تعمیرات داکت اسپلیت در چیتگر توسط تعمیرکار فدک تهویه

تعمیرات داکت اسپلیت در چیتگر


تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر را تنها با یک تلفن از فدک تهویه بخواهید. داکت اسپلیت ها نسل جدیدی از وسایل گرمایشی و نیز سرمایشی هستند که به دلیل مزایایی که برخوردار هستند از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند.

مهم ترین این مزایا عبارتند از امکان استفاده هم به عنوان وسیله سرمایشی و هم وسیله گرمایشی و البته قابلیت تعبیه شدن به شکل توکار. طبیعی است که به دنبال افزایش فروش این محصول خدماتی چون اعرام تعمیرکار داکت اسپلیت در کرج و تهران پرتقاضا شوند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم درباره صفر تا صد خدمات سرویس داکت اسپلیت در چیتگر و یا تعمیر آن را برای شما صحبت کنیم.

بررسی داکت اسپلیت و کاربرد آن

پیش از شرح خدمات تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر بد نیست نگاهی به خود این دستگاه داشته باشیم. داکت اسپلیت ها از دستگاه های تهویه مطبوع نوین هستند که محبوبیت بسیاری را تصاحب کرده اند.

علت این امر مزایایی چون مصرف برق کمتر و قابلیت نصب توکار و … می باشد. این دستگاه بدلیل عملکرد گرمایشی اش با اسپلیت های معمولی متفاوت است. اساس عملکرد آن ها در حالت گرمایشی مکانیسم همرفتی می باشد. از این نظر بسیاری از افراد داکت اسپلیت را به شوفاژ تشبیه می کنند. هوا در این دستگاه در مجاورت لوله های مسی آب گرم قرار می گیرد. سپس به کمک دمنده هایش اقدام به انتشار این هوای گرم به منزل و یا محل کار می کند.

موارد قابل توجه هنگام خرابی داکت اسپلیت

مهم ترین مواردی که هنگام قطع شدن برق داکت اسپلیت باید درنظر داشته باشید به شرح زیرند:

  • قطح شدن اتصال داکت اسپلیت به برق
  • افت توان خنک کنندگی دستگاه
  • بررسی نحوه عملکرد فن داکت اسپلیت
  • تولید صداهای بسیار توسط یونیت ها
  • آمار و ارقامی که مصرف برق دستگاه ثبت می کند.
تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر

رایج ترین مشکلات در زمینه تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر

تعمیرات داکت اسپلیت در چیتگر تنها یکی از خدماتی است که همکاران ما در فدک تهویه ارائه می کنند. شاید داکت اسپلیت ها دارای مدار ها و ساختار های متفاوتی گاها باشند. اما از نظر مشکلاتی که ممکن است دچار شوند با هم دارای تشابه می باشند. درصورتی که قصد دارید با مهم ترین مشکلاتی که ممکن است داکت اسپلیت ها دچار شوند آشنا شوید موارد زیر را درنظر داشته باشید:

  • ایجاد توده گرد و غبار در فیلتر هایی که در یونیت داخلی تعبیه شده اند.
  • کاهش میزان گاز مبردی که برای سرد کردن محیط استفاده می شود.
  • بروز نقص در فن دستگاه داکت اسپلیت
  • بروز عیب در قطعاتی چون کمپرسور و موتور
  • ناتوانی ترموستات دستگاه در برخورداری از عملکرد درست
  • انجماد آب و یخ زدگی آن در داکت اسپلیت
  • نشت آب از داکت اسپلیت

هریک از موارد فوق درصورتی که بروز کننده بازده عملکرد دستگاه را کاهش می دهند. به هر حال با خدمات سرویس داکت اسپلیت درچیتگر می توانید از بروز طیف وسیعی از این مشکلات جلوگیری کنید.

دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت

یکی از مشکلات رایجی که افراد در خدمات تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر ممکن است با آن رو به رو شوند خنک نکردن محیط توسط دستگاه می باشد. ابتدا برای این مشکل باید شیر فلکه تبرید بررسی شود. درصورتی که باز نیست حتما آن را باز کنید. اما درصورتی که مشکل با بازکردن شیر تبرید حل نشد دلایل دیگری را درنظر باید داشت. دلایلی چون موارد ذکر شده در لیست زیر:

  • بروز عیب در کمپرسور دستگاه
  • نقص در برد داکت اسپلیت
  • مشکل پیدا کردن لوله های دستگاه که از جنس مس هستند.
  • افت میزان گاز مبرد در دستگاه
  • بروز هرگونه کثیفی و آلودگی در چرخه سرمایشی دستگاه
  • بروز نشتی در چرخه سرمایشی

درصورتی که خدمات شستشو شارژ گاز داکت اسپلیت در چیتگر را دریافت کنید دیگر نگرانی از بابت بروز مشکل فوق نخواهد داشت. به بیان بهتر یک تابستان بی دردسر از نظر گرما را پشت سر خواهید گذاشت.

چرا داکت اسپلیت نمی تواند گرم کند؟

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد را در فصل زمستان گرفتار می کند ناتوانی دستگاه در گرم کردن محیط می باشد. اگر این مشکل را مشاهده کردید ابتدا به سراغ شیر فلکه های رفت و برگشتی از سیستم لوله کشی گرمایشی بروید. درصورتی که شیر فلکه ها باز هستند برای بررسی عیب باید به سراغ قسمت های دیگری بروید. برای نمونه شما باید موتورخانه ساختمان را چک کنید. بهتر است این کار با حضور یک تعمیرکار حرفه ای انجام شود.

سرویس داکت اسپلیت در چیتگر توسط تعمیرکار فدک تهویه

تعمیر فوری داکت اسپلیت در چیتگر

روزی تابستانی را در گرمای تیرماه تصور کنید. آیا می توانید یک روز را در چنین شرایطی بدون کولر دوام بیاورید؟ متاسفانه بسیاری از افراد دارای شغل در چنین شرایطی ممکن است مراعات آزار و اذیت ناشی از گرما را نکرده و در رسیدگی به شما تاخیر داشته باشند.

اما  ما در فدک تهویه این مشکل را حل کرده ایم. به محض دریافت تماس از سوی شما همکاران ما اعزام خواهند شد. به طوری که در سریع ترین زمان خدمات شارژ گاز و تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر  را به شما ارائه می کنند.

قیمت تعمیر داکت اسپلیت در چپتگر

نمی توان یک هزینه کلی را برای این خدمات درنظر گرفت. به طوری که ابتدا باید تعیین شود که قطعه معیوب کدام است و چه خدماتی به تناسب قطعه معیوب باید ارائه شوند. اما فدک تهویه این اطمینان را به شما می دهد که قیمت خدمات نسبت کیفیت بالای خدمات بسیار مناسب است. ما با اعزام تعمیرکار داکت اسپلیت در چیتگر امکان تعمیرات و یا سرویس را برای شما فراهم کرده ایم. به طوری که دیگر نیازی به نگرانی درباره باز کردن دستگاه و حمل آن به تعمیرگاه نخواهید داشت.

سخن آخر

همه چیز درباره خدمات تعمیر داکت اسپلیت در چیتگر را خدمت شما شرح دادیم. داکت اسپلیت همانند وسایل دیگر با گذشت زمان ممکن است دچار ایرادات مختلفی بشود.

به همین دلیل نیاز است که برای بی دردسر پشت سر گذاشتن گرمای تابستان و یا سرمای زمستان برای برطرف کردن مشکلات مربوط به این دستگاه اقدام کرد. ما در مجموعه فدک تهویه درخدمت شما هستیم تا با استفاده از حرفه ای ترین متخصصان امکان تعمیرات و یا سرویس داکت اسپلیت در چیتگر را برای شما فراهم کنیم.

4.9/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *