تعمیرات کولر گازی در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه

تعمیرات کولر گازی در شهرک غرب


تنها با یک تلفن از گرمای تابستان خلاص شوید. اگر کولر گازی خانه شما به خوبی نمی تواند محیط را سرد کند, همین الان می توانید بهترین خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در شهرک غرب را تنها با یک تلفن درخواست کنید.

در مجموعه فدک تهویه بهترین تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب هم اکنون مشغول فعالیت بوده و نیز به منظور سرویس دستگاه خود نیز می توانید از بهترین سرویسکاران ما بهره گیری کنید. البته که نباید از خدمات شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب هم چشم پوشی کرد. خدماتی که اهمیت خود را داشته و توسط فدک تهویه ارائه می شود.

به موقع به تعمیرات کولر گازی در شهرک غرب بپردازید.

با نزدیک شدن به فصل گرما, تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی بیش از پیش مهم می شود.

دستگاه ها بعد از مدتی غیرفعال بودن, باید آنالیز شده و عملکردشان زیر ذره بین قرار گیرد تا درصورتی که دارای عیوبی هستند برطرف شود. سرویس کردن کولر گازی تاثیر بسیار خوبی روی عملکرد دستگاه, بازده و طول عمر آن دارد.

به علاوه اینکه مصرف انرژی دستگاه نیز کنترل می شود. درصورتی که رفع عیوب دستگاه به خوبی برطرف نشود, خرابی های کوچک ممکن است به مشکلات جدی تر تبدیل شده و البته که هزینه های بیشتری برای تعمیر به شما تحمیل می شود.

مهم ترین مزایای خدمات تعمیر کولر گازی در شهرک غرب

احتمالا این سوال را مطرح می کنید که چرا باید خدمات تعمیر کولر گازی را از شما دریافت کنیم. مهم ترین مواردی که در پاسخ به این سوال ذکر می کنیم, موارد زیرند:

خدمات سریع

فدک تهویه دارای شعبات مختلف در سراسر تهران و مناطق مختلف میباشد. بنابراین خدمات درخواستی شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود تا شما در گرمای تابستان نمانید

هزینه منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعیین زمان توسط شما

در این مجموعه شما خودتان می توانید زمان مراجعه را با تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب هماهنگ کنید . تکنسین های گروه فدک تهویه بعد از ثبت ادرس با شما تماس گرفته و زمان را با شما هماهنگ می کنند

تعمیرات فوق تخصصی

کلیه تعمیرکاران این مجموعه در انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی دارای تخصص و مهارت کافی می باشند . آنها دارای تخصص و مهارت کافی در زمینه عیب یابی و رفع عیوب هستند.

تعمیر کولر گازی در تجریش توسط تکنسین فدک تهویه
تعمیرا کولر گازی در تجریش

بهترین تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب را از ما بخواهید!

متاسفانه برخی نکات منفی درباره کارکردن تعمیرکاران دستگاه های گرمایشی سبب شده است تا دید مردم نسبت به دریافت این خدمات بد شود.

گاهی اوقات تاخیر در خدمت رسانی افراد را بیشتر از اندازه در معرض سرما و گرما قرار می دهد. همچنین رفتار بد تعمیرکاران دیگر هم سبب شده است تا بسیاری از اشخاص نسبت به دریافت این خدمات بدبین شوند.

مورد دیگری که باید در این باره درنظر داشته باشید, قیمت های غیر منصفانه ای است که دیگر مجموعه ها برای خدمات خود درنظر می گیرند.

اما همکاران ما هیچ کدام از مشخصه های منفی فوق را دارا نیستند. بهترین تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب در شرایطی برای ما کار می کند که حسن خلق و تعهد او نسبت به کار مشتری را به ما ثابت کرده است. جهت دریافت بهترین خدمات سرویس و یا تعمیر و یا شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب همین حالا با ما تماس بگیرید.

تعمیرات کلیه برندهای کولرگازی در شهرک غرب

ما در مجموعه خود از افرادی استفاده می کنیم که دارای مهارت کافی در کار خود هستند. به طوری که تفاوت برند سبب افت کیفیت کار او نشود.

تمامی برند هایی که اقدام به تولید کولر گازی کرده اند. تولیداتشان برای همکاران ما قابل تعمیر هستند.

تفاوتی نمی کند که سامسونگ محصول شما را تولید کرده باشد, یا ال جی برند تولید کننده کولر گازی شما باشد. همین الان می توانید برای دریافت بهترین خدمات تعمیر کولر گازی در شهرک غرب با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار متخصص کولر گازی در شهرک غرب فدک تهویه
تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب

شایع ترین مشکلات کولر های گازی در شهرک غرب

در این قسمت تصمیم داریم درباره رایج ترین مشکلاتی که کولر های گازی به آن ها دچار می شوند صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کثیف بودن فیلتر هوا

یکی از معضلات بسیار رایجی که در کولر های گازی ممکن است دیده شود کثیف شدن فیلتر هوا می باشد. درصورتی که این قطعه به درستی و منظم تمیز نشود مشکلات بسیاری را برای دستگاه ایجاد می شود.

درصورتی عدم تمیز کردن این قطعه هم احتمال کاهش بازده عملکرد کولر وجود دارد و هم این احتمال را باید داد که سایر قطعات نیز آسیب ببینند. برای همین هر از چندگاهی گرد و غبار این قطعه را برطرف کنید.

عدم ایجاد سرمای کافی

از دیگر مشکلات رایجی که ممکن است در کولر گازی ایجاد شود می توان به عدم ایجاد سرمای کافی اشاره کرد. در این دستگاه با انجام یک واکنش شیمیایی خاص سرمای کافی تولید می شود.

برای همین درصورتی که خنکی کافی به محیط تزریق نمی شود باید سیستم را از نظر بروز مشکلات بررسی کرد. در بسیاری از موارد عدم ایجاد خنکی کافی به دلیل این است که در دستگاه نشت گاز رخ می دهد. برای همین در اولین فرصت نسبت به بررسی سیستم کولر خود و برطرف کردن عیب آن اقدام کنید.

عدم کارکرد درست فن بیرونی

وظیفه فن بیرونی این است که گرمای خانه را به بیرون هدایت کند. برای همین لازم است تا نسبت به سلامت این قطعه اطمینان حاصل کرد.

در غیر این صورت نمی توانیم انتظار این را داشته باشیم که سرمای کافی به منزل تزریق شده و سبب خنکی کافی محیط شود. به همین دلیل این امکان وجود دارد که گرمای کمپرسور بیش از حد زیاد شده و فرایند های چرخه ای دستگاه کمپرسور مختل شود.

مشکلات برد الکتریکی کولر

خراب شدن مدار الکتریکی و یا همان برد دستگاه نیز در دسته مشکلات رایج کولر گازی قرار می گیرد. به طوری که بسیاری از افراد به دلیل چنین مشکلی از ما خدمات تعمیر کولر گازی در  شهرک غرب را درخواست می کنند.

این را بدانید که اگر این قطعه دچار خرابی شود هر مشکلی ممکن است در دستگاه شما ایجاد شود. از خاموش شدن های ناگهانی دستگاه گرفته تا عدم کارکرد دستگاه طبق برنامه. روشن نشدن کولر گازی را نیز باید به این مشکلات اضافه کرد.

آبریزش در کولر گازی

از جمله مشکلاتی که سبب می شود تا مشتریان با ما تماس بگیرند و خدمات تعمیر کولر گازی در شهرک غرب را درخواست کنند چکه کردن آب می باشد. این مشکل خبر از این میدهد که راه آب خروجی کولر مسدود شده است.

این مشکل را حتی با سرویس کردن کولر گازی نیز می توان برطرف کرد. اما نباید از احتمال دیگر دلایل هم چشم پوشی کرد. درصورتی که شاهد چکه کردن آب از کولر بودید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

برفک زدن لوله ها

این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که فیلتر دستگاه کثیف باشد و یا شارژ دستگاه کاهش یابد. این را نیز باید دانست که با خاموش شدن دستگاه و البته آب شدن یخ نشتی آب نیز قابل انتظار است. نباید در چنین شرایطی کولر گازی را ریست کنید. به علاوه اینکه تا زمان حل شدن مشکل نباید کولر را روشن کنید.

سرویس کولر گازی در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه
سرویس کولر گازی در شهرک غرب ت

از سرویس فصلی کولر گازی در شهرک غرب قافل نشوید

در کنار خدمات تعمیر کولر گازی در شهرک غرب, از سرویس آن نیز نباید غافل شد. اتفاقا سرویس کردن کولر گازی درصورتی که بااهمیت تلقی شود, نگرانی را از بابت تعمیر لازم شدن دستگاه از بین می برد.

به بیان بهتر با سرویس شدن دستگاه جلوی خرابی های بزرگتر گرفته می شود. همچنین سرویس کولر گازی مصرف انرژی را هم کاهش می دهد.

به همین دلیل هزینه هایی که در این مسیر پرداخت خواهید کرد به مراتب کاهش خواهد یافت.

نکته دارای اهمیت دیگر کاهش فشار برروی دستگاه درصورت سرویس شدن است. این کاهش فشار سبب می شود که طول عمر دستگاه افزایش یابد.

سرویس کولر گازی در شهرک غرب شامل چه مواردی است؟

مهم ترین این امور شامل بررسی موارد زیرند:

  • شستشوی پنل خارجی
  • شستشوی فیلترهای پنل داخلی
  • مقدار شارژ گاز کولر گازی
  • تست آمپر کولر گازی
  •   عملکرد سنسور کولر گازی
شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب توسط تکنسین فدک تهویه
شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب ت

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد. اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

در صورت مشاهده هر یک از موارد بالا با ما برای دریافت خدمات تعمیر و شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب تماس بگیرید ما کلیه خدمات شارژ گاز کولر گازی از نشت یابی تا رفع نشتی و…. را انجام میدهیم.

نصب و جابجایی کولر گازی در شهرک غرب

در خواست نصب کولر گازی نو یا جابجا کردن کولر گازی از یک مکان به مکان دیگر به درخواست زیادی در شهرک غرب مواجه است که ما برای رفاه حال شهروندان این منطقه از تهران تصمیم ارائه کلیه خدمات نصب کولر گازی را نیز گرفته ایم.

هنگام نصب یا جابجایی اسپلیت باید نکات ریزی رعایت شود تا هنگام کارکرد دستگاه با مشکل مواجه نشود کلیه نصابان مجموعه ما دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه را دارند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *