تعمیر کولر گازی کین الکتریک

تعمیر کولر گازی کین الکتریک


تعمیر کولر گازی کین الکتریک را همین الان با بهترین کیفیت و قیمتی باورنکردنی از فدک تهویه بخواهید! با فرارسیدن تابستان یکی از مواردی که تبدیل به دغدغه اصلی افراد می شود، برخورداری از یک سیستم سرمایشی مناسب آن هم در خانه و یا محل کار می باشد.

در دنیای امروز برند های مختلفی مشغول تولید کولر های هستند و کین الکتریک یکی از آنهاست. به هنگام فرارسیدن بهار، به منظور بهره وری حداکثری از کولر گازی کین الکتریک باید خدمات سرویس کولر گازی کین الکتریک را دریافت کرد. ما در فدک تهویه درخدمت شما هستیم تا بهترین تعمیرات کار کولر گازی کین الکتریک را خدمت شما اعزام کنیم.

نگاهی به کولر گازی کین الکتریک

کین الکتریک را می توان یکی از بهترین برند های تولید کننده محصولات تهویه مطبوع دانست که دفتر مرکزی آن در کشور چین بوده و مطابق استاندارد های اروپا محصولات خود را تولید می کند.

بدلیل مزایایی که محصولات این برند دارند، طبیعی است که همواره مورد استقبال واقع شوند. کولر های گازی کین الکتریک از گرید انرژی A و B برخوردار می باشند. در ادامه درباره مهم ترین مزایای این محصولات برای شما صحبت خواهیم کرد.

عکس

مزایای کولر گازی کین الکتریک

بد نیست پیش از صحبت درباره تعمیر کولرگازی کین الکتریک، درباره مزایای این محصول برای شما صحبت کنیم. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند این محصول تا این اندازه مورد استقبال واقع شود به شرح زیرند:

  • برخورداری این محصول از حالت خواب
  • عملکرد توربوی بسیار مناسب
  • برخورداری از سطح مصرف انرژی مناسب
  • برخورداری از تنوعی از کمپرسور ها، از جمله روتاری و پیستونی!
  • برخورداری از بالاترین دقت تنظیم دما

هم اکنون فدک تهویه آماده است که خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی کین الکتریک را به شما عزیزان ارائه کند.

فدک تهویه; بهترین مجموعه متخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی کین الکتریک

ما در مجموعه فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولرگازی کین الکتریک درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات فنی در زمینه این دستگاه را به شما ارائه کنیم. این را بدانید که ما در زمینه ارائه این خدمات گزینه ای متمایز هستیم.

شاید برای شما سوال مطرح شود که چرا باید شما را انتخاب کنیم؟ کاملا به شما حق می دهیم که این سوال درباره ما مطرح شود. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند افراد ما را برای تعمیر کولرگازی کین الکتریک انتخاب کنند، به شرح زیرند:

عکس

کیفیت بی نظیر ارائه خدمات کولر گازی کین الکتریک

ما به دنبال این هستیم که تا مدت ها خیال شما را بابت سلامت دستگاه های کولر گازی راحت کنیم. همکاران ما به خوبی با نحوه عملکرد دستگاه های تهویه مطبوع آشنا بوده و توانایی این را دارند که به بهترین شکل عیوب دستگاه شما را برطرف کنند. ما خدمات تعمیرات تخصصی اسپلیت کین الکتریک را به گونه ای ارائه می کنیم، که خودتان با معنای کیفیت بالا در ارائه خدمات آشنا شوید.

یادتان باشد که این خدمات توسط بهترین تعمیرکار کولر گازی کین الکتریک ارائه می شود. کمی بعدتر درباره اینکه چرا تعمیرکاران خود را بهترین تلقی می کنیم صحبت خواهیم کرد.

معروف ترین مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی در غرب تهران

تا ما هستیم، نگران قیمت خدمات کولر گازی کین الکتریک نباشید!

ایا شما هم به دنبال مشاهده خرابی کولر گازی نگران قیمت تعمیر آن هستید؟ این را بدانید که ما خدمات تعمیر کولر گازی کین الکتریک را به گونه ای ارائه می کنیم، که قیمت آن به هیچ عنوان سبب دغدغه شما نخواهد شد. گاها دیده می شود که برخی مجموعه های مشابه علی رغم ارائه خدمات نه چندان باکیفیت، قیمت های هنگفتی را درنظر می گیرند.

به علاوه اینکه افراد این تصور را دارند که قیمت های ارزان به معنای کیفیت پایین می باشد. اما این را بدانید که ما مناسب ترین قیمت ها را به گونه ای ارائه می کنیم که قیمت آن کاملا متناسب با کیفیت آن باشد. تعمیر تخصصی اسپلیت کین الکتریک را بی دردسر از سوی فدک تهویه می توانید دریافت کنید.

عکس

تنوع بالایی از خدمات  کولر گازی کین الکتریک با فدک تهویه

کولر گازی تنها یکی از دستگاه هایی است که تعمیر و یا هر خدمت فنی دیگر آن توسط ما ارائه می شود. به علاوه اینکه انواعی از خدمات برای هریک از دستگاه های تهویه مطبوع، اعم از تعمیر، سرویس، شارژ گاز و یا نصب و جا به جایی آن ها نیز توسط همکاران ما ارائه می شوند.

بنابراین دست شما برای درخواست خدمات از ما باز است. برای نمونه ما خدمات کولر گازی کین الکتریک را به شرح زیر ارائه می کنیم :

  • تعمیر کولر گازی کین الکتریک
  • سرویس کولر گازی کین الکتریک
  • شارژ گاز کولر گازی کین الکتریک
  • نصب کولرگازی کین الکتریک

ارائه خدمات درست در موعد مقرر

یکی از گلایه هایی که افراد از تعمیرکاران حوزه های مختلف می کنند، عدم ارائه خدمات در زمان مقرر است. به بیان بهتر این افراد در مسیر ارائه خدمات خوش قول ظاهر نمی شوند. این باعث می شود که در فصل تابستان افراد گرمای بیش از اندازه، و در فصل زمستان سرمای بیش از اندازه را افراد متحمل شوند.

اما این را بدانید که همکاران ما به خوبی برای زمان شما عزیزان ارزش قائل می شوند. به طوری که درست سرموعد مقرر برای خدمات تعمیر فوری کولر گازی کین الکتریک خدمت شما می رسند.

عکس

فقط و فقط با قطعات اورجینال کار می کنیم!

این را بدانید که ما به هیچ عنوان از اعتماد مشتری سواستفاده نمی کنیم. چرا که اصلی ترین سرمایه خود را همین اعتماد مشتری می دانیم. به همین دلیل در مسیر تعمیر دستگاه شما فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم. استفاده از قطعات اورجینال از اصلی ترین مصادیق باکیفیت ارائه شدن تعمیر کولر گازی کین الکتریک می باشد.

بهترین تعمیرکار کولر گازی کین الکتریک با ما کار می کند!

این را بدانید که همکاران ما از بهترین های حوزه خود می باشند. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند همکاران خود را بهترین تلقی کنیم به شرح زیرند:

  • تسلط کامل به اصول فنی دستگاه های تهویه مطبوع و حل مشکلات فنی آن ها در سریع ترین زمان
  • برخورد درست با مشتری به طوری که احترام صاحب خانه و کارفرما به خوبی حفظ شود.
  • خوش قولی و ارائه خدمات درست در موعد مقرر

هم اکنون بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی کین الکتریک درخدمت شماست تا به خوبی دستگاه شما را درست عین روز اولش تحویل شود. بدهد.

بهترین نمایندگی تعمیر کولرگازی کین الکتریک

دغدغه افراد در فصل تابستان این است که درصورتی وقوع خرابی در کولر، تعمیرکاران سریعا خدمت برسند. این مهم به کمک تاسیس نمایندگی تعمیر کولر گازی کین الکتریک در سراسر تهران و کرج ممکن شده است.

به طوری که درست بعد از تماس شما همکاران ما از نمایندگی تعمیر کولر گازی کین الکتریک نزدیک به آدرس شما خدمت رسیده و سریعا تلاش می کنند که مشکل دستگاه شما را با خدمات تعمیر کولر گازی کین الکتریک برطرف کنند.

عکس

قیمت خدمات تعمیر کولر گازی کین الکتریک

اینکه همکاران ما برای این خدمات چه مبلغی را دریافت می کنند وابسته به عوامل و فاکتور های مختلفی دارد. نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که مشکل دستگاه شما چقدر بزرگ است و همکار ما برای برطرف کردن آن چه میزان کار سخت پیش رو دارد؟  

بدیهی است که هر تعمیرکاری برای کار های سخت هزینه های بیشتری نسبت به تعمیرات ساده تر دریافت می کند. به علاوه اینکه در دستگاهی مانند کولر گازی تنوعی از قطعات ممکن است دیده شوند.

به همین دلیل تنوع قیمت قطعات نیز سبب تغییر قیمت این خدمات می شود. هم اکنون می توانید برای اطلاع از قیمت خدمات و تعمیر کولر گازی کین الکتریک با ما تماس بگیرید.

ارور کولر گازی کین الکتریک

اصلی ترین مشکلات کولر گازی کین الکتریک کدامند؟

انواعی از مشکلات ممکن است به سراغ دستگاه های کولر گازی شما بیایند و آن را از حالت اصلی خارج کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت که به کدام دلایل افراد به سراغ خدمات کولر گازی کین الکتریک می روند؟

عکس

چرا کولر گازی کین الکتریک محیط را خنک نمیکند؟

ممکن است دستگاه را از نظر ظرفیت متناسب با خانه خود انتخاب نکرده اید. به علاوه اینکه احتمال مسدود و کثیف شدن فیلتر اوپراتور نیز وجود دارد. کمبود گاز و یا نشتی آن هم ممکن است سبب بروز این مشکل شده باشد و البته که برای حل این مشکل باید از سلامت کویل های دستگاه نیز مطمئن شوید.

درباره شارژ گاز کولر گازی کین الکتریک توضیحات کاملی را برای شما ارائه خواهیم کرد. در این باره این را بدانید که احتمال آسیب دیدن خازن دستگاه هم وجود دارد.

چرا از کولر گازی کین الکتریک آب چکه میکند؟

این مشکل با مشکل قبلی یک اشتراک دارد. چرا که جفتشون ممکن است بدلیل کمبود گاز بروز کنند. البته سوراخ شدن و نیز گرفتگی سوراخ لوله دریم هم ممکن است سبب بروز این مشکل بشود.

به این موارد برفک زدن اوپراتور را نیز اضافه کنید. ما به کمک بهترین تعمیرکار و نیز سرویسکار کولر گازی کین الکتریک درخدمت شما هستیم تا به بهترین شکل این مشکل را برای شما برطرف کنیم.

علت سر و صدا کردن کولر گازی کین الکتریک چیست؟

مهم ترین دلایلی که سبب بروز سر و صدا هنگام کار کردن کولر گازی می شوند به شرح زیرند:

  • گاز دستگاه به سطح پایینی رسیده است
  • اوپراتور و فیلتر ها کثیف شده اند.
  • پروانه فن خراب شده است
  • بلوور فن خراب شده است.
  • بلبرینگ فن خراب شده است.
  • قطعات شل شده اند

هریک از موارد فوق توسط تعمیرکار کولر گازی کین الکتریک قابل برطرف شدن هستند. این تعمیرکاران هم اکنون در فدک تهویه آماده خدمت رسانی به شما هستند.

عکس

دلیل کار نکردن  کولر گازی کین الکتریک چیست؟

هنگام مشاهده این مشکل ابتدا به سراغ اتصالات دستگاه بروید. درصورتی که اتصالات شل شده اند مشکل از سوی خود شما قابل برطرف شدن هست. اما درصورتی که قصد داشته باشید مشکلات مربوط به سیم ها را به صورت تخصصی برطرف کنید نیاز به یک نیروی ماهر دارید.

همچنین ممکن است برد الکتریکی دستگاه نیز دچار خرابی شده باشد. البته که به این موارد باید مشکلات مربوط به کمپرسور را نیز اضافه کنید.

چرا کولر گازی کین الکتریک آمپر می کشد؟

مورد دیگری که نیاز به خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی دارد این مشکل است. مهم ترین دلایل بروز این مشکل به شرح زیرند:

  • سیم پیچ دستگاه ایراد پیدا کرده است
  • خازن دستگاه معیوب شده است.
  • کمبود گاز سبب این مشکل شده است
  • کندانسور کثیف شده است.

عکس

سرویس کولر گازی کین الکتریک

اصلی ترین کاری که برای افزایش طول عمر و البته کاهش مصرف برق دستگاه می توانید انجام بدهید، سرویس کولر گازی کین الکتریک می باشد. سرویس کولر گازی دارای گام های مختلفی می باشد. برای نمونه شست و شوی بخش های قابل شست و شو و البته بررسی کردن میزان گاز دستگاه و چک کردن وضعیت کویل ها از مهم ترین این موارد هستند. میزان گاز دستگاه نیز در این مسیر به خوبی چک می شود.

شارژ گاز کولر گازی کین الکتریک

یکی از مواردی که همواره باید به آن توجه کنید میزان شارژ گاز کولر گازی کین الکتریک است. حتما می دانید که کولر های گازی برای خنک کردن محیط نیاز به ماده ای به نام مبرد دارند. این ماده نوعی گاز فریونی است که فشرده شده و طی یکسری واکنش های شیمیایی سبب خنک شدن محیط می شود.

تزریق این گاز ها امری تخصصی بوده و نمی توان انجام آن را از هرکسی انتظار داشت. اما نباید آن را نیز ندید گرفت. چرا که کمبود گاز هم سبب خرابی دستگاه شده و هم مانع از خنک شدن محیط توسط دستگاه می شود. هم اکنون به منظور ارائه خدمات شارژگاز کولر گازی کین الکتریک، فدک تهویه در خدمت شماست.

عکس

نصب و جابجایی کولر گازی کین الکتریک

یکی از تخصصی ترین کار ها درباره دستگاه های تهویه مطبوع نصب و جا به جایی آنهاست. درصورتی که این کار توسط افراد غیرحرفه ای انجام شود، احتمال اینکه کولر گازی کین الکتریک در این مسیر آسیب ببیند بسیار بالاست. اما یک فرد متخصص به خوبی می داند که در مسیر فرایند نصب کولر گازی کین الکتریک، چطور اتصالات را باز کرده و چطور مجددا تعبیه کند.

نصب کولر گازی کین الکتریک بسیار حساس هست و توصیه میشود در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات بسیار دقت شود چرا که کوچکترین کوتاهی در فرایند نصب کولر گاز کین الکتریک موجب ایجاد مشکلاتی جبران ناپذیر و خطرات زیادی میشود اما جای نگرانی نیست چراکه فدک تهویه نصب کولر گازی را با ضمانت ارائه خدمات برای مشتریان عزیز در سراسر کشور انجام میدهد.

سخن آخر

در این مطلب درباره خدمات تعمیر کولر گازی کین الکتریک برای شما توضیحات کاملی ارائه شد. طبیعی است که کولر گازی همانند هر دستگاه دیگری بعد از مدتی کار کردن دچار خرابی بشود. اما نکته دارای اهمیت این است که تعمیر کولر گازی کین الکتریک به درستی بتواند این مشکل را برطرف کرده و تعمیر فوری کولر گازی کین الکتریک را بدون بدقولی انجام دهد. در این صورت تا مدتها خیال شما بابت سلامت دستگاه راحت خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

7 دیدگاه

  • سلام بنده آبادان هستم یه کولر کین ۱۸ هزار دارم که ارور میده چراغ سبز مثل بروانه روشن خاموش میشه و نه پنل داخل روشن میشه نه بیرونی حتا باد هم نمیده ممنون میشم کمکم کنید تعمیر کار اوردم مشکلشو نفهمید

  • سلام دوست عزیز خوب هستید
    یه کولر کین هست نصبش که کردم مانیتورش روشن شد ولی ارور میداد توی گوگل چک کردم ارور میگه سنسور پایپ کندانسور چک بشه (سنسورش رو بریدن چون یک سیم ابی نیلی رنگ داخل اواپراتور اویزون بود) سوالی که دارم اینه که چه سنسوری بخرم براش؟ و سنسور رو به کجا وصل کنم؟ ایندور سنسور وصله محل اوت دور سنسور رو نمیدونم
    می

  • اساتید عزیز کولر 32هزار کین الکتریک آفو آنش زیاده دماشو تا مثب 17اوردیم ولی باز همونجوره مشکل گازی هم نداره سرویس هم شده مشکل از چیه راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *