تعمیر کولر گازی آکیا

تعمیر کولر گازی آکیا


کولر های گازی از رایج ترین دستگاه های تهویه مطبوعی هستند که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها رفته رفته ممکن است دچار افت کیفیت و فرسودگی شوند. این قاعده درباره کولر گازی آکیا نیز صادق می باشد. تعمیر کولر گازی آکیا akia امری تخصصی است که همین الان می توانید از طریق تماس تلفنی آن را از فدک تهویه درخواست کنید.

همچنین در فصل بهار می توانید با دریافت خدمات نصب و سرویس کولر گازی آکیا akia ، خیال خود را از بابت کیفیت عملکرد دستگاه خود در تابستان راحت کنید. به محض تماس شما بهترین تعمیرکار کولر گازی آکیا را خدمت شما خواهیم فرستاد.

نگاهی به کولر گازی آکیا akia

 بد نیست پیش از معرفی خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی آکیا نگاهی به این برند داشته باشیم. یکی از برند های شناخته شده در عرصه تولید محصولات تهویه مطبوع، این برند بوده که دفتر مرکزی آن در کشور چین واقع است. محصولات این برند دارای تنوع گسترده می باشند. از داکت اسپلیت گرفته تا کولر های گازی دیواری، همه و همه در میان تولیدات این برند دیده می شوند. در ادامه درباره اینکه چرا باید خدمات تعمیر کولر گازی آکیا را از فدک تهویه دریافت کنید توضیح خواهیم داد.

سرویس و تعمیر کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
سرویس و تعمیر کولرگازی آکیا

فدک تهویه بهترین گزینه برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی آکیا :

شاید هر فردی این سوال را مطرح کند که چرا باید خدمات تعمیر کولر گازی را از فدک تهویه دریافت کنیم. کاملا به شما حق می دهیم که این سوال را بپرسید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا باید برای دریافت خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی آکیا akia، فدک تهویه را انتخاب کنید.

کیفیت را فدک تهویه در تعمیرات کولر گازی آکیا معنا کرده است.

ما به خوبی می دانیم که سرمایه ای ارزشمندتر از اعتماد مشتری نداریم. به همین دلیل با ارائه خدماتی باکیفیت تلاش می کنیم برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم. ما بهترین تعمیرکار و نیز بهترین سرویسکار کولر گازی آکیا را خدمت شما اعزام می کنیم تا در سریع ترین زمان در بهترین شکل مشکل دستگاه شما را برطرف کنند. ما دستگاه شما را طوری تعمیر میکنیم، که تا مدتها خیال شما بابت سلامت دستگاه راحت شود.

 تعمیر کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر کولرگازی آکیا

بهره گیری از حرفه ای ترین کادر برای تعمیرات کولر گازی آکیا

در مجموعه فدک تهویه فقط برای افراد حرفه ای جا هست. ما به دنبال افرادی هستیم که بتوانند سرمایه اصلی ما، یعنی اعتماد مشتری را حفظ کنند. به علاوه اینکه احترام به شخصیت و البته وقت مشتری برای ما بسیار دارای اهمیت است. به این دلیل ما از افرادی در فدک تهویه استفاده می کنیم، که از نظر مهارت و یا اخلاق نمونه هستند. هم اکنون از طریق تماس با ما می توانید بهترین تعمیرکار کولر گازی آکیا akia را بکار بگیرید.

مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی در شرق تهران

بهترین قیمت خدمات کولر گازی آکیا را از ما بخواهید

ما به خوبی مراعات شرایط اقتصادی و وضعیتی که افراد از این نظر دارند را می کنیم. به همین دلیل قیمت هایی را مطرح می کنیم که پرداخت آن ها از سوی هرکسی ساخته باشد. این را بدانید که خدمات فدک تهویه از نظر قیمت به گونه ای هستند که نسبت به کیفیت خود هر فردی را راضی می کنند.

ما مانند برخی از مجموعه ها قیمت های بسیار بالا وضع می کنند اما خدمات بی کیفیت ارائه می کنند نیستیم. همین الان می توانید برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی آکیا akia آن هم با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

 تعمیر کولرگازی آکیا با قیمت مناسب توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر کولرگازی آکیا با قیمت مناسب

خوش قولی و وقت شناسی در مرام ماست!

قطعا نمی خواهیم هیچ کسی بدلیل خرابی دستگاه های کولر گازی زیر گرمای آفتاب عذاب بکشد. به همین دلیل سریعا بعد از تماس شما تعمیرکاران خود را اعزام می کنیم تا بی دردسر خدمات تعمیر کولر گازی آکیا به شما عزیزان ارائه کنند. درصورتی که با ما تماس بگیرید، همکاران ما ابتدا درباره مشکلات دستگاه شما پرسیده و سپس با وقوف کامل به مشکل شما خدمت می رسند.

دست شما برای انتخاب ساعت ارائه خدمات باز است

این را بدانید که در بازه های گسترده ای در روز می توانید برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید. هم اکنون همکاران ما آماده خدمت رسانی در ساعات 8 صبح تا 11 شب هستند. به طوری که درست مطابق برنامه روزانه خود می توانید برای دریافت این خدمات برنامه ریزی کنید. جهت دریافت خدمات تعمیر کولر گازی آکیا، همین الان می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
نمایندگی تعمیر کولرگازی آکیا

از ما بهترین تعمیرکار کولر گازی آکیا را بخواهید!

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی آکیا مجموعه خود را چرا بهترین می دانید؟ مهم ترین دلایلی که سبب می شوند برای خدمات تعمیرات کولر گازی آکیا همکاران خود را بهترین تلقی کنیم به شرح زیرند:

  • استفاده از قطعات اورجینالی که سبب می شوند دستگاه با بهترین بازده کار کند.
  • احترام به مشتری و تعامل با کارفرمایان در بهترین شکل و بالاترین سطح ادب
  • خدمت رسانی درست سرموعد مقرر درنهایت خوش قولی
  • توانایی بالا در ارائه انواع خدمات فنی اعم از تعمیر و سرویس و …

همین الان می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما بهترین خدمات تعمیر و یا شستشو کولر گازی آکیا را به شما ارائه کنند.

متنوع ترین خدمات کولر گازی آکیا

این را بدانید که تعمیر کولر گازی آکیا akia تنها یکی از خدماتی است که درباره محصولات این برند ارائه می کنیم. بد نیست نگاهی به سایر خدمات خود اعم از موارد زیر بندازید:

  • سرویس کولر گازی آکیا
  • شارژ گاز کولر گازی آکیا
  • نصب کولر گازی آکیا

قیمت خدمات تعمیرات کولر گازی آکیا

هر فردی هنگام دریافت خدمات فنی به قیمت آن فکر می کند. این را بدانید که برای کار های فنی، از جمله نمایندگی تعمیر کولر گازی آکیا akia، نمی توان یک قیمت کلی را مطرح کرد. دو عامل زیر بیشتر از هر عامل دیگری در تعیین قیمت این خدمات نقش دارند:

  • میزان سختی و آسانی کار : هرچه تعمیر کار برای حل مشکل، زحمت کمتری بکشد بدیهی است که دستمزد کمتری را هم طلب می کند. اما کار های سخت تر حق الزحمه های بیشتری را هم می ترانشد.
  • هزینه های مربوط به قطعات : دستگاه کولر گازی دارای قطعات متنوعی می باشد. به همین دلیل از نظر قیمت هم طبیعی است که این قطعات دارای تفاوت باشند.

برای اطلاع از قیمت خدمات تعمیرات کولر گازی آکیا می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

نصب کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
نصب کولرگازی آکیا

مهم ترین مشکلاتی که کولر گازی آکیا دچار می شود کدامند؟

یک دستگاه پیچیده مانند کولر گازی آکیا، ممکن است دچار ایرادات مختلفی شود. در ادامه به هریک از این موارد اشاره خواهیم کرد.

کولر گازی آکیا دارای نشتی گاز است!

این یکی از مشکلات رایجی است که برای رفع آن باید از یک تعمیرکار حرفه ای بهره گرفت. این را بدانید که اصلا نباید به سراغ تزریق مجدد گاز آن هم در شرایطی که لوله های گازی دارای سوراخ هستند بروید. یادتان باشد که کم بودن گاز در دستگاه اصلا خوب نیست.

چرا که باعث خرابی دستگاه شده و البته که در این صورت دستگاه نمی تواند محیط را خنک کند. همکاران ما در فدک تهویه به خوبی می دانند که این مشکل را چطور به راحتی برطرف کنند. ابتدا نشتی را برطرف کرده و سپس به آن گاز تزریق می کنند. درصورتی که گاز کم نشود، مشکل حل شده است.

کولر گازی آکیا کثیف شده است!

فیلتر ها و لوله های کولر گازی باید همواره دارای سطح بالایی از نظافت باشند. در غیر این صورت اصلا دور از انتظار نیست اگر راندمان دستگاه کم شود. در چنین شرایطی باید انتظار این را داشت که فن ها و البته کمپرسور دستگاه دچار خرابی شود. از جمله دلایلی که سبب می شود این ایراد، یعنی کثیفی در دستگاه بروز کند، مواردی مانند سرویس نامناسب و نگهداری نادرست می باشند.

سرویسکار کولر گازی آکیا به خوبی می داند که از نظر نظافت چطور سطح دستگاه شما را ارتقا دهد. یادتان باشد که اهمیت شست و شوی قطعات دستگاه و تمیزی آن ها برای افرادی که دارای حیوانات خانگی دارند بیشتر است. بنابراین باید زود به زود نظافت این قطعات را در دستور کار قرار دهید.

رفع تمامی مشکلات کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
رفع تمامی مشکلات کولرگازی آکیا

برد  کولر گازی آکیا دچار خرابی شده است

آیا از اهمیت مغز به عنوان یک عضو مهم در بدن خود آگاه هستید؟ این را بدانید که برای کولر گازی نیز برد دارای چنین اهمیتی می باشد. گاها افراد ممکن است به طور مداوم اقدام به روشن کردن و خاموش کردن کولر گازی کنند. در این صورت احتمال آسیب دیدن برد وجود داشته و نمی توان انتظار عملکرد درستی از بخش هایی مانند کمپرسور و البته فن ها را داشت. به دنبال چنین وضعیتی احتمال آسیب دیدن ترمینال ها و خوردگی سیم ها نیز وجود دارد.

سر و صدای آزار دهنده کولر گازی آکیا

یادتان باشد کولر گازی در حالت عادی هیچ سر و صدای ندارد. پس درصورتی که صدای عجیب شنیدید بدانید مشکلی وجوددارد. یکی از دلایل بروز سر و صدای عجیب را می توان ساییده شدن پروانه دستگاه به سطح کولر دانست. البته که دلایل دیگری نیز وجود دارند.

برای نمونه می توان به تراز نبودن دستگاه اشاره کرد. یادتان باشد که به خوبی به اتصالات دستگاه توجه کنید و دقت کنید که آیا دستگاه را به خوبی تعبیه کرده اید یا خیر؟ فدک تهویه هم اکنون به منظور ارائه بهترین خدمات نصب و جا به جایی کولر گازی آکیا درخدمت شماست.

تعمیر صدای کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر صدای کولرگازی آکیا

کولر گازی آکیا نمی تواند محیط را به خوبی گرم کند

یادتان باشد که مهم ترین پیش نیاز کولر گازی برای خنک کردن محیط ماده گازی آن است. این ماده درصورتی که در دستگاه دچار کمبود شود دیگر نمی توان انتظار این را داشت که دستگاه بتواند به خوبی محیط را خنک کند. گاهی اوقات علت سرد نشدن محیط به ترموستات دستگاه ارتباط دارد.

درصورتی که این قطعه به خوبی تنظیم نشده باشد، نمی توان انتظار خنک شدن محیط را داشت. آیا نیاز به بهترین خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی آکیا دارید، هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست.

سرویس کولر گازی آکیا با فدک تهویه

درصورتی که قصد دارید به بهترین شکل از کولر گازی در فصل تابستان استفاده کنید، بدانید که از همان روز های بهار باید به فکر باشید. قبل از فرارسیدن این فصل باید اقدام به سرویس کردن کولر گازی کنید. سرویس کولر گازی را درحالی باید انجام بدهید که از وصل نبودن دستگاه به برق مطمئن شده اید. ابتدا باید فیوز را قطع کرد و سپس به سراغ سرویس این قطعات رفت.

بعد از آن باید به سراغ شست و شوی پنل ها بروید و فیلتر های آن را بدون خاک و غبار کنید. برای این کار ابتدا باید قاب مربوطه را بردارید. از دیگر کار های مهم در مسیر سرویس کولر گازی می توان به بیرون کشیدن سنسور ها و تمیز کردن آن ها اشاره کرد. سرویسکار کولر گازی آکیا به خوبی می داند که در مسیر تمیز کردن این دستگاه چه اموری را باید انجام دهد.

سرویس کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
سرویس کولرگازی آکیا

مزایای شستشو کولر گازی آکیا

همانطور که گفتیم کنار تعمیرات کولر گازی آکیا، نصب و سرویس آن نیز دارای اهمیت است. این امر مزایای زیر را به همراه دارد:

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • کاهش فشار وارده به کولر گازی
  • کاهش مصرف انرژی
  • افت میزان فرسودگی قطعات
  • و ….

در ادامه درباره فرایند مهم دیگر مانند شارژ گاز اسپلیت کولر گازی آکیا برای شما صحبت خواهیم کرد.

شارژ گاز کولر گازی آکیا R22 , R410

درصورتی که کولر گازی از ماده مبرد یا همان گاز برخوردار نباشد، نمی توان انتظار این را داشت که بتواند به خوبی محیط را سرد کند. تزریق گاز به دستگاه امری تخصصی است که هرکسی از عهده آن برنمیاید. مبرد دستگاه های کولر گازی در واقع گاز های فریونی می باشند که اگر به اندازه کافی تامین نشود خطر خرابی دستگاه را تامین می کند. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات شارژ گاز کولر گازی آکیا را به شما ارائه کند.

شارژ گاز کولرگازی آکیا توسط تعمیرکار فدک تهویه
شارژ گاز کولرگازی آکیا

سخن آخر

در این مطلب درباره خدمات تعمیر کولر گازی آکیا برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. شاید برای هریک از دستگاه های کولر گازی موجود در سطح شهر خرابی رخ دهد. اما دریافت خدمات تعمیر آن ها، آن هم در سریع ترین زمان اهمیت خودش را دارد.

به بیان بهتر نباید با بدقولی سبب شد که مشتری بابت گرمای زیاد تابستان عذاب بکشد. هم اکنون به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی آکیا می توانید از طریق فدک تهویه اقدام کنید تا لذت هوای خنک را در سراسر روزهای تابستان تجربه کنید.

4.6/5 - (9 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *