تعمیرات داکت اسپلیت ولنجک

تعمیرات داکت اسپلیت ولنجک


تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک ,سرویس داکت اسپلیت در ولنجک ,شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک برای کلیه برندهای داکت اسپیلت اعم از خارجی و ایرانی با کمترین زمان ممکن توسط متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت در ولنجک با عالی ترین کیفیت توسط تیم فنی فدک تهویه به شما عزیزان ارائه می دهد.

داکت اسپلیت یکی از دستگاه های صنعتی و مدرن امروزه است که در میان کاربران دارای شهرت بسیار زیادی است.

عمده فعالیت این دستگاه نیز در راستای اعتدال دمای یک مکان مسکونی یا تجاری است و به عبارتی شرایط زندگی را برای افراد ساکن در آن مجموعه، به میزان زیادی راحت تر خواهد کرد.

در این مقاله که ما مفتخر به همراهی شما در وبسایت فدک تهویه هستیم، قصد داریم تا شما را با اوصاف مختلف سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک که یکی از محله های نامدار شهر تهران است آشنا کنیم.

ترفند ها و راه های بهتری را نیز به خدمت شما در راستای تجربه و بهبود یک فرایند کاربری بهتر نیز در میان مطالب خدمت شما ذکر خواهد شد، تا انتهای نوشتار با ما همراه باشید.

ارائه تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک

تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک از جمله خدمات حرفه ای شرکت فدک تهویه می باشد که توسط افرادی حرفه ای در این زمینه ارائه می شود. هرچه بیشتر به فصول گرم سال نزدیک می شویم تلاش مردم برای راه اندازی سیستم های سرمایشی بیشتر می شود. استفاده از داکت اسپلیت ایده جدید می باشد که افراد برای فصول گرم سال به آن روی آورده اند. سرمایش و گرمایی که توسط داکت اسپلیت ها ایجاد می شود نسبت به سایر محصولات دیگری که عملکرد مشابهی دارند مناسب تر می باشد. چرا که تامین گرما و یا خنکی لازم در خانه و یا محل کار به سرعت صورت می گیرد. اما این محصول گاه ممکن است دچار اشکالات فنی شود. اشکالاتی که عملکرد درست آن را تحت الشعاع قرار دهد. درچنین شرایطی خدمات تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک از سوی ما به شما ارائه می شوند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنید و بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل، شاهد تعمیر دستگاه خود باشید. ما دارای برترین تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت در ولنجک و همچنین تعمیرکار کولر گازی ،. تعمیرکار چیلر ،  تعمیرکار مینی چیلر ،  تعمیرکار فن کویل ،  تعمیرکار سردخانه ،  تعمیرکار اسپیلت در ولنجک هستیم.

بهترین ارائه کننده خدمات تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک

ما برای راحتی کار مشتریان عزیز تصمیم گرفته ایم مرکز تخصصی داکت اسپلیت را در ولنجک راه اندازی کنیم. اگر چنین تدبیری از سوی ما اندیشیده نمی شد مشتریان عزیز برای دریافت خدمات تعمیر باید محصول را تا نمایندگی حمل می کردند که کار را سخت می کرد. چرا که گرما و ترافیک و البته اتلاف وقت تا زمان رسیدن محصول به نمایندگی افراد را آزار میداد.  اما با اعتماد به متخصصان مجموعه فدک تهویه می توانید کیفیت تعمیرات را به خوبی حس کنید. طوری که تنها کاری که شما باید انجام دهید درخواست خدمات تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک می باشد. پس از درخواست خدمات از سوی شما همکاران ما از نزدیک ترین شعبه خدمت شما خواهند رسید.

راهکارهای مناسب برای یافتن تعمیرکار داکت اسپلیت در ولنجک

یکی از موارد بسیاری مهمی که ما بر روی آن تأکید داریم پیداکردن تعمیرکار مناسب برای تعمیر دستگاه داکت اسپلیت در ولنجک است، بنابراین ممکن است برای شما پرسشی مطرح شود که دقیقاً تعمیرکار مناسب را با چه معیارهایی پیدا کنیم؟

راهکارهای مناسب برای یافتن یک تعمیرکار دستگاه داکت اسپلیت در ولنجک به شرح زیر است:

  • . تعمیرکار باید دارای نشان‌های صنفی مخصوص به خود اعم از جوازهای استاندارد و کسب باشد
  • . بر اساس نوین‌ترین متدهای تعمیر دستگاه، فرایند بازرسی و تعمیر خود را انجام دهد
  • . تاحدامکان از سوی نمایندگی معرفی شده و یا از سوی تعمیرگاه‌های مجاز دستگاه معرفی شده باشد
  • . بسیار مهم است تا تعمیرکار شرایط کلی ابتدایی ایمنی هنگام تعمیر و بازرسی دستگاه را کاملاً رعایت کند و نسبت به آنها بی‌توجه نباشد.

اهمیت تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک

کانال‌های اسپلیت یکی از اجزای حیاتی هر سیستم تهویه مطبوع هستند و هنگامی که خراب می‌شوند، می‌توانند باعث ناراحتی و ناراحتی زیادی شوند. در ولنجک ، جایی که دما در تابستان به اوج و در زمستان به پایین ترین حد انجماد می رسد، خرابی داکت اسپلیت می تواند مشکل مهمی باشد. بسیار مهم است که کانال اسپلیت خود را در اسرع وقت تعمیر کنید تا مطمئن شوید که خانه شما راحت و ایمن باقی می ماند.

فرقی ندارد که دستگاه داکت اسپلیت خود را از کدام برند محبوب بازار تهیه کرده‌اید و ار آن در نیاز روزمره سرمایش یا گرمایش خود استفاده می‌کنید، این دستگاه دارای عمر خدماتی بسیار زیادی است و به همین دلیل نیز ممکن است نیازمند سرویس هایی منظم و تعویض قطعاتی داشته باشد.

این نیازمندی دستگاه شما به دلیل بی کیفیت بودن برند مورد خرید شما نیست، بلکه به دلایل زیادی از جمله استفاده مکرر، ممکن است برخی از قطعات و خدمات دستگاه شما نیازمند تعمیر، سرویس، تعویض و بررسی داشته باشد.

به عنوان مثال گاز یکی از عناصر مصرفی در کمپرسور ها و مخزن های گاز دستگاه های داکت اسپلیت است و بدین دلیل نیز، شما ناچار هستید تا در بازه های زمانی مختلفی سطح گاز دستگاه خود را چک و نسبت به شارژ گاز آن اقدام فرمایید.

در کنار این موارد موجود، قطعاتی حیاتی نیز در دستگاه داکت اسپلیت وجود دارند که ممکن است بر اثر استفاده مداوم، نوسانات برق، فقدان کیفیت مورد نیاز و عدم رعایت ضوابط کاربری مهم نیازمند تعمیر و یا حتی تعویض بشوند، مانند قطعه کمپرسور در داکت اسپلیت.

کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز سرویس،شارژ گاز،تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک و تعمیر کولر گازی در ولنجک  از دانش روز دنیا جهت انجام کلیه تعمیرات مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

تعمیر داکت اسپلیت ولنجک
تعمیر داکت اسپلیت ولنجک

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در ولنجک ، تعمیر پکیج ، سرویس کولر گازی ، شارژ گاز چیلر ،  شارژ گاز مینی چیلر ، اسیدشویی فن کویل ، تعمیر سردخانه ، تعمیر اسپیلت در ولنجک به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک که در زیر ذکر شده است به صورت کاملا تخصصی و ویژه توسط بهترین تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت ولنجک مرکز مجاز تعمیرات انجام میشود. شما می توانید برای دریافت خدمات زیر با ما تماس بگیرید.

  • سرویس داکت اسپلیت
  • شارژ گاز داکت اسپلیت
  • رفع ایراد برقی داکت اسپلیت
  • نشت یابی داکت اسپلیت
  • تعویض کمپرسور داکت اسپلیت
  • رفع آبریزی داکت اسپلیت
  • تعمیر وتعویض خازن داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض برد داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت
  • تعمیر وتعویض موتور فن داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض کویل آبگرم داکت اسپلیت
  • راه اندازی سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت در ولنجک می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات،سرویس داکت اسپلیت کلیه برندها فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

در ابتدا شما از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار می کنید.

  1. در هر زمان که شما با ما برای راه اندازی شارژ گاز،سرویس و تعمیر داکت اسپیلت ولنجک تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما یا در خواست تان را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما  تماس می گیرند و زمان را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت در محل کار حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما جهت سرویس، شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپیلت ولنجک به کارشناسی و  براورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار میشود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد و پرداخت هزینه در محل صورت میگیرد.

چگونه باید با مرکز تعمیر داکت اسپیلت در ولنجک تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک برای اطمینان از راحتی و امنیت منزل شما ضروری است. در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در داکت اسپلیت خود، بسیار مهم است که با یک شرکت تعمیرات تهویه مطبوع حرفه ای در ولنجک تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و رفع کنید. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری منظم و شارژ گاز می تواند از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری کند و اطمینان حاصل کند که کانال اسپلیت شما به طور موثر کار می کند. همین امروز با شرکت تعمیر تهویه مطبوع فدک تهویه در ولنجک تماس بگیرید تا سرویس داکت اسپلیت را برنامه ریزی کنید و از خانه ای راحت در تمام طول سال لذت ببرید.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت ولنجک به صورت تخصصی و حرفه ای و همچنین تعمیرات سایر دستگاه ها هستند. بنابراین امکان تعمیر دستگاه شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض دستگاه جدید نمی باشد.ما سخت ترین مشکلات را نیز رفع می کنیم.

دلیل محبوبیت روزافزون دستگاه داکت اسپلیت

در گذشته های دور بشر همواره از عدم اعتدال دمای محیط زندگی خود ناچار استفاده از لباس هایی با پایه پشم حیوانی یا سوزاندن چوب بود، بر خلاف آن نیز استفاده از چشمه های آب خنک برای جلوگیری از گرمازدگی خود بود.

پس از پیشرفت های علمی بشر و اختراع اولین سری از کولر های گازی که شاید شما نیز آنرا به یاد داشته باشید، این دستگاه ها بسیار پر مصرف بودند و دارای عیوب بسیار زیادی نیز بودند، این دستگاه ها در کسری از دقایق قادر بودند تا رقم های نجومی را بر روی قبض برق منزل شما صادر کنند.

با پیشرفت مجدد بشر در حوزه علوم صنعتی و به خصوص پیشرفت های رفاهی، دستگاه های داکت اسپلیت نیز پا به عرصه میادین گذاشتند و بر خلاف همتایان قبلی خود، مصرف به مراتب کمتری داشتند و به عبارتی چند کاربره بودند.

سهولت در نگهداری این دستگاه ها و استفاده های بهینه در روند تهیه با چاشنی پیشرفت تکنولوژی، سبب شده است تا دستگاه داکت اسپلیت امروزه به یکی از دستگاه های محبوب بازار تبدیل شود و در برند های مختلف به بازار عرضه گردد.

راهنمای خرید و نگهداری دستگاه های داکت اسپلیت

دستگاه های داکت اسپلیت عمدتا از یک سیر تکنولوژی خطی بهره می‌برند و نمی‌توان آنها را جدای از هم قلمداد کرد.

در این میان برخی از برند های بازار به واسطه حضور پیشین خود در عرصه لوازم خانگی و صنعتی، دارای محبوبیت بسیاری هستند، اما به صورت کلی خدمت شما سروران گرامی توصیه می‌شود تا در صورتی که قصد خرید دستگاه داکت اسپلیت را دارید، به خدمت پس از تولید برند و حسن شهرت آن توجه داشته باشید، اقسام معروف برند های داکت اسپلیت نیز به شرح زیر هستند:

  • داکت اسپلیت بوش
  • داکت اسپلیت زیمنس
  • داکت اسپلیت گرین
  • داکت اسپلیت جنرال
  • داکت اسپلیت ال جی
  • داکت اسپلیت سامسونگ
  • داکت اسپلیت میتسوبیشی

مشکلات رایج دستگاه‌های داکت اسپلیت در ولنجک

منظور ما از ذکر در این قسمت، بی‌کیفیت بودن دستگاه‌های داکت اسپلیت نیست؛ بلکه عمده دستگاه‌های مختلفی در سراسر جهان با هر برند و کیفیتی، بسته به میزان مداومت استفاده خود در بازه‌های زمانی خاصی نیازمند سرویس و تعمیر هستند، در کنار این موارد بسیاری از ضوابط دیگری نیز وجود دارد که عدم رعایت آنان می‌تواند سبب شود تا دستگاه دچار آسیب و خسارت کرد.

همواره دستگاه های داکت اسپلیت، پس از تولید نمونه‌های مختلف خود با تکنولوژی‌های نوین یا قدیم، یک‌سری استانداردهای استفاده را در قالب راهنماهای مصرف‌کننده و فروشنده اعلام می‌کنند که با دستگاه دارای سازگاری و مطابقت است.

عدم رعایت این قبیل می‌تواند سبب آسیب‌های جزئی و یا دائمی به دستگاه گردد، اگر بخواهیم قسمت‌های بسیاری از عیوب احتمالی را برای شما شرح دهیم، می‌توانند در قسمت‌های زیر دسته‌بندی شوند:

. نوسانات برق: این قبیل موارد یکی از اتفاق‌هایی هستند که همیشه باعث آسیب به دستگاه‌های برقی مختلف می‌گردند، نوسانات برق در صورت وقوع می‌توانند به دستگاه داکت اسپلیت و محل تغذیه برق دستگاه آسیب وارد کنند و شما را ناچار به تعمیر کنند.

به شما توصیه می‌گردد برای جلوگیری از خطرات احتمالی همواره از محافظ‌های مخصوص سیستم‌های برقی برای حفاظت از دستگاه استفاده کنید.

. خرابی کمپرسور یا ترموستات: بنای اصلی دستگاه داکت اسپلیت بر پایه این دو قطعه بسیار مهم استوار است و این قطعات در رعایت استانداردهای موردنیاز خود، بسیار حساس هستند؛ لذا همواره به شما توصیه می‌گردد تا از صحت و سلامت این دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنید.

. ضعف در تعمیرات اساسی: ممکن است پس از یک خرابی ناگهانی دستگاه ناچار به پیداکردن تعمیرکاری باشید که توان تعمیر دستگاه داکت اسپلیت شما را داشته باشد.

اما در برخی موارد مشاهده شده است که تعمیرکاران بدون رعایت ضوابط مهم و خاصی برای فرایند تعمیر دستگاه خود، هم به دستگاه آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کرده‌اند و هم سبب ایجاد هزینه‌های اضافی برای مالک دستگاه شده‌اند.

توصیه اعضای تیم ما به شما این است که همواره از تعمیرکاران مجرب و نمایندگی‌های فعال مخصوص استفاده کنید تا دچار این مشکلات احتمالی نشوید.

تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک را از ما بخواهید

در صورتی که ساکن منطقه ولنجک هستید و احتمال مشکل در داکت اسپلیت خود را مشاهده می‌کنید، می‌توانید برای دریافت خدمات سرویس،شارژ گاز و تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک از طریق فیلد های ارتباطی موجود در وبسایت فدک تهویه، در ابتدا با کارشناسان مجرب ما مشاوره‌ای داشته باشید و سپس نیز اقدام به استفاده از خدمات و تجربیات ما در محل نگهداری دستگاه خود باشیدخدمات مجموعه ما به صورت تخصصی تمامی حوزه های موجود دستگاه های داکت اسپلیت و اقسام برند های آنرا شامل می‌شود و اعتبار ما را می‌توانید ضامن صحت قلمداد کنید.

مورادی که نیاز به تعمیر داکت اسپلیت را آشکار می کنند.

برای اینکه پی ببریم چه زمانی نیاز است داکت اسپلیت تعمیر شود باید به برخی علامت ها توجه کنیم. مهم ترین این علائم به شرح زیرند:

  • دستگاه نمی تواند محیط را به خوبی گرم کند.
  • دستگاه روشن نمی شود.
  • از دستگاه آب می چکد.
  • دستگاه کند کار می کند و البته باد خروجی کمتری را منتشر می کند.

تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک

برای یک دارنده دستگاه داکت اسپلیت بسیار مهم است تا اگر دستگاه دچار مشکلی شد، در کسری از دقایق بتواند با یک تعمیرگاه تخصصی تماس حاصل کرده و سپس در محل دستگاه خود، ازاین‌قبیل خدمات استفاده کند.

خبر خوب مجموعه فدک تهویه برای شما سروران گرامی این است که درصورتی‌که شما در منطقه ولنجک و حتی سایر مناطق نیز نیازمند خدمات تعمیر دستگاه داکت اسپلیت بودید، می‌توانید از طریق فیلدهای ارتباطی با کارشناسان وب‌سایت ما تماس گرفته و پس از مشورت‌های ابتدایی، از خدمات ما در محل خود بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک چقدر هست؟

اعلام هزینه تعمیرات داکت اسپلیت ولنجک بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه ها را برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی فدک تهویه نیز در ابتدا از داکت اسپلیت شما بازدید می کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت اسپیلت شما می کنند.اما این را بخاطر داشته باشید که فدک تهوبه در شرایط بد اقتصادی همواره پشتیبان و یاریگر شما می باشد.

یک توصیه به شما : هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام شارژ گاز ،سرویس داکت را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس داکت اسپیلت بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر جلوگیری شود.

متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت در ولنجک با ما کار می کنند

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار داکت اسپلیت در ولنجک می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار داکت غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای داکت اسپلیت شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تمامی نیروهای مرکز تخصصی سرویس،تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک از تعمیرکار و تکنسین و متخصصینش گرفته تا پشتیبانان تیم فنی همگی فعال و پرتلاش بوده و دارای مسئولیت پذیری بالایی در قبال کار محول شده به آنها می باشند و همین حسن نیت و صداقت در کار آنها رضایت و افزایش مشتریان جدیدی را به این مجموعه داشته است و باعث پیشرفت و تجربه روز افزون در هر نوع زمینه تعمیراتی و سرویس و عیب یابی داکت کولر در ولنجک شده است.

به همین دلیل هر روزه تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت تری به کاربران خود جهت رفاه و آسایش آن ها ارائه دهند و شما عزیزان می توانید با ارامش اطمینان و خاطر در هر زمانی که با مشکلی مواجه شدین با مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیرو ها به صورت حضوری اعزام گردند.

سرویس داکت اسپلیت ولنجک
سرویس داکت اسپلیت ولنجک

 سرویس داکت اسپلیت در ولنجک

خدمات دیگری که از سوی متخصصان شرکت فدک تهویه ارائه می شود سرویس داکت اسپلیت در ولنجک می باشد. محصولات سرمایشی و گرمایشی برای درست کار کردن باید هر از چند گاهی سرویس شوند. درست کارکردن این محصولات درگرو سرویس شدن های منظم می باشد. بهتر است که برای سرویس کردن این محصول هر شش ماه اقدام کنید. اما سوالی که در این باره مطرح است این که سرویس داکت اسپلیت شامل چه مواردی می شود؟

شهر تهران به واسطه اختلاف های دمایی و پایه دمایی گرم و خشک در فصول تابستان، دارای داکت اسپلیت های بسیاری است و این داکت اسپلیت ها نیز هر از چند گاهی نیازمند تعمیر و سرویس خواهند بود.

اما اشتباه نکنید، قرار نیست چون شما از یک برند عادی بازار خرید خود را انجام داده‌اید پس حتما قرار است تا دستگاه شما دچار خرابی شود، بر خلاف این مسائل داکت اسپلیت ها به واسطه عناصر مصرفی مختلف و همچنین قطعات با مداومت عمر مختلف، نیازمند سرویس های دوره‌ای و همچنین شارژ گاز خواهند بود.

اگر در شهر تهران دارای داکت اسپلیت هستید و در محله ولنجک نیز زندگی می‌کنید، می‌توانید با استفاده از درگاه های ارتباطی موجود در وبسایت فدک تهویه، با متخصصین ما تماس حاصل کرده و پس از اخذ مشورت های ابتدایی، از خدمات تیم با تجربه ما در زمینه سرویس داکت اسپلیت در ولنجک در محل موردنظر استفاده کنید.

چه مواردی در قالب خدمات سرویس داکت اسپلیت در ولنجک ارائه می شوند؟

سرویس داکت اسپلیت در ولنجک دارای مراحل مختلفی می باشد. به بیان بهتر باید به قسمت های مختلف دستگاه به خوبی نگاه کرد و موارد لازم را در قبال آن ها انجام داد. مهم ترین مواردی که در سرویس داکت اسپلیت مورد بررسی قرار می گیرند شامل موارد زیرند:

  • تمیز کردن کندانسور و نیز شست و شو دادن کمپرسور درصورتی که نیاز باشد.
  • تمیزکردن فیلترهای داکت اسپلیت
  • کانال ها را از این جهت که مسدود نباشند باید بررسی کرد. اگر کانال ها مسدود شده باشند باید آن ها را رفع انسداد کرد.
  • باید قطعات مهم داکت اسپلیت از جمله برد دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. هرگونه عیب در این قطعات باید به خوبی برطرف شوند.
  • سیم کشی های دستگاه باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرند. اگر این موارد دچار مشکل شده اند باید آن ها را تعویض و یا تعمیر کرد.
  • لوله های این دستگاه بخصوص لوله های کندانسور و نیز هواساز را باید بررسی کرد و درصورت نیاز مشکلات آن ها را برطرف کرد. از جمله مشکلاتی نظیر نشتی و آبریزی آن ها را.توصیه

توصیه اعضای تیم ما به شما این است که همواره از تعمیرکاران مجرب و نمایندگی‌های فعال مخصوص برای سرویس داکت اسپلیت در ولنجک استفاده کنید تا دچار این مشکلات احتمالی نشوید.

سرویس داکت اسپیلت در ولنجک هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به شارژ گاز یا سرویس داکت اسپلیت در ولنجک کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد داکت اسپیلت در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور داکت اسپلیت کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی یک بار سرویس کافی است اما بهتر است که شستن فیلتر پنل داخلی داکت اسپلیت به صورت ماهانه انجام شود و شستشوی پنل خارجی داکت اسپلیت در ولنجک به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

پیامدهای عدم سرویس داکت اسپلیت در ولنجک

  • میزان خنک‌کنندگی داکت نسبت به قبل کمتر می‌شه.
  • باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می‌شه.
  • زمانی که کولر رو روشن می‌کنیم، دوده سیاه پرتاب می‌کنه!
  • زمانی که داکت اسپلیت کار می‌کنه بوی نامطبوعی می‌ده.
  • پنل داخلی داکت به علت مسدود شدن مسیر لوله، دچار آب‌ریزی می‌شه.
  • گاهی باعث سوختگی یا معیوب شدن کمپرسور داکت می‌شه.
  • فاصله پرتاب باد (محدوده‌ی خنک‌کنندگی داکت) نسبت به قبل کمتر می‌شه.

سرویس دستگاه  هزینه ی زیادی برای شما ندارد و می توانید با شستن فیلترها، کویل ها و پره های تجهیز تا حدودی به کاهش هزینه ی سرویس کردن آن کمک کنید.

همه ی موارد بالا به صورت کامل توسط گروه فنی فدک تهویه با کیفیت عالی و بهترین قیمت ها  انجام می شود و همچنین آموزش نحوه سرویس آنها برای شما در سایت قرار داده شده است.

چرا باید ما را برای انجام خدمات داکت اسپلیت در ولنجک انتخاب کنید

  • ارائه تخصصی ترین خدمات داکت اسپیلت در ولنجک
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن و در محل
  • گارانتی خدمات انجام شده
  • دارای فاکتور سربرگ دار به همراه مهر جهت همکاری با ارگانهای دولتی
  • دارای متخصص تری و با تجربه ترین تعمیرکاران
  • ارائه خدمات در سراسر تهران جهت انجام خدمات فوری
  • دارای سابقه کاری درخشان بیش از 10 سال
  • دارای تخصص و مهارت در انجام کلیه خدمات
  • ارائه کلیه خدمات با قیمت مناسب

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

شارژ گاز داکت اسپلیت ولنجک
شارژ گاز داکت اسپلیت ولنجک

شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک

داکت اسپلیت برای کارکردن درست خود نیاز به گاز های فریونی دارد. گازهایی که در ایران به عنوان مبرد شناخته می شوند. وجود این گاز ها برای درست کارکردن این دستگاه بسیار دارای اهمیت می باشد. به طوری که فقدان این گاز ها عملکرد دستگاه را مختل می کنند. به منظور شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک می توانید از طریق تماس تلفنی این خدمات را از مجموعه فدک تهویه دریافت کنید.

علاوه بر خدمات تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک و البته سرویس این محصول خدمات شارژ گاز این محصول هم از سوی ما تقبل می شود. متخصصان کاربلد فدک تهویه درخدمت شما هستند تا گاز این محصول را تامین و شارژ کنند. برای درخواست خدمات می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. ما بدون بدقولی و با استفاده از برترین متخصصان خدمت شما خواهیم رسید و بهترین خدمات مربوط به سیستم های برودتی و حرارتی از جمله داکت اسپلیت را به شما ارائه خواهیم کرد.

در چه مواقعی داکت اسپیلت نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی داکت اسپیلت شما در سه حالت نیازی به شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک دارد:

  1. کولر تازه نصب‌ شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز میباشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک

تعیین قیمت. شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک به عوامل مختلفی بستگی دارد. و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند. نمیتواند بر اورد کاملی از قیمت کند.

۱ – ممکن است. لوله های کولر گازی یا داکت شما دارای نشتی باشند. پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک  نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز داکت ولنجک شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار.دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد. که هر کدام از این موارد می تواند .در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت ولنجک و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز داکت ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

علائم کمبود شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک

کم شدن مقدار گاز داکت خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.پ

در صورتی که با مشکلات بالا مواجه شدید می توانید. با ما برای شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما مراجعه می کنیم.

فدک تهویه به تعمیرات چه برندهایی از داکت اسپلیت در ولنجک می پردازد

فرقی ندارد که دستگاه داکت اسپلیت. خود را از کدام برند محبوب بازار تهیه کرده‌اید.و ار آن در نیاز روزمره سرمایش یا گرمایش خود استفاده می‌کنید.این دستگاه دارای عمر خدماتی. بسیار زیادی است.و به همین دلیل نیز ممکن است نیازمند سرویس هایی منظم و تعویض قطعاتی داشته باشد.

این نیازمندی دستگاه شما. به دلیل بی کیفیت بودن .برند مورد خرید شما نیست.بلکه به دلایل زیادی از جمله استفاده مکرر، ممکن است .برخی از قطعات و خدمات دستگاه شما نیازمند.تعمیر، سرویس، تعویض و بررسی داشته باشد.

فدک تهویه به منظور اینکه کلیه مصرف کنندگان.این سیستم تهویه مطبوع. به آسانی به تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک دسترسی داشته باشند.مجموعه ای را به عمل اورده است.که دارای تخصص و مهارت کافی. در سرویس و تعمیر داکت اسپلیت کلیه برندهای موجود در بازار اعم از ایرانی و خارجی مانند سامسونگ ، ال جی ،تراست،توشیبا،مدیا،هایسنس،جنرال، اجنرال، بوتان،و… را دارد.برای ما فرق ندارد.کولرتان چه برندی دارد.و از کجا خریداری کرده اید .تعمیرات هر برندی را که خریداری کرده باشید.در تخصص ماست.تعمیرکاران ما .دوره های سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در ولنجک تمامی برند ها و انواع کولر گازی را دیده اند و توانایی عیب یابی از تمامی برند ها را دارند.


عیب یابی داکت اسپلیت در ولنجک

ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ داکت اسپلیت ولنجک می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ. اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود. تا عیب یابی داکت کولر .به درستی و صحیح انجام شود.ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ. ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ.ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ. ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ.ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ.ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

تعمیرکار داکت اسپلیت ولنجک ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب مواجه می شوند. همین امر باعث شده است.که تجربه کاری انها .در عیب یابی و رفع عیب بیشتر شود.و با مهارت بیشتری .به رفع عیب دستگاه شما بپردازند.بنابراین شما در صورت بروز. با هرگونه مشکل از اسپیلت خود می توانید. با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شود.

Table Plugin

فدک تهویه تعمیرات داکت اسپلیت چه برندهایی را در ولنجک انجام میدهد؟

فدک تهویه تنها مرکز مجاز سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت در ولنجک می باشد. که دارای تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیرات کلیه برندها میباشد.

چرا باید ما را برای تعمیر داکت اسپیلت در ولنجک انتخاب کنید؟

دارای متخصص ترین و با تجربه ترین تعمیرکار داکت اسپلیت در ولنجک
ارائه کلیه خدمات تعمیر،سرویس،شارژ گاز داکت اسپلیت در ولنجک
گارانتی خدمات ارائه شده
ارائه تعمیرات فوری در کمترین زمان

قیمت تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در ولنجک چقدر است؟

قیمت خدمات ارائه شده به عوامل مختلفی بستگی دارد.اما اصلا نگران قیمت ها نباشید فدک تهویه در شرایط سخت اقتصادی همواره پشتیبان شما می باشد

4.9/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *