تعمیر کولر گازی اسنوا

تعمیر کولر گازی اسنوا


کولر گازی اسنوا یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط متخصصان داخلی می باشد. اما علی رغم کیفیت بالای این محصول، عدم نگهداری درست از آن سبب بروز خرابی و نیاز شما به خدمات تعمیرات کولر گازی اسنوا می شود. البته که می توانید با نگهداری درست و سرویس کولر گازی اسنوا در بازه های زمانی مناسب، سبب به تعویق افتادن خرابی دستگاه بشوید.

هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین خدمات کولر گازی اسنوا را به شما ارائه کند. آن هم توسط کادری حرفه ای و مناسب ترین قیمت. بهترین تعمیرکار کولر گازی اسنوا را برای تعمیر کولر گازی اسنوا به محض تماس شما خدمتتان خواهیم فرستاد.

نگاهی به کولر گازی اسنوا

اسنوا یکی از شناخته شده ترین برند های داخلی تولید کننده لوازم خانگی می باشد. این شرکت از سال 1384 فعالیت خود را شروع کرده و اولین محصولات آن کولر آبی و همچنین اجاق گاز بودند. کولر های گازی اسنوا نیز محبوبیت خاص خود را در بازار محصولات تهویه مطبوع برخوردار هستند. در ادامه مطلب، پیش از صحبت درباره خدمات تعمیرات کولر گازی اسنوا، درباره مزایای این محصول برای شما صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات برد کولر گازی اسنوا توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد کولر گازی اسنوا

مزایای کولر گازی اسنوا

کولر گازی اسنوا به دلیل برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های زیر از محبوبیت خاصی برخوردار است.

  • بهره گیری از یک موتور کم صدا و قدرتمند
  • برخورداری از تنوعی گسترده در مدل
  • قدرت پرتاب باد این دستگاه بسیار بالاست
  • از نظر اقتصادی این محصول بسیار مناسب است
  • کیفیت تولید این محصول بسیار بالاست.

هم اکنون می توانید به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیر اسپلیت اسنوا ، با فدک تهویه تماس بگیرید.

چرا فدک تهویه را برای تعمیر کولر گازی اسنوا انتخاب کنیم؟

کاملا حق می دهیم اگر این سوال را بپرسید. ما بدلیل مزایای بسیاری که خدمات شرکتمان دارد شما را به دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی اسنوا توصیه می کنیم. مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • کیفیت خدماتی که ما ارائه می کنیم، نسبت به مجموعه های مشابه بسیار بالاتر است.
  • ما از نظر قیمت کاملا فکر جیب مشتری را می کنیم و مناسب ترین تعرفه ها را درنظر می گیریم.
  • بهره گیری از افراد بسیار کار بلد. چه تعمیرکار و چه سرویسکار کولر گازی اسنوا را بخواهید، بهترینش را برای شما می فرستیم.
  • تاسیس نمایندگی های معتبر در سراسر شهر شما به منظور ارائه خدمات تعمیرات فوری کولر گازی اسنوا
  • ما درباره تمامی خدمات خود به صورت کاملا شفاف اقدام به صدور فاکتور می کنیم.
  • ما خدمات خود را به صورت کاملا تضمین شده به شما ارائه می کنیم.
  • تنوع خدمات ما بسیار بالاست، از تعمیرات و شست و شو گرفته تا شارژ گاز و نصب و جا به جایی کولر گازی اسنوا.

هم اکنون می توانید به منظور دریافت خدمات با این همه مزایا با فدک تهویه، بهترین مرکز مجاز کولر گازی اسنوا تماس بگیرید.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات کولر گازی اسنوا
تعمیرات کولر گازی اسنوا

فدک تهویه; محل حضور بهترین تعمیرکار کولر گازی اسنوا

ما نمی خواهیم که هیچ مشتری نسبت به کیفیت خدمات ما ابراز نارضایتی کند. به همین دلیل برای ارائه خدمات باکیفیت بالا همواره تلاش می کنیم از افراد حرفه ای استفاده کنیم. ویژگی افرادی که در فدک تهویه: نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا حضور دارند به شرح زیرند:

  • تعمیرکار کولر گازی اسنوا فعال در فدک تهویه، از بالاترین سطح دانش علمی و مهارتی در حوزه خود برخوردار است.
  • استفاده از قطعات اورجینال هر محصول. به طوری که محصول بدلیل برخورداری از محصولات غیراورجینال آسیب نمیبیند.
  • همکاران ما برای وقت شما ارزش قائلند و درست در موعدی که تعیین شده است خدمت شما می رسند.
  • برخورد درست با مشتری یا به بیان بهتر با کارفرمای خود
  • اولویت برای تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی فدک تهویه که از سوی ما ارسال می شود، تعمیر است تا تعویض.

تعمیر فوری کولر گازی اسنوا در منزل شما

می دانیم که به محض خرابی کولر گازی اسنوا می خواهید این دستگاه تعمیر شود. چرا که گرمای طاقت فرسای تابستان شما را در غیر این صورت شدیدا آزار می دهد. خوشبختانه فدک تهویه با تاسیس نمایندگی در سراسر شهر شما، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون معطلی خدمات تعمیرات فوری کولر گازی اسنوا را دریافت کنید.

بعد از تماس و اعلام آدرس و زمان مدنظر برای خودتان سریعا همکاران ما خدمت شما می رسند. متخصصان ما بعد از بررسی وضعیت دستگاه و  نوع خرابی قیمت خدمات را خدمت شما ذکر می کنند و درصورت رضایت شما، کار خود را آغاز می کنند.

دانلود دفترچه ارور کولر گازی اسنوا

جابه جایی کولر گازی اسنوا توسط نیروی فدک تهویه
جابه جایی کولر گازی اسنوا

هزینه تعمیر کولر گازی اسنوا

نمی توان به طور دقیق تعیین کرد که قیمت خدمات تعمیر کولر گازی اسنوا چقدر است. به همین دلیل بهتر است برای دریافت دقیق ترین اطلاعات در این باره با ما تماس بگیرید. همکاران ما درباره مشکل دستگاه شما از ما می پرسند و با توجه به اینکه حل مشکل چقدر سخت و یا آسان است، قیمت دقیق را به شما می گویند.

به شما اطمینان می دهیم که منصفانه ترین قیمت ها را درباره خدمات خود به شما می گوییم. به طوری که نسبت به خیلی از مجموعه های مشابه، دست شما برای پرداخت تعرفه خدمات بازتر است.

اصلی ترین مشکلات کولر گازی اسنوا

چه مشکلاتی سبب می شوند که افراد خدمات تعمیرات کولر گازی اسنوا را درخواست کنند؟ در ادامه مطلب به تمامی مواردی که به عنوان عیب این دستگاه شناخته می شوند اشاره خواهیم کرد.

تعمیرکار فدک تهویه درحال رفع ابریزی کولر گازی اسنوا
رفع ابریزی کولر گازی اسنوا

چرا کولر گازی اسنوا روشن نمی شود؟

به طور کلی هرگونه عاملی که سبب شود در مدار قطعی بوجود آید، مانع از روشن شدن دستگاه می شود. برای نمونه ممکن است سیم کشی دستگاه ایراد  داشته باشد. در این صورت جریان برق قطعا حالت عادی نخواهد داشت. باید با نگاهی به جعبه فیوز بررسی کنید که آیا سیم کشی دچار ایراد شده است یا خیر؟

کلید قطع و وصلی که مربوط به کولر گازی است را به حالت های مختلف در بیاورید و درصورتی که تغییری در وضعیت حاصل نشد باید به سراغ تابلو برق بروید. البته که برای انجام تمامی این موارد باید به سراغ یک متخصص کار بلد بروید.

کولر گازی اسنوا خاموش و روشن می شود!

اصلاح تخصصی این مشکل چرخه کوتاه می باشد. یکی از دلایلی که سبب می شود این مشکل بروز کند، کثیفی قسمت های مختلفی مانند کندانسور، فن ها و … می باشد. درصورتی که قصد دارید این مشکل را برطرف کنید، ابتدا یک گردگیری از کل سیستم داشته باشید. منظور ما از کل سیستم، بخش هایی مانند کندانسور و یا فیلتر ها می باشند.

یادتان باشد بروز آسیب در ترموستات نیز سبب بروز این مشکل می شود. نکته دیگری که باید در این باره توجه داشته باشید این است که کولر گازی و ظرفیت آن را متناسب با متراژ محیط انتخاب کنید. آخرین دلیلی که سبب می شود این مشکل بروز کند، گیر کردن رله تقویت کننده می باشد.

سرویس کار فدک تهویه درحال سرویس کولر گازی اسنوا
سرویس کار کولر گازی اسنوا

کولر گازی اسنوا در خنک کردن محیط ناتوان است

چندین دلیل سبب می شود که دستگاه نتواند آن طور که مورد انتظار شماست محیط را خنک کند. برای نمونه موارد زیر را می توان در این باره ذکر کرد:

  • فیلتر های هوا بیش از اندازه کثیف شده اند. آن ها را به خوبی تمیز کنید تا مانعی برای تزریق هوای خنک به محیط داخل خانه بروز نکند.
  • ماده مبرد دستگاه کم شده است. گاز کولر گازی درصورتی که کم بشود مشکلاتی مانند خنک نشدن محیط و … بروز می کنند.
  • درب ها و پنجره ها را ببندید. حتما می دانید که این امر سبب خروج هوای خنک از محیط می شود.
  • تنظیمات ترموستات را بررسی کنید. یادتان باشد که این قطعه حتما باید روی تنظیمات خنک کنندگی باشد.
  • مجاری هوا باید به خوبی تمیز شوند تا جلوی خروج هوای خنک گرفته نشود.

گردش هوای کولر گازی اسنوا دچار مشکل شده است.

این مورد خودش دارای دو شکل مختلف می باشد. در حالت اول احتمال دارد که دستگاه شما صدای تولید و عبور هوای خنک را بدهد، اما هیچ هوای خنکی به محیط دمیده نشود. اما در حالت دوم ممکن است هوا خارج شود، اما این هوا خنک نیست. دلایل مختلفی ممکن است سبب بروز این مشکل بشوند. مهم ترین این موارد به شرح زیرند:

  • قطع کننده مدار دچار ایراد شده است.
  • سطح گاز کولر کم شده است.
  • لوله دمنده کیفیت روز اول خود را ندارد و فرسوده نشده اند.
سرویس کولر گازی اسنوا توسط سرویس کار فدک تهویه
سرویس کولر گازی اسنوا

نشتی آب از کولر گازی اسنوا ناشی از چیست؟

یکی از دلایلی که سبب می شود این مشکل بروز کند، نصب غیر اصولی دستگاه می باشد. ابتدا بخش های قابل گردگیری مانند فیلتر ها و فن ها را تمیز کنید. درصورتی که مشکل برطرف نشد باید از یک تعمیرکار کولر گازی اسنوا بهره گیری کنید. ابتدا باید به سراغ رفع انسداد لوله ها برویم. مورد بعدی این است که سطح گاز کولر گازی بررسی شود و درصورت کم بودن باید به این دستگاه گاز تزریق شود.

شکستگی تشتک کندانس هم یکی دیگر از دلایلی است می تواند باعث بروز این مشکل شود. یادتان باشد که با دیدن هریک از مشکلات مربوط به کولر گازی، نباید سریع گذر کنید و باید سریعا فکری برای آن کنید. در غیر این صورت باید انتظار بروز خرابی های گسترده تر و هزینه های بیشتر برای تعمیرات را بکشید.

سرویس کولر گازی اسنوا

یادتان باشد که شست وشوی کولر گازی اسنوا اصلی ترین راه برای جلوگیری از خرابی های گسترده در دستگاه کولر گازی می باشد. سرویس کولر گازی اسنوا سبب می شود که همواره دستگاه شما بدون دردسر کار کند. هر کسی می خواهد در دورانی که قیمت هر محصولی بسیار بالاست، وسایل خانگی اش طولانی مدت سالم بمانند. این امر به کمک سرویس کولر گازی ممکن است.

سرویس کولر گازی سبب افزایش طول عمر دستگاه شده و فشار را از روی قطعات آن برمیدارد. به علاوه اینکه مصرف برق دستگاه نیز کاهش می یابد. یک سرویسکار کولر گازی اسنوا به خوبی می داند که برای حل این مشکل چگونه باید عمل کند. در ادامه درباره مهم ترین گام ها برای سرویس کولر گازی اسنوا توضیح خواهیم داد؟

تعمیرکار فدک تهویه درحال عیب یابی کولر گازی اسنوا
عیب یابی کولر گازی اسنوا

چگونه کولر گازی اسنوا را می توان سرویس کرد؟

سرویس کردن کولر گازی شامل هر کاری می باشد که سبب دمیدن جان تازه به دستگاه می شود. در این صورت دستگاه بدون وجود گرد و غبار کار کرده و مصرف برق آن کاهش می یابد. برای این کار باید گام های زیر را برداشت :

  • تمیز کردن فن ها
  • تمیز کردن فیلتر ها
  • بررسی وضعیت کویل ها
  • رفع انسداد لوله ها از گرد و غبار و ..
  • شست و شوی قطعاتی که امکان شست و شو دارند
  • استفاده از قطعات نو بجای قطعات فرسوده ای که به دستگاه فشار میاورند.
  • بررسی میزان گاز دستگاه
  • و …

اگر در بازه های زمانی معین امور فوق را انجام دهید، امکان ندارد که دستگاه شما دچار خرابی زود هنگام بشود.

شارژ گاز کولر گازی اسنوا

میزان گاز دستگاه یکی از پارامتر هایی است که همواره باید چک شود و در صورت نیاز شارژ گاز کولر گازی اسنوا انجام شود. یکی از اصلی ترین عوامل که سبب می شود دستگاه نتواند به خوبی محیط را سرد کند همین کمبود گاز دستگاه است. به علاوه اینکه کمبود ماده گازی یا همان گاز فریونی مبرد سبب می شود که سرعت خرابی دستگاه به طرز عجیبی افزایش یابد.

اما شارژ کردن میزان گاز کولر گازی نیاز به توجه به مولفه های مختلفی دارد. برای نمونه باید به این مورد توجه کنید که دستگاه دچار نشتی گاز نشده باشد. در این صورت هر چقدر ماده گازی تزریق کنید هم فایده ای ندارد. ابتدا باید نشتی برطرف شود و سپس اقدام به تزریق گاز کنید.

نصاب فدک تهویه درحال نصب کولر گازی اسنوا
نصب کولر گازی اسنوا

نصب و جا به جایی کولر گازی اسنوا

نصب کولر گازی استوا نیاز به توجه به برخی اصول و عوامل دارد. مهم ترین اصولی که در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرند به شرح زیرند:

  • ابتدا با توجه به متراژ خانه ظرفیت موردنیاز برای کولر گازی را مشخص کنید.
  • اجزای داخلی کولر را نصب کنید و با رعایت استاندارد های لازم اقدام به ایجاد اتصال مناسب بین لوله ها کنید.
  • پس از نصب اسپلیت تست خلا صورت بگیرد و نشتی و یا عدم وجود نشتی در آن بررسی شود.
  • پس از اقدامات فوق باید ملاحضات مربوط به برق کولر هم مورد توجه قرار بگیرند.

بدیهی است که نصب و جابجایی کولر گازی اسنوا نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای این خدمات با ما تماس گرفته و از کارشناسان ما کمک بخواهید

بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا

فدک تهویه به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان عزیز با احداث نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا در شهر های تهران و کرج سعی در ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات خود به هموطنان عزیز کرده است.

احداث نمایندگی تعمیر کولر گازی اسنوا و شارژ گاز اسپلیت باعث میشود تا دسترسی هموطنان عزیز به خدمات و تکنسین های با تجربه و متخصص فدک تهویه آسان تر شود و این خدمات با کیفیت بیشتری به هموطنان گرامی عرضه گردد.

تعمیرات تخصصی کولر گازی اسنوا توسط تعمیرکار فدک تهویه
نمایندگی تعمیرات کولر گازی اسنوا

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره نصب و شارژ گاز و تعمیر کولر گازی اسنوا و اصلی ترین مشکلات آن برای شما صحبت کردیم. بدون شک خرابی کولر گازی یکی از بدترین اخباری است که به افراد آن هم در گرمای هوا داده می شود. اما دریافت خدمات تعمیر فوری کولر گازی اسنوا سبب می شود که این مشکل در سریع ترین زمان برطرف شود.

4.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *