تعمیرات کولر گازی لوید

تعمیرات کولر گازی لوید


نمی توان انتظار تعمیر کولر گازی لوید را از هر کسی داشت. چرا که افراد غیر حرفه ای نه تنها باعث برطرف شدن مشکل نمی شوند بلکه آسیب جدی نیز به دستگاه وارد می کنند. اما یک تعمیرکار کولر گازی لوید با یک نگاه عیب دستگاه را تشخیص می دهد. سپس با مهارت خود اقدام به تعمیر تخصصی کولر گازی می کند.

البته میتوان با برخی اقدامات مراقبتی از دستگاه نگهداری کرد و مانع از خرابی دستگاه شد. برای نمونه درصورتی که بررسی کولر گازی لوید را جدی بگیرید، به این زودی ها انتظار خرابی در دستگاه را نخواهد داشت.

هم اکنون فدک تهویه; بهترین مرکز مجاز تعمیر اسپلیت لوید در خدمت شماست تا حرفه ای ترین خدمات کولرگازی لوید را با استفاده از بهترین افراد به شما ارائه کند. با ما همراه باشید.

حرفه ای ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی لوید

مطمئن باشید استقبال بی نظیر مشتریان از خدمات فدک تهویه بی دلیل نیست. خدمات فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی لوید دارای مزایای بسیاری بوده و درست به همین دلیل سبب شده اند که افراد زیادی جذب این نام شناخته شده شوند.

اگر از ما می خواهید که مهم ترین مزایای خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی لوید کدامند موارد زیر را در نظر داشته باشید:

فدک تهویه بهترین گزینه برای افرادی است که نسبت به کیفیت بالای خدمات حساس می باشند.

  • قیمت خدمات تعمیرات کولر گازی لوید که از سوی ما ارائه می شود، بسیار منصفانه است.
  • تنوع خدمات ما بسیار بالاست و تعمیرات کولر گازی لوید تنها یکی از آنهاست.
  • ما بدلیل داشتن نمایندگی های متعدد در سراسر شهر امکان ارائه خدمات تعمیرات فوری اسپلیت لوید را برای شما فراهم کرده ایم.
  • شما عزیزان خودتان می توانید روز و ساعتی که در آن امکان دریافت خدمات دارید را انتخاب کنید.
  • همکاران فدک تهویه برای برخورداری از توانایی تعمیرات کولر گازی لوید، حرفه ای ترین آموزش ها را می بینند.
  • هریک از خدمات فدک تهویه; نمایندگی تعمیر اسپلیت لوید به طور کاملا تضمین شده ارائه می شوند.
  • ما نه به تعویض بلکه تنها به تعمیرات دستگاه شما فکر می کنیم.
  • تنوعی بالا از دستگاه های تهویه مطبوع را برای تعمیرات و یا سرویس تقبل می کنیم.

همین الان می توانید گوشی تلفن را بردارید و برای تعمیر کاملا حرفه ای کولر گازی خود با ما تماس بگیرید.

عکس

تعمیر کولر گازی لوید در محل

چرا نگران خرابی دستگاه هستید؟ آیا بد قولی سایر متخصصان فنی سبب شده است که نسبت به سایر همکارانشان هم بدبین باشید و آن ها را هم بد قول تلقی کنید؟ این را بدانید که ما به این نگرانی شما به طور کامل واقف هستیم.

می دانیم که هنگام خرابی کولر گازی اینکه چگونه آن را باز و حمل کنید برای شما سبب نگرانی شده است. این را بدانید که درصورت عدم برخورداری از مهارت کافی هنگام بازکردن دستگاه ممکن است به آسیب بزنید.

اما می توانید تنها با یک تماس از همکاران ما بخواهید که خدمت برسند و در منزل دستگاه شما را تعمیرات کنند.

چگونه خدمات تعمیرات کولر گازی لوید را دریافت کنیم؟

مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی لوید یعنی فدک تهویه امکان در خواست خدمات را از طریق مراحل زیر برای شما فراهم کرده است:

  • همکاران ما از شما مشکل دستگاه را پرسیده و علائم خرابی آن را جویا می شوند.
  • سپس آدرس، روز و ساعتی که برای شما امکان دریافت خدمات فراهم است از سوی شما عنوان می شود.
  • ما درست در موعد مقرر خدمت رسیده و وضعیت دستگاه شما را چک میکنیم.
  • قیمت حدودی ارائه خدمات به شما گفته می شود و درصورتی که رضایت داشته باشید ارائه خدمات کلید می خورد.
  • سپس در پی انجام شدن خدمات به صورت کاملا شفاف فاکتور خدمات به شما عزیزان ارائه می شود.

عکس

شماره تماس تعمیر کولر گازی لوید چند است؟

شما برای تعمیر کولر گازی لوید باید با نمایندگی کولر گازی لوید به شماره تلفن 22385967 – 021 یا 66583708 – 021 تماس بگیرید و گزارش خدمات خود را به ما اعلام کنید

تعمیرات تخصصی کولر گازی لوید

همانطور که گفتیم کولر گازی دستگاه پیچیده ای است و نمی توان انتظار داشت هر کسی آن را تعمیر کند. چه بسا افراد کارنابلد شدت خرابی دستگاه را بیشتر نیز کنند. انتظار حل کردن برخی از مشکلات را فقط از سوی افراد حرفه ای می توان داشت. بنابراین تعمیرات کولر گازی کاری تخصصی است

به خصوص می توان به مواردی اشاره کرد که دستگاه مشکلات برقی پیدا کرده است. تعمیرکار کولر گازی لوید که در فدک تهویه فعالیت می کند، به صورت کاملا تخصصی توانایی برطرف کردن هر مشکلی را بدون زدن آسیب های بیشتر به دستگاه داراست.

عکس

قیمت خدمات تعمیر کولر گازی لوید

اگر درباره قیمت این خدمات سوال دارید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما به شما قیمت ها و نیز شرایط ارائه خدمات را برای شما به طور کامل توضیح می دهند.

این را بدانید که قیمت هایی که فدک تهویه برای خدمات خود در نظر می گیرد کاملا منصفانه می باشند. دو عامل تعیین می کند که برای دریافت این خدمات چه مبلغی باید پرداخت کنید.

اولین مورد این است که حل مشکل چقدر سخت است. مورد دیگر این است که در این خرابی کدام قطعه درگیر شده است. البته که نوسانات بازار را هم باید در این باره درنظر داشته باشید.

مشکلات رایج کولر گازی لوید

چندین مشکل ممکن است در یک دستگاه تهویه مطبوع بروز کنند. یک تعمیرکار کولر گازی لوید باید بتواند به خوبی ایرادات را شناسایی و برطرف کند. چرا که کولر گازی دستگاه پیچیده است و هر مشکل ممکن است ریشه در دلایل مختلفی داشته باشد.

در لیست زیر مهم ترین مشکلاتی که سبب می شوند افراد خدمات تعمیرات کولر گازی لوید را درخواست کرده و انتظار اعزام افراد متخصص را بکشند به شرح زیرند:

  • انجماد لوله های دستگاه
  • نشت مبرد از دستگاه
  • نشت آب از کولر گازی
  • سر و صدای عجیب محصول
  • عدم توانایی محیط در خنک کردن محیط
  • کثیفی فیلتر های کولر گازی
  • خرابی فن های دستگاه
  • روشن نشدن دستگاه
  • روشن و خاموش شدن کولر گازی
  • و …

در ادامه برخی رایج ترین دلایل برخی از موارد ذکر شده در لیست فوق را برای شما ذکر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عکس

چرا کولر گازی لوید باد خنک ندارد؟

کولر گازی لوید باد گرم میزند – چندین دلیل را می توان برای این کار ذکر کرد. این مورد از رایج ترین دلایلی است که سبب می شود افراد تعمیرات کولرگازی لوید را درخواست کنند. یکی از این دلایل مناسب نبودن ظرفیت دستگاه است. دلیل دیگر این است که کویل های دستگاه مسدود شده اند. از سوی دیگر ممکن است گاز کولرگازی کم شده باشد.

گاز کولرگازی پیش نیاز خنک کردن محیط از سوی دستگاه می باشد که درصورت کم شدن دردسر های زیادی را درست می کند. درباره شارژ گاز کولرگازی لوید توضیحات کاملی را در بخش مربوطه خواهیم داد. از طرف دیگر نصب نادرست کندانسور هم در بروز چنین مشکلی نقش دارد.

هنگام کم شدن باد خنک دستگاه باید تمیزی فیلتر ها را هم چک کنید. معیوب بودن خازن و نیز تنظیمات نادرست ترموستات دیگر دلایل بروز مشکل کمبود هوای خنک هستند.

دلیل سر و صدای زیاد کولر گازی لوید چیست؟

این مشکل هم ریشه در علل مختلفی دارد و افراد را به دریافت خدمات تعمیر کولرگازی لوید وادار می کند. یکی از این موارد این است که احتمالا در نصب اسپلیت لوید مشکلی بوجود آمده است. وقتی  کولرگازی لوید نادرست نصب شود و پنل بیرونی و داخلی آن تراز نباشند، احتمال سر و صدا بالا می رود.

مورد دیگری که سبب می شود در دستگاه سر و صدای زیاد بروز کند، خرابی کمپرسور است. البته در دستگاه های نو این مشکل خیلی بروز نمی کند. عیب کمپرسور ویژگی دستگاه های قدیمی است. از سوی دیگر ممکن است اتصالات و قطعات دستگاه شل شده باشند. خرابی پروانه و نیز بلوور فن دیگر دلایل بروز این عیب در دستگاه هستند.

دانلود دفترچه ارور کولر گازی لوید LLOYD

عکس

چرا کمپرسور کولر گازی لوید روشن نمی شود؟

سوختن کمپرسور کولر گازی لوید – روشن نشدن دستگاه از مواردی است که سبب نگرانی افراد شده و آن ها را به دریافت خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی لوید تشویق می کند. یکی از این موارد به برق ورودی دستگاه ارتباط دارد. وقتی برق به دستگاه با مشکل برسد، بدیهی است که دستگاه روشن نمی شود.

همچنین ایراد در تنظیم دمای ترموستات دستگاه سبب بروز این مشکل می شود. سوختن سیم پیچ کمپرسور هم سبب بروز این مشکل می شود. آخرین موردی که باید در این قسمت ذکر کنیم، خرابی رله اورلود دستگاه می باشد.

برای دریافت بهترین خدمات تعمیر کولر گازی لوید همین الان می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

علت روشن و خاموش شدن کولر گازی لوید چیست؟

این را هم نباید خیلی نگران کننده تلقی کنید. برای حل این مشکل خیلی وقت ها نیازی نیست که خدمات تعمیرات کولر گزای لوید را دریافت کنید. بلکه خودتان می توانید با شست وشوی کولر گازی لوید این مشکل را برطرف کنید. کافی است که فیلتر های دستگاه را تمیز کنید و فن های آن را نیز نظافت کنید.

در صورتی که مشکل برطرف نشد، دیگر حل مشکل از عهده شما ساخته نیست. یک تعمیرکار کولر گازی لوید که کار خود را بلد است برای رفع این مشکل نگاهی به سیم پیچ کمپرسور می کند. با تعمیر این قسمت مشکل روشن و خاموش شدن مداوم دستگاه برطرف می شود.

عکس

سرویس کولر گازی لوید

یکی از نکات مراقبتی بسیار مهم برای برخورداری از دستگاه به صورت طولانی مدت، شست وشوی کولر گازی لوید می باشد. این کار سبب می شود که جانی تازه در دستگاه دمیده شود. سرویس کولر گازی لوید چند گام مهم را دارد که سرویسکار کولر گازی لوید به خوبی آن ها را انجام می دهد. این گام های مهم به شرح زیرند:

  • تمیز کردن و شستن اسپلیت
  • پاک کردن و نظافت فیلتر ها و فن ها
  • نظافت کردن کندانسور و کویل ها
  • از بین بردن هرگونه انسداد در لوله ها و مجاری دستگاه
  • چک کردن میزان گاز دستگاه
  • بررسی سلامت قطعات دستگاه
  • نگاهی به برق ورودی به دستگاه
  • و ….

شاید انجام کارهای فوق ساده به نظر برسد. اما این را بدانید که ارائه درست خدمات سرویس کولر گازی ،مزایای زیر را برعهده دارد:

  • افزایبش دامنه پرتاب باد دستگاه
  • بهبود میزان راندمان دستگاه تا حداکثر سی درصد
  • کاهش فشار وارده به دستگاه
  • افت هزینه های قبض برق کولر گازی
  • افزایش طول عمر دستگاه
  • و …

آیا نیاز به بهترین سرویسکار کولر گازی لوید دارید؟ همین الان گوشی تلفن را بردارید و از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

عکس

شارژ گاز کولر گازی لوید

همانطور که کمی قبل تر خدمت شما گفتیم، برخورداری از گاز کافی پیش نیاز خنک کردن محیط از سوی کولر گازی است. گاز کولر گازی که به نام مبرد نیز شناخته می شود و هنگام شارژ گاز کولر گازی لوید مورد استفاده قرار میگیرد، درصورتی که کم شود عواقب بسیاری را متوجه دستگاه شما می کند.

اولین مورد این است که امکان خنک کردن محیط از دستگاه گرفته می شود. از طرف دیگر به قطعات و بخش های مهمی مانند موتور فشار وارد می شود. به همین دلیل نباید از کمبود دستگاه ساده گذشت.

گاز کولر گازی که در دسته گاز های فریونی قرار دارد، دارای انواع مختلفی بوده و در فصول تابستان و زمستان باید در بازه مشخصی باشد. یکای اندازه گیری آن PSI می باشد و به روش های مختلفی می توان آن را به دستگاه تزریق کرد.

از جمله این روش ها می توان به روش آمپری و نیز روش وزنی اشاره کرد. نباید هنگام بروز نشت گاز در بلافاصله به آن گاز تزریق کرد. بلکه باید ابتدا نشتی را برطرف کرد، سپس اقدام به تزریق گاز کرد. اگر به دنبال بهترین خدمات تعمیر کولرگازی لوید هستید، همین الان فدک تهویه درخدمت شماست.

عکس

نصب و جابجایی کولر گازی لوید

نصب کولر گازی لوید دارای اهمیت بسیاری می باشد. گاهی اوقات دستگاه بدلیل نصب شدن در محلی نامناسب، ممکن است بخش های محدودی از خانه را خنک کند. از طرف دیگر نصب اسپلیت لوید به صورت نادرست مشکلاتی مانند سر و صدا و یا نشتی آب را باعث می شود. از طرف دیگر یکی از اصلی ترین جاهایی که کولرگازی آسیب می بیند، هنگام جا به جایی آن است.

در این صورت متحمل هزینه برای دستگاه خود خواهید شد. برای نصب کولر گازی باید موارد مختلفی مانند تست خلا، نصب درست لوله ها، بررسی نشتی لوله ها، انتخاب ظرفیت مناسب کولرگازی و … را درنظر داشته باشید. همکاران ما در فدک تهویه به خوبی با اصول نصب و جا به جایی کولرگازی لوید آشنا هستند. تنها با یک تماس می توانید این خدمات را از این افراد حرفه ای درخواست کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *