تعمیر کولر گازی یوتکث

تعمیر کولر گازی یوتکث


برند یوتکث مدتهاست که با تولید دستگاه های مختلف، از جمله محصولات تهویه مطبوع در بازار لوازم خانگی خودنمایی می کند. یکی از تولیدات این برند کولر گازی این برند بوده که به دنبال استفاده از این محصول، بدیهی است که تعمیر کولر گازی یوتکث هر از چند گاهی ممکن است نیاز شود. درکنار این امر، هنگام فرارسیدن بهار باید سرویس کولر گازی یوتکث UTEX را نیز جدی گرفت.

چرا که کارکرد درست این محصول در گرو سرویس درست آن است. هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین تعمیرکار کولر گزای یوتکث را خدمت شما اعزام کند. برای دریافت خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی یوتکث UTEX با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از طریق شماره 22385967 – 66583708 با ما تماس بگیرید.

حرفه ای ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی یوتکث UTEX

هم اکنون عزیزان تهرانی و کرج و بزودی هموطنان گرامی در سایر شهر ها می توانند به منظور دریافت خدمات تعمیر کولر گازی یوتکث با فدک تهویه تماس بگیرند. ما متنوع ترین خدمات تعمیر و یا سرویس دستگاه های تهویه مطبوع را ارائه می کنیم. فرقی نمی کند که به دنبال ارتقا عملکرد دستگاه سرمایشی باشید و یا به سراغ دستگاه گرمایشی بروید.

ما آمادگی تعمیر هر دستگاهی را، آن هم با کادری حرفه ای دارا می باشیم. به منظور راحتی شما عزیزان می توانیم سریعا بعد از تماس شما خدمت رسیده و شما را گرمای شدید تابستان نجات بدهیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا برای تعمیرات کولر گازی یوتکث، باید فدک تهویه را انتخاب کنیم.

نمایندگی تعمیر کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
نمایندگی تعمیر کولر گازی یوتکث

 

مزایای باورنکردنی خدمات تعمیرات کولر گازی یوتکث با فدک تهویه

به شما حق می دهیم که بپرسید چرا خودتان را بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی یوتکث UTEX می دانید. حقیقتا علت بهترین تلقی کردن خود را مزایای بی شمار خدمات خود می دانیم. در این قسمت قصد داریم برای شما شرح بدهیم که خدمات فدک تهویه ، چه تعمیر، چه شستشو و چه شارژ گاز کولر گازی یوتکث دارای چه مزایایی می باشند. با ما همراه باشید.

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی در شمال تهران

کیفیت بالای خدمات کولر گازی یوتکث را از ما بخواهید!

آنچه که سبب می شود مشتریان یک برند به دوست دائمی آن تبدیل شوند، کیفیت بالای خدمات برند است. درباره فدک تهویه نیز این قاعده صادق است. این را بدانید که خدمات کیفیت بالای فدک تهویه سبب شده اند که مشتریان ما در این سالها، ما را به عنوان مخاطب دائمی خود انتخاب کنند.

ما تعمیرات کولر گازی یوتکث UTEX را طوری انجام می دهیم، که تا مدتها خیال شما بابت سلامت دستگاه راحت شود. ما نمی خواهیم با خرابی زودرس شما را در شرایط سخت، آن هم زیر آفتاب آزاردهنده تابستان قرار دهیم. این را بدانید که ما با بهترین تعمیرکار کولر گازی یوتکث کار می کنیم.

تعمیر با کیفیت کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر با کیفیت کولر گازی یوتکث

 

از ما مناسب ترین قیمت تعمیرات کولر گازی یوتکث را درخواست کنید!

قیمت مناسب یکی از اصلی ترین مشخصه های خدمات فدک تهویه می باشد. ما به دنبال وضع قیمت هایی هستیم، که هر کسی توان پرداخت آن را داشته باشد. شاید بسیاری از برند های مشابه فدک تهویه را بتوان یافت که قیمت های بسیار بالا وضع می کنند. اما همین مجموعه ها خدمات بی کیفیت را ارائه می کنند.

از طرفی بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند که قیمت های بسیار پایین به منزله کیفیت ضعیف خدمات است. اما این را بدانید که قیمت خدمات تعمیر کولر گازی یا همان تعمیر اسپلیت یوتکث به گونه ای است که نسبت به کیفیت آن کاملا مناسب به نظر می رسد.

تعیین  زمان خدمت رسانی از سوی شما برا دریافت خدمات

می دانیم که ساعت خاصی را می توانید برای میزبانی از تعمیرکاران ما در نظر بگیرید. به همین دلیل سعی کردیم از این نظر به شما کمک کنیم. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی یوتکث UTEX می توانید از 8 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید. همکاران ما تلاش خواهند کرد که در سریع ترین زمان خدمت شما برسند و سریعا شما را از آزار گرمای بیش از اندازه هوا خلاص کنند.

تعمیر فوری کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر فوری کولر گازی یوتکث

 

خوش قولی و تعهد در مرام فدک تهویه است

یکی از مصادیق احترام به مشتری حضور به موقع نزد اوست. قطعا رسیدن توام با تاخیر خدمت مشتری، با احترامی که از آن دم می زنیم در تضاد است. ما نمی خواهیم که مشتری بدلیل تاخیر بیش از اندازه ما آشفته شده و بیش از پیش بابت گرمای هوا آسیب ببینند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم برای دریافت بهترین خدمات نصب و تعمیر کولر گازی یوتکث، آن هم درست در زمان مقرر با ما تماس بگیرید.

تنوع خدمات کولر گازی یوتکث را معنا کرده ایم.

ما فقط در مسیر تعمیر کولر گازی یوتکث گام برنمیداریم. بلکه گام های زیر را نیز برمیداریم:

  • سرویس کولر گازی یوتکث
  • جابجایی و نصب کولر گازی یوتکث
  • شارژ گاز کولر گازی یوتکث
نصب کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
نصب کولر گازی یوتکث

ما فقط از قطعات اورجینال برای کولر گازی یوتکث استفاده می کنیم

یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب می شود که دستگاه ها سریعا خراب شوند، استفاده از قطعات غیر اورجینال است. به همین دلیل ما هم به منظور ارائه بهترین خدمات فنی حتما از قطعات با کیفیت استفاده می کنیم. ما با توجه به برندی که تولید کننده دستگاه شماست، قطعات اورجینال را دراختیار تعمیرکار خود گذاشته و از آن ها خواهیم خواست که خیال شما را تا مدتها بابت سلامت دستگاه شما راحت کنند.

ما با بهترین تعمیرکار کولر گازی یوتکث کار میکنیم

کمی قبل تر به شما گفتیم که فدک تهویه فقط جای افراد حرفه ای است. به طوری که ما تنها با افرادی کار می کنیم که بتوانند اعتماد مشتری نسبت به ما را حفظ کنند. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا که از همکاران خود به عنوان بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی یوتکث یاد می کنیم؟ مهم ترین این دلایل به شرح زیرند:

  • توانایی بالا و مهارت بی نظیر در تعمیر کولر های گازی و سایر دستگاه های تهویه مطبوع
  • خوش قولی و تعهد نسبت به زمان تعیین شده. به طوری که برای زمان مشتری ارزش قائل شویم.
  • برخورد درست با مشتری به عنوان کارفرمای مشتری
  • استفاده از قطعات اورجینال به منظور تعمیر دستگاه شما به بهترین شکل

هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین خدمات نصب اسپلیت یا همان کولر گازی یوتکث و تعمیرات کولر گازی یوتکث را به بهترین شکل به شما ارائه کند.

قیمت تعمیر کولر گازی یوتکث

هر مشتری ممکن است نسبت به قیمت خدمات تعمیر کولر گازی یوتکث کنجاو باشد. کمی قبل خدمت شما گفتیم که ما مناسب ترین قیمت ها را برای خدمات کولر گازی یوتکث ارائه می کنیم. این قیمت تحت تاثیر عوامل مختلفی است و از مهم ترین این عوامل می توان به میزان سختی و آسانی کار اشاره کرد.

مورد دوم نوع قطعه ای است که دچار خرابی شده است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تعمیر کولر گازی یوتکث از طریق شماره تماس درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر با قیمت مناسب کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر با قیمت مناسب کولر گازی یوتکث

اصلی ترین ایرادات کولر گازی یوتکث

مشکلات مختلفی ممکن است به سراغ دستگاه کولر گازی شما بیایند و آن را از عملکرد عادی دور کنند. در این قسمت قصد داریم درباره مهم ترین مشکلاتی که سبب می شوند افراد از ما بهترین تعمیرکار کولر گازی یوتکث UTEX را طلب کنند صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کمپرسورکولر گازی یوتکث سوخته است!

حتما می دانید که یکی از قطعات بسیار مهم در ساختار کولر های گازی، کمپرسور این دستگاه است. این قطعه ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار سوختگی شود. یادتان باشد که تعویض کمپرسور امری تخصصی بوده و برای انجام آن باید به فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی یوتکث تماس بگیرید.

شاید برای شما سوال باشد که قیمت کمپرسور کولر گازی چقدر است. این را بدانید که این قیمت تحت تاثیر عواملی مانند نوسانات ارز و یا به بیان بهتر تورم می باشد. به همین دلیل برای تعمیر کولر گازی یوتکث و یا تعویض کمپرسور آن بهتر است با ما تماس بگیرید تا شما را کاملا از نظر قیمت و نحوه انجام خدمات راهنمایی کنیم.

تعمیر انواع کمپرسور کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر انواع کمپرسور کولر گازی یوتکث

 

فن کولر گازی یوتکث دچار خرابی شده است

بهتر است در این قسمت درباره هم فن بیرونی و هم فن داخلی برای شما صحبت کنیم. درصورتی که فن داخلی خراب شده باشد، خیلی نمی توان انتظار این را داشت که بتوان مشکل آن را با تعمیر حل کرد. بلکه باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. اما فن بیرونی ممکن است به کمک تعمیر مشکلش حل شود.

یک تعمیرکار کولر گازی یوتکث به خوبی می داند که چطور باید این مشکل را حل کند. او در مسیر تعمیر تخصصی کولر گازی به خوبی ایراد دستگاه را آنالیز کرده و بهترین دستگاه برای ارتقا سطح سلامت آن را خواهد گرفت.

خازن کولر گازی یوتکث ایراد پیدا کرده است!

اگر از قطعات الکتریکی شناخت کافی داشته باشید، احتمالا می دانید که کاربرد خازن چیست. این قطعه مهم به منظور ذخیره سازی انرژی الکتریکی و البته بار الکتریکی در مدار بکار می رود. یادتان باشد  که خازن درصورتی که ایراد پیدا کرده باشد نباید آن را خودتان دستکاری کنید. چون احتمال برق گرفتگی وجود دارد.

همکاران ما در مسیر تعمیر کولر گازی یوتکث به خوبی می دانند که چطور بدون کوچک ترین خطری اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما، از جمله ایراد خازن کنند.

تعمیر انواع خازن کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر انواع خازن کولر گازی یوتکث

 

نشت آب از کولر گازی یوتکث

این یکی از مشکلاتی است که نسبت به سایر مشکلات رایج تر است. به علاوه اینکه دارای دلایل مختلفی نسبت به سایر مشکلات می باشد. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند در دستگاه نشت آب رخ دهد به شرح زیرند:

  • پمپ درین دستگاه شل شده است.
  • در دستگاه یخ زدگی و افت میزان گاز رخ داده است.
  • سینی کولر گازی کثیف شده است
  • مسیر تخلیه آب کولر گازی مسدود شده است.

هم اکنون تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی یوتکث در خدمت شماست تا به بهترین شکل عملکرد دستگاه شما را ارتقا دهد.

بلوور کولر گازی یوتکث دچار ایراد شده است

یکی از نشانه هایی که خبر از خرابی بلوور می دهد سر و صدای ناهنجاری است که از این دستگاه شنیده می شود. در بسیاری از موارد باید این قطعه را تعویض کرد. اما این را بدانید که برخی موارد ممکن است این قطعه در بازار موجود نباشد. به همین دلیل باید تلاش کرد که این قطعه را تا حد امکان تعمیر کرد. درصورتی که قصد دارید این قطعه محصول را تعویض کنید با نمایندگی معتبر این دستگاه ارتباط برقرار کنید.

تعمیر انواع بلوور کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر انواع بلوور کولر گازی یوتکث

 

سرویس کولر گازی یوتکث پنل داخلی و خارجی

با فرارسیدن فصل بهار باید کم کم به فکر شستشو اول فصل کولر گازی یوتکث افتاد. متاسفانه گاها دیده می شود که این کار در فرهنگ ایرانی جا نیفتاده است. اما باید بپذیرید که لازمه ارتقا عملکرد و البته افزایش طول عمر دستگاه، سرویس کردن آن است.

درصورتی که این کار را جدی نگیرید فشار روی دستگاه شما زیاد شده و نیز مصرف برق دستگاه هم افزایش می یابد. در چنین شرایطی دور از انتظار نخواهد بود که طول عمر دستگاه شما کم شود. ما آماده اعزام بهترین سرویسکار کولر گازی یوتکث به منزل شما عزیزان هستیم.

مهم ترین گام ها در مسیر سرویس کولر گازی UTEX

درصورتی که قصد دارید دستگاه کولر گازی یوتکث را سرویس کنید باید گام های زیر را بردارید:

  • فیلتر ها را تمیز کنید : فیلتر ها لازمه تعیین کیفیت هوای محیط هستند. به همین دلیل باید به خوبی تمیز شوند. ابتدا آن ها را جدا کنید و سپس با استفاده از آب و شوینده مناسب و البته برس آن ها را تمیز کنید.
  • کمپرسور را بررسی کنید : یادتان باشد که تعمیر و یا تعویض کمپرسور بسیار هزینه بر هست. به همین دلیل بهتر است پیش از وقوع این اتفاقات به فکر باشید.
  • کویل ها را تمیز کنید : این کار به کمک شست و شو با آب امکان پذیر است. آن ها با بشویید و سپس خشک کنید.
  • لوله ها را چک کنید : بررسی کردن میزان سلامتی لوله ها دارای اهمیت زیادی می باشد. آن ها را بررسی کنید و درصورت خرابی آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید.
سرویس کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
سرویس کولر گازی یوتکث

 

شارژ گاز کولر گازی یوتکث تخصصی

در میان خدمات کولر گازی یوتکث ، نباید از شارژ گاز کولر گازی یوتکث UTEX و البته نصب و جابجایی آن نیز چشم پوشی کرد. میزان گاز دستگاه باید به صورت دوره ای چک شود. چرا که در غیر این صورت نمی توان انتظار خنک شدن محیط را داشت و البته که احتمال خراب شدن کولر گازی نیز بالا می رود. یادتان باشد که هر کسی نمی تواند این امر تخصصی را به خوبی انجام دهد.

شارژ گاز کولر گازی یوتکث توسط تعمیرکار فدک تهویه
شارژ گاز کولر گازی یوتکث

به همین دلیل از شما توصیه می کنیم برای دریافت این خدمات با ما یعنی مجموعه فدک تهویه تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *