تعمیر پکیج در هفت تیر

تعمیر پکیج در هفت تیر


زمانی موتورخانه ها رواج داشتند و در عین حال که از جهات زیادی سودمند بودند، با معایبشان مصرف کننده را محدود می کردند. مثلا برای راه اندازی موتورخانه باید یک اتاق مستقل درنظر می گرفتید. دومین ایراد این بود که برای نگه داری باید پول زیادی خرج می کردید. مردم مجبور به تحمل کردن این معایب بودند تا اینکه پکیج ها روی کار آمدند که اتفاقا ایرادات موتورخانه را پوشش دادند.

پکیج ها مانند موتورخانه نیاز به رسیدگی دارند و ممکن است درگیر نقص های فنی مختلفی بشوند. تعمیر پکیج در هفت تیر یکی از مهم ترین خدمات فدک تهویه است. متخصصان ما آماده ی خدمت رسانی به شما هستند و هرگونه مشکل مربوط به این دستگاه برایتان پیش آمد یا وقت سرویس پکیج در هفت تیر رسید، کافی ست با ما تماس بگیرید.

متخصصان حرفه ای و باتجربه عضو فدک تهویه هستند و در کمترین زمان درست ترین تشخیص را برای پکیجتان انجام داده و عیب کار را به راحتی متوجه می شوند.

نصب پکیج در هفت تیر توسط نیروی فدک تهویه
نصب و راه اندازی پکیج در هفت تیر

سرویس و تعمیرات پکیج در هفت تیر چیست؟

درون یک پکیج اجزای گوناگونی وجود دارند که هر کدام برای انجام فعالیتی خاص کار گذاشته شده اند. یکی سری از اجزا از نظر نوع عملکرد در دسته ی اجزای مکانیکی قرار می گیرند. تعدادی دیگر جزو حسگر ها محسوب می شوند. گروه سوم هم شامل دسته ی بردالکتریک می شوند.

تمام این قطعات باید به خوبی نگهداری شوند و به دلایلی ممکن است عملکرشان مختل شود بنابراین احتمال دارد بار ها و بار ها برای تعمیرات پکیج در هفت تیر با فدک تهویه تماس بگیرید.

با اینحال اقداماتی مانند شست و شوی و تعمیر پکیج هستند که یک نوع پیشگیری محسوب می شوند. تمام مراحل زیر بخشی از سرویس کردن هستند:

رسوبزدایی پکیج در هفت تیر

رسوب ها وقتی ته نشین می شوند، مانع از گرم شدن آب خواهد شد. از سویی دیگر هم اگر فشار آب کم شد بدانید وقت رسوبزدایی پکیج شده است.

تاکید می کنیم خودتان برای اینکار دست بکار نشوید. علتش این است مهارت نداشتن سبب می شود رسوب ها کنده شده اما بجای تخلیه شدن ذره هایی از آن به نقاط دیگر دستگاه هدایت شود. در این موقعیت باید دوباره برای شست و شوی پکیج در هفت تیر تماس بگیرید! این یعنی هزینه ی دوبرابر!

تنظیم فشار آب پکیج در هفت تیر

فشار آب پکیج اینگونه نیست که ثابت بماند و باید چند وقت یکبار بررسی اش کنید. جدا از فشار آب، هر نکته ی دیگری که تاکید می کنیم باید حتما انجام شود را جدی بگیرید چرا که انجام ندادنش احتمالا آسیب های مختلفی ببار خواهد آورد. برای مثال درصورت تنظیم نبودن فشار آب امکان دارد لوله ها منفجر شوند، در عملکرد پمپ سیرکولاتور اختلال ایجاد شود و قطعات درون پکیج هم آسیب ببینند.

سوالی که پیش می آید این است از کجا بفهمیم آیا فشار دستگاه به اندازه است یا نه؟ بهترین حد فشار آب چه حدی ست؟

در پکیج عقربه ای وجود دارد به اسم مانومتر که میزان فشار آب را نمایش می دهد. متخصصان فدک تهویه توصیه می کنند عدد مانومتر از مرز درجه ی 1 پایین تر نیاید و عدد 2 را هم رد نکند. وقتی می بینید عقربه روی درجه ی 3 یا بالاتر ایستاده است، احتمالا املاح در قطعات داخلی روی هم انباشته شده اند. از سویی دیگر شاید شیر های دستگاه از کار افتاده اند.

چنانچه فشار آب به صفر نزدیک شود، احتمال دارد لوله ها در نقطه ای ترک دارند و آب از مسیر خود خارج می شود. کم شدن فشار آب دلایل دیگری هم دارد و باید برای عیب یابی درخواست تعمیر پکیج در هفت تیر بدهید.

نیروی فدک تهویه درحال رسوب زدایی پکیج
رسوب زدایی پکیج

اسیدشویی یا رسوبزدایی پکیج در هفت تیر چگونه انجام می شود؟

اگر املاح درون آب در مسیری که آب در رفت و آمد است جمع شوند، چندین مشکل برای پکیج بوجود می آید و دیگر قادر نیست کار خود را درست انجام دهد. در ادامه نکات مهمی درمورد اسیدشویی یا رسوب زدایی پکیج بیان می کنیم و خواهیم گفت انباشته شدن رسوبات چطور به عملکرد صحیح دستگاه آسیب می زند؟

چندوقت یکبار برای اسیدشویی پکیج باید با فدک تهویه تماس بگیرید. هر روز که از زمان اسیدشویی بگذرد، املاح سخت تر شده و لایه ی انباشته شده ضخیم تر می شود. اگر همینطور وقت تلف کنید، کار به جایی می رسد که دیگر با شست وشو مشکل حل نمی شود و فدک تهویه باید برای تعمیرات پکیج در هفت تیر نیرو بفرستد. در همین جا لازم است تاکید کنیم اسید ماده ای بسیار قوی ست و خودتان نمی توانید رسوب ها را درست از بین ببرید و امکان دارد تکه هایی از رسوب کنده شده و معلق داخل لوله ها باقی بمانند.

تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات رادیاتور پکیج در هفت تیر
تعمیرات رادیاتور پکیج در هفت تیر

نشانه های وجود رسوب در پکیج دیواری در هفت تیر

وقتی املاح درون لوله ها زیاد از حد می شود، عملکرد دستگاه را مختل می کند و نشانه های زیر پدیدی می آید:

  • پکیج را مدتی است روشن کرده اید، درجه ی گرم شدن آب را هم بالا برده اید اما هنوز آب سرد است.
  • در حالت دوم دستگاه می تواند آب را گرم کند اما با تاخیر فراوان!
  • وقتی پکیج را انداخته می شود، با تولید صدا های عجیب متعجبتان می کند!
  • فرض کنید هوا سرد شده است و درجه حرارت شوفاژ ها را بالا برده اید اما مدت زیادی ست گرم نشده اند. این نشانه ی جمع شدن رسوب است و تا اوضاع بدتر ازین نشده برای تعمیرات پکیج در هفت تیر تماس بگیرید.
  • هنگام ظرف شستن یا وقتی که شیر آب حمام را باز می کنید، متوجه می شوید فشار آب بسیار کاهش یافته است.
  • لوله ها گیر کرده است و جریان آب قطع شده است.
  • برد الکتریکی سعی دارد با نشان دادن خطا نشان دهد سطح رسوب لوله ها افزایش یافته است.
  • املاح حتی روی میزان مصرف انرژی پکیج هم تاثیر دارند چون دستگاه به قدرت بیشتری نیاز دارد تا کارش را بتواند انجام دهد.
  • منبع آسیب می بینید و ترک برمی دارد.
تعمیرکار فدک تهویه درحال تعمیرات پکیج در هفت تیر
تعمیرات پکیج در هفت تیر

برای اسیدشویی پکیج در هفت تیر از چه ماده ای استفاده کنیم؟

برای اسیدشویی پکیج نیاز به ماده ای داریم که هم بتواند املاح را در خود حل کند هم هیچ ضرری به قطعات دستگاه نرساند. ماده ی نامناسب و استفاده ی آن توسط افراد مبتدی سبب سوراخ شدن خواهد شد.

خصوصیات دیگری که یک ماده ی مناسب دارد این است محیط زیست را به خظر نمی اندازد از سویی دیگر به متخصص آسیب نمی رساند.

جوهر نمک و اسید هایی که بسیار قوی هستند اصلا مواد خوب و مناسبی محسوب نمی شوند بخصوص اگر کار توسط افراد مبتدی انجام شود شک نکنید برای تعمیرات پکیج در هفت تیر با فدک تهویه تماس خواهید گرفت!

نوبت به معرف دو ماده ی مناسب رسیده است…

دیس کلر یک گزینه ی مناسب است اما بدین معنی نیست که اگر با پوست تماس پیدا کند هیچ اتفاقی نمی افتد! باید سر تا پا را با لباس ویژه پوشیده شود و صورت هم با ماسک حفاظت شود. توجه کنید این یک ماده ی قوی و اسیدی ست به همین دلیل متخصصان فدک تهویه حین کار بسیار دقت می کنند. ماده ی دوم اسیید هیدروکلریک نام دارد.

دلیل خاموش شدن پکیج و روشن نشدن پکیج

 

اسید شویی پکیج توسط نیروی فدک تهویه در هفت تیر
اسید شویی پکیج در هفت تیر

چه وقت به تعمیر برد پکیج در هفت تیر احتیاج داریم؟

برد پکیج دو کار مختلف انجام می دهد و بیشتر می توان آن را یک قطعه ی دستوردهنده و کنترل کننده نامید. قطعات واسطه ای وجود دارند که داده هایی دارند. برد این داده ها را گرفته و تصمیم می گیرد الان باید چه دستوری را بدهد.

وظیفه ی دوم برد هم عملکرد تمام قطعات را بررسی می کند و نقش مدیر پکیج را دارد. برای مثال بر جرقه زن نظارت می کند یا شیر گاز را زیر نظر دارد.

هر قطعه ای از پکیج که آسیب ببیند، یک سری نشانه ها پدید می آیند که بهتر است بر آن ها مسلط باشید چون به موقع برای تعمیر برد پکیج در هفت تیر اقدام کردن بسیار مهم است تا حجم آسیب بیشتر نشود.

متخصص فدک تهویه برد پکیج را بررسی می کند تا مشکل را ریشه یابی کند. برای اینکار نیاز به مهارت و تخصص زیادی می باشد تا بتوانید تشخیص درست بدهید. گاهی اوقات برد نه درگیر رسوب شده و نه عوامل بیرونی رویش تاثیر منفی گذاشته اند بلکه عمرش تمام شده است. در این صورت دیگر تعمیر کردنش وقت هدر دادن است و باید فقط تعویض شود.

تعمیرکار فدک تهویه درحال سرویس پکیج
سرویس‌پکیج

چه وقت به تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در هفت تیر نیاز داریم؟

فرض کنید یک روز پکیج را روشن می کنید متوجه ی مشکلات زیر می شوید:

  • خاموش شدن ناگهانی پکیج در هفت تیر

خاموش شدن ناگهانی پکیج کلافه کننده است و پشت سر هم اتفاق می افتد. فرض کنید دستگاه تنها برای چند دقیقه روشن می ماند و بسرعت از کار می افتد. این اشکال به سوییچ ایمنی بر می گردد که متوجه می شود دستگاه درگیر اختلالی شده و برای اینکه جانتان در خطر نیوفتد مثلا بیکباره انفجار رخ ندهد، دستگاه را از کار می اندازد.

سرویس و تعمیر پکیج باکسی

  • پکیج در هفت تیر کلا از کار افتاده است

در این موقعیت به احتمال زیاد لوله ها مسدود شده اند که علتش یا انباشته شدن املاح آب است یا هوا مسیر را مسدود کرده است.

تعداد مشکلاتی که یک پکیج می تواند با آن رو به رو شود بیش ازین دو مورد می باشد و هنگام تماس با فدک تهویه جزییات اتفاق را بیان کنید تا متخصصان برای تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در هفت تیر خدمتتان برسند.

تعمیرات برد پکیج در هفت تیر توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیرات برد پکیج در هفت تیر

مروری بر چند مشکل شایع و تعمیر پکیج در هفت تیر

ایرادات زیر را به خاطر بسپارید و برای گزارش دادن آن ها به فدک تهویه زمان هدر ندهید:

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز تعمیرات پکیج دیواری در هفت تیر انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکار پکیج در هفت تیر آماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 66583708 تماس بگیرید.

  • رفع کم شدن فشار پکیج در هفت تیر

کاهش فشار پکیج را نباید نادیده گرفت. احتمالا ایراد به از کار افتادن شیر اطمینان برمی گردد یا عوامل دیگر.

  • رفع نشتی آب از پکیج در هفت تیر

نشتی داشتن نباید آنقدر نگرانتان کند. البته اگر سریع اقدام کنید به راحتی رفع خواهد شد اما همین مشکل کوچک درصورت ادامه یافتن خسارات جدی ببار خواهد آورد.

  • رفع سر و صدا پکیج در هفت تیر

درون پمپ یک سری حباب ها بوجود آمده اند که سبب می شوند این صدا های عجیب به گوشتان برسد. متخصص فدک تهویه آگاه است این مسئله را چطور حل کند.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *