تعمیر پکیج در چیذر

تعمیر پکیج در چیذر


مزایای مختلف پکیج سبب شد افراد زیادی آن را جایگزین آبگرمکن و موتورخانه کنند. البته موتور خانه هم کاربرد و مزایای منحصربفرد خود را دارد اما پکیج را می توان خیلی راحت تر راه انداخت از سویی دیگر گزینه ی مناسب برای افرادی ست که نمی خواهند هزینه ی زیادی کنند.

این دستگاه برای اینکه بتواند کارش را خوب انجام دهد، نیاز به رسیدگی دارد در غیر اینصورت باید منتظر عواقبش باشید. در این مطلب درمورد شست وشوی پکیج در چیذر صحبت می کنیم و معنایش را کاملا شفاف خواهیم کرد. در ادامه قطعاتی ازین دستگاه را معرفی می کنیم و اینکه اگر هرکدام خراب شوند، چه اختلالی در عملکرد بوجود می آید.

فدک تهویه یکی از بهترین نمایندگی هایی ست که در زمینه ی تعمیر پکیج در چیذر فعالیت می کند و اگر در این منطقه هستید، تمامی خدمات مربوط به این دستگاه را با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

نصب پکیج توسط نیروی فدک تهویه
نصب و راه اندازی پکیج

نکاتی مهم درمورد سرویس پکیج در چیذر

متخصصان فدک تهویه سرویس پکیج در چیذر را در دو زمان مختلف انجام می دهند؛ هر شش ماه یکبار کار های لازم را برای بهبود عملکرد دستگاه را اعمال خواهند کرد. پس از گذشت 6 ماه دوم سال دوباره به شما مراجعه کرده و سرویس اساسی تری انجام خواهند داد.

اقدامات زیر بسیار مهم هستند و اگر انجام نشوند حتما اشکالی بوجود می آید و نیاز است تعمیر پکیج در چیذر انجام شود:

  • رسوب زدایی پکیج دیواری

درمورد رسوب زدایی اولین فکری که به ذهن مردم می رسد این می باشد موقعی که لوله ها مسدود شد باید رسوب های درونی را از بین برده شوند درصورتی که اینطور نیست. یادتان نرود شست و شو باید مستمر انجام شود و رسوب زدایی  پکیج در چیذر بخشی از شست و شو است بنابراین باید چند وقت یکبار از متخصصان فدک تهویه بخواهید تا با ابزار های مخصوص و حرفه ای کارتان را راه بیندازند.

دانستن نشانه هایی که ثابت می کنند حجم رسوب بالارفته است، کمک می کند پیش از اینکه مشکل جدی به بار بیاید جلویش را بگیرید. علائم زیر را به یاد داشته باشید تا سریع تر برای شست و شوی پکیج در چیذر اقدام کنید.

موقعی که شیرآب حمام و آشپزخانه را باز می کنید، می بینید آب مثل قبل با فشار زیاد روان نمی شود.

پکیج مدت زیادی ست روشن است اما هنوز آب سرد می باشد.

دستگاه در گرم کردن آب کند شده است و مدت زیادی باید صبر کنید.

به محض اینکه پکیج را روشن کرده و آن را بکار می اندازید، صدایی از خود تولید می کند.

  • تعمیرکار فدک تهویه درحال سرویس پکیج در چیذر
    شست وشوی پکیج در چیذر

    بررسی میزان فشار آب پکیج در چیذر

فشار آب موضوع بسیار مهمی ست و یکی از مواردی ست که تنظیم نبودنش سبب می شود به تعمیر پکیج در چیذر احتیاج پیدا کنید. فشار آب تنظیم نشده روی قطعات تاثیر منفی می گذارد و کاری می کند دیگر دستگاه نتواند کارش را درست انجام دهد.

  • پمپ سیرکولاسیون پکیج در چیذر

متخصص فدک تهویه در کنار بررسی موارد بالا به سراغ پمپ سیرکولاسیون می رود تا از مسدود نبودن مسیرش مطمئن باشد. در صورت بسته بودن آب آنطور که باید و شاید پمپاژ نمی شود. این یعنی آب با فشار پایین وارد مسیر های دیگر شود حتی به خیلی از نقاط نرسد.

  • بررسی شیر گاز پکیج در چیذر

برای اینکه شیر گاز بر روی حالت درست قرار بگیرد، باید به سراغ پیچ و مهره ها رفت. تنظیم شیر گاز موضوعی ساده و پیش پاافتاده نیست که افراد مبتدی بتوانند انجام دهند پس به هیچ عنوان خودتان اقدام نکنید. متخصصان فدک تهویه در کنار تنظیم ترفند هایی بکار می بزند تا شیر برای مدت طولانی تری سالم و تنظیم شده بماند.

سرویس و تعمیر پکیج روکا

  • تست دودکش و فن پکیج در چیذر

برخی از پکیج جا با فن کار می کنند پس باید عملکرد این قطعه هم بررسی شود.

درمورد دودکش هم متخصص یک تکه سنگ کوچک یا هر جسم خارجی را درون دالان آن پرت می کند. چنانچه سنگ در مسیر دودکش ماند و پایین تر نرفت، یعنی مسیر مسدود شده و با خطر برگشت گاز co2 به خانه مواجه هستید.

متخصص بعد از اینکه از باز بودن مسیر مطمئن شد، به سراغ دریچه های اکسیژن می رود. تمامی شکاف ها هم باید گرفته شوند.

اقداماتی که در هر بار شست وشو انجام می شوند، بیشتر از این موارد هستند و به هیچ عنوان نباید هیچ کدامشان جا بیوفتد تا به شست وشوی دستگاه در چیذر نیاز پیدا نکنید.

رسوب زدایی پکیج در چیذر توسط نیروی فدک تهویه
رسوبزدایی پکیج در چیذر

اسیدشویی یا رسوب زدایی پکیج در چیذر چیست؟

همانطور که از نام رسوب زدایی پیداست، لوله ها بعد از مدتی مملو از رسوب و املاح ته نشین شده می شوند. اینکه چطور متخصصان فدک تهویه اسیدشویی یا رسوبزدایی پکیج در چیذر را انجام می دهند، چندان مهم نیست بلکه دانستن ترفند هایی اولویت دارد که اجازه ندهند آب رسوب کند. اما اگر شما از این ترفند ها اگاه نبودید میتوانید از ما کمک بگیرید چراکه فدک تهویه اسیدشویی پکیج در چیذر را با بالاترین کیفیت و بسیار سریع انجام میدهد.

روش های کنترل رسوب گیری پکیج دیواری در چیذر

بله! راه هایی وجود دارند که بتوانید رسوب و املاح را کنترل کنید. ابتدا به سراغ ورودی آب سرد که برای پکیج تعبیه شده است می روید سپس با قرار دادن یک فیلتر کاری می کنید سختی آب از قبل کمتر شود.

روش دوم محلول های ضد رسوب هستند. بعد از اینکه این مایع را در پکیج ریختید، کارش را فوق العاده انجام خواهد داد.

یکی از مزایای مدام سرویس کردن این است که تمام املاح ته نشین شده را از بین می برد. دوره ای انجام دادن اینکار علاوه براینکه از تعمیرات پکیج در چیذر جلوگیری می کند، سبب می شود دستگاه کارش را با قدرت بیشتری انجام دهد.

اسیدشویی یا رسوب زدایی پکیج با دو شیوه ی متفاوت انجام می شود اما فدک تهویه روش سنتی آن را کنار گذاشته و برای بهبود خدمات به سراغ روش مدرن رفته است. برای اینکار اولین کاری که انجام می شود، قطع کردن جریان برق است. بعد از اینکه تمام آب های باقیمانده از لوله ها کشیده شد، از پمپ اسید شویی کمک گرفته می شود. حدودا 20 دقیقا پمپاژ کافی ست تا تمام رسوبات کنده شوند.

رسوبزدایی پکیج در چیذر توسط تعمیر کاران مجرب فدک تهویه انجام میگیرد، پس با خیالی اسوده با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار فدک تهویه در تعمیرات پکیج در چیذر
تعمیرپکیج در چیذر

تعمیرات برد پکیج در چیذر

در ظاهر نمی توان حدس زد برد چه نقش مهمی را برای پکیج ایفا می کند. در یک پکیج اجزای مختلفی مانند مبدل حرارتی قرار دارند. سنسور فشار هم موجود است و درکنارش کلی قطعه ی دیگر نصب شده اند که هر کدام منتظر دستور هستند تا کارشان را انجام دهند. برد دقیقا همین دستورات را صادر می کند و اگر بخواهیم آن را با اعضای بدن انسان مقایسه کنیم، کاملا شبیه به مغز است.

برد هم ممکن است ایراد فنی پیدا کند و عواملی می توانند روی آن تاثیر منفی بگذارند. متخصصان فدک تهویه بعد از عیب یابی اگر متوجه شدند اشکال به برد برمی گردد، تنها با تعمیر برد پکیج در چیذر دوباره دستگاه را بکار خواهند انداخت.

عیب یابی و اینکه دلیل خراب شدن پکیج پیدا شود چندان آسان نیست و اگر کار را بدست فردی مبتدی بسپارید که دانش فنی بالایی ندارد، ممکن است حدس بزند علت خرابی پکیج از برد است درصورتی که چنین نبوده است.

اگر از پکیج هایی مانند ایران رادیاتور یا بوتان و غیره استفاده می کنید، خود آن ها با نشان دادن یک سری کد ها سعی می کنند به شما بفهمانند برد از کار افتاده است. این کد ها در همه ی برند ها یکسان نیستند و فرق می کنند.

تعمیرات رادیاتور پکیج در چیذر توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات رادیاتور پکیج در چیذر

نشانه های خرابی برد پکیج

با اینکه نشانه های خرابی برد متفاوت است اما متخصص بعد حین تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در چیذر معمولا به دلایل تکراری زیر بر می خورد:

  • برد به ذرات خاک خیلی حساس است. البته گاهی اوقات سال های زیادی از عمر دستگاه می گذرد و برد دیگر کهنه شده است. غبار اجازه نمی دهد ارتباط بین قطعات برقرار شود.
  • گاهی اوقات آب پکیج نشتی دارد و به نقاط مختلفی از جمله برد راه پیدا می کند. موضوع مهمی که برد را از کار می اندازد همان املاحی ست که به مرور بر روی آن ته نشین می کنند. در این شرایط سریعا برای تعمیرات پکیج در چیذر تماس بگیرید.
  • علت بعدی به خود پکیج ارتباطی ندارد. اختلال در برق ورودی ساختمان نه تنها روی هر وسیله ی برقی دیگری بلکه روی برد پکیج تاثیر منفی می گذارد.

علت هایی که بیان کردیم، بیشتر توسط متخصصانمان گزارش شده اند و باید هرطور شده با پیشگیری کردن جلویش را بگیرید.

معروف ترین مرکز تخصصی تعمیر پکیج در غرب تهران ،سرویس ،نصب

 

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات برد پکیج در چیذر
تعمیرات برد پکیج در چیذر

تعمیر رادیاتور در چیذر

رادیاتور نقش مهمی در گرم کردن خانه ایفا می کند و می توان به آن مبدل حرارتی گفت. در واقع آب گرم شده از آن عبور می کند و در لوله ها برای گرم کردن خانه فرستاده می شود.

دلایلی هم وجود دارند که به رادیاتور ضربه می زنند و طبق مواردی که حین تعمیر پکیج در چیذر دیده شده، نشانه های زیر بسیار تکرار شده اند:

  • نشتی آب پکیج در چیذر

آب باعث می شود بعد از مدتی ترک هایی بر روی رادیاتور ایجاد شود که سبب نیاز به تعمیر رادیاتور در چیذر میشود. البته اگر حجم کمی آب مشاهده کردید که از رادیاتور بیرون آمده است، ایرادی ندارد اما گاهی اوقات آب بسیار زیادی نشت می کند. در این موقعیت بهتر است دست بجنبانید و هرچه سریع تر مشکل را گزارش دهید.

  • ترموستات پکیج

ترموستات مشخص می کند دمای پمپ چه مقدار باشد و اگر مختل شود، بی وقت و بی مورد به شعله دستور می دهد خاموش شود بنابراین آب گرم نخواهد شد. معمولا خود ترموستات قابل تعمیرات است و متخصص تعمیرات پکیج در چیذر آن را تعویض نخواهد کرد.

اسید شویی پکیج توسط نیروی فدک تهویه
اسید شویی پکیج

مشکلات شایع پکیج در چیذر چیست؟

برای یک پکیج امکان دارد اتفاقات متفاوتی رخ دهد. برای مثال کلا خاموش شده و دیگر روشن نشود. گاهی اوقات دستگاه را خاموش کرده اید اما متوجه می شوید چراغش قرمز باقی مانده و سعی دارد مشکلی را گزارش کند. در مواردی اجزای دیگر سالم هستند اما مشعل روشن نمی شود. ایرادات زیاد هستند و چنانچه هر نشانه ی غیرعادی را دیدید برای تعمیرات پکیج در چیذر متخصصان فدک تهویه تماس بگیرید.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز تعمیرات پکیج دیواری در چیذر انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکار پکیج در چیذر آماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 66583708 تماس بگیرید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *