تعمیر کولر گازی دلونگی

تعمیر کولر گازی دلونگی


آیا کولر گازی دلونگی خانه شما درست کار نمی کند؟ دیگر جای نگرانی نیست؟ هم اکنون بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی دلونگی آماده اعزام متخصص به منزل شماست. ما در مجموعه فدک تهویه آمادگی ارائه بهترین خدمات، از جمله تعمیر کولر گازی دلونگی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت داریم.

در مجموعه ما بهترین تعمیرکار کولر گازی دلونگی درحالی مشغول به کار است، که تنها با یک نگاه سریعا ایراد را برطرف می کند. همین الان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

نگاهی به برند دلونگی

دلونگی یک برند فعال در حوزه محصولات خانگی می باشد که دفتر مرکزی آن در کشور ایتالیا می باشد. این برند علاوه بر تولید کولر گازی در تولید سایر محصولات خانگی هم دستی بر آتش داشته و حدود 122 سال است که در این عرصه فعالیت می کند. تاسیس این برند به سال 1902 برمیگردد.

دلونگی ابتدا در حوزه تولید هواساز و گرم کننده ها فعالیت داشت. اما رفته رفته دامنه فعالیت های خود را گسترش داد. کولر گازی دلونگی هم یکی از این تولیدات است که مانند هر محصولی ممکن است نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشد. در ادامه خدمت شما خواهیم گفت که چرا فدک تهویه بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی دلونگی است؟

تعمیرات برد کولر گازی دلونگی توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد کولر گازی دلونگی

بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی دلونگی

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی دلونگی هستید، بدانید که خوب جایی آمده اید. فدک تهویه با برخورداری از کادری متخصص آماده است تا بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی دلونگی را خدمت شما اعزام کند. مهم ترین دلایلی که سبب می شود خود را لایق لقب بهترین در این باره بدانیم به شرح زیرند:

  • باکیفیت ترین خدمات مربوط به حوزه محصولات تهویه مطبوع
  • متنوع ترین خدمات در این زمینه مانند تعمیرات ، شارژ گاز و یا نصب و جا به جایی کولر گازی دلونگی
  • بهترین قیمت خدمات نسبت به سایر مجموعه های مشابه موجود در بازار
  • بهره گیری از کادری کاربلد در زمینه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع
  • ارائه فاکتور به دنبال ارائه هریک از خدمات مذکور
  • ارائه خدمات حرفه ای به شکلی کاملا تضمین شده
  • تاسیس نمایندگی درسراسر شهر شما به منظور ارائه خدمات تعمیرات فوری کولر گازی دلونگی
  • ارائه بهترین آموزش ها به همکاران متخصص خود
  • برخورداری از قطعات متناسب با هریک از محصولات تهویه مطبوع

به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی دلونگی، همین الان از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

بهترین تعمیرکار متخصص برای خدمات کولر گازی دلونگی

بی دلیل نیست که از همکاران خود به عنوان بهترین تعمیرکار کولر گازی دلونگی یاد می کنیم. همکاران ما به دلایل از بهترین گزینه برای رفع عیب دستگاه های تهویه مطبوع تلقی می شوند:

  • همکاران ما در یک نگاه عیب دستگاه شما را کشف کرده و در سریع ترین زمان دستگاه را عین روز اول تحویل می دهند.
  • طرز برخورد همکاران ما با مشتریان عزیز مثال زدنی بوده و به خوبی احترام مشتریان نگه داشته می شود.
  • دستمزد های دریافتی از سوی همکاران ما نسبت به سایر مجموعه ها مناسب تلقی می شود.
  • همکاران ما با هدف تعمیر دستگاه شما و نه تعویض دستگاه شما خدمت می رسند.
  • استفاده از قطعات اورجینال و فابریک هر محصول به دلیل ارتقا عملکرد حداکثری

آیا نیاز به دریافت خدمات از بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی دلونگی دارید؟ از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات کولر گازی دلونگی
تعمیرات کولر گازی دلونگی

تعمیر کولر گازی دلونگی در خانه شما

چرا نگران حمل دستگاه به محل تعمیر هستید؟ هنوز هم فکر می کنید برای تعمیرات این دستگاه باید آن را باز کرده و به محل تعمیر بروید؟ آیا گمان می کنید که باید هزینه حمل دستگاه به محل تعمیر را بدهید؟ دیگر جای نگرانی نیست! فدک تهویه با تاسیس نمایندگی تعمیرات کولر گازی دلونگی در سراسر شهر شما این دغدغه را به طور کامل برطرف کرده است. تنها با یک تلفن می توانید خدمات تعمیرات فوری کولر گازی دلونگی را از ما دریافت کنید.

قیمت تعمیر کولر گازی دلونگی

یکی از مزایای دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی دلونگی از فدک تهویه، قیمت مناسب آن است. قیمت هایی که نسبت به مجموعه های مشابه بسیار مناسب تر می باشد. به علاوه اینکه هزینه تعمیر هر دستگاهی نسبت به هزینه های مربوط به تعویض آن به مراتب منطقی تر است.

برای تعیین این قیمت ها باید مشخص شود که تعمیر مشکل بوجود آمده در دستگاه شما چقدر سخت و پیچیده است؟ درصورتی که مشکل به راحتی برطرف شود قطعا هزینه نسبت به زمانی که مشکل بزرگ باشد کمتر است. البته که هزینه های مربوط به قطعات را نیز در این باره باید درنظر گرفت. همکاران ما آمادگی ارائه اطلاعات کافی درباره قیمت این خدمات را دارا می باشند.

تعمیرکار فدک تهویه درحال رفع ابریزی کولر گازی دلونگی
رفع ابریزی کولر گازی دلونگی

چند مشکل رایج در کولر های گازی دلونگی

ایرادات مختلفی ممکن است در دستگاه های دلونگی بروز کنند. اما برخی از آن ها رایج تر از دیگران هستند. این ایرادات رایج سبب می شوند که افراد به دنبال دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی دلونگی بروند. در ادامه به این مشکلات اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کولر گازی دلونگی سر و صدای زیادی دارد

چندین دلیل را می توان این مشکل برشمرد. یکی از این دلایل این است که دستگاه درست نصب نشده است. هنگام نصب کردن دستگاه باید دقت کرد که پنل های بیرونی و داخلی کاملا تراز باشند.

به علاوه اینکه این احتمال وجود دارد که پروانه دستگاه با بدنه آن سایش کند. در برخی از موارد می توان با دریافت خدمات نصب و جا به جایی کولر گازی دلونگی، این مشکل را برطرف کرد. یکی دیگر از دلایلی که سبب می شود کولر گازی سر و صدای زیادی داشته باشد، خرابی کمپرسور می باشد. این مشکل معمولا در دستگاه های قدیمی بروز می کند.

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی در دزاشیب

سرویس کار فدک تهویه درحال سرویس کولر گازی دلونگی
سرویس کار کولر گازی دلونگی

چرا کولر گازی دلونگی روشن و خاموش می شود؟

چند دلیل را می توان برای بروز این مشکل برشمرد. برخی از این دلایل به سادگی برطرف می شوند و خودتان می توانید آن ها را از بین ببرید. برخی دیگر از این مشکلات برای برطرف شدن نیاز به دریافت خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی دلونگی دارند. برای نمونه ممکن است کثیفی فیلتر های هوا و یا فن سبب بروز این مشکل بشوند.

در این صورت خودتان به راحتی می توانید با تمیز کردن این قطعات مشکل را برطرف کنید. اما برخی از مواقع ممکن است ایراد به سیم پیچ کمپرسور ارتباط داشته باشد. این مشکل از سوی یک فرد عادی قابل برطرف شدن نیست. بلکه باید یک تعمیرکار کولر گازی دلونگی حرفه ای مشکل را برطرف کند.

لوله های اوپراتور یخ زده اند

می توان این مشکل را هم در دسته مشکلات رایج این دستگاه دسته بندی کرد. لوله های اوپراتور وظیفه دارند سرمای مبرد را بگیرند. سرمای گرفته شده باید توسط فن به بیرون منتقل شود.

درصورتی که فن بدلیل خرابی نتواند این سرما را به بیرون منتقل کند، در نتیجه این لوله ها یخ می زنند. نمی توان حل این مشکل را از هرکسی انتظار داشت. چرا که برای حل این مشکل باید از مهارت و تخصص کافی برخوردار بود. تعمیرکار کولر گازی دلونگی برای برطرف کردن این مشکل باید وضعیت لوله ها، فن ها و میزان مبرد را به خوبی بررسی کند.

سرویس کولر گازی دلونگی توسط سرویس کار فدک تهویه
سرویس کولر گازی دلونگی

فیلتر های هوا کثیف شده اند.

این مشکلی است که ایرادات دیگری را به دنبال خود دارد. فیلتر های هوا مدام در معرض گرد و غبار مختلف هستند. این فیلتر ها مانع از ورود گرد و غبار به خانه شما می شوند.

درصورتی که بیش از اندازه نسبت به تمیزی این قطعات بی توجه باشید، خواهید دید که این فیلتر ها مسدود می شوند. کثیفی و انسداد فیلترها سبب می شود که هم محیط خانه دیگر سرد نشود و هم هوای حاکم بر خانه آلوده شود. سرویس کردن دوره ای و تعویض فیلتر ها سبب می شود که راه برای بروز چنین مشکلاتی بسته شود. درباره سرویس اسپلیت دلونگی در بخش جداگانه برای شما صحبت خواهیم کرد.

کولر گازی دلونگی روشن نمی شود

بدترین چیزی که افراد ممکن است با آن رو به رو شوند، روشن نشدن دستگاه می باشد. گرانی محصولات خانگی در دنیای امروز سبب می شود که افراد از خرید محصولات نو فراری باشند و مشکل دستگاه خود را با تعمیرات و نه با تعویض برطرف کنند. موارد مختلفی ممکن است سبب شوند که کولر گازی دلونگی روشن نشود.

یکی از این موارد ایراد در سیم پیچ ها می باشد. مورد دیگر کثیفی فیلتر های هوا می باشد که ممکن است حتی سبب ورود فشار بیش از اندازه به فیلتر های دستگاه بشود. نمی توان این دسته از مشکلات را بدون برخورداری از تجربه کافی حل کرد. بلکه باید یک فرد کاملا متخصص خدمات تعمیرات کولر گازی دلونگی را ارائه کند.

تعمیرکار فدک تهویه درحال عیب یابی کولر گازی دلونگی
عیب یابی کولر گازی دلونگی

فن کولر گازی دلونگی کار نمی کند

بدون شک یکی از مهم ترین قطعات برای تولید هوای خنک و انتقال آن به بیرون از دستگاه می باشد. دلایل مختلفی ممکن است سبب خرابی این قطعه بشوند. در این صورت نمی توان انتظار داشت که دستگاه مانند قبل بتواند محیط را خنک کند. وقتی که فن دچار خرابی می شود، سایر قطعات از جمله ساختار مهمی به نام کمپرسور تحت فشار قرار می گیرد.

به همین دلیل باید نسبت به تعمیرات سریع این قطعه بکوشید. هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست تا خدمات تعمیرات فوری کولر گازی دلونگی را به شما عزیزان ارائه کند.

سرویس کولر گازی دلونگی

می توان با انجام مجموعه اقداماتی به نام سرویس کولر گازی دلونگی، خرابی این دستگاه را تا مدتها به تعویق انداخت. شستشو کولر گازی سبب می شود که هرگونه فشار از روی محصول برداشته شده و با جانی تازه کار کند. برای سرویس کولر گازی باید هرگونه آلودگی را از روی قطعات برطرف کرد. اگر فیلتر ها و فن های کثیف شده اند به خوبی آن ها را تمیز کرد. درصورتی که مقدار گاز دستگاه کم شده است، حتما باید به آن مبرد تزریق کنید.

درباره شارژ گاز کولر گازی دلونگی، توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد. همچنین باید وضعیت قطعاتی مانند کویل ها و … بررسی شود. یک سرویسکار کولرگازی دلونگی با انجام دقیق موارد مذکور دستگاه را درست مانند روز اولش تحویل شما می دهد.

نصب کولر گازی دلونگی توسط نصاب فدک تهویه
نصب کولر گازی دلونگی

مزایای سرویس کولرگازی دلونگی

این را بدانید که سرویس کولر گازی دلونگی شما را از تعمیرات کولر گازی دلونگی بی نیاز می کند. مهم ترین مزایای این کار به شرح زیرند:

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • کاهش فشاری که به دستگاه وارد می شود
  • کاهش سرعت فرسودگی قطعات
  • کاهش هزینه های مربوط به قبوض برق

هم اکنون می توانید خدمات شستشو و یا تعمیر کولر گازی دلونگی را با مناسب ترین قیمت ها از ما دریافت کنید.

شارژ گاز کولر گازی دلونگی

دستگاه با بروز برخی علائم ممکن است خبر از کمبود گاز به شما بدهد. این را بدانید که به هیچ عنوان نباید کمبود شارژ گاز کولر گازی دلونگی را شوخی بگیرید. چرا که علاوه بر ناتوانی دستگاه در خنک کردن محیط، خرابی های شدیدتر هم انتظار دستگاه را می کشند. دستگاه معمولا با عدم پرتاب باد خنک کافی، یخ زدن بخش های مختلف و … خبر از کمبود گاز می دهد.

گاز های کولر گازی از دسته گارهای فریونی هستند که مبرد نامیده می شوند و معمولا یکی از انواع R410A و R22 است. یادتان باشد که درصورت برخورداری دستگاه از نشتی گاز، ابتدا باید این مشکل برطرف شود و سپس مقدار تازه ای گاز به آن تزریق شود.

تعمیرات تخصصی کولر گازی دلونگی  توسط تعمیرکار فدک تهویه
نمایندگی تعمیرات کولر گازی دلونگی

نصب و جا به جایی کولر گازی دلونگی

علاوه بر تعمیر و سرویس نسبت به نصب کولر گازی دلونگی باید دقت کافی را داشت. انتخاب جای درست برای نصب کولر گازی دارای اهمیت بسیاری می باشد. به علاوه اینکه جا به جایی آن نیز درصورت لزوم باید درنهایت مهارت انجام شود. گاها دیده می شوند افراد برای حمل دستگاه تلاش می کنند و بدتر به آن اسیب می زنند.

برای نصب کولر گازی باید مکانی را انتخاب کنید که کولر گازی در آن مکان بتواند به بخش های زیادی از خانه باد خنک پرتاب کند. این مکان درصورتی که زیر تابش آفتاب باشد، سبب می شود که دستگاه با فشار بیشتری کار کند. یک متخصص حرفه ای در این زمینه شما را برای خرید کولر با ظرفیت مناسب راهنمایی می کند و سپس به بهترین شکل خدمات نصب و جابجایی کولرگازی دلونگی را به شما ارائه می کند.

بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی دلونگی

فدک تهویه به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان عزیز با احداث نمایندگی تعمیر کولر گازی دلونگی در شهر های تهران و کرج سعی در ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات خود به هموطنان عزیز کرده است.

احداث مرکز مجاز تعمیر کولر گازی دلونگی باعث میشود تا دسترسی هموطنان عزیز به خدمات و تکنسین های با تجربه و متخصص فدک تهویه آسان تر شود و این خدمات با کیفیت بیشتری به هموطنان گرامی عرضه گردد.

3.9/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *