فدک تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی کولکس

نمایندگی تعمیر کولر گازی کولکس


از برند های شناخته شده تولید کولر گازی می توان به کولکس اشاره کرد که از سال 1986 اقدام به تولید این محصول در کشور کویت کرده است. مانند هر محصول دیگری, کولر گازی کولکس دارای مزایا و معایب خود می باشد. اما نمی توان منکر این حقیقت شد که با گذر زمان بدلیل کارکرد زیاد این دستگاه دچار افت عملکرد و یا کاهش طول عمر می شود.

اما نمی توان برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی کولکس COOLEX از هر مجموعه ای کمک گرفت. ما در فدک تهویه درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات تعمیر و یا سرویس کولر گازی را به شما عزیزان ارائه کنیم. به منظور اعزام بهترین تعمیرکار کولر گازی کولکس , تنها کافی است با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

معرفی کولر گازی کولکس

همانطور که گفتیم تولید این محصول برودتی اولین بار حددو 38 سال پیش در کویت صورت گرفت. هم اکنون شرکت تولیدی RIC که مسئول تولید این محصول می باشد, چند سالی می شود که به حدود 20 کشور دنیا محصولات خود را ارسال می کند. علت استقبال مشتریان از تولیدات این را برند را می توان استاتیک بالایی که در محصولات این برند دیده می شود دانست.

کشور هایی مانند ایران, عربستان و یا ترکیه از اصلی ترین مشتریان محصولات کولکس COOLEX هستند. هم اکنون فدک تهویه با مزایای بسیار زیاد آماده ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی کولکس به شما عزیزان است!

 

رفع ارور های کولرگازی کولکس فدک تهویه
رفع ارور کولرگازی کولکس

فدک تهویه ادعای بهترین بودن در تعمیر کولر گازی کولکس دارد!

ما بین تمامی مجموعه های مستقر در شهر, ادعای بهترین بودن در زمینه تعمیر اسپلیت کولکس را داریم. مزایای بسیار زیاد ما سبب می شود که خود را نسبت به سایرین دارای برتری های زیاد بدانیم. در ادامه درباره مهم ترین مزایای خدمات تعمیر کولرگازی کولکس COOLEX که توسط فدک تهویه ارائه می شوند صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ما با بی کیفیتی غریبه هستیم!

ما اصلی ترین سرمایه خود را اعتماد مشتری می دانیم. این سرمایه زمانی تامین و تداوم می یابد که خدمات باکیفیت از سوی ما ارائه شوند. به همین دلیل از افراد حرفه ای در مجموعه فدک تهویه استفاده می کنیم. این افراد به عنوان بهترین تعمیرکار کولر گازی کولکس و نیز بهترین سرویسکار این دستگاه, محصول شما عین روز اوّل خواهند کرد. تا جایی که تا مدّت ها خیال شما را بابت نیاز به تعمیرات و سرویس راحت می کنیم.

تعمیرات برد کولر گازی کولکس توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد کولر گازی کولکس

نگران قیمت تعمیر کولر گازی کولکس نباشید!

قطعا نمی  خواهیم که زیر آفتاب شدید تابستان و درحالی که دستگاه شما خراب شده است, بجای فکر کردن به دریافت خدمات تعمیر کولرگازی کولکس به قیمت فکر کنید. ما بهترین خدمات تعمیر تخصصی اسپلیت کولکس COOLEX را با مناسب ترین قیمت ارائه می کنیم.

شاید برخی مجموعه های مشابه قیمت های بسیار بالایی دریافت کنند, اما کیفیت خدماتشان پایین باشد. درمقابل ممکن است برخی مجموعه ها قیمت های بیش از اندازه پایینی را در نظر بگیرند که نشان از کیفیت پایین خدمات دارد. اما ما قیمت هایی را در نظر می گیریم که کاملا نسبت به کیفیت بالای خدمات مناسب به نظر می رسند.

بررسی دلایل باد گرم زدن کولر گازی

از ما فقط حرفه ای ها را بخواهید!

در مجموعه فدک تهویه جایی برای افراد کارنابلد نیست. بلکه افرادی به عنوان تعمیرکار و یا سرویسکار کولرگازی کولکس به ما اضافه می شوند, که توانایی تعمیر و سرویس حرفه ای این دستگاه را دارا هستند. این افراد با یک نگاه ایراد دستگاه شما را کشف می کنند. ضمن اینکه با دریافت خدمات از این افراد تا مدتّها نگرانی شما بابت خرابی مجدد از بین خواهد رفت.

ارائه تعمیرات کولر گازی کولکس با زمان بندی شما

آیا دریافت به موقع خدمات برای شما مهم است؟ آیا به دنبال این هستید که هرچه سریع تر از شر گرمای تابستان خلاص شوید؟ هم اکنون می توانید خدمات تعمیرکولر گازی را از ما درخواست کنید. همکاران ما بدون معطل کردن بیش از اندازه مشتریان در خدمت این عزیزان هستید, تا درست سر موعد مقرر نسبت به رفع ایرادات دستگاه های خانه شما اقدام کنند.

 

تعمیر کار با تجربه فدک تهویه در حال نصب کولرگازی کولکس
جابجایی کولرگازی کولکس

از تعمیر تا شارژ گاز  کولر گازی کولکس با فدک تهویه !

تنوع خدمات فدک تهویه بسیار بالاست و خدمات ما فقط به تعمیرکولر گازی کولکس COOLEX محدود نمی شود. مهم ترین خدمات ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولکس به شرح زیرند:

  • تعمیر اسپلیت کولکس COOLEX
  • سرویس کولر گازی کولکس COOLEX
  • جابجای و نصب کولر گازی کولکس COOLEX
  • شارژ گاز کولر گازی کولکس COOLEX

تعمیرکار فدک تهویه درحال رفع ابریزی کولر گازی کولکس
رفع ابریزی کولر گازی کولکس

جمعی از بهترین تعمیرکاران کولرگازی کولکس در فدک تهویه

همانطور که گفتیم کیفیت خدمات تعمیر کولر گازی کولکس برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل ما برای خدمات کولر گازی کولکس از افرادی استفاده می کنیم که توانایی نمایش این سطح از کیفیت بالا را در عملکرد خود دارا هستند. مهم ترین ویژگی های بهترین تعمیرکار کولر گازی کولکس در فدک تهویه به شرح زیرند:

  • تعمیرکاران فدک تهویه از بالاترین سطح دانش فنی و مهارتی برخوردارند.
  • همکاران ما در سریع ترین زمان و در کمال خوش قولی خدمت شما می رسند.
  • حسن خلق و برخورد محترمانه وظیفه تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی کولکس است.
  • تعمیرکاران ما برای ارائه خدمات به شما فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر و نصب فوری کولر گازی کولکس COOLEX

یکی از بدترین خبر هایی که هر فردی درمیانه تابستان ممکن است بشنود, خرابی ناگهانی کولر گازی است. از طرف دیگر افراد شاغل در فعالیت های فنی  معمولا خیلی خوش قول نیستند. اما این قاعده درباره تعمیرکاران کولر گازی کولکس صادق نیست. همکاران ما به خوبی آمادگی ارائه خدمات تعمیرات فوری کولر گازی کولکس را دارا می باشند. به طوری که شما عزیزان نگران معطل شدن و ماندن در گرمای زیاد را نخواهید داشت.

 

رفع مشکل الکتریکی کولرگازی کولکس توسط تعمیرکاران فدک تهویه
تعمیر برد الکتریکی کولرگازی کولکس

حرفه ای ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی کولکس

دریافت خدمات از نزدیک ترین نمایندگی تعمیر وسایل خانگی, یکی از دغدغه های اصلی افراد است. ما نیز به منظور رفع این دغدغه در سراسر تهران و کرج اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیر کولرگازی کولکس کرده ایم. به طوری که در سریع ترین زمان خدمات تعمیر تخصصی اسپلیت کولکس را به شما عزیزان ارائه می کنیم. خوش قولی و تعهد برای ما یک اصل مهم است. پس بدیهی است که توجه به این اصل نیز برای ما دارای اهمیت باشد.

سوال پرتکرار! ; قیمت خدمات تعمیر کولر گازی کولکس چقدر است؟

حقیقتا نمی توان یک قیمت کلی برای خدمات فنی درنظر گرفت. بلکه قیمت این خدمات را وابسته به برخی فاکتور ها می بایست تعیین کرد. یکی از این موارد این است که آیا مشکل به راحتی حل می شود و یا برای تعمیرات کولر گازی کولکس باید کار سخت انجام داد.

هرچه تعمیرکار کولر گازی کولکس کار سخت تری پیش رو داشته باشد, بدیهی است که دستمزد بیشتری طلب می کند. البته که قیمت این خدمات به نوع قطعه آسیب دیده نیز ارتباط دارد. به شما عزیزان توصیه می کنیم به منظور اطلاع از آخرین قیمت های تعمیر اسپلیت کولکس با ما تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی کولکس COOLEX

هر دستگاهی به منظور برخورداری از حداکثر بازدهی عملکرد و افزایش طول عمر باید سرویس شود. درباره دستگاه های تهویه مطبوع نیز این گفته صدق می کند. سرویسکار کولر گازی کولکس COOLEX در این مسیر ممکن است مواردی را از شما درخواست کند. مهم ترین این موارد به شرح زیرند:

  • ابتدا باید به اصول ایمنی توجه داشت. به طوری که تمامی اتصالات برقی دستگاه قطع شوند.
  • سپس نوبت به شست و شوی کندانسور می رسد. عدم تمیزی این قطعه سیکل تبرید را با مشکل مواجه می کند.
  • کم کم نوبت به کارهای تخصصی تری می رسد. باید فن ها را تمیز کنید و عملکرد آن ها چک شود.
  • مهم ترین گام در مسیر سرویس کولر گازی این است که عملکرد کندانسور را چک کنید. باید فشار آمپری را اندازه گیری کنید. فشار کم و یا زیاد ممکن است سبب آسیب به موتور کندانسور شود.
  • لوله های متصل به پنل درونی نیز باید تست شوند.

هم اکنون به منظور سرویس و یا نصب و جابجایی کولرگازی کولکس COOLEX می توانید با فدک تهویه تماس بگیرید.

 

انجام نشت یابی و شارژ گاز کولرگازی فدک تهویه
نشت یابی کولر گازی کولکس

شارژ گاز کولر گازی کولکس

کمی قبل تر اشاره کردیم که به اهمیت تامین ماده گازی این دستگاه خواهیم پرداخت. لازمه خنک کردن محیط توسط کولر گازی همین ماده گازی است که مبرد نامیده می شود. نکته اینجاست که شارژ گاز کولر گازی امری تخصصی است و نمی توان آن را از هر کسی درخواست کرد. یادتان باشد که عدم تامین این ماده سلامت دستگاه را به خطر انداخت.

کولر گازی کولکس دچار چه مشکلاتی می شود؟

طبیعی است که دستگاهی مانند کولر گازی, بدلیل تعدد قطعات دچار مشکلات مختلفی نیز بشود. در این بخش قصد داریم مهم ترین مشکلات مربوط به کولر گازی کولکس را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. به بیان بهتر مشتریان برای این مشکلات خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی کولکس را طلب می کنند.

تعمیرکار فدک تهویه درحال عیب یابی کولر گازی کولکس
عیب یابی کولر گازی کولکس

ناتوانی کولر گازی کولکس در خنک کردن محیط

این مشکلی رایج است و برای بررسی آن نباید صرفا به دنبال بررسی فقط یک قطعه رفت. چرا که قطعات مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل بشوند. یکی از این موارد لوله های دستگاه هستند که درصورت کثیف شدن این مشکل را ایجاد می کنند.

خرابی کمپرسور نیز از دیگر دلایل ناتوانی دستگاه در خنک کردن محیط می باشد. برخی موارد هم کمبود گاز دستگاه سبب بروز این مشکل می شود. این را بدانید که کمبود گاز کولر ممکن است سبب بروز مشکلات بزرگتری شود که در بخش دیگری از مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

نشت ماده خنک کننده گازی از کولر کولکس

همانطور که اشاره کردیم یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب می شود کولر گازی محیط را خنک نکند نشت ماده گازی می باشد. ماده گازی در اصل ماده ای فریونی می باشد که بعد فشرده شدن توسط کمپرسور گرمای خود را از دست می دهد و از حالت گاز به مایع تبدیل می شود. کندانسور مایعی که تولید شده است را خنک کرده و درنهایت وجود این ماده سبب خنک شدن محیط می شود.

گاز های فریونی که برای خنک کردن محیط بکار می روند, دارای دسته های مختلفی می باشند که در بخش مناسب به آن اشاره خواهیم کرد. درصورت نشتی گاز, دستگاه نخواهد توانست که محیط را خنک کند. به همین دلیل باید تعمیر کولر گازی کولکس در تهران را امری جدی تلقی کنید.

نصاب فدک تهویه درحال نصب کولر گازی کولکس
نصب کولر گازی کولکس

چرا کولر گازی کولکس باد گرم دارد؟

ساختار پنل بیرونی دستگاه وظیفه جذب گرمای محیط و حمل آن به بیرون را دارد. حال اگر کندانسور و یا فن بیرونی کثیف شود سبب تحمیل فشار شدید به کمپرسور محیط می شود. این مشکلی است که به خصوص افراد ساکن شهر های بزرگ بسیار با آن رو به رو هستند.

به همین دلیل باید تمیزی کندانسور جدی گرفته شود. به بیان بهتر با کثیف شدن کندانسور انتقال گرما به بیرون مختل می شود. از این مشکل می توان به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل افزایش استهلاک و فرسودگی دستگاه یاد می شود. در این صورت حتی اگر گاز فریونی دستگاه را به بالاترین سطح برسانید فایده ای نخواهد داشت.

خازن کولر گازی,تعویض,تست خازن کولر گازی فوق تخصصی

فن کولر گازی کولکس نمی تواند کار کند!

هر کولر گازی دارای دو فن می باشد. هریک از این فن ها درصورتی که خراب شوند سبب تضعیف شدن روند جریان هوا شده و دستگاه را با مشکل مواجه می کنند. دلایل زیادی را می توان ریشه کار نکردن فن دستگاه دانست. یکی از این دلایل خرابی خازن دستگاه است. رله برد فن را نیز باید در این صورت زیرنظر گرفت. وظیفه این قطعه فراهم کردن ولتاژ کافی برای سایر قطعات دستگاه می باشد.

خاموش نشدن کولر گازی کولکس ریشه در چه دارد؟

گاهی اوقات دیده می شود که کولر گازی خاموش نمی شود و عملکردش مطابق دستوراتی که به آن داده می شود نیست. می توان یکی از اصلی ترین دلایل این مشکل را ایرادات ترموستان دانست. این قطعه به منظور چک کردن میزان دمای ولتاژ کمپرسور و فن دارای کاربرد است.

اما درصورتی که ترموستات خراب شود, ولتاژ دائمی تولید می شود و دستگاه خاموش نمی شود. امروزه ترموستات ها دارای دو نوع الکترونیکی و مکانیکی تولید می شوند. درصورتی که ترموستاتی با قابلیت برنامه ریزی را خریده اید, بهتر است دستورالعمل های آن را مطالعه کنید.

سخن آخر

در این مطلب درباره خدمات نمایندگی تعمیرات و شارژ گاز کولرگازی کولکس توضیحات کاملی دادیم و سایر خدمات مشابه از سرویس گرفته تا نصب و جابجایی کولرگازی کولکس COOLEX را هم خدمت شما شرح دادیم. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین این خدمات را با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه کند.

4.9/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *