تعمیر کولر گازی دربی

تعمیر کولر گازی دربی


نمی توان انتظار داشت که تعمیر کولر گازی دربی derby از سوی هرکسی قابل انجام باشد. بلکه فردی که برای  تعمیر کولر گازی دربی در محل حاضر میشود باید فردی متخصص باشد که صفر تا صد ساختار این دستگاه را شناخته و با یک نگاه تشخیص دهد که ایراد از کجاست. البته که خیلی از مواقع با انجام برخی از امور که شست و شوی کولر گازی دربی تلقی می شوند می توان جلوی بروز این مشکلات را گرفت.

خوشبختانه بهترین خدمات کولر گازی دربی از سوی فدک تهویه قابل انجام هستند و تعمیر کولر گازی دربی با فدک تهویه امری مشکل نخواهد بود. از طریق شماره های درج شده در سایت می توانید با ما تماس، یعنی بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی دربی تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمت شما برسیم و موارد مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی دربی derby را انجام دهیم و به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهیم که تعمیر کولر گازی دربی تخصص ما و تیم ماست.

بهترین خدمات کولر گازی دربی با فدک تهویه!

بی دلیل نیست که خود را بهترین گزینه برای دریافت این خدمات تلقی می کنیم. خدماتی که از سوی فدک تهویه ارائه می شود، تفاوت ها و برتری های بسیاری نسبت به خدمات سایر مجموعه های مشابه دارد. ما بدلیل مزایای بسیاری که از خدماتمان دارند خود را بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی دربی می دانیم چراکه تعمیر کولر گازی دربی تحصصی است که تیم ما به بهترین شکل ممکن آنرا انجام میدهد. مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • ارائه تنوع بالایی از خدمات کولر گازی دربی اعم از تعمیر کولر گازی دربی ، شست و شوی کولر گازی دربی و …
  • انجام خدمات توسط متخصصانی کاربلد و باتجربه
  • پوشش دهی نقطه نقطه شهر شما بدلیل تاسیس نمایندگی تعمیر کولر گازی دربی به شکل متعدد
  • کیفیت بالای ارائه خدمات مختلف. به طوری که تا مدتها خرابی را در دستگاه خود نخواهید دید.
  • تعرفه خدماتی که ارائه می کنیم نسبت به بسیاری از مجموعه های مشابه منصفانه تر است.
  • شما تعیین می کنید که چه روز و چه زمانی باید خدمت شما برسیم
  • ما بدلیل اطمینانی که نسبت به کیفیت خدمات خود داریم، آن ها را تضمین می کنیم.

بدلیل تمایل به ارائه خدمات به صورت کاملا شفاف، بعد از انجام خدمات فاکتوری کاملا شفاف را به شما تحویل می دهیم.

عکس

بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران در فدک تهویه کار می کنند.

این را بدانید که کیفیت ارائه خدمات برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل از هر کسی استفاده نمی کنیم. این را بدانید که ما از افرادی استفاده می کنیم که از هر نظر بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند تعمیرکار کولر گازی دربی که در مجموعه ما کار می کند را بهترین تلقی کنیم به شرح زیرند:

  • برخورداری از بالاتری سطح دانش فنی و مهارت در زمینه تعمیر دستگاه های تهویه مطبوع
  • دریافت دستمزد های بسیار منصفانه نسبت به مجموعه های مشابه
  • خوش قولی و تعهد نسبت به زمانی که برای خدمت رسانی تعیین شده است.
  • وقوف کامل به احترام مشتری و برخورداری از حسن خلق کامل نسبت به مشتری
  • عدم استفاده از قطعات بی کیفیت و بهره گیری از قطعاتی کاملا اورجینال
  • و …

 هم اکنون می توانید به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیر کولر گازی دربی از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

متنوع ترین خدمات کولر گازی دربی derby را از ما بخواهید

آیا فکر می کنید که تعمیر کولر گازی دربی تنها خدماتی است که از سوی ما ارائه می شود؟ این را بدانید که تنوع گسترده ای از خدمات مربوط به این دستگاه را ارائه می کنیم. مهم ترین خدمات دیگری که در این باره از سوی ما ارائه می شود به شرح زیرند:

  • شست و شوی کولر گازی دربی
  • شارژ گاز کولر گازی دربی
  • نصب و جا به جایی کولر گازی دربی
  • و …

عکس

تاسیس نمایندگی کولر گازی دربی در تهران و کرج

نکته ای که برای ما مهم است، ارائه خدمات درست در زمان مدنظر شماست. می دانیم که بعد از خرابی کولر گازی خانه و یا محل کارتان، گرمای تابستان بیش از پیش شما را آزار خواهد داد. به همین دلیل در سراسر شهر شما نمایندگی تعمیر کولر گازی دربی را تاسیس کرده ایم. در این صورت بلافاصله بعد از تماس شما خدمتتان می رسیم که دستگاه شما را عین روز اولش تحویل بدهیم.

دستگاه شما را در منزل تعمیر می کنیم

وقت شما مشتریان عزیز برای ما دارای اهمیت است. به همین دلیل به محض تماس شما در سریع ترین زمان تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی دربی را خدمت شما اعزام می کنیم. بدلیل تاسیس نمایندگی تعمیر کولر گازی دربی متعدد در سطح شهر امکان اینکه سریعا متخصصان خود را خدمت شما اعزام کنیم فراهم است.

به همین دلیل، درپی خرابی کولر گازی خانه شما، گرمای تابستان مدت زمان زیادی شما را آزار نخواهد داد. بعد از تماس شما همکاران سریعا همکاران خود را برای خدمات فوری کولر گازی دربی خدمت شما اعزام می کنیم.

عکس

رایج ترین ایرادات کولر گازی دربی derby

به چه دلایلی افراد ممکن است خدمات تعمیر کولر گازی دربی را از ما درخواست کنند؟ حقیقتا ایرادات و اشکالات کولر گازی دربی متنوع هستند. در این بین برخی از ایرادات از طریق خود شما قابل برطرف شدن هستند. اما برخی دیگر ممکن است برای برطرف شدن نیاز به بهره گیری از متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی دربی داشته باشند. در ادامه به اصلی ترین ایراداتی که در این دستگاه بروز می کنند اشاره خواهیم کرد.

کولر گازی دربی سر و صدای زیادی دارد

یکی از دلایلی که سبب می شود این مشکل بروز کند ساییده شدن پروانه به بدنه دستگاه است. تولید سر و صدای ازار دهنده از دستگاه ممکن است بدلیل نصب اشتباه دستگاه نیز رخ دهد. موقعی که اتصالات دستگاه ایراد پیدا کنند، این احتمال وجود دارد که هنگام کار کردن دستگاه سر و صدای زیاد تولید شود.

کولر گازی دربی نمی تواند محیط را خنک کند.

این یکی از رایج ترین ایراداتی است که دستگاه های کولر گازی به آن دچار می شوند. یکی از مواردی که سبب بروز این مشکل می شود این است که مقدار گاز دستگاه کم می شود. گاز دستگاه به عنوان مبرد یا سرد کننده شناخته می شود که در بخش مربوطه درباره آن توضیح میدهیم. مورد دیگری که سبب بروز این مشکل می شود کثیفی بخش هایی مانند فیلتر های هوا و فن هاست.

خرابی کمپرسور هم از دیگر دلایلی است که سبب می شود دستگاه نتواند محیط را خنک کند. آخرین موردی که سبب بروز این مشکل می شود، خرابی ترموستات است. ترموستات همواره باید در حالت خنک کنندگی باشد.

عکس

نمی توان کولر گازی دربی را روشن کرد.

هرگونه قطعی در مدار برق دستگاه سبب می شود که امکان روشن شدن آن فراهم نباشد. اولین موردی که می تواند سبب شود که مدار برق دستگاه دچار ایراد شود، وجود ایراد در سیم کشی دستگاه است. بررسی بخش هایی مانند جعبه فیوز و یا تابلو برق می تواند به خوبی نشان دهد که ریشه این مشکل کجاست؟ البته نمی توان انجام این کار را از هر کسی انتظار داشت. یک تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی دربی که مهارت کافی را دارد برای انجام این کار توانایی کافی را داراست.

کویل کندانسور کولر گازی دربی یخ بسته است!

دیدن انجماد آب در دستگاه سبب نگرانی صاحب خانه می شود. دلایل مختلفی سبب می شود که آب یخ ببندد. اولین موردی که در این باره می توان ذکر کرد نشتی آب از دستگاه است. کمبود گاز هم می تواند دلیل یخ زدن کویل کندانسور بشود. درصورتی که فن های دمنده دستگاه هم خراب شوند و یا مجاری هوا ایراد پیدا کنند، بستر برای انجماد آب باز می شود.

یادتان باشد که بروز خرابی در سیستم لوله کشی میعانات هم ممکن است به بروز چنین مشکلی بیانجامد. هم اکنون از طریق یک تعمیرکار کولر گازی دربی حرفه می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

عکس

فن کولر گازی دربی کار نمی کند

اولین کاری که به منظور خرابی فن باید انجام دهید، چک کردن فیلتر های آن است. ممکن است برخی بخش های دچار انجماد آب شده باشند. برای نمونه لوله ها و کویل های کندانسور از مهم ترین این مواردند. درصورتی که یخ زدگی این مشکل برطرف شود ممکن است کار نکردن فن دستگاه برطرف شود. اما در برخی موارد ممکن است خرابی فن ریشه در دلایل پیچیده تری داشته باشد. در چنین شرایطی فقط یک فرد کاربلد می تواند مشکل را برطرف کند.

شستشو و سرویس کولر گازی دربی

هر کسی دوست دارد بازده  و کیفیت عملکرد دستگاه تهویه مطبوع را ارتقا دهد. این قاعده درباره کولر گازی دربی نیز صادق است. به علاوه اینکه بدلیل گرانی محصولاتی مانند کولر گازی، افراد به دنبال این هستند که تا مدتها سلامت دستگاه خود را تضمین کنند. این مهم به کمک سرویس کولر گازی دربی امکان پذیر است. گام های مختلفی برای انجام شست و شوی کولر گازی دربی باید بردارید. یک سرویسکار کولر گازی دربی متخصص و حرفه ای باید برای این کار گام های زیر را بردارد:

  • ابتدا پنل داخلی به طور کامل باز شود.
  • سپس به کمک فشار آب تمامی بخش هایی که امکان شست و شو دارند، شسته شوند.
  • ایجاد خلا در لوله ها بعد از آنکه مجددا دستگاه نصب شد.
  • شست و شوی کامل کندانسور
  • شست و شوی اجزای یونیت بیرونی
  • تزریق گاز به دستگاه به منظور خنک کردن بی دردسر محیط
  • و …

اما سرویس اسپلیت  این دستگاه دارای مزایای بسیاری می باشد. در ادامه به مهم ترین مزایایی که این کار دارد اشاره می کنیم.

عکس

مزایای سرویس کردن کولر گازی دربی

بی دلیل نیست که تا این اندازه به سرویس کولر گازی تاکید داریم. مهم ترین مزایایی که این کار  دارد به شرح زیرند:

  • راندمان دستگاه به طرز عجیبی افزایش می یابد.
  • مصرف انرژی دستگاه کاهش می یابد. به طوری که مبلغ قبض های شما تا سی درصد کمتر می شوند.
  • افزایش توانایی دستگاه در خنک کردن محیط
  • افزایش قدرت کمپرسور دستگاه در مسیر فرایند خنک کردن محیط
  • قطعات یدکی دستگاه دچار افزایش طول عمر می شوند.

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی دربی derby

کولر های گازی به منظور تزریق سرما به محیط نیاز به ماده ای گازی دارند. این ماده گازی که به عنوان مبرد شناخته می شود، نوعی گاز فریونی بوده که توسط افراد متخصص باید به دستگاه تزریق شود.

نباید از کمبود گاز دستگاه ساده گذر کرد و شارژ گاز کولر گازی دربی را باید مرتب انجام داد. چرا که چندین مشکل پشت این موضوع وجود دارد. نه تنها دستگاه نمی تواند محیط را خنک کند، بلکه احتمال دارد که دستگاه دچار آسیب های بسیار جدی بشود. گاز های مخصوص شارژ گاز کولر گازی دربی و سایر کولر گازی ها دارای انواع مختلفی هستند. یکی از انواع مهم این گاز ها را می توان R410A دانست. برخی از دستگاه ها از R22 نیز استفاده می کنند.

نشتی گاز کولر گازی هم موردی است که باید توسط افراد حرفه ای برطرف شود. بسیاری از افراد با دیدن کاهش ناگهانی میزان گاز دستگاه ترجیح می دهند به آن مجددا گاز تزریق کنند. این کار اشتباه است. چرا که ابتدا باید نشتی گاز را برطرف کنید. سپس چک کنید که آیا با تزریق گاز به دستگاه، این مقدار مجدد کم می شود یا خیر؟ درصورتی که مقدار گاز پس از برطرف کردن نشتی و تزریق کمی گاز کم نشد، حق دارید مجددا به آن گاز اضافه کنید.

عکس

نصب و جا به جایی کولر گازی دربی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید کولر گازی باید در نظر داشته باشید این است که دستگاه را متناسب با محیط خانه خود خریداری کنید. به بیان بهتر هنگام خرید دستگاه به ظرفیت آن حتما توجه داشته باشید. اما علاوه بر نکات نصب به نکات جا به جایی این محصول هم باید توجه کنید. دلایل مختلفی سبب تمایل افراد به تغییر مکان کولر گازی می شوند. یکی از این دلایل این است که دسترسی بهتری به کولر گازی ایجاد شود.

مورد بعدی این است که با جا به جایی کولر گازی می توان انتظار صدای کمتری را در برخی مواقع داشت. گاهی اوقات کولر گازی درست در معرض نور خورشید است. این امر سبب می شود که کولر گازی برای خنک کردن محیط، تحت فشار بیشتری کار کند. در این صورت مصرف انرژی دستگاه نیز کاهش می یابد. هم اکنون به منظور دریافت خدمات نصب کولر گازی دربی  از بهترین و با تجربه ترین نصاب کولر گازی تهویه می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

کولر گازی دربی derby مانند هر دستگاه دیگری به مرور زمان ممکن است دچار خرابی بشود. اما آنچه که دارای اهمیت است تعمیر دستگاه به بهترین شکل است. به طوری که از قطعات اورجینال استفاده شده  و تا مدتها خیالمان از سلامت دستگاه راحت شود.

البته که با جدی گرفتن اموری مانند نصب و سرویس کولر گازی دربی می توانید خیال خود را بابت طول عمر بالای دستگاه راحت کنید. یادتان باشد که به هیچ عنوان نباید دستگاه تحت فشار کار کند. در غیر این صورت مصرف برق دستگاه افزایش یافته و سرعت فرسودگی بالا می رود.

4.3/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *