت اسپلیت در یوسف آباد قوانین و ریزه کاری های مختلفی دارد که فقط متخصص بر آن ها مسلط است.

تعمیرکار فدک تهویه درحال رفع ابریزی کولر گازی در یوسف اباد
رفع ابریزی کولر گازی در یوسف اباد

شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

گاز بخشی مهمی ست که در خنک کردن کولر گازی نقش مستقیم دارد. برای شارژ کولر گاز گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد هم مانند شستشو باید چند وقت یکبار به فدک تهویه مراجعه کنید.

سوالی که بوجود می آید این است چه دلیلی دارد گاز کم شود؟

  • لوله های کولر گازی مثل قبل سالم نیست یا ترک برداشته اند یا سطح شان نازک شده است.
  • اتصالات درست نیست و باید طی تعمیر کولر گازی در یوسف آباد حل شوند.
  • سرویس کردن را پشت گوش انداخته اید.
  • قطعات دستگاه دیگر فرسوده شده اند.

وقتی گاز دستگاه خالی می شود، نشانه هایی سر و کله شان پیدا خواهد شد. در زیر عواملی را نام برده ایم که خبر از نشتی کولر گازی می دهد.

  • متوجه ی یک اختلاف زیاد و بی دلیل میان قبض برق ماه های قبل و قبض فعلی می شوید.
  • بلور های یخ بر روی یونیت خارجی دیده می شود که اتفاقی کاملا غیرطبیعی ست.
  • انتشار بوی زننده هم نشان می دهد وقت شارژ گاز کولر گازی در یوسف آباد و شارژ داکت اسپلیت در یوسف آباد فرا رسیده است.

سرویس کولر گازی در یوسف اباد توسط سرویس کار فدک تهویه
سرویس کولر گازی در یوسف اباد

ممکن است کولر گازی و داکت اسپلیت با چه مشکلاتی رو به رو شوند؟

کولر گازی مجموعه ای از قطعات مختلف است که هر کدام فعالیتی انجام داده تا در نهایت باد خنک تولید کنند. بدین ترتیب موقعی که برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد درخواست می دهید، مشخص نیست کدام قطعه با مشکل رو به رو شده است و متخصص نگاه می کند ببیند کدام قطعه درست کارش را انجام نمی دهد.

هرکدام از قطعه ها که خراب شوند، کولر گازی یک واکنش متفاوت نشان خواهد داد:

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز شارژ گاز ،سرویس ،نصب ،تعمیر کولر گازی در یوسف آباد ، داکت اسپلیت انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکاران اماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 22385967 تماس بگیرید.

نصاب فدک تهویه درحال نصب کولر گازی در یوسف اباد
نصب کولر گازی در یوسف اباد

تولید باد گرم از کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

  • خرابی ترموستات

این مسئله به دلایل مختلفی رخ می دهد. برای مثال تنظیمات ترموستات صحیح نیست و بهم ریخته است.

  • خرابی کندانسور

کندانسور یکی از مهم ترین قطعات کولر گازی می باشد و باید حرارت مبردی که داخل لوله ها موجود هستند را گرفته و خارج کند. با از کار افتادن کندانسور حرارت جا به جا نمی شوند در نتیجه گاز هم سرد نمی شود و باد خنکی هم تولید نخواهد شد.

گرد و غبار روی این قطعه تاثیر منفی دارد. توجه کنید اهمیت ندارد کدام قطعه با مشکل رو به رو شده است، در هر صورت باید برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد با فدک تهویه تماس گرفته و کار را به دست تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت متخصص بسپارید.

  • خرابی فیلتر های مسدود شده

هر بار که لایه ای پرز و خاک روی فیلتر ها جمع می شود، راه مسیرشان را می بندد. در طی تعمیرکاری کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد تمام لایه های خاک زدوده می شوند.

  • کمبود گاز مبرد

اگر می خواهید بدانید مقدار گاز دستگاه کم شده است یا خیر، دقت کنید ببینید آیا باد کولر گازی به اندازه ی روز اول سرد هست یا نه.

قطعا حجم گاز کم نتیجه ی جز باد گرم نخواهد داشت.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات تخصصی کولر گازی در یوسف اباد
نمایندگی تعمیرات کولر گازی در یوسف اباد

آبریزش و پرتاب قطره های آب از کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

موقع تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد علت های مختلفی برای قطره های آب کشف می شود.

  • ترک داشتن سینی کولر گازی

دلایل مختلفی باعث می شوند ترک های مختلف ایجاد شود. وقتی بالانس بودن در فن بلوور داخلی رعایت نشده باشد، سبب می شود پنل داخلی بی حرکت نبوده تحرک داشته باشد که نتیجه ترک برداشتن سینی ست.

  • آلوده شدن کندانسور کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

محل قرارگیری این قطعه در بیرون است بنابراین خیلی راحت پرز و غبار به آن نفوذ می کنند. اگر این آلودگی به سیم پیچ ها راه پیدا کند، مسیرشان مسدود می شود درنهایت هم آب در یک جا راکد خواهد شد.

  • لوله ها عایق نشده کولر گازی و داکت اسپلیت

در زیر یونیت داخلی لوله هایی قرار گرفته اند که ممکن است روزی ببینید رطوبت غیرطبیعی دارند. لوله ها بسیار سرد می باشند که لازم است حتما رویشان لایه ای عایق کشیده شده باشد. درغیر اینصورت رطوبت را به سمت خود می کشند. در این مرحله قطرات آب پدید می آیند و همین عامل کوچک سبب می شود به تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد احتیاج پیدا کنید.

  • خرابی لوله درین کولر گازی و داکت اسپلیت

لوله ی درین باید در نقطه ای قرار بگیرد که هیچ پرز و خاکی به آن نرسد. درغیر اینصورت یا راهش بسته شده یا اکسید می شود. در این صورت آب راهی دیگر برای خروج پیدا میکند.

  • بسته شدن فیلتر های هوا کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد

فیلتر ها اگر بسته شده و تمیز شوند، کاملا به پس دادن رطوبت مربوط می شوند. در این شرایط هوا نمی تواند از دریچه رد شود، همانجا میماند و به همین دلیل منجمد خواهد شد. بعد از اینکه کولر را متوقف کردید، یخ ها کرم شده تبدیل به آب می شوند و مشکلتان فقط با تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در یوسف آباد حل خواهد شد.

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *