تعمیرات داکت اسپلیت در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه

تعمیرات داکت اسپلیت در شهرک غرب


تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب و سرویس آن یکی از خدمات حرفه ای گروه فدک تهویه در غرب تهران است که توسط بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت در شهرک غرب ارائه می شود. بدلیل کاربرد داکت اسپلیت ها در فصول گرما و سرما, از این دستگاه به عنوان محبوب ترین وسیله تهویه مطبوع یاد می شود.

اما بدیهی است که داکت اسپلیت ها هم درست مانند هر وسیله دیگری با گذشت زمان نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشند. اما بدلیل اینکه برای خدمات تعمیرات دستگاه های مختلف باید هزینه پرداخت شود, بهتر است این هزینه صرف خدمات باکیفیت شود.

به منظور دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات از فدک تهویه مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت در شمال غرب همین الان می توانید با ما تماس بگیرید.

اهمیت تعمیرات داکت اسپلیت در شهرک غرب

کمی قبل تر اشاره کردیم که داکت اسپلیت ها هم برای تزریق گرمایش به محیط و هم برای سرد کردن آن کاربرد دارند. به همین دلیل تعمیر آن ها اهمیتی بسیار دارد.

امروزه برند های مختلفی در تولید این دستگاه ها فعال هستند. اما بی توجه به برند تولید کننده, با گذشت زمان هریک از انواع دستگاه داکت اسپلیت ممکن است نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشند.

البته که اگر نسبت به مشکلات این دستگاه به خوبی پیگیر باشید, هزینه کمتری را خواهید پرداخت و البته که رفع عیب این دستگاه ها راحت تر خواهد بود.

تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه
تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب

بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت در شهرک غرب 

هنگام دریافت خدمات تعمیر دستگاه های مختلف به خوبی باید متخصص بودن فرد را زیر نظر داشته باشید. بهره گیری از افراد کارنابلد نه تنها مشکل را حل نمی کند, بله معایب خود را نیز دارا می باشد.

ویژگی های یک تعمیرکار متخصص داکت اسپلیت :

  • شناخت کامل از ساختمان و اجزای داکت اسپلیت
  • خوش قول بودن تعمیرکار
  • داشتن هنر برقراری ارتباط خوب با مشتری
  • داشتن اطلاعات به روز جهت تعمیرات داکت اسپلیت
  • تشخیص سریع عیب دستگاه
  • تمیز کاری تعمیرکار
  • دادن تضمین کار یا گارانتی به مشتری

کلیه موارد بالا را تعمیرکاران داکت اسپلیت مجموعه فدک تهویه دارند که شما با خیالی راحت می توانید صفر تا صد تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب را به آنها بسپارید و یک کار خوب تحویل بگیرید.

چرا فدک تهویه؟

این سوالی است که بسیاری از افراد هنگام شنیدن نام فدک تهویه مطرح می کنند. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند شما را به دریافت خدمات از فدک تهویه توصیه کنیم شامل موارد زیرند:

  •  ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت. به طوری که در کمتر مرکز مشابهی این سطح از خدمات را خواهید دید
  •  ارائه خدمات توسط افرادی حرفه ای.متخصصانی که دستگاه های تهویه مطبوع با هر برندی را همچون کف دست می شناسند.
  •  قیمت مناسب ارائه خدمات. طوری که قیمت این خدمات نسبت به کیفیت خدمات کاملا ناچیز به نظر می رسد.
  •  تنوع بالای خدمات. از تعمیر و سرویس گرفته تا شارژ گاز انواعی از دستگاه های تهویه مطبوع

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت در شهرک غرب است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعمیر کلیه برندهای داکت اسپلیت در شهرک غرب

یک متخصص حرفه ای توجهی به برند تولید کننده دستگاه ندارد. ما در مجموعه خود از افرادی دعوت به همکاری کرده ایم که به خوبی با اصول تعمیر انواعی از دستگاه های تهویه مطبوع با برند های مختلف آشنا هستند.

بهره گیری از افراد متخصص سبب می شود که خیالتان تا مدتها از بابت خراب نشدن دستگاه راحت شود. افرادی که در مجموعه ما فعال هستند حرفه ای ترین آموزش ها را دیده اند. افرادی که دارای تجربه و مهارت کافی برای حل سخت ترین مشکلات دستگاه های تهویه مطبوع هستند.

ما تعمیر و یا سرویس دستگاه های تولید شده توسط برند های مختلف را بدون توقف می پذیریم.

قطعا نمی خواهیم که در فصل تابستان گرمای طاقت فرسای این فصل را متحمل شده و در فصل زمستان سرمای استخوان سوز این فصل شما را آزار دهد. به همین دلیل توصیه می کنیم از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خدمت شما برسند.

تعمیرکار متخصص داکت اسپلیت فدک تهویه در شهرک غرب
تعمیرکار داکت اسپلیت در شهرک غرب

تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب را از ساعت 8 صبح تا 11 شب به شما ارائه کنیم. شما عزیزان می توانید در بازه زمانی مذکور با ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت خدمات از فدک تهویه این است که این خدمات در منزل ارائه می شوند. به بیان بهتر برای رفع عیب داکت اسپلیت منزل و یا محل کارتون نیازی نیست دستگاه را از محل نصب جدا کنید و به کارگاه منتقل کنید.

قیمت تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب

به طور کلی نمی توان یک قیمت کلی را برای این خدمات تعیین کرد. چرا که قیمت این خدمات وابسته به فاکتور های مختلفی تعیین می شود. یکی از این فاکتور ها میزان سختی کار می باشد.

هرچه در این مسیر کار سخت تر و پرزحمت تری انجام بدهید بدون شک هزینه بیشتری را به عنوان حق الزحمه خواهید پرداخت. به علاوه اینکه قطعه ای که خراب شده است نیز در این باره تعیین کننده است. هرچه قطعه که خراب شده است دارای قیمت بیشتری باشد, شما نیز بیشتر دست به جیب می شوید.

نکته اینجاست که ما برای هزینه های این خدمات به خوبی به فکر شما هستیم. نیازی نیست که برای تعمیر دستگاه خود هزینه های هنگفت برای حمل دستگاه و تعمیر آن پرداخت کنید.

می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا ابتدا از شما درباره عیب دستگاه بپرسند. سپس خدمت شما خواهیم رسید و با مناسب ترین قیمت دستگاه شما را تعمیر خواهیم کرد.

مشکلات متداول داکت اسپلیت در شهرک غرب

  • داکت اسپیلت باد خنک پرتاب نمی کند
  • کمپرسور داکت اسپلیت به طور کامل از کار افتاده
  • از سقف آب چیکه می کند
  • دستگاه اصلا روشن نمیشود
  • ترموستات داکت اسپلیت کار نمیکند
  • وجود ارور در صفحه نمایش گر داکت اسپلیت
  • موتور فن دستگاه کار نمیکند

تعمیرکار داکت اسپلیت شهرک غرب ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب مواجه می شوند همین امر باعث شده است که تجربه کاری انها در عیب یابی و رفع عیب بیشتر شود و با مهارت بیشتری به رفع مشکلات دستگاه شما بپردازند.

بنابراین شما در صورت بروز با هرگونه مشکل می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شود و به تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در شهرک غرب بپردازند.

ارائه خدمات داکت اسپلیت در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه
نمایندگی داکت اسپلیت در شهرک غرب

سرویس داکت اسپلیت در شهرک غرب

وقتی صحبت از سرویس داکت اسپلیت می شود، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. می توانید با یک شرکت تعمیرات تهویه مطبوع حرفه ای تماس بگیرید یا خودتان سعی کنید مشکل را برطرف کنید. با این حال، همیشه توصیه می شود که کار تعمیر را به متخصصان بسپارید، زیرا آنها دانش، مهارت و تجهیزات لازم برای تشخیص و رفع مشکل را دارند.

سرویس داکت اسپیلت در شهرک غرب به افزایش بهره‌ وری دستگاه کولر گازی کمک میکند و هیزنه‌ های قبض برق را کاهش میدهد. فیلتر هوای کثیف باعث میشود که دستگاه نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد.

و نتیجه این میشود که داکت اسپلیت باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر دستگاه احساس راحتی نمیکنید. کویل کندانسور کثیف باعث میشود که کمپرسور سرد کننده  سخت تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل میکند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

عواقب بی توجهی نسبت به سرویس داکت اسپلیت 

مهم ترین عواقبی که در این صورت به سراغ دستگاه شما می آیند به شرح زیرند:

  •         توان دستگاه در خنک کردن محیط کاهش می یابد.
  •         مصرف برق دستگاه بسیار بیشتر می شود.
  •         احتمال پرتاب دود سیاه هنگام روشن شدن دستگاه
  •         تولید بوی نامطبوع از سوی دستگاه هنگام کارکردن
  •         آبریزش کردن پنل داخلی دستگاه هنگامی که مسیر لوله مسدود می شود.
  •         سوخته شدن کمپرسور داکت اسپلیت

سرویس دستگاه هزینه ی زیادی برای شما ندارد و می توانید با شستن فیلترها، کویل ها و پره های تجهیز تا حدودی به کاهش قیمت تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب کمک کنید.

سرویس داکت اسپلیت در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه تخصصی
شستشوی داکت اسپلیت در شهرک غرب

شارژ گاز داکت اسپلیت در شهرک غرب

شارژ گاز داکت اسپلیت در شهرک غرب بخش مهمی از تعمیر داکت اسپلیت است. کانال های اسپلیت برای عملکرد صحیح به گاز مبرد نیاز دارند و اگر سطح گاز خیلی کم باشد، داکت اسپلیت به درستی کار نخواهد کرد.

تکنسین سطوح گاز در کانال اسپلیت شما را بررسی می کند و در صورت لزوم گاز مبرد بیشتری اضافه می کند. برای جلوگیری از هر گونه نقص و اطمینان از عملکرد موثر کانال اسپلیت، ضروری است که سطح گاز را به طور مرتب بررسی کنید.

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت در شهرک غرب

تعیین قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمیتواند بر اورد کاملی از قیمت کند. برای تعیین قیمت شارژ گاز در شهرک غرب به موارد زیر توجه کنید:

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز داکت اسپلیت  نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز داکت شهرک غرب شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

 ۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت شهرک غرب و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز داکت ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

شارژ گاز داکت اسپلیت در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه تخصصی
نشت یابی داکت اسپلیت در شهرک غرب

علائم کمبود شارژ گاز داکت اسپلیت در شهرک غرب

کم شدن مقدار گاز داکت خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  •         یخ زدن بخش هایی از دستگاه مانند لوله ها و ….
  •         کارکردن دستگاه به طور دائمی و مداوم
  •         ناتوانی دستگاه در سرد کردن محیط به خوبی
  •         دستگاه باد گرم از خود تولید می کند.
  •         لوله ی دهش کمپرسور دچار کاهش درجه حرارت می شود.
  •         دستگاه دچار میزان آمپری می شود که نسبت به حالت عادی بسیار دورتر است.

در صورتی که هر یک از نشانه های زیر را در دستگاه خود مشاهده کردید سریعا با ما برای دریافت خدمات تعمیر داکت اسپلیت در شهرک غرب تماس بگیرید

4.8/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *