تعمیر کولر گازی در گیشا

تعمیر کولر گازی در گیشا


تنها وسیله ای که تابستان را بخصوص در مناطق جنوبی ایران قابل تحمل و لذت بخش می کند کولر گازی ست!

برای اینکه این اوقات خوش ادامه دار باشد، باید مدام به دستگاه رسیدگی کنید. همین سبب شد تعمیر کولر گازی در گیشا و تعمیر داکت اسپلیت در گیشا پرتقاضا باشد همچنین مناطق دیگر هم مدام به فدک تهویه درخواست می دهند.

شارژ کولر گازی  و داکت اسپلیت در گیشا هم یکی از موضوعات مهم دیگر است که درصورت نادیده گرفتنش حتما روز هایی را بدون کولر گازی باید بگذرانید خواهید گذراند.

در این مطلب بطور مفصل توضیح خواهیم داد جهت اینکه برای همیشه خنکی منزلتان تامین باشد، چگونه از دستگاه مراقبت کنید و چه کار هایی انجام دهید تا طول عمرش افزایش یابد. از سویی دیگر یک سری مشکلات را فهرست کرده ایم که به محض رویت شدنشان باید در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر کولر گازی در گیشا تماس بگیرید.

از سرویس گرفته تا نصب و تعمیرات همه در فهرست خدمات فدک تهویه قرار گرفته است و بعد از مراجعه ی شما بهترین متخصصانمان را به محل اعزام خواهیم کرد.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز شارژ گاز ،سرویس ،نصب ،تعمیر کولر گازی در گیشا ، داکت اسپلیت انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکاران اماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 22385967 تماس بگیرید.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات برد کولر گازی در گیشا
تعمیرات برد کولر گازی در گیشا

معرفی بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

اهمیت ندارد نام تجاری کولر گازیتان چیست و آن را از کدام فروشنده دریافت کرده اید؛ چنانچه اتفاقاتی رخ داد که نشان می داد دستگاه مانند همیشه کار نمی کند، کافی ست با ما به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در گیشا و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در گیشا تماس بگیرید.

برای تعمیر نیازی نیست دستگاه را جدا کرده و تحویل متخصصانمان دهید بلکه نیرو هایمان را به محل رسانده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل خواهیم کرد.

تمام قطعاتی که متخصصان فدک تهویه نصب و تعویض می کنند، کاملا اصل بوده و محصولاتی ضمانت شده می باشند. یکی از خصوصیاتی که سبب شده ما بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا شناخته شویم، سرعت عملی ست که در اعزام کردن نیرو ها داریم. بدین ترتیب دیگر تمام تابستان را با اضطراب اینکه نکند کولر گازی از کار بیوفتد سر نخواهید کرد.

تعمیرات کولر گازی در گیشا توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات کولر گازی در گیشا

سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

خدمات سرویس کولر گازی در گیشا و سرویس داکت اسپلیت در گیشا کمک می کند دستگاه بدون ایراد برای مدت بیشتری فعالیتش را ادامه دهد.

اینکه چند وقت یکبار باید برای اینکار اقدام کنید، جای صحبت دارد. بهتر است در زمان های زیر به دستگاه جانی دوباره بدهید.

  • اگر روی تمیز و سالم ماندن کولر گازی بسیار حساس هستید، موقعی که دیگر به آن نیاز نداشتید(مثلا شب) می توانید به سراغ فیلتر ها رفته و گرد و غبار جمع شده را بردارید. اینکار با اینکه زمان بر است اما کمک می کند کمتر به تعمیر داکت اسپلیت در گیشا احتیاج پیدا کنید.
  • سالی یک بار هم پیشنهاد خوبی ست البته اگر محیط زندگی تان کمتر آلوده است.
  • می توانید دو سال یکبار با ما تماس گرفته و برای پاک شدن فیلتر های گرد و غبار که درون دستگاه نصب شده اند، درخواست دهید.
نیروی فدک تهویه درحال تعویض کمپرسور کولر گازی در گیشا
تعویض کمپرسور کولر گازی در گیشا

نصب کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

دستگاه انواع مختلفی دارد که مشخص می کند به چه شیوه ای نصب کولر گازی در گیشا انجام شود. برای مثال تعدادی طوری طراحی شده اند که روی بدنه ی دیوار قرار بگیرند. انواعی دیگر هم موجود هستند که آن ها را بصورت ایستاده روی زمین در گوشه ای قرار می دهید.

ازین گذشته، نصب کولر گازی در گیشا و نصب داکت اسپلیت در گیشا به نظر ساده و آسان می رسد اما قوانین زیادی دارد که هر کدام اگر رعایت نشوند، دستگاه آسیب می بیند. اگر خودتان بخواهید بدون تخصص اینکار را انجام دهید، شک نکنید بار ها و بار ها برای تعمیر کولر گازی در گیشا با فدک تهویه تماس خواهید گرفت!

سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا

رفع ابریزی کولر گازی در گیشا توسط تعمیرکار فدک تهویه
رفع ابریزی کولر گازی در گیشا

شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

وقتی صحبت شارژ داکت اسپلیت در گیشا به میان می آید، این سوال در ذهنمان شکل می گیرد از کجا بفهمیم الان وقت شارژ کردن است؟

یک سری نشانه ها وجود دارند و اگر از آن ها چشم پوشی کنید، خسارات جدی خواهید دید. یعنی هزینه ی چند برابر!

سطح گاز که پایین بیاید، لوله ها منجمد شده و مسیر رفت و آمد گاز مسدود خواهد شد.

اتفاق بعدی که اخطار می دهد وقت شارژ کردن است، احساس می کنید کولر گازی نمی تواند دیگر مثل قبلا خنک کند.

جالب است بدانید درصورت پشت گوش انداختن شارژ، قبض برق افزایش خواهد یافت چون دستگاه سعی می کند انرژی بیشتری گرفته تا باد خنک تری بیرون بفرستد. برای اینکار به برق بیشتری نیاز دارد.

خدمات فدک تهویه فقط تعمیرات نیست بلکه شارژ گاز کولر گازی در گیشا و شارژ داکت اسپلیت در گیشا را هم انجام می دهیم. توصیه می کنیم به محض دیدن نشانه های بالا سریعا مراجعه کنید.

سرویس کار فدک تهویه درحال سرویس کولر گازی در گیشا
سرویس کولر گازی در گیشا

نشانه های نقص فنی در کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

 هر چقدر هم کولر گازی قدرتمندی داشته باشید، باز هم ممکن است به تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا نیاز پیدا کنید. اگر دستگاهتان به مشکل برخورده است، ببینید کدام یک از اتفاقات زیر رخ داده است. دانستن تمام این جزییات کمک می کنند روند تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا سریع تر و راحت تر پیش برود.

کولر گازی به اندازه ی قبل محیط را سرد نمی کند

پشت این اتفاق دلایل بسیار زیادی وجود دارد. اینکه یک وسیله ی سرما ساز باد گرم تولید کند واقعا عجیب است اما وقتی علت های فنی را کشف می کنید، می بینید مشکل به بار آمده چندان هم عجیب نبوده است!

کولر گازی را انتخاب کنید که با متراژ اتاق هماهنگ باشد

در این بخش نکته ای را بیان خواهیم کرد که مشخص می کند ایراد از دستگاه نیست و نیازی به تعمیر کولر گازی در گیشا و تعمیر داکت اسپلیت در گیشا نخواهید داشت.

گاهی اوقات کولرگازی کارش را درست انجام می دهد و بسیار خوب سرما ایجاد می کند اما چون اتاق زیاد از حد وسیع است، این قدرت بالا به چشم نمی آید.

عیب یابی کولر گازی در گیشا توسط تعمیرکار فدک تهویه
عیب یابی کولر گازی در گیشا

کمپرسور زیادی داغ شده است

در این مورد هم دیگر به تعمیرات کولر گازی  و داکت اسپلیت در گیشا احتیاجی نیست . البته وقتی برای کمپرسور سایه بان درست نکرده و آن را زیر نور آفتاب رها کرده اید!

اینکه کمپرسور درون دستگاه نصب شده باشد یا بیرون آن، بستگی به نوع کولر گازی دارد. درصورتی که بیرون نصب شده باشد باید برای خنک نگه داشتنش بیشتر توجه کنید چون گرم شدن آن مساوی ست با داغ شدن باد کولر گازی.

از کار افتادن فن کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

علت بعدی که افراد برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا مراجعه می کنند، از کار افتادن فن یا همان پنکه می باشد. همه ی ما می دانیم فن یک قطعه ی بسیار مهم و کاربردی در ایجاد سرماست.

فن هم با توجه به نوع دستگاهتان در نقاط مختلف قرار می گیرد؛ گاهی اوقات اگر نگاهی به بدنه کولر گازی بیندازید حرکت کردنش را خواهید دید. در مواردی دیگرهم باید کاملا قاب بدنه ی دستگاه برداشته شود تا چشمتان به آن بیوفتد.

تعمیرکار فدک تهویه درحال نشت یابی کولر گازی در گیشا
نشت یابی کولر گازی در گیشا

خاموش شدن کولر گازی

فرض کنید مدتی ست کولر گازی کار می کرده و کاملا سالم بوده است تا اینکه یک روز بیکباره از کار افتاده و خاموش می شود. در این لحظه سوالی که تمام وجودتان را پر می کند این است: چرا این اتفاق برای یک کولر سالم افتاد؟!

در مجموعه فدک تهویه متخصصان و تعمیرکار داکت اسپلیت و کولر گازی در گیشا را از جهات مختلف بررسی می کنند چون علت های مختلفی برای خاموش شدن وجود دارد.

برای مثال شاید اصلا اشکال از برق ورودی باشد. وقتی مدتی طولانی برای شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا اقدام نکرده اید، لایه های گرد و جرم روی فیلتر ها تلنبار می شود. جالب است بدانید همین اتفاق ساده سبب می شود کولر گازی کلا از کار بیوفتد!

 فیلتر ها عامل نیستند و گاهی اشکال از ترموستات است. ترموستات نقش مهمی در فعالیت کولر گازی دارد و اگر از کار بیوفتد، بسرعت دستگاه خاموش خواهد شد.

وقتی متخصصان فدک تهویه برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا حاضر شدند، شاید چند عامل را همزمان تشخیص دهند. بنابراین بهتر است هر چند مدت یکبار سرویس انجام دهید تا قطعات زمان طولانی تری سالم کار کنند.

نصب و راه اندازی کولر گازی در گیشا توسط نیروی فدک تهویه
نصب و راه اندازی کولر گازی در گیشا

  علت های لرزیدن یا صدای غیر طبیعی از کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا

اگر دستگاه لرزش غیر طبیعی از خود نشان دهد، فدک تهویه برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا ابتدا به سراغ یونیت خارجی رفته و در قدم دوم یونیت داخلی را هم چک می کند. بعد از بررسی کامل متوجه می شود یکی از اتفاقات زیر رخ داده است:

  • جسم خارجی وارد کندانسور شده است

وقتی جسمی وارد شده باشد، کولر گازی مدتی روان و بدون صدا کار می کند اما بیکباره صدای تق تق بلند می شود. این چرخه ی ادامه دار ثابت می کند پرندگان به پنل خارجی راه پیدا کرده و در آن تکه های چوب ریخته اند.

  • ترک برداشتن تیغه ی فن

تعمیرات کولر گازی در گیشا زمانی واجب می شود که جسمی بصورت اتفاقی وارد محفظه ی داخلی شده، به فن برخورد کرده و یکی از تیغه هایش را از بین ببرد. گاهی اوقات هم فقط سبب می شود تیغه از فرم اصلی اش خارج شود. باز هم همین اتفاق کمی صدا تولید خواهد کرد.

  • تعمیرات تخصصی کولر گازی در گیشا توسط تعمیرکار فدک تهویه
    نمایندگی تعمیرات کولر گازی در گیشا

    محکم نبودن پایه های کندانسور

در این رخداد آچارکشی برای تعمیر داکت اسپلیت در گیشا کافی خواهد بود. علتش این است پایه هایی که برای پنل خارجی ایجاد شده اند دیگر مانند روز اول محکم و ثابت نیستند. این اتفاق در مورد مهره ها هم رخ خواهد داد.

 برفک های ریز روی لوله ها

برفک های ریز به ما می گویند وقت شارژ داکت اسپلیت در گیشا رسیده است که هم در زمستان بوجود می آیند هم تابستان.

مهم ترین و شایع ترین دلیلش این است اشکالی در لوله های کولر گازی رخ داده که سبب شده گاز تخلیه شود. درواقع دستگاه با برفک زدن اعلام می کند سطح گاز پایین آمده است. برای مثال بار ها متخصصان فدک تهویه در حین تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در گیشا ترک های ریزی را بر سطح لوله ها مشاهده کرده اند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *