تعمیر کولر گازی یورک

برای تعمیر کولر گازی یورک york نمی توان از هرکسی انتظار خدمات حرفه ای را داشت. چرا که دریافت این خدمات از سوی افراد کارنابلد نتیجه ای جز خراب تر شدن دستگاه ندارد. در این صورت بدلیل افزایش شدت خرابی باید هزینه بیشتری برای خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی یورک پرداخت کنید.

 البته که به کمک برخی راه ها می توان از خرابی این دستگاه جلوگیری کرد. این راه ها تحت عنوان سرویس کولر گازی یورک مطرح بوده و بهترین تعمیرکار و نیز سرویسکار کولرگازی یورک می تواند به خوبی سبب شود که دستگاه شما هرروز مانند روز اولش کار کند. به منظور دریافت بهترین خدمات کولرگازی یورک york می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

چرا فدک تهویه بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی یورک است؟

در سطح شهر مجموعه های بسیاری با هدف ارائه خدمات فنی دستگاه های تهویه مطبوع تاسیس شده اند. اما فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی یورک انتخابی به مراتب نسبت به خیلی از آنهاست. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا خود را بهترین گزینه برای تعمیر، نصب، شارژ گاز و یا سرویس کولر گازی یورک می دانید. مهم ترین این دلایل به شرح زیرند:

  • کیفیت بالای خدمات کور گازی یورک
  • قیمت مناسبی که نسبت کیفیت خدمات ناچیز به نظر می رسد.
  • ارائه خدمات درسراسر روز های هفته و در تمامی ساعات شبانه روز
  • ارائه ضمانت نامه درقبال خدماتی که از ما دریافت می شود.
  • صدور فاکتور بابت ارائه هرگونه خدمات به شما عزیزان
  • تنوع بالای خدمات کولر گازی یورک
  • استفاده از قطعات فابریک هر محصول به منظور تضمین طولانی مدت سلامتی آن

هم اکنون می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیرات برد کولر گازی توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد کولر گازی

فدک تهویه; محل فعالیت بهترین تعمیرکار کولر گازی یورک

ما در مجموعه خود از افرادی استفاده می کنیم که به خوبی توانایی تضمین سلامتی دستگاه شما را تا مدتها دارند. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند از تعمیرکار کولر گازی یورک به عنوان بهترین گزینه برای شما یاد کنیم به شرح زیرند:

  • توانایی و تخصص بسیار بالا در زمینه تعمیر دستگاه های تهویه مطبوع
  • رعایت احترام مشتری و برخورد با مشتریان درنهایت حسن خلق
  • تعمیرکار کولر گازی یورک توسط مجموعه فدک تهویه به خوبی آموزش دیده است.
  • خوش قولی و تعهد نسبت به زمانی که برای ارائه خدمات تعمیرات فوری کولر گازی یورک تعیین شده است.
  • برای تعمیرکاران فدک تهویه اولویت تعمیر است تا تعویض

چگونه خدمات تعمیر کولر گازی یورک را از شما دریافت کنیم؟

فاصله شما تا دریافت بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی یورک زیاد نیست. تنها باید گام های زیر را بردارید :

  • ابتدا باید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.
  • همکاران ما درباره علائم خرابی دستگاه از شما می پرسند و شما عیوب را به آن ها توضیح خواهند داد.
  • آدرس شما مشتری عزیز از سوی همکار ما دریافت می شود و درست در زمان مقرر خدمت شما می رسد.
  • دستگاه و عیوب آن توسط همکاران ما بررسی می شوند و قیمت تعمیر به شما گوشزد می شود.
  • تعمیر دستگاه درصورت رضایت شما آغاز می شود و دستگاه عین روز اول به شما تحویل داده می شود.
  • درنهایت فاکتور به همراه تمام جزئیات خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی در مرکز تهران

 

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات کولر گازی یورک
تعمیرات کولر گازی یورک

نگاهی به کولر گازی یورک york

پیش از صحبت درباره خدمات کولر گازی یورک، بد نیست درباره خود این محصول توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه کنیم. برند یورک یک برند بین المللی است که دفتر مرکزی آن در ایالت پنسیلوانیای آمریکا قرار دارد. ابتدا این برند به تولید دستگاه های یخ ساز مشغول بود. اما رفته رفته دامنه فعالیت خود را افزایش داد و پیشرفت این برند به اندازه ای شد که امروزه از آن به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاههای تهویه مطبوع شناخته می شود.

مزایای کولر گازی یورک

بی دلیل نیست که محصولات یورک تا این اندازه محبوب شده اند. مهم ترین دلایلی که سبب استقبال مشتریان از این محصول می شود به شرح زیرند:

  • استفاده از آخرنی فناوری روز دنیا در مسیر تولید این محصولات
  • تنوع بالای محصولات برند یورک
  • کیفیت و کارایی بالا
  • مصرف انرژی منطقی و نه چندان زیاد

البته که باید پذیرفت که در کنار تمامی مزایایی که این محصولات دارا هستند، نصب اسپلیت یا کولرگازی یورک امری تخصصی است. به طوری که این امر را باید به فرد متخصص سپرد. هم اکنون تعمیرکاران ما در فدک تهویه در خدمت شما به منظور ارائه این خدمات هستند.

 

تعمیرکار فدک تهویه در حال رفع ابریزی کولر گازی
رفع ابریزی کولر گازی

هزینه تعمیرات کولر گازی یورک چقدر است؟

این سوالی است که هر فردی به هنگام نیاز به دریافت خدمات تعمیر کولر گازی یورک york ممکن است مطرح کند. این را بدانید که نمی توان قیمت را بدون توجه به برخی فاکتور ها تعیین کرد. بهترین کار برای اطلاع از قیمت خدمات کولر گازی یورک این است که با ما تماس بگیرید.

همکاران ما در این صورت شما را درباره قیمت ها و نحوه ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد. این را بدانید که درست مطابق نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه هزینه های مربوطه را از شما دریافت می کنیم. به بیان بهتر هیچ گونه هزینه اضافی از سوی ما دریافت نخواهد شد.

تعمیر فوری کولر گازی یورک در منزل شما

وقتی کولر گازی خراب می شود، حمل دستگاه به محل تعمیر دغدغه اصلی افراد می شود. ما این نگرانی شما را درک می کنیم به همین دلیل فکر راحتی شما را کرده ایم. شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس خدمات تعمیرات فوری کولر گازی یورک در منزل را از ما دریافت کنید. ما بلافاصله بعد از تماس شما به سوی آدرس شما حرکت کرده و بعد از بررسی های مربوطه اقدام به تعمیر دستگاه شما خواهیم کرد.

دانلود دفترچه ارور کولر گازی یورک

 

سرویس کار فدک تهویه درحال سرویس کولر گازی یورک
سرویس کار کولرگازی یورک

اصلی ترین مشکلات کولر گازی یورک

افراد به چند دلیل اصلی ممکن است شاهد خرابی در دستگاه های کولر گازی خود شوند. رفع برخی از این ایرادات ممکن است از سوی افراد نه چندان متخصص هم بربیاید.

 اما برخی از ایرادات حالت تخصصی تری داشته و برای رفع آن ها نیاز است از یک تعمیرکار کولر گازی یورک york کاملا متخصص دریافت کنید. در ادامه درباره این صحبت خواهیم کرد که مهم ترین دلایلی که افراد تعمیرات کولر گازی یورک را دریافت می کنند کدامند؟

دلیل خنک نکردن محیط از سوی کولر گازی یورک

شاید این مورد اصلی ترین دلیلی باشد که افراد برای دریافت خدمات تعمیر اسپلیت یورک با ما تماس می گیرند. یکی از دلایل خرابی کمپرسور دستگاه است که مانع از تولید هوای خنک می کند. مورد دیگری که اتفاقا باید در این باره جدی گرفته شود کثیفی لوله ها است. چرا که درصورت بی توجهی به این مشکل بستر برای مشکلات بزرگ تر باز می شود.

به همین دلیل بهتر است به جای اینکه به دنبال یک دلیل خاص باشید، تک تک قطعات را بررسی کنید. نشتی گاز نیز در این باره موثر بوده و اتفاقا لازمه خنک کردم محیط نشت گاز فریون می باشد. درباره شارژ گاز کولرگازی یورک york در قسمت مجزا توضیحات کاملی ارائه خواهیم کرد.

 

سرویس کولر گازی یورک توسط سرویس کار فدک تهویه
سرویس کولرگازی یورک

گاز فریونی کولر گازی یورک نشت می کند

از این مشکل می توان به عنوان دومین موردی که افراد را کلافه می کند یاد کرد. یادتان باشد که اصلی ترین دلیلی که سبب می شود کولر گازی سرمای کافی را نداشته باشد، همین نشت گاز فریونی می باشد.

فریون نوعی ماده گازی است که به کمک کمپرسور فشرده و متراکم شده و سرمای خود را به دستگاه داده و گرمای خود را پس می دهد. سپس مایعی که تولید می شود طی یک سری فرایند های شیمیایی و فیزیکی سرمای خود را به محیط می دهد و سبب خنک شدن خانه شما می شود.

 درصورتی که کولر گازی شما دچار نشتی گاز شده است ابتدا باید نشتی را برطرف کنید. بسیاری از افراد به اشتباه فکر میکنند که حتما باید درصورت نشت گاز به آن مجددا گاز تزریق کنند. درحالی که ابتدا باید نشتی برطرف شود و سپس چک شود که بعد از تزریق گاز، این ماده کمتر نمی شود.

فن ها کولر گازی یورک دچار مشکل شده اند

در ساختار کولر های گازی دو فن دیده می شود. هریک وظیفه خود را داشته و وابسته به وظیفه خود تغییراتی را روی جریان هوا اعمال می کنند. درصورتی که فن ها خراب شوند، عملکرد دستگاه افت کرده و بازده سابق را نخواهد داشت. خرابی فن مشکلی است که اگر به آن توجهی نشود به مرور زمان ممکن است بستر را برای خرابی های گسترده تر باز کند.

 دلایل مختلفی ممکن است سبب خرابی فن بشوند. برای مشکلات فن نمی توان از هر کسی انتظار تعمیرات تخصصی کولر گازی یورک york را داشت. بلکه یک تعمیرکار حرفه ای فقط می تواند مشکل را برطرف کند.

تعمیرکار فدک تهویه درحال عیب یابی کولر گازی
عیب یابی کولر گازی

موتور کولر گازی یورک york خراب شده است

بسیاری از موارد نیاز است که به منظور تعمیرات کولر گازی یورک به سراغ موتور دستگاه رفت. برای این کار می توان نوعی تست را اجرا کرد. ابتدا پروانه فن را تلاش کنید بچرخانید. درصورتی که تداومی در چرخش پروانه فن ندیدید، احتمالا نیاز باشد که اقدام به تعویض موتور دستگاه کنید.

در این صورت باید برای دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی یورک به سراغ افرادی بروید که می توانند به خوبی اموری مانند تعویض موتور و …. را بدون عیب و بدون آسیب زدن به موتور انجام بدهند. البته در صورتی که دیدید پروانه موتور بدون مشکل می چرخد، باید برقی که به دستگاه می رسد را بررسی کنید.

علت خاموشی ناگهانی کولر گازی یورک

برای خاموشی ناگهانی کولر گازی می توان دلایل مختلفی را برشمرد. یکی از این دلایل ممکن است به اتصالات برق ارتباط داشته باشد. این اتصالات را بررسی کنید و درصورتی که شل شده اند آن ها را تثبیت کنید. مورد دیگر به خرابی کمپرسور ارتباط دارد.

امکان ندارد این قطعه استارت نزند و بتوانیم انتظار این را داشته باشیم که بدون استارت زدن این قطعه خود دستگاه روشن شود. دلیل دیگری که ممکن است سبب خاموشی ناگهانی دستگاه بشود، نیم سوز شدن برد دستگاه است.

نصاب فدک تهویه درحال نصب کولر گازی یورک
نصب کولرگازی یورک

سرویس کولر گازی یورک york

شاید بسیاری از افراد سرویس کولر گازی را به یک معنا بدانند. این را بدانید که این دو واژه در عمل متفاوت هستند. شست وشوی کولرگازی یورک به اموری گفته می شود که جانی تازه به دستگاه داده و سبب می شوند دستگاه بدون فشار کار کند. وقتی دستگاه بدون فشار کار کند، نیازی به خدمات تعمیر آن نخواهد بود و حالا حالا ها شاهد خرابی آن نخواهید بود. در مسیر شست و شوی کولرگازی یورک york یاید گام های زیر برداشته شوند:

  • ابتدا اتصالات برق باید قطع شود که احتمال خطرات جانی به صفر برسد.
  • فیلتر ها و فن ها باید چک شوند و گرد و غبار از آن ها زدوده شود.
  • این را بدانید که شست و شوی قطعاتی که امکان شستن آن ها فراهم است کمک زیادی به دستگاه می کند.
  • لوله های دستگاه ممکن است به مرور زمان با گرد و غبار مسدود شوند. این انسداد فشار زیادی به دستگاه وارد می کند. پس این انسداد را برطرف کنید.
  • قطعات باید به صورت کلی چک شوند و آنهایی که فرسوده شده اند تعمیر و یا تعویض شوند.
  • گاز دستگاه به عنوان پیش نیاز خنک کردن محیط از سوی دستگاه باید چک شود. کمبود گاز مشکلات بسیاری را به همراه دارد.

سرویس کردن کولر گازی مزایای بسیاری را به همراه دارد. مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • طول عمر دستگاه شما افزایش می یابد و تا مدتها نیازی به تعمیر و یا تعویض دستگاه ندارید.
  • سرعت فرسوده شدن قطعات کاهش می یابد.
  • فشار از روی دستگاه برداشته می شود و دستگاه راحت تر کار می کند.
  • مصرف برق دستگاه بسیار کمتر شده و با مبالغ بسیار مناسب تری در قبض های خود رو به رو می شوید.
تعمیرات تخصصی کولر گازی  توسط تعمیرکار فدک تهویه
نمایندگی تعمیرات کولرگازی

شارژ گاز کولر گازی یورک

همانطور که کمی قبل تر اشاره کردیم دستگاه برای خنک کردن محیط نیاز به ماده گازی دارد. این گاز فریونی درصورت کم شدن ممکن است بستر را برای مشکلات بزرگ دستگاه باز کند. گاها ممکن است هنگام نصب کولر گازی یورک نو نیاز به این ماده گازی داشته باشید و در برخی موارد هم به هنگام کم شدن گاز در دستگاهی که قبلا وصل کرده اید نیاز به آن دارید.

بسیاری از افراد سوال دارند که بهترین زمان برای شارژ گاز کولر گازی یورک york چه زمانی است؟ حقیقتا نمی توان یک زمان دقیق را در این باره تعیین کرد. چرا که به عواملی مانند نشتی و خرابی و سایر علائمی که دستگاه از خود نشان می دهد بستگی دارد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی یورک

مشخص است که هنگام خرابی و یا نصب کولرگازی یورک نیاز به یک تعمیرکار با تجربه و متخصص میباشد و چنین متخصصی را باید در مرکز مجاز تعمیر کولرگازی یورک پیدا کرد.

نمایندگی تعمیر اسپلیت یورک به ما کمک میکند تا دسترسی به تعمیرکار آسان شود.

نمایندگی تعمیر کولرگازی یورک در شهر هایی چون کرج ،تهران و… وجود دارد.

4.8/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *