تعمیر کولر گازی پاکشوما

تعمیر کولر گازی پاکشوما


دستگاه های کولر گازی پاکشوما مانند هر وسیله دیگری با گذشت زمان ممکن است دچار خرابی و ایراد شوند. در این شرایط نیاز مبرمی به خدمات حرفه ای تعمیر کولر گازی پاکشوما PAKSHOMA حس می شود. خدماتی که توسط بهترین تعمیرکار کولر گازی پاکشوما ارائه می شود. پاکشوما از شناخته شده ترین برند های لوازم خانگی داخلی می باشد.

که کولر های گازی این برند نیز درمیان تولیدات سایر برند ها به جد حرف برای گفتن دارد. برای جلوگیری از خرابی این دستگاه های حرفه ای باید نگهداری کردن آن ها را جدی گرفت. نصب و سرویس کولر گازی پاکشوما شامل چند اقدام مهم است که در ادامه خواهیم گفت.

پاکشوما; برند معتبر داخلی در زمینه تولید کولر گازی

کولر گازی پاکشوما از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشند. این برند از بهترین های تولید لوازم خانگی در عرصه تولید داخلی می باشد. از مهم ترین یوژگی های تولیدات پاکشوما می توان به تولید محصولات با مواد اولیه باکیفیت و بررسی دقیق خط تولید به منظور تضمین کیفیت اشاره کرد.

در وصف اعتبار و کیفیت این محصولات باید گفت که نهاد های چینی این تولیدات را تایید کرده اند. به طوری که وزارت صنعت و اطلاعات چین و نیز انجمن مصرف کنندگان چین مهر تاییدی بر کیفیت کولر های گازی این برند زده اند. در ادامه درباره مهم ترین مزایای کولر گازی پاکشوما خواهیم گفت.

سرویسکار فدک تهویه درحال شستن پنل خارجی کولر گازی پاکشوما
شستشو و تمیز کردن پنل خارجی اسپلیت

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی یکی از امور حیاتی در حفظ راحتی و خنکای فضاهای داخلی است، و انتخاب مناسب‌ ترین مارک کولر گازی نقش بسیار مهمی در عملکرد و عمر مفید این واحدها دارد. هر یک از مارک‌ معتبر کولر گازی ، از جمله کولر گازی ال جی ، با ارائه فناوری‌های پیشرفته و کیفیت ساخت برتر، به کاربران اطمینان می‌دهند.

در صورت بروز هر گونه نقص یا نیاز به تعمیرات کولر گازی ، انتخاب تکنسین‌های ماهر و متخصص به همراه استفاده از قطعات اصلی، به کاربران امکان می‌دهد تا کولر گازی خود را به بهترین حالت ممکن بازگردانند و از آن بهره‌مند شوند.

مزایای قابل توجه کولر گازی پاکشوما

پیش از صحبت درباره خدمات تعمیر و نیز راه اندازی و نگهداری کولرگازی پاکشوما باید برای شما درباره مزایای این محصول صحبت کنیم. مهم ترین مزایای اسپلیت پاکشوما به شرح زیرند:

  • کارایی باورنکردنی : این محصولات در انواعی از فضاهای بزرگ و کوچک امتحان خود را پس می دهند. فناوری های پیشرفته این محصول سبب می شود که از هر آزمونی سربلند خارج شود.
  • نگران مصرف انرژی نباشید : در کولر گازی پاکشوما فناوری اینورتر بکارگرفته شده است. به همین دلیل نگران مصرف برق این محصول نباشید.
  • پاکشوما بی سر و صدا کار می کند : موتور کمپرسوری این دستگاه به هیچ عنوان سر و صدای زیادی هنگام کار کردن ندارد.
  • زمستان و تابستان با پاکشوما : هم در تابستان و هم در بهار می توانید از کولر های گازی پاکشوما برای تعدیل دمای محیط استفاده کنید.
  • پاکشوما مرگ ندارد : بکارگیری مواد اولیه با کیفیت در تولید این محصول عمر بالای آن را تضمین می کند.

فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیر کولر گازی پاکشوما را در بهترین نمایندگی خدمت شما عزیزان ارائه کند.

عکس

فدک تهویه; بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی پاکشوما

آیا به دنبال خدمات تعمیر کولر گازی پاکشوما PAKSHOMA با کیفیت تضمین شده هستید؟ ما آمادگی این را داریم که به منظور دریافت سفارش شما در سریع ترین زمان خدمت شما برسیم. با استفاده از افراد حرفه ای به عنوان تعمیرکار کولر گازی پاکشوما دستگاه شما را عین روز اول خواهیم کرد. تعمیرات کولر گازی پاکشوما برای عیوب مختلفی کاربرد دارد. برای نمونه می توان به نشتی آب و نیز سر و صدای زیاد اشاره کرد. یادتان باشد که در این مسیر حتما از افراد کاربلد استفاده کنید.

6 راز برتری فدک تهویه نسبت به سایر مجموعه های مشابه

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا برای نمایندگی تعمیر ،سرویس ،شارژ گاز و نصب کولرگازی پاکشوما  فدک تهویه را انتخاب کنیم؟ پاسخ این سوال در مزایای دریافت خدمات این مجموعه نهفته است. در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم کرد.

ما فقط با حرفه ای ها کار می کنیم!

این را بدانید که بهترین سرویسکار و نیز تعمیرکار کولر گازی پاکشوما هم اکنون با ما کار می کند. ما به دنبال ارائه خدمات تضمینی هستیم. به طوری که تا مدتها خیالتان از بابت سلامت دستگاه راحت باشد. تعمیرکار کولر گازی پاکشوما به حرفه ای ترین شکل ایراد دستگاه شما را شناسایی می کند. سپس با استفاده از روش های درست تلاش می کند که عیب را ریشه کن کند.

مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت در شمال شرق تهران ،سرویس

 

تعویض کمپرسور و شارژ گاز کولر گازی پاکشوما
تعویض کمپرسور پاکشوما

ما قطعات غیراورجینال را نمیشناسیم

نه فقط درباره کولر گازی, بلکه درباره هر دستگاه دیگری این قاعده صادق می باشد که استفاده از قطعات غیراورجینال سبب افت کیفیت و خرابی زودهنگام دستگاه می شود. اما ما به دنبال ارائه خدمات کولر گازی پاکشوما به شکلی کاملا تضمین شده هستیم. خدماتی که ارائه آن ها تنها به کمک استفاده از قطعات اورجینال ممکن می شود. همکاران ما هنگام حضور در خانه شما قطعات اورجینال را با خود می آورند.

نگران قیمت تعمیرات کولر گازی پاکشوما نباشید!

یکی از چیزهایی که فکر افراد را هنگام خرابی وسایل خانه درگیر می کند قیمت تعمیر آنهاست. ما به خوبی به این نگرانی شما واقف هستیم. شاید یک مجموعه قیمت های بالایی را برای خدمات خود درنظر بگیرد, اما کیفیت خدماتش کم باشد. این را بدانید که ما نسبت به خدمات باکیفیت خود مناسب ترین قیمت ها را وضع می کنیم. برای ما اولویت رضایت مشتری است. سرمایه ما به عنوان اعضای فدک تهویه, اعتباری است که نزد مشتری داریم.

بدقولی  جهت ارائه خدمات در کار ما راه ندارد!

افراد به دنبال خرابی کولر گازی تلاش می کنند هرچه سریع تر دستگاه را تعمیر کنند تا در گرمای بیش از اندازه آزار نبینند. متاسفانه گاها تعمیرکاران بی تعهد به این مهم نیستند. بدقولی این افراد سبب می شود که اعضای منازل با گرمای طاقت فرسا آزار ببینند. اما بدانید که همکاران ما میانه ای با بدقولی ندارند. ما درست در موعد مقرر خدمت شما می رسیم و تعمیر کولر گازی پاکشوما را به بهترین شکل پیش می بریم.

عکس

نحوه ثبت سفارش جهت دریافت خدمات کولر گازی پاکشوما

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولرگازی  پاکشوما PAKSHOMA با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند. سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تصویه در محل صورت گرفته میشود.

هزینه سرویس و تعمیر کولرگازی پاکشوما

به طور کلی باید بدانید که تمامی هزینه‌های ارائه خدمات تعمیر کولر گازی PAKSHOMA توسط فدک تهویه  و… بر طبق نرخ نامه‌های مشخص شده توسط اتحادیه تعیین می‌شوند.اما به صورت کلی هزنه تعمیرات به عوامل مختلی مانند ( نوع خرابی- نوع قطعات – برند و مدل دستگاه – تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز – تکنولوژی و پیچیدگی دستگاه – تجربه و مهارت تعمیرکار – موقعیت جغرافیایی – شرایط بازار) بستگی دارد.

قیمت دقیق تنها زمانی که تعمیرکار از دستگاه شما بزادید و عیب یابی کند مشخص میشود.ما در شرایط بد اقتصای همواره پشتیبان شما هستیم.

چرا نگران حمل کولر گازی به محل تعمیر هستید؟

کاملا درک می کنیم که بازکردن و حمل کولر گازی به محل تعمیر کار سختی باشد. در این مسیر احتمال آسیب دیدن و خرابی های گسترده تر در دستگاه وجود دارد. به همین دلیل این مژده را به شما می دهیم که فدک تهویه این مشکل را حل کرده است. ما خدمات تعمیر کولر گازی پاکشوما را در منزل به شما عزیزان ارائه می کنیم.

فدک تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی پاکشوما
نمایندگی تعمیرات کولر گازی پاکشوما

چه زمانی وقت تعمیر کولر گازی پاکشوما فرا رسیده است؟

معمولا خرابی این دستگاه با نشانه هایی همراه است. مهم ترین این نشانه ها شامل موارد زیرند:

  • سر و صدای زیاد کولر گازی
  • نشت اب از کولر گازی
  • نمایش کد های خطا
  • ناتوانی دستگاه در خنک کردن محیط
  • و ….

تعمیرات کولر گازی پاکشوما طی یک سری فرایند های حرفه ای توسط افراد متخصص انجام می شود. بدلیل پیچیدگی دستگاه های تهویه مطبوع نمی توان این خدمات را از هرکسی انتظار داشت.

ارورهای کولر گازی پاکشوما

عکس

مهم ترین ایراداتی که کولر گازی پاکشوما دچار می شود!

مردم به دلایل زیر ممکن است خدمات تعمیر کولر گازی پاکشوما را درخواست کنند:

  • عدم تنظیم درست ترموستات
  • خرابی و آلوده شدن کندانسور دستگاه
  • انسداد و غبارگرفتگی فیلتر های هوا
  • قطر اتصال سیم ها و یا فیش های کولر گازی
  • اولورلود کمپرسور دستگاه
  • سوختن خازن کولر گازی

برای برطرف کردن هریک از عیوب فوق می توان روی یک تعمیرکار حرفه ای حساب کرد. این افراد هم اکنون در مجموعه فدک تهویه مشغول فعالیت هستند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خدمت شما اعزام شوند.

سرویس کولر گازی پاکشوما

در بازه های زمانی مشخصی باید جانی تازه به کولرگازی داد. این کار به افزایش طول عمر دستگاه و کاهش مصرف برق آن کمک می کند. از طرف دیگر فشار را از روی قطعات بر می دارد. سرویس کولر گازی شامل اموری ساده, اما مهم می باشد.

شست و شوی و تمیز کردن بخش های مختلف دستگاه دارای اهمیت بسیاری می باشد. به مرور زمان بخش هایی مانند فن دستگاه ممکن است گرد و خاک بگیرند. از طرف ممکن است موادی سبب انسداد بخش های دیگری مانند شلنگ و … شوند. قطعات معیوب هم باید چک شوند و درصورت نیاز با قطعات نو تعویض شوند. همه این موارد توسط یک سرویسکار کولر گازی پاکشوما قابل انجام هستند.

عکس

شارژ گاز کولر گازی پاکشوما

اگر دستگاه شما محیط را به خوبی خنک نمی کند, این بخش را حتما مطالعه کنید. همانطور که از نام این دستگاه می توان برداشت کرد, کولر گازی برای سرد کردن محیط از ماده ای به حالت گاز استفاده می کند. سطح این ماده باید همواره چک شود. چرا که در صورت کمبود این ماده ممکن است دستگاه آسیب ببیند. همکاران ما علاوه بر نصب و تعمیرات کولر گازی پاکشوما, خدمات شارژ گاز کولر گازی پاکشوما PAKSHOMA را نیز ارائه می کنند.شارژ گاز کولر گازی با بهترین روش ها در تهران

سخن آخر

کولر گازی پاکشوما یکی از بهتری تولیدات داخلی در عرصه محصولات سرمایشی است که کیفیت عالی و مصرف برق مناسبی برخوردار است. از مزیت های دیگر این محصول می توان به طول عمر بالا و سر و صدای کم اشاره کرد. اما این محصول نیز مانند هر دستگاه دیگری به مرور زمان ممکن است دچار افت عملکرد شود. برای بهبود این مشکل نیز نمی توان هرکسی را مناسب دانست و باید به سراغ بهترین تعمیرکار کولر گازی پاکشوما رفت.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *