تعمیر سانتریفیوژ رستوران

تعمیر سانتریفیوژ رستوران


تعمیر سانتریفیوژ رستوران و فست فود،سرویس سانتریفیوژ رستوران،تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران،تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران با مناسب ترین هزینه ها و توسط بهترین کادر آموزش دیده در حوزه تعمیرات لازم تهویه ای را به فدک تهویه بسپارید. تعمیر سانتریفیوژ رستوران تخصصی است که نمی توان از هرکسی انتظار داشت. در فست فود ها و یا رستوران های سطح شهر یکی از اصلی ترین تجهیزات سانتریفیوژ می باشد. طوری که اگر کسی قصد داشته باشد همچین واحد های شغلی را راه اندازی کند باید برای این وسیله مهم فکری از قبل کرده باشد.

اگر این وسیله دچار خرابی شود باید نسبت به تعمیر این دستگاه با توجه به برخی نکات اقدام کرد. فرد متخصص باید به خوبی با مدل های مختلف سانتریفیوژ آشنا باشد و بداند هرکدام را چطور باید تعمیر کند. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد. فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیر سانتریفیوژ رستوران را به شما ارائه کند.

مهم ترین سیستم های تهویه ای در آشپزخانه

اگر نگاهی به سیستم های تهویه ای آشپزخانه بندازید پی می برید که دو نوع زیر مهم ترین انواع سیستم های تهویه ای هستند:

  • سانتریفیوژ : این سیستم ها که به سیستم مکش معروف هستند سبب خروج هوای آشپزخانه به خارج می شوند.
  • سیستم هود و کانال : جهت کار این سیستم ها برعکس مورد قبلی می باشد. یعنی تولید هوا به فضای داخل سالن را برعهده دارند.

بررسی فنی سیستم های سانتریفیوژ رستوران

یکی از ضروری ترین سیستم هایی که در سالن های پخت و پز فست فود و یا رستوران لازم است سانتریفیوژ است. این دستگاه باید در مکانی مناسب در آشپزخانه تعبیه شود. به دلیل اینکه در مکانی مانند آشپزخانه تولید دود به دلیل پخت غذاهای سرخ کردنی رواج دارد باید همیشه فکری به حال سیستم های تهویه ای کرد. هر دستگاهی ممکن است کمی پس از بکاگرفته شدن دچار ایراد شود. سانتریفیوژ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این را بدانید که نمی توان برای تعمیر سانتریفیوژ رستوران روی هرکسی حساب کرد. چرا که این کار از جمله کارهای تخصصی می باشد.

سرویس سانتریفیوژ رستوران
سرویس سانتریفیوژ رستوران

 

مرکز مجاز تعمیر سانتریفیوژ رستوران

ما به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه سرویس و تعمیر سانتریفیوژ رستوران در تهران با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز در این زمینه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ سرویسکار,تعمیرکار سانتریفیوژ رستوران در کلیه نقاط تهران را تحت پوشش خود قرار داده ایم. کلیه تعمیرکارانی  که در این مرکز مشغول به کار هستند دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ای بوده و از مراکز انتظامی دارای مجوز فعالیت بوده و به صورت تمام وقت اقدام ارائه خدمات به شما عزیزان می کنند.

در این مرکز کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ، تعمیرات پکیج ،  سرویس داکت اسپلیت ،سرویس چیلر ، سرویس مینی چیلر ،سرویس فن کویل ،سرویس سردخانه ،  سرویس اسپیلت ال جی به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

بخش های سازنده سانتریفیوژ رستوران

در کشور های مختلف با استاندارد های مختلف تولید سانتریفیوژ درحال جریان است. برای ساخت یک سانتریفیوژ ممکن است انواعی از ورق های باکیفیت و نیز تعدادی مکنده و دمنده بکارگرفته شده باشند. این موارد به گونه ای هستند که با کانال کشی های خاصی به هم وصل شده اند.

نکات مهم خرید سانتریفیوژ رستوران

ابعاد و اندازه رستوران اولین فاکتورهایی هستند که برای خرید سانتریفیوژ باید مورد استفاده قرار گیرند. اندازه رستوران رابطه مستقیم با قدرت سانتریفیوژ دارد. به طوری که هرچه ابعادی بیشتری را رستوران داشته باشد باید از دستگاه قدرتمندتری استفاده کرد. نباید ابتدا کار را با سانتریفیوژ کوچک شروع کنید و منتظر بمانید تا بعد از رونق کسب و کار به سراغ نمونه های بزرگ تر بروید.

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

در ابتدا شما از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار می کنید.

  1. در هر زمان که شما با ما برای تعمیر و سرویس سانتریفیوژ رستوران تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما یا در خواست تان را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما  تماس می گیرند و زمان را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت در محل کار حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما جهت ارائه خدمات به کارشناسی و  براورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار میشود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد و پرداخت هزینه در محل صورت میگیرد.

چگونه باید با مرکز تعمیر و سرویس سانتریفیوژ رستوران تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز سانتریفیوژ رستوران در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

دلیل عدم انتخاب تعمیرکار غیر مجاز سانتریفیوژ

قطعات غیر اصلی :
برای تعمیر دستگاه شما از قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد استفاده میکنند

نداشتن علم تعمیر دستگاه:
مهارت و علم تجربه کافی جهت تعمیر دستگاه شما را ندارد

عدم رسیدگی به شکایات :
در صورت بروز مشکل مرجع معتبری برای رسیدگی به مشکلات شما وجود ندارد

دریافت هزینه های اضافی
به دلیل معتبر نبودن مرکز تعمیرات کولر گازی از شما هزینه های اضافی را طلب می کنند

فدک تهویه یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات و سرویس سانتریفیوژ رستوران در تهران می باشد که سالهاست در این زمینه به مشتریان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد رضایت و تایید مشتریان قرار گرفته است که ین از بزرگترین افتخارات مجموعه فنی فدک تهویه می باشد

تعمیر سانتریفیوژ به صرفه تر است یا خرید آن؟

کولروزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا دستگاه  ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند زیرا در این شرایط د اقتصادی هزینه تعمیر سانتریفیوژ ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد .

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع تعمیرات و سرویس سانتریفیوز رستوران هستند. بنابراین امکان تعمیر دستگاه شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

قیمت خدمات تعمیر سانتریفیوژ رستوران

نمی توان به طور ادعا کرد که قیمت این محصول چقدر می شود. چرا که قیمت این خدمات به فاکتور های مخلتفی نظیر سختی کار و حجم کار و …. بستگی دارد. برای اطلاع از دقیق ترین قیمت ها می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما به صورت کاملا شفاف این قیمت ها را خدمت شما شرح می دهند.

متخصص ترین تعمیرکار دستگاه سانتریفیوژ با ما کار می کنند

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار سانتریفیوژ رستوران میگردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار  غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تمامی نیروهای مرکز تخصصی تعمیر و سرویس سانتریفیوژ از تعمیرکار و تکنسین و متخصصینش گرفته تا پشتیبانان تیم فنی همگی فعال و پرتلاش بوده و دارای مسئولیت پذیری بالایی در قبال کار محول شده به آنها می باشند و همین حسن نیت و صداقت در کار آنها رضایت و افزایش مشتریان جدیدی را به این مجموعه داشته است و باعث پیشرفت و تجربه روز افزون در هر نوع زمینه تعمیراتی و سرویس و عیب یابی شده است.

به همین دلیل هر روزه تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت تری به کاربران خود جهت رفاه و آسایش آن ها ارائه دهند و شما عزیزان می توانید با ارامش اطمینان و خاطر در هر زمانی که با مشکلی مواجه شدین با مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیرو ها به صورت حضوری اعزام گردند.

تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران
تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران

تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران

برای تعمیر سانتریفیوژ رستوران از راه های مختلفی می توان استفاده کرد. یکی از این راه ها این است که اقدام به بالانس فن ها آن هم از نوع بالانس دینامیکی کنیم. وظیفه فن و یا همان فن گریز از مرکز این است که گاز را به کمک یک نیروی گریز از مرکز حمل کند. این فن براساس یکی از قانون های کانال کشی رستوران تخلیه هوایی است که بر جهت به گردش درامدن پروانه عمود می شود.  جالب است بدانید که این فن خود دارای انواع مختلفی می باشد. مهم ترین این انواع به شرح زیرند:

  • فن بک وارد
  • فن فوروارد
  • فن با فشار بالا
  • فن دبل

چرا فن دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

دلایل مختلفی را می توان برای تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران دستگاه شرح داد. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروانه دستگاه متعادل نیست.
  • محور گرداننده دستگاه ابعادش کم شده و یا خم شده است.
  • یاتاقان های دستگاه دچار عیب شده اند.
  • فولی های دستگاه دارای اندازه های نادرستی هستند.
  • پیج هایی که در ساختار موتور دستگاه بکار رفته اند شل شده اند.
  • پروانه با مخروط ورودی درون دستگاه برخورد می کند.

برخی موارد سانتریوفیوژ به دلیل کم بودن حجم هوای دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می کنند. مهم ترین این دلایل به شرح زیرند:

  • فن دستگاه نسبت به عملکردی که ازش انتظار دارید ابعاد کوچکترین را داراست.
  • اتصالاتی که بین ورودی و خروجی دستگاه ایجاد شده اند درست نیستند.
  • ورودی ها و خروجی های دستگاه مسدود شده اند
  • اتصالات درستی بین ورودی و یا خروجی دستگاه مطرح نیست.

به علاوه اینکه برای بالا بودن حجم هوای فن نیز این دستگاه تعمیر لازم می شود. مهم ترین دلایل این اتفاق به شرح زیرند:

  • فن نسبت به عملکردی که از آن انتظار داریم اندازه اش بسیار بزرگتر می باشد.
  • دریچه دسترسی دستگاه باز می باشد.
  • دمپر های دستگاه باز می باشند.
  • فن دستگاه سرعتش بیش از اندازه زیاد می باشد.
  • جهت چرخش فن اشتباه است.

تعمیرات فن سانتریفیوژ رستوران

تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران یا فست فود یک سیستم تهویه مطبوع پر قدرت محسوب می شود که با قابلیت جابجایی و خارج کردن انواع آلاینده ها مانند دود، چربی و گاز از محیط و هدایت آن به سمت خروجی موجبات کنترل آسان و به وجود آمدن هوای استاندارد می شود. به همین ترتیب بیشترین موارد استفاده سرویس و تعمیر سانتریفیوژ رستوران درخواست می شود.

می توان گفت یکی از مهم ترین اقدامات در اماکن مسکونی و تجاری، نصب و تعمیر فن سانتریفیوژ و انواع دیگر آنها است. این سیستم قدرتمند فرآیند گردش هوا را سرعت بخشیده و ذرات معلق در هوا توسط پروانه ها به خارج از محیط فرستاده می شوند. با نصب و تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران  این سیکل گردش هوا به طور دائمی تکرار شده و موجب افزایش راندمان کاری محیط مورد نظر می شود.

از دیگر مزیت های تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران مربوط به مقرون به صرفه بودن استفاده از آن در مکانهایی مانند نصب و تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران و نصب سانتریفیوژهای جدید و پیشرفته در برج های تجاری، اداری، انواع کارخانجات و کارگاه های تولیدی، بیمارستان ها و… می باشد.

چرا باید ما را برای انجام خدمات سانتریفیوژ انتخاب کنید

  • ارائه تخصصی ترین خدمات 
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن و در محل
  • گارانتی خدمات انجام شده
  • دارای فاکتور سربرگ دار به همراه مهر جهت همکاری با ارگانهای دولتی
  • دارای متخصص تری و با تجربه ترین تعمیرکاران
  • ارائه خدمات در سراسر تهران جهت انجام خدمات فوری
  • دارای سابقه کاری درخشان بیش از 10 سال
  • دارای تخصص و مهارت در انجام کلیه خدمات
  • ارائه کلیه خدمات با قیمت مناسب

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیرات است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعمیر هواکش سانتریفیوژ
تعمیر هواکش سانتریفیوژ

تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران

تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران و فست فود نیز دیگر خدمت شناخته شده ای است که از سوی شرکت فدک تهویه ارائه می شود. ما درخدمت شما هستیم تا این سیستم تهویه را در رستوران و یا فست فود تحت مدیریت شما به زیبایی تعمیر کنیم. برای دریافت این خدمات می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما درارتباط باشید.

خدمات نگهداری و سرویس سانتریفیوژ

تمیز کردن و سرویس فن صنعتی مدل سانتریفیوژی باید به صورت دوره ای و در فواصل زمانی معین توسط تعمیرکار فن سانتریفیوژ انجام شود. سرویس سانتریفیوژ رستوران و در کل هر وسیله دیگری که در حرکت مداوم قرار دارد باید به صورت دوره‌ای و با دقت تمام انجام شود. خدمات نگهداری و سرویس فن و هواکش سانتریفیوژ رستوران به طور کل شامل مراحل زیر است.

تمیز کردن پروانه‌ فن سانتریفیوژ

پروانه‌های فن سانتریفوژ اغلب بعد از گذشت زمان، پر از گرد و غبار شده و این رسوبات روی راندمان این فن های صنعتی تاثیر بدی می گذارند. این رسوبات انباشته شده روی پروانه‌ها، بعد از گذشت زمان موجب بروز صداهای ناخوشایند و لرزش می شود. به همین علت در خدمات سرویس اگزاشت فن سانتریفیوژ تمام این آلودگی ها برداشته می شوند. همچنین در تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران اقدام به بررسی پروانه ها نموده تا اطمینان لازم در ارتباط با نداشتن ترک و انحنا و … حاصل شود.تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران

روغن کاری سانتریفیوژ

بلبرینگ سانتریفیوژهای صنعتی باید به طور مداوم روغن‌ کاری شوند. این قطعات در صورتی که روغن کافی نداشته باشند صداهای نابهنجاری ایجاد می کنند و دچار سایش می شوند. هر بلبرینگ باید با روغن مختص به شرکت تولید کننده، روغن‌ کاری شود. لذا این خدمات باید توسط سرویسکار فن صنعتی سانتریفیوژ انجام شود. روغن کاری یاتاقان فن سانتریفیوژ از بالا رفتن دمای دستگاه و آسیب شدید به آن جلوگیری می کند.

بررسی تسمه هواکش صنعتی سانتریفیوژ

از دلایل اصلی عملکرد ضعیف فن سانتریفیوژ، ایراد در تسمه فن است. اشتباه بسته شدن تسمه و یا کشش ضعیف موجب پایین آمدن راندمان آن می شود و نیروی موتور به طور تمام و کمال موجب چرخش پروانه ها نمی شود و تلف می شود. همچنین این تسمه ها دارای طول عمر مشخصی هستند و باید بعد از گذشت زمان اقدام به تعمیرات فن سانتریفیوژ و تعویض تسمه فن سانتریفیوژ صنعتی نمود.

نگهداری از موتور سانتریفیوژ رستوران

  1. موتور دستگاه باید تمیز نگهداری شود و بصورت مداوم روغن کاری و متوازن شود، این کار موجب می شود، دمای موتور حفظ شده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند و همچنین عمر دستگاه را افزایش می دهد.تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران
  2. بیاد داشته باشید کم شدن کیفیت موتور امری طبیعی است. بدلیل کارکرد مداوم دستگاه به مرور زمان عملکرد دستگاه کم می شود. ولی راه هایی برای افزایش طول عمر دستگاه وجود دارد که یکی از آنها، بررسی و سرویس دوره ای و همچنین حفظ وضعیت دستگاه می باشد.
  3. توصیه می شود ولتاژ کارکرد دستگاه روی ۱۰ باشد. چون باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شود، در سرویس های دوره ای پوسته موتور و سالم بودن اتصالات موتور را کنترل کنید.تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران
  4. در صورتیکه رسوب، روغن یا رطوبت وجود داشت باید سریع بررسی و تمیز کنید. رسوب و رطوبت را می توانید فوری پاک و برطرف کنید ولی در مورد روغن باید حتماً منشا آنرا پیدا کنید.سرویس سانتریفیوژ رستوران

مناطق تحت پوشش فدک تهویه

فدک تهویه در چه مناطقی از تهران و کرج خدمات رسانی می کند

یکی از ویژگی انحصاری. مجموعه فدک تهویه .ارائه کلیه خدمات سانتریفیوژ رستوران مانند تعمیر فن و هواکش سانتریفیوژ رستوران در سراسر تهران می باشد .که بدین صورت. مشتریان مورد نظر. در کمترین زمان ممکن. به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند .و در گرمای شدید تابستان نمانند. و تعمیرکار بتواند .هرچه سریع تر. خود را به محل مورد نظر شما برساند .بنابراین کلیه خدمات در کلیه مناطق تهران توسط متخصص ترین سرویسکار,تعمیرکار ارائه می شود.

تعمیرات سانتریفیوژ رستوران در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر سانتریفیوژ رستوران در غرب تهران

  ، ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن،  چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

تعمیر و سرویس سانتریفیوژ رستوران در شرق تهران

 ، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

تعمیرات و سرویس سانتریفیوژ رستوران در شمال تهران

 ، نیاوران، زعفرانیه، الهیه، ولنجک، قیطریه، کامرانیه، جردن

تعمیر سانتریفیوژ رستوران در شمال غرب تهران

  پونک ،توانیر ، ولیعصر ، شهرک غرب ؛ سعادت آباد

 

مشکلات متداول سانتریفیوژ

سانتریفیوژ یکی از مهم‌ترین و پر استفاده ترین لوازم صنعتی در کارخانه ها، آزمایشگاه ها، رستوران‌ها و … می باشد که به علت فرسودگی و کارکرد مداوم، دچار آسیب دیدگی و خرابی می شود. مانند هر دستگاهی با مشکلات و خرابی های متفاوتی مواجه می شود. در این مقاله از ایبک امداد به دلایل بروز مشکلات رایج  و همچنین روش گام به گام تعمیرات سانتریفیوژ را با شما بررسی می کنیم:

صدای زیاد و لرزش در سانتریفیوژ

هواكش سانتریفیوژ لرزش و صدای کمی دارد. گاهی اوقات امکان دارد کاربران با لرزش یا سرو صدای زیاد دستگاه مواجه شوند. برای بررسی و عیب یابی دستگاه به نکات زیر توجه کنید:

  • امکان دارد لرزش و صدای زیاد دستگاه به تراز نبودن قطعاتی مانند تسمه محرک، چرخ، کوپلینگ و یاتاقان مربوط شود.
  • در فن دستگاه هر گونه مواد خارجی وجود داشته باشد این مشکل بوجود می آید.تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران
  • چنانچه کوپلینگ و یاتاقان فرسوده شده باشند این مشکل در دستگاه بوجود می آید. در اینصورت باید این قطعات تعویض شوند.تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران
  • آسیب دیدن چرخ سانتریفیوژ یا موتور می تواند باعث ایجاد سرو صدا در دستگاه شود که باید بررسی و عیب یابی شود.
  • اگر پیچ های بدنه یا پایه ها شل یا شکسته شده باشند، این مشکل بوجود می آید.سرویس سانتریفیوژ رستوران

کم شدن مکش هواكش سانتریفیوژ

چنانچه مکش یا فشار هواكش سانتریفیوژ از همیشه کمتر شده باشد، باید دستگاه را بررسی و عیب یابی کنید. برای بررسی و رفع مشکل سانتریفیوژ به نکات زیر توجه کنید:

  • امکان دارد پره ها یا دمپره های ورودی دستگاه بخوبی تنظیم نشده باشند. حتماً آنها را بررسی کنید و یا جایگاه آنها را تغییر دهید.
  • اگر چرخ هواكش دچار آسیب دیدگی شده و یا بصورت برعکس روی شافت دستگاه سوار شده باشد این مشکل بوجود می آید. باید بررسی و عیب یابی شود.تعمیر فن سانتریفیوژ رستوران
  • ممکن است وضعیت خروجی و ورودی فن نامناسب باشد و یا اینکه جهت چرخش فن درست نباشد، باید بررسی شود.
  • هر گونه آسیب دیدگی یا شکستگی در دستگاه و همچنین نشتی هوا از سانتریفیوژ فشار و مکش کمتر در دستگاه بوجود می آید.

داغ شدن بیش از اندازه یاتاقان های سانتریفیوژ

یکی دیگر از مشکلات رایج در سانتریفیوژها داغ شدن بیش از اندازه یاتاقان های این دستگاه می باشد. در صورتیکه با مشکل داغ شدن بیش از حد این قطعه مواجه شده اید به نکات زیر توجه کنید:

  • تراز نبودن و یا کثیف بودن بیش از اندازه یاتاقان های هواكش های صنعتی می تواند باعث داغ شدن این قطعه در سانتریفیوژ شود.
  • چنانچه به بلبرینگ دستگاه زیاد گریس زده باشید می تواند باعث بروز این مشکل در دستگاه شود.تعمیر هواکش سانتریفیوژ رستوران
  • اگر شفت اصلی فن دستگاه تاب برداشته باشد، می تواند باعث داغ شدن بیش از اندازه یاتاقان ها شود.
  • هر قطعه ی متحرک در دستگاه دچار آسیب دیدگی و ایراد شود منجر به داغ شدن یاتاقان های سانتریفیوژ می شود.

در این مطلب درباره تعمیر سانتریفیوژ رستوران به عنوان یکی از خدمات شناخته شده فدک تهویه صحبت های کاملی را ارائه کردیم. دانستید که این خدمات از جمله خدمات تخصصی هستند که نمی توان درست انجام شدن آن ها را از هرکسی انتظار داشت. به همین منظور به شما توصیه می کنیم تعمیر سیستم تهویه ای رستوران خود را به فدک تهویه بسپارید. متخصصان آموزش دیده ما به بهترین شکل این سیستم ها را تعمیر خواهند کرد. بابت مطالعه این مطلب از سوی شما عزیزان سپاس گزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *