ریموت کنترل کولر گازی

ریموت کنترل کولر گازی انواع کنترل کولر گازی مدل و برندها   خرید,فروش,تعمیر ریموت کنترل کولر گازی با کمترین قیمت ها و بهترین کیفیت ها به صورت اصلی و های کپی و ارسال در سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و ارسال در تهران به صورت فوری .

ما به درستی تشخیص میدهیم چه مدل از کنترلی مناسب دستگاه شماست ما طی سالها تجربه کاری این را کسب کرده ایم که از افتخارات ما می باشد و همین ویژگی باعت افزایش اعتماد مشتری و جذب مشتریان زیادی شده است. همچنین شما می توانید جهت دریافت هرگونه خدمات در زمینه تعمیرات کولر گازی ،  تعمیر اسپیلت  و سرویس داکت اسپیلت به ما اعتماد کنید.  فدک تهویه سال هاست همکاری با مجموعه ای از تعمیرکاران و سرویسکاران ماهر، از جمله  سرویسکار چیلر ، سرویسکار مینی چیلر ، سرویسکار فن کویل، سرویسکار پکیج و سرویسکار سردخانه  را آغاز نموده و شما می توانید درصورت نیاز به ارائه خدمات مرتبط با موارد ذکر شده با فدک تهویه تماس بگیرید.

ریموت کنترل کولر گازی و عیب‌یابی آن (همراه با نکات مهم)

ریموت کنترل کولر گازی یا کنترل از راه دور در طی سالها پیشرفته‌تر، پیچیده‌تر و فنی‌تر شدند. با ترکیب جدیدترین پیشرفت‌ها در صنعت تهویه مطبوع، این کنترل‌های کولر گازی از راه دور می‌توانند همراه با واحدهای تهویه مطبوع که در کنار یکدیگر عمل می‌کنند، تکامل یابند. این روزها، کولر گازی معمولی یا اسپلیت مجهز به یک ریموت کنترل اسپلیت یا کولر گازی است. به همین دلیل است که وقتی این دو در کنار هم قرار می‌گیرند، می‌توان انتظار داشت که تجربه‌ای لذت بخش و غنی از تهویه هوا به وجود بیاید.خرید کنترل کولر گازی
با این پیشرفت ها در ریموت کنترل کولر گازی یا ریموت اسپیلت، گاهی اوقات استفاده ساده از آن می تواند برای یک کاربر معمولی کاملاً گیج کننده و طاقت فرسا باشد.

اما جای نگرانی نیست، ریموت کنترل اسپیلت وسیله ای مفید است که همیشه باید در استفاده از آن راحت باشید. در این مقاله، برخی از عملکردهای معمولی ریموت کنترل اسپلیت یا کولرگازی را مورد بحث قرار می دهیم و در انتها به عیب یابی این وسیله میپردازیم تا دفعه بعد که دست خود را روی آن گذاشتید، بهتر بتوانید آن را درک کنید سپس به شما نحوه خرید ریموت کنترل کولر گازی را از بهترین مرکز فروش کنترل کولر گازی خواهیم گفت.

نحوه عملکرد ریموت کولر گازی

اکثر ریموت کنترل کولر گازی به فناوری مادون قرمز متکی هستند. یک ریموت کنترل کولر گازی پالس های نور مادون قرمز را ساطع می کند و این پالس ها توسط گیرنده ای که معمولاً در خود واحد تهویه مطبوع قرار دارد شناسایی می شوند. پرتوهای مادون قرمز نور با چشم غیرمسلح نامرئی هستند.

محدودیت فناوری مادون قرمز این است که می توان از آن فقط در فاصله نسبتاً کوتاه و در خط دید استفاده کرد. اگر جسمی وجود داشته باشد که پرتو را مسدود کند کنترل کار نمی کند در چنین مواقعی باید اقدام به خرید کنترل کولر گازی کنید.

سیگنال همچنین می تواند به دلیل وجود انواع دیگر تجهیزات الکترونیکی در همان اتاق مختل شود. مانند هر دستگاه الکترونیکی در اینجا برخی از مشکلات رایج آورده شده است:

بیشتر بدانید

آموزش تست ریموت کنترل اسپیلت
نحوه روشن کردن کولرگازی بدون کنترل
آموزش قفل شدن کنترل کولرگازی

تعمیر کنترل کولر گازی

تا حالا برای شما پیش آمده است که کنترل کولر گازی‌تان کار نکند؟ آیا فکر کردید باید چه‌کار کنید؟ باید تعمیرش کنید یا یک کنترل نو بخرید؟ در این مقاله ما به‌صورت کامل برای شما مشکل کار نکردن کنترل کولر گازی و راه‌حل‌های آن را شرح دادیم، پس همراه ما باشید تا پاسخ سوالات‌تان را بگیرید!
مطالبی که در این مقاله برای شما شرح داده‌ایم:

  • نحوه عملکرد کنترل کولر گازی
  • هنگ کردن، یا قفل شدن ریموت کنترل
  • علت‌های خرابی کنترل کولر گازی
  • چک کردن ریموت کنترل با موبایل
  • چگونه اقدام به تعمیر کنترلکولرگازی کنیم؟
  • تعمیر کنترل کولر گازی به‌صرفه‌تر است یا خرید کنترل کولر گازی جدید؟

علل خرابی کنترل کولر گازی

هنگامی که ریموت کنترل اسپیلت شما دچار خرابی شده است شاید سوال کنید که دلایل این خرابی چه چیزهایی میتواند باشد؟ آیا قابل تعمیر است؟
خب این خرابی علل متفاوتی دارد و ممکن است از ریموت کنترل کولر گازی یا اسپلیت یا برد گیرنده در کولر باشد و قابل تعمیر است؛ یکی از رایج ترین علت‌های این خرابی تمام شدن باتری ریموت کنترل است،  باتری‌های نو را بر روی کنترل امتحان کنید، آیا کار می‌کند؟ اگر بازهم کار نکرد و به مشکل بر خوردید، علت بعدی میتواند خرابی در مدار ریموت کنترل باشد و نیاز به تعمیر کنترل کولر گازی یا حتی خرید ریموت کنترل کولر گازی نو باشد.

به عنوان مثال یکی از سیم‌ها از مدار خارج یا قطع شده باشد، می توانید با باز کردن ریموت کنترل تست سلامت این بخش را بگیرید، سپس اگر مشکل حل نشد ممکن است این مشکل از برد ریموت کنترل شما باشد، یعنی برد ریموت کنترل سوخته باشد یا دچار خرابی شده باشد که در این موقع نیاز به تعمیر کنترل اسپیلت است.

علاوه بر این‌ها این مشکل می‌تواند از گیرنده خود کولر گازی شما باشد، یعنی برد گیرنده دچار مشکل شده باشد و در این صورت ارتباط ریموت کنترل با گیرنده برقرار نمی‌شود و باید برد گیرنده کولر گازی تعمیر شود و در نتیجه عملیات مورد نظر انجام نمی‌شود، با باز کردن کولر گازی و تست سلامت میتوانید از خراب یا سالم بودن این بخش مطمئن شوید، البته اکثر مردم تخصص تعمیر کنترل کولر گازی را ندارند و ما هرگز توصیه همچین کاری را به شما نمی‌کنیم.

آموزش تست کنترل کولرگازی

برای خرید کنترل کولر گازی به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیام دهید

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولرگازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

چگونه خرابی کنترل را برطرف کنیم؟

برای رفع خرابی کنترل شما میتوانید از روش‌های ساده مانند تست سلامت برد و ال‌ای‌دی استفاده کنید یا بخش‌های دیگر کنترل را بررسی کنید و از سلامت یا خرابی آنها مطمئن شوید، برای مثال باتری‌ها را چک کنید، آیا تمام نشده‌اند؟ سپس کریستال و ال‌ای‌دی کنترل را بررسی کنید، شاید به نتیجه نرسید.
شما میتوانید ریموت کنترل خود را به نمایندگی/تعمیرات الکترونیکی برده و تعمیر کنترل کولرگازی را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ ممکن است پس از تعمیر کنترل شما بارها و بارها مجبور شوید دوباره کنترل کولر گازی را تعمیر کنید، چون پس از تعمیر احتمال خرابی مجدد وجود دارد، فکر کنید اگر چندبار کنترل کولرگازی را تعمیر کنید چه هزینه‌ای بر شما تحمیل می‌شود! راه چاره چیست؟
در بخش بعدی باهم میخوانیم 🙂

تعمیر کنترل به‌صرفه‌تر است یا خرید ریموت کنترل کولر گازی جدید؟

قطعاً تعمیر مستمر کنترل کولر گازی هزینه بسیار زیادی دارد ویا گاهی اصلا قابل تعمیر نیستن، راه حل چیست؟ ما توصیه می‌کنیم یک کنترل جدید بخرید یعنی اقدام به خرید ریموت کنترل کولر گازی یا خرید کنترل اسپیلت کنید؛ اینگونه دیگر نیاز به تعمیر کنترل کولر گازی خود به صورت مداوم ندارید! با خیال آسوده می‌توانید به کارهای خود بپردازید.

از آنجایی که تعمیر کنترل چندان صرفه ی اقتصادی به همراه ندارد، توصیه می شود اقدام به خرید کنترل کولر نمایید. یکی از بهترین منابع و مراجع جهت خرید کنترل کولر گازی، پایگاه اینترنتی کاملا فعال و با سابقه در این زمینه یعنی وبسایت فدک تهویه است که در زمینه فروش کنترل کولر گازی و مشاوره در این زمینه سالهاست فعالیت دارد.

برای خرید ریموت اسپیلت به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیام دهید

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولرگازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

تعویض یا خرید ریموت کنترل کولر گازی

اگر ریموت کنترل اسپیلت شما از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است و نیاز به تعویض دارد، واقعاً باید جایگزینی واقعی را به جای یک ریموت کنترل کولرگازی عمومی یا جهانی ارزان تر و پایین‌رده تر در نظر بگیرید. دلیل این امر این است که شما با استفاده از یک دستگاه ریموتکه توسط سازنده تایید شده است از ابطال گارانتی خود جلوگیری میکنید.

نکات لازم برای خرید ریموت کنترل کولر گازی

مناسب‌ترین راه‌حل خرید کنترل کولر گازی جدید است که ما به شما توصیه می‌کنیم؛ البته در خرید ریموت کنترل کولر گازی نیز باید به نکاتی توجه داشته باشید مانند: اصلی بودن ریموت کنترل، مرغوب بودن جنس ریموت کنترل کولرگازی و خرید از مرکز فروش کنترل کولر گازی مطمئن که فاکتور بسیار مهمی می‌باشد.

لذا ما در این بخش به شما کاربران محترم خرید ریموت کنترل کولر گازی از وبسایت فد کتهویه را پیشنهاد می دهیم. در این مرکز فروش ریموت کنترل کولرگازی خریداران علاوه بر توانایی خرید ریموت کنترل کولرگازی، میتوانند به مهم ترین اطلاعات و نکات در رابطه با کولرگازی و ریموت آن دسترسی داشته باشند.

دلیل برتر بودن ما در فروش ریموت کنترل کولر گازی

مطمئنن هنگامی که قصد خرید کنترل کولر گازی را می کنید باید از بهترین مرکز فروش کنترل کولر گازی اقدام به خرید کنید و برای آنکه یک مرکز خوب را انتخاب کنید. به دنبال دلایلی جهت برتر بودن آن مرکز نسبت به سایر مراکز فروش ریموت کنترل کولر گازی هستید.

در زیر به دلایلی که باعث می شود سایت فدک تهویه را جهت خرید کنترل کولر گازی به شما دوستان گرامی پیشنهاد بدیم را ذکر می کنیم:

1. کیفیت محصول خریداری شده
2. پشتیبانی بسیار فعال و مجرب
3. خرید آسان و تنها با چند کلیک
4. صرفه جویی در زمان و هزینه ها
5. ارائه ی آموزش ها و مشاوره های مربوطه به مشتریان
6. ارسال فوری در تهران و ارسال به سراسر کشور

جهت خرید کنترل کولر گازی می توانید اینجا کلیک نموده و محصول و مدل مناسب کولر گازی تان را سفارش دهید.

برای خرید کنترل کولر گازی به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیام دهید

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولرگازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

ما با اطمینان نوع کنترل دستگاه شما را تشخیص میدهیم

یکی از نکات در خرید ریموت کنترل کولر گازی این است که باید مشخص کنید چگونه ریموت کنترلی می خواهید خریداری کنید، مدل‌های مختلفی وجود دارد که حتی ممکن است با اینکه برندشان یکسان باشد اما به دستگاه شما نخورد و تشخیص این کار نیاز به تخصص و تجربه دارد. که با اطمینان خاطر می توانید این کار را به ما بسپارید.

از آنجایی که هر برند کولرگازی کنترل مختص خود را دارد هر نوع از آن برند هم نیز کنترل مختص خود را دارد برای مثال کنترل کولرگازی سامسونگ  با ال جی یکسان نیست و حتی ریموت سامسونگ اینورتر با سامسونگ معمولی نیز متفاوت می باشد به همین دلیل باید در هنگام خرید دقت کنید تا ضرر نکنید.

ما دارای سالها تجربه کاری در زمینه  فروش ریموت کنترل کولر گازی هستیم و این مهارت را به خوبی کسب کرده ایم که تشخیص دهیم چه مدل مناسب دستگاه شما می باشد. همین ویژگی باعت محبوبیت ما در بین مشتریان شده است و این از بزرگترین افتخارات ما در زمینه خرید,فروش ریموت کنترل کولر گازی می باشیم.

خرید کردن ریموت کولر گازی از ما چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟

ممکن است در بازار کنترل اصلی نتوانید پیدا کنید و درگیر نسخه های تقلبی شوید. خب توصیه ما این است که از کنترل های اصلی استفاده کنید. ما در سرعت عمل خیلی خوب هستیم و به موقع کنترل شما را تحویل می دهیم. بهتر است با حرفه ای ها کار کنید و حرفه ای خرید کنید. ما به شما برای خریدتان ضمانت می دهیم. بعد از خرید تا ۲۴ ساعت وقت دارید کنترل را تست کرده و ببینید کار می کند. چنانچه ریموت روی دستگاه شما کار نکرد، آن را صحیح و سالم به ما برگردانید تا هزینه به شما برگشت داده شود. البته هزینه ارسال ریموت به عهده شما خواهد بود.

چگونه برای خرید ریموت کنترل کولرگازی اقدام کنیم؟

فدک تهویه از جمله بهترین مراکز فروش ریموت کولر گازی است که چند سالی در این کار تخصص کسب کرده است. داشتن تیم قوی و حرفه ای با هزینه مقرون به صرفه توانسته مشتریان بسیاری را راضی نگه دارد. برای سفارش کنترل از طریق شماره زیر واتساپ می توانید با ما همراه باشید و یک کنترل خوب سفارش دهید. سپس اگر تهران هستید از طریق پیک به صورت فوری برایتان میفرستیم و برای شهرستانی های عزیز ارسال یا تیباکس یا پست می باشدو

برای خریدکنترل اسپیلت به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیام دهید

43 – 29 – 211 – 0939

عکس کنترل کولرگازی خود را برای ما بفرستید و اگر ندارید از پنل داخلی یا از مدل کولرتان عکس بفرستید تا ما بگوییم چه مدل کنترلی مناسب دستگاهتان می باشد

خرید کنترل کولر گازی انواع بند و مدلها

شما می توانید جهت خرید هر یک از کنترلهای کولر گازی زیر با ما تماس بگیرید و از ما راهنمایی بخواهید تا کمکتان کنیم که چه کنترلی مناسب کولر شما می باشد.

خرید کنترل کولر گازی اجنرال

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی ال جی

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی ایوولی

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی بکو

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی بوتان

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی پاناسونیک

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی توشیبا 

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی تی سی ال

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی تراست

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید ریموت کنترل کولر گازی گالانز

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید ریموت کنترل کولر گازی چیگو

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی هایر

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید انواع کنترل کولرگازی

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی گری

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید ریموت کنترل کولر گازی مدیا

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولر گازی میتسوبیشی

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید کنترل کولرگازی هایسنس

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

خرید ریموت کنترل کولرگازی هیتاچی

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت هر مدل کنترل به شماره زیر در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی که دارید پیغام دهید

09392112943

4.9/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *