فدک تهویه مرکز نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ در تهران و کرج

مرکز نمایندگی تعمیرا داکت اسپلیت سامسونگ در تهران و کرج


داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG یکی از بهترین سیستم‌های تهویه موجود در بازار می‌باشد که عملکرد خوبی برای تأمین هوای خنک‌کننده منازل دارد. اما با وجود این کیفیت گاهی اوقات با عیب هایی مواجه می‌شود که در صورت عدم انجام به موقع شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ ممکن است با ارور داکت اسپلیت سامسونگ و سایر مدل‌های مشابه آن مواجه شوید.

در صورت نیاز به تکنسین متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه خود، تیم ما به عنوان مرکز مجاز نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در تهران با سال‌ها تجربه در زمینه شارژ گاز، عیب‌یابی، سرویس و تعمیرات، تعویض کمپرسور، نشتی‌یابی، ترموستات جایگزین آماده ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به شما می‌باشد.

می‌توانید با کمک تعمیرکار مجاز مرکز تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در مراحل اولیه ایرادات را برطرف کنید و دیگر نگران کند شدن یا توقف ناگهانی سیستم تهویه مطبوع خانه یا محل کار در گرمای طاقت فرسای تابستان و در سرمای سوزان زمستان نخواهید بود.

آیا تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ ارزان است یا خرید داکت اسپلیت سامسونگ؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس می‌گیرند و در مورد اینکه آیا داکت آن‌ها قابل تعمیر است سؤال می‌پرسند؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد. ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده‌ایم تا کارشناسان از دستگاه شما بازدید کنند و برای تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ Samsung و سرویس داکت اسپلیت سامسونگ شما زمان و تجربه هرچه بیشتر را صرف کنند زیرا هزینه تعمیر داکت اسپلیت ده برابر می‌باشد.

ارزان‌تر از تعویض آن با دستگاه جدید است، اما اگر این مورد گران و مقرون به صرفه نیست، گزارش کامل، صحیح و کارشناسی شده را به شما می‌دهند و به شما اطمینان می‌دهند که تعویض داکت سامسونگ مقرون به صرفه است. همانا بیشتر از تعمیر آن خواهد بود.

تعمیرکار ماهر و متخصص داکت اسپلیت سامسونگ مجموعه فدک تهویه
تعمیرکار داکت اسپلیت سامسونگ

هزینه تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ چقدر است؟

بهتر است با مراجعه به کارشناس هزینه تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ را اعلام کنید تا دستگاه شما به طور کامل عیب‌یابی شود و سپس کارشناس تخمین بزند. هزینه برای شما در تیم ما نیز ابتدا از داکت اسپلیت شما بازدید می‌کند و هزینه آن را ابتدا اعلام می‌کند، سپس داکت اسپلیت سامسونگ شما را تعمیر می‌کند. اما به یاد داشته باشید که تیم ما همیشه در شرایط بد اقتصادی از شما حمایت و کمک می‌کند. باشد.

یک توصیه به شما: هنوز هم افراد زیادی هستند که متأسفانه شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ Samsung و سرویس داکت سامسونگ را یک کار بیهوده با هزینه اضافی می‌دانند، اما باید بدانید که سرویس دوره‌ای هر محصولی هزینه اضافی نیست، بلکه هزینه اضافی است. باعث جلوگیری از هزینه‌های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر آن می‌شود.

بهتر است قبل از شروع فصل گرما شستشو و سرویس داکت اسپیلت سامسونگ و سایر برند‌های مشابه و موجود بپردازید تا از پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ Samsung و سایر برند‌های مشابه و موجود جلوگیری کنید.

مورد دیگر حقوق تعمیرکار است که ممکن است بسته به مرکز تعمیر مورد نظر یا سطح حرفه‌ای تعمیرکار متفاوت باشد و تعمیرکار داکت اسپلیت سامسونگ این حقوق متفاوت است. همچنین به شما پیشنهاد نمی‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی حتماً با پشتیبانان مجموعه فنی مورد نظرتان مشورت کنید.

تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

چرا فدک تهویه را باید برای تعمیرات داکت  اسپلیت سامسونگ انتخاب کنید

فدک تهویه به عنوان مرکز مجاز نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ با بهره گیری از تکنسین و تعمیرکار متخصص داکت سامسونگ توانسته است بالا ترین سطح از رضایت مشتریان را کسب نماید.

فدک تهویه با تجربه و دانشی که حاصل سالها خدمات رسانی در زمینه سیستم های تهویه مطبوع است به انتخاب اول افراد بسیاری تبدیل شده است. از جمله دلایلی که موجب شده که افراد  بسیاری فدک تهویه را برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ را انتخاب کنن میتوان به :

  • حسن شهرت
  • کیفیت بالای خدمات
  • بهره گیری از تکنسین های با سابقه
  • قیمت های واضح ورقابتی
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران
  • خدمات رسانی در کمترین زمان و فوق تخصصی

نحوه ثبت درخواست خدمات داکت اسپیلت سامسونگ از فدک تهویه

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند.سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تصویه در محل صورت گرفته میشود.
تعمیر و تعویض داکت اسپلیت سامسونگ تویط فدک تهویه
تعویض برد داکت اسپلیت سامسونگ

تنظیمات داکت اسپلیت سامسونگ

سامسونگ یکی از برند‌های محبوب در صنعت لوازم خانگی چه در ایران و چه در سایر نقاط جهان می‌باشد. سامسونگ در سال ۲۰۱۴ توانست رتبه هفتم را در رده‌بندی بهترین برند‌های جهان به دست آورد و بالاتر از برند‌هایی مانند مک دونالد و مرسدس بنز قرار گیرد.

تنظیمات داکت اسپلیت سامسونگ Samsung را می‌توان به راحتی انجام داد زیرا این برند تا حد زیادی نیاز کاربر را درک کرده و به سادگی با کاربر همگام شده است. به عنوان مثال، می‌توانید به راحتی از طریق Wi-Fi از داخل یا خارج خانه، داکت اسپلیت سامسونگ خود را پیکربندی کنید.

برای این کار، باید قسمت کنترلر را از طریق کابل به اینترنت و مودم متصل کنید و سپس از طریق تلفن همراه هوشمندی که در دست دارید، از طریق اپلیکیشن‌های موجود برای iOS و اندروید، داکت اسپلیت سامسونگ خود را کنترل کنید. ممکن است خانه را ترک کرده باشید اما فراموش کرده‌اید که دستگاه را خاموش کنید،

با تنظیمات داکت اسپلیت سامسونگ به صورت صحیح و اصولی به راحتی می‌توانید با کنترل از راه دور داکت اسپلیت سامسونگ انجام دهید.

ترموستات یا کنترل داکت اسپلیت سامسونگ چیست؟

ترموستات داکت اسپلیت پلی بین مصرف‌کننده و دستگاه داکت اسپلیت است. مصرف‌کننده داکت اسپلیت با استفاده از ترموستات دستورات مورد نظر را بر روی دستگاه اعمال می‌کند. ترموستات داکت اسپلیت دمای محیط و زمان استفاده از دستگاه داکت اسپلیت را کنترل می‌کند.

با استفاده از ترموستات یا کنترل داکت اسپلیت سامسونگ می‌توانید کار‌هایی مانند روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم دما، تنظیم نوع عملکرد داکت اسپلیت، تغییر دما از سرمایش به گرمایش و بالعکس و غیره را انجام دهید.

ترموستات‌ها به طور کلی به دو نوع آنالوگ یا دستی و دیجیتال تقسیم می‌شوند و در حال حاضر نوع دیجیتال آن در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شده است.

در ادامه مقاله به بررسی راه‌اندازی داکت اسپلیت سامسونگ Samsung در فصل سرما یا گرما یا سرمایش و گرمایش می‌پردازیم.

تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

نشت یابی داکت اسپلیت سامسونگ توسط فدک تهویه
نشت یابی و شارژ گاز داکت اسپلیت

تنظیم داکت اسپلیت برای زمستان

تنظیم داکت اسپلیت برای زمستان بهترین راه را برای لذت بردن از هوای گرم و مطبوع در داخل خانه فراهم می‌کند. داکت اسپلیت‌ها به دلیل داشتن قابلیت دوگانه سرمایش و گرمایش برای استفاده در بسیاری از سازه‌ها و پروژه‌ها با کاربری‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند.

فرایند خنک‌سازی و توزیع هوای خنک توسط این مدل از سیستم‌های تهویه مطبوع مانند کولر‌ها انجام می‌شود. در همین حال، فرآیند گرمایش و در نتیجه تولید گرما از طریق شکاف کانال از طریق کویل آبگرم دستگاه انجام می‌شود.

یکی از مهمترین اقدامات هنگام شروع فصل سرما و کاهش دمای هوا، تنظیم گرمایش کانال اسپلیت است. در این زمینه باید توجه داشت که برای توزیع هوای گرم و مطبوع در فضای داخلی باید دستگاه را به درستی راه‌اندازی و تنظیم کرد. عدم تنظیم سیستم گرمایش، ضمن ایجاد اختلال در چرخه تولید گرما، باعث کاهش راندمان و کارایی داکت اسپلیت در فصل زمستان می‌شود.

تنظیم داکت اسپلیت برای تابستان

مهمترین چیز در تنظیم اسپلیت برای تابستان این است که تصمیم بگیرید در چه دمایی احساس راحتی می‌کنید، وزارت انرژی ایالات متحده پیشنهاد می‌کند که بهترین دمای تهویه مطبوع برای روز‌های تابستان ۲۵. ۵ درجه سانتیگراد است.

پس از انجام کلیه اقدامات مورد نظر و اطمینان از سلامت قطعات، اکنون امکان تنظیم داکت اسپلیت برای فصل تابستان وجود دارد. در زمینه تنظیم هوای داخل ساختمان، دستگاه ترموستات وظیفه تنظیم هوا را با توجه به نیاز کاربر انجام خواهد داد. در این موارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه COOL روی ترموستات را فعال کنید تا حالت خنک‌کننده دستگاه تنظیم شود.

بعد از فعال کردن این بخش، می‌توانید دمای محیط را روی دمای دلخواه خود تنظیم کنید. البته دمای بین ۲۴ تا ۲۶ به عنوان مناسب‌ترین دما برای منازل برآورد شده است. ترجیحا دمای کانال ریخته شده را با دمای هوای بیرون مقایسه کنید و دمایی نزدیک به آن در نظر بگیرید. برای مثال، اگر دمای بیرون ۳۶ بود، همان دما را بین ۲۴ و ۲۶ اعمال می‌کنید.

رتبه‌بندی‌های دما توسط سازندگان دستگاه تعیین می‌شوند تا بهترین کارایی را از این دستگاه دریافت کنند. پس از فعال شدن حالت خنک‌کننده ویژه داکت، می‌توانید دستگاه را روشن کرده و از هوای مطبوعی که برای شما ایجاد می‌کند لذت ببرید. با تنظیم داکت اسپلیت برای تابستان و اعمال تمام تغییرات، می‌توانید تابستانی عالی و بدون گرما را تجربه کنید.

رفع آبریزی از داکت اسپلیت سقفی سامسونگ توسط فدک تهویه
رفع آبریزی داکت اسپلیت ساسمونگ

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت سامسونگ

مارک سامسونگ ساخت کشور کره جنوبی است. امروزه برند‌های زیادی پا به عرصه لوازم خانگی و تهویه مطبوع گذاشته‌اند. برند معتبر سامسونگ برای همه ما ایرانی‌ها برندی آشناست و کیفیت آن را بار‌ها تجربه کرده‌ایم. برند معتبر کره‌ای دارای درجه مصرف انرژی A+  می‌باشد که نشان دهنده مصرف کم آن است. یکی از دلایل اصلی کم مصرف بودن این برند وجود موتور اینورتر و قابلیت نصب کویل اسپا می‌باشد.

اگر می‌خواهید قبل از مطالعه دفترچه راهنمای داکت اسپلیت سامسونگ Samsung به سرعت با مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ آشنا شوید، به صفحه خرید داکت اسپلیت سامسونگ مراجعه کنید.

رفع شایع ترین مشکلات داکت اسپلیت سامسونگ با فدک تهویه

  • دستگاه یکسره کار می کند ولی سرمای خوبی ندارد
  • روی صفحه نمایشگر داکت اسپلیت سامسونگ ارور ظاهر می شود
  • تمام مسیر لوله های اپراتور یا فقط مسیر برگشت یخ زده است
  • دستگاه بیرونی هنگام کار کردن صدا میدهد
  • کمپرسور داکت اسپلیت مدام کار می کند
  • کمپرسور داکت اسپلیت اصلا روشن نمیشود
  • از سقف آب می‌چکد یا سرریز می‌کند
  • وقتی داکت را روشن می کنیم فیوز برق می پرد
  • سوختگی خازن و کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ
  • موتور فن و برد داکت اسپلیت سامسونگ سوخته است

کادر فنی فدک تهویه در عیب یابی و رفع تمامی مشکلات کولر گازی سامسونگ از جمله مشکلات بالا دارای تبحر و تجربه می باشند.

ارور کد خطا ارور کدخطا
E1 Indoor unit room thermistor error Reservation LED flickering(1Hz period) Indoor temperature sensor abnormal
E5 Indoor unit pipe thermistor error Operation LED and reservation LED flickering (1Hz period) Indoor pipe temperature sensor abnormal
E6 Outdoor unit thermistor error Operation LED and filter LED flickering (1 Hz period) Outdoor temperature sensor abnormal
E9 Float switch open error Reservation LED filter LED alternating flickering (1Hz period) Float switch open abnormal
EA Communication error between indoor unit and outdoor unit Reservation LED and filter LED flickering (1Hz period) Indoor and outdoor communication abnormal
EC Communication error between wired remote controller and indoor unit Operation LED and reservation LED alternating flickering (1Hz period) Wired remote controller communication abnormal
ED Outdoor unit pipe thermistor error
Table Plugin
5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *