تعمیر کولر گازی سوپرجنرال

تعمیر کولر گازی سوپرجنرال


پیشرفت فناوری سبب شده است که زندگی از جهات مختلف برای آدمی آسان شود. یکی از این مصادیق تولید دستگاه های خنک کننده می باشد و کولر گازی یکی از محبوب ترین این دستگاه هاست. یکی از برند های شناخته شده در زمینه تولید کولر گازی برند سوپر جنرال می باشد که در چین تاسیس گردیده است.

درصورتی که شما هم از تولیدات این برند استفاده کنید, ممکن بعد از گذشت چندی نیاز به خدمات نصب و یا تعمیر کولر گازی سوپر جنرال super general داشته باشید. ضمن اینکه سرویس کولر گازی سوپر جنرال پیش از فرارسیدن تابستان اهمیت خود را دارد. فدک تهویه درخدمت شماست تا درصورت نیاز شما بهترین تعمیرکار کولر گازی سوپر جنرال را خدمت شما اعزام کند.

نگاهی به کولر گازی سوپرجنرال super general

تولیدات سوپرجنرال Super General در عرصه کولر گازی برخی مشخصه های مهم دارند. از جمله برخورداری از تایمر و البته پشتیبانی از حالت خواب. مانند بسیاری از کولر های گازی دیگر, این محصول نیز دارای دو پنل داخلی و خارجی می باشد. بخش خارجی آن دارای متریال فلزی بوده و در بیرون از ساختمان نگهداری می شود. اما محل نصب پنل درونی داخل منزل می باشد. این پنل از متریال پلاستیکی ساخته شده است.

مزایای کولر گازی سوپرجنرال

کولر گازی سوپرجنرال چند مشخصه مثبت مهم را برخوردار هستند که در زیر آورده ایم:

  • برخورداری از یک موتور روتاری قدرتمند.
  • مناسب بودن برای مناطقی که آب و هوای حاره ای دارند.
  • برخورداری از یک کمپرسور بسیاری قوی
  • عدم مصرف انرژی زیاد
  • برخورداری از پره های ضد فرسایشی که زنگ نمیزنند.
  • برخورداری دستگاه از فیلتر های آنتی باکتریال

در ادامه درباره حرفه ای ترین نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال ; یعنی فدک تهویه برای شما صحبت خواهیم کرد

تعمیر کار کولر گازی فدک تهویه در حال سرویس و تعویض موتور فن کولر گازی سوپر جنرال
تعویض موتور فن کولر گازی سوپر جنرال

5 راز اصلی برترین بودن فدک تهویه

ما بهترین گزینه برای ارائه خدمات تعمیر کولرگازی سوپر جنرال هستیم. شاید برای شما سوال باشد که چرا که در زمینه تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال ادعای بهترین بودن دارید؟ مهم ترین دلایل بهترین تلقی کردن خودمان به شرح زیرند:

  • کیفیت بی نظیر ارائه خدمات : چه به دنبال تعمیر دستگاه باشید, چه به دنبال سرویس کولرگازی سوپر جنرال باشید, در هر حالت ما در بهترین شکل خدمات خود را ارائه می کنیم.
  • قیمت مناسب خدمات : خدمات تعمیر کولر گازی سوپر جنرال super general نسبت به کیفیتی که برخوردار است, هزینه های مناسبی را برای شما می تراشد.
  • برخورداری از کادری حرفه ای : در مجموعه ما بهترین تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی سوپر جنرال مشغول بکار است. افرادی که بانهایت حسن خلق و وقت شناسی خدمت شما می رسند.
  • تعهد و خوش قولی : ما برای زمان شما عزیزان ارزش قائلیم. به همین دلیل در بدون تاخیر,درست در زمان توافق شده خدمت شما عزیزان می رسیم.
  • تنوع بالای خدمات : علاوه بر تعمیر و سرویس دستگاه های تهویه مطبوع, شارژ گاز و نصب و جا به جایی این دستگاه ها نیز از سوی ما تقبل می شوند.

هم اکنون می توانید گوشی تلفن را بردارید و برای دریافت بهترین خدمات تعمیر کولر گازی سوپر جنرال با ما تماس بگیرید.

آیا به دنبال حرفه ای ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال هستید؟

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید که خدمات خود را در کمال تعهد انجام می دهد, بدانید که خوب جایی آمده اید. فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین خدمات دستگاه های تهویه مطبوع را به شما ارائه کند.

آن هم توسط افراد حرفه ای که به خوبی آموزش دیده و با تجربه اند. افرادی که با حفظ احترام مشتری درست در زمان مقرر خدمت می رسند و بهترین خدمات را ارائه می کنند. ما با تاسیس نمایندگی تعمیر کولرگازی سوپر جنرال super general در سراسر تهران و کرج شما را از جابه جایی دستگاه هایتان بی نیاز کرده ایم.

در منزل شما به تعمیر کولر گازی سوپر جنرال می پردازیم!

نیازی نیست که نگران حمل کولر گازی به محل تعمیر باشید. حقیقتا نمی توان از هر کسی انتظار داشت که کولر گازی را باز کرده و حمل کند. چرا که باز و بسته کردن این دستگاه ها نیاز به تخصص دارد. چه بسا فرد کار نابلد این دستگاه ها را خراب تر هم کند. اما نگران نباشید. ما آماده هستیم که برای ارائه خدمات کولر گازی سوپر جنرال در منزل شما خدمت برسیم.

قیمت و هزینه خدمات کولرگازی در شرکت فدک تهویه
قیمت تعمیرات کولرگازی سوپر جنرال

تنوع بالای خدمات کولر گازی سوپر جنرال

علاوه بر تعمیر تخصصی کولر گازی سوپرجنرال و تعمیر اسپیلت , خدمات دیگری را نیز می توانید از ما دریافت کنید. مهم ترین این خدمات شامل موارد زیرند:

  • سرویس کولرگازی سوپر جنرال
  • شارژ گاز کولرگازی سوپر جنرال
  • نصب و جا به جایی اسپلیت سوپر جنرال
  • تعویض کمپرسور کولر گازی سوپرجنرال
  • تعویض برد کولر گازی سوپرجنرال
  • تعمیر شیربرقی کولر گازی سوپرجنرال

تمامی خدمات فوق توسط افراد حرفه ای ارائه می شوند. بنابراین به هیچ عنوان به کیفیت این خدمات شک نداشته باشید.

از ما بهترین تعمیرکار کولر گازی سوپرجنرال را بخواهید!

فدک تهویه فقط جای افراد حرفه ای است. ما با افرادی که سرمایه اصلی ما; یعنی اعتماد مشتری را از بین می برند کار نمی کنیم. خدمات ما توسط افرادی ارائه می شوند که با یکبار تعمیر تا مدت ها سلامت دستگاه شما را تضمین می کنند. مهم ترین ویژگی های تعمیرکاران و سرویسکاران مجموعه ما به شرح زیرند:

  • داشتن مهارت و دانش فنی بالا و تجربه کافی در زمینه تعمیر انواع دستگاه تهویه مطبوع
  • استفاده تعمیرکاران فدک تهویه از قطعات اورجینال برای هریک از دستگاه های تهویه مطبوع
  • رعایت احترام مشتری و برخورد با مشتریان درنهایت حسن خلق
  • خوش قولی در ارائه خدمات. به طوری که برای وقت مشتری ارزش قائل می شوند.

تعمیر فوری کولر گازی سوپر جنرال

وقتی که در فصل تابستان دستگاه های کولر گازی خراب می شوند, افراد به دنبال خوش قول ترین و سریع ترین تعمیرکاران برای رفع هرچه زودتر مشکل دستگاه خنک کننده می روند. متاسفانه گاها دیده می شود که افراد شاغل در حوزه های فنی بدقولی می کنند. درباره دستگاه های خنک کننده بدقولی کردن برابر است با تحمل گرمای شدید از سوی اعضای خانه. بنابراین باید خدمات تعمیر کولرگازی سوپر جنرال درنهایت خوش قولی به مشتریان ارائه شود.

عکس

چه زمانی نوبت به تعمیر کولر گازی سوپر جنرال رسیده است؟

در موارد زیر باید تعمیر کولر گازی سوپرجنرال super general را جدی گرفت:

  • پرتاب باد گرم به محیط
  • دستگاه نمی تواند محیط را خنک کند.
  • دستگاه سر و صدای زیاد دارد
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • اگر با روشن کردن دستگاه شاهد پریدن فیوز هستید
  • نمایش ارور های خطا در دستگاه
  • شارژ یا همان ماده گازی دستگاه تمام شده است.

هریک از موارد فوق باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای برطرف شوند. فدک تهویه به منظور عزام بهترین تعمیرکار و نیز سرویسکار کولر گازی سوپر جنرال در خدمت شماست.

قیمت تعمیر کولر گازی سوپرجنرال

اگر به دنبال این هستید که با قیمت این خدمات آشنا باشید بدانید که باید چند فاکتور را درنظر داشته باشید. از جمله:

  • میزان سختی و یا آسانی کار. طبیعی است که هرچه کار سخت تر باشد سبب می شود که دستمزد بیشتری از سوی تعمیرکار دریافت شود.
  • نوع قطعه ای که خراب شده است: تنوع قطعات در دستگاه سبب تفاوت در قیمت هر قطعه می شود.

برای اطلاع بیشتر از قیمت این خدمات می توانید از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال تماس بگیرید. همکاران ما به خوبی شما را راهنمایی کرده و با قیمت این خدمات آشنا می کنند.

فدک تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرجنرال
نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرجنرال

رایج ترین مشکلات کولر گازی سوپر جنرال

شاید بد نباشد درباره مشکلات رایج این دستگاه و البته دلایل آن صحبت کنیم. مهم ترین این مشکلات به شرح زیرند:

ناتوانی دستگاه در خنک کردن محیط : علت اصلی این مشکل کمبود مبرد یا همان گاز در دستگاه است. شاید اصلا کولر گازی برای محیط منزل شما مناسب نیست. البته که تمیز بودن فیلتر ها و عدم انسداد مسیر های خروج باد را نیز باید درنظر گرفت.

نشت گاز از دستگاه : این مشکل معمولا به دلیل سوراخ شدن لوله های گازی ممکن است رخ دهد. درصورتی که چنین چیزی رخ داده است به هیچ عنوان نباید به دستگاه گاز اضافه کنید. بلکه ابتدا باید به دنبال برطرف کردن نشتی باشید.

کثیف شدن فیلتر های کولر گازی : این را بدانید که درصورتی که این مشکل برطرف نشود, به دستگاه فشار آمده و قسمت های مختلف از فن ممکن است دچار خرابی زودرس شوند. احتمال آسیب دیدن کمپرسور نیز درچنین شرایطی وجود دارد.

کمپرسور خراب شده است : این مورد ممکن است بدلیل سوختن سیم پیچ رخ بدهد و یا مشکلات خازن در بروز آن نقش داشته باشد. تعمیر کمپرسور امری است که فقط از سوی یک متخصص کاربلد ساخته است.

سرویس کولر گازی سوپر جنرال

به منظور ارتقا عملکرد دستگاه های تهویه مطبوع همواره باید سرویس کولر گازی را جدی بگیریم. یک سرویسکار کولر گازی سوپر جنرال super general به منظور داشتن عملکرد حرفه ای باید موارد زیر را درنظر داشته باشد:

  • شناسایی ارور های کولر گازی و برطرف کردن آن ها
  • بررسی اتصالات برقی دستگاه و اطمینان از رسیدن برق به دستگاه
  • شست و شوی پنل خارجی دستگاه
  • تمیز کردن فیلتر های داخلی
  • بررسی سلامت قطعات مختلف

البته که زمان شستشوی کولر گازی هم باید درست انتخاب شود. بهترین زمان برای انجام این کار شروع تعطیلات سال جدید است.

شارژ گاز کولر گازی سوپر جنرال

کولر گازی برای خنک کردن محیط از ماده ای گازی استفاده می کند که مبرد نامیده می شود. این مواد گازی از دسته مواد فریونی می باشند که دارای انواع مختلف از جمله R22 و R410A می باشند. دستگاه با علائمی چون تولید سر و صدای زیاد و البته ناتوانی در خنک کردن محیط ممکن است خبر از کمبود گاز خود بدهد.

این را بدانید که کارکردن دستگاه بدون گاز اصلا خوب نیست. چرا که احتمال سوختن موتور و کمپرسور وجود دارد. نکته دارای اهمیت این است که نمی توان روی هر فردی برای تامین گاز دستگاه های خنک کننده حساب کرد. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم که به منظور نگهداری، شارژ گاز اسپیلت سوپرجنرال و نصب کولر گازی سوپر جنرال حتما با نمایندگی سوپرجنرال super general تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *