فدک تهویه نمایندگی تعمیرات کولر گازی کنوود در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات کولرگازی کنوود در تهران و کرج


آیا کولر گازی کنوود شما خوب کار نمی کند؟ اصلا جای نگرانی نیست. همین الان تلفن همراه خود را بردارید تا بهترین خدمات تعمیر کولر گازی کنوود با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه شود. علاوه بر تعمیر برای نصب و سرویس کولر گازی کنوود KENWOOD هم می توانید روی همکاران کاربلد ما حساب کنید. دریافت خدمات از فدک تهویه به معنای تحقق کیفیت و تعهد در ارائه خدمات است. به محض تماس شما بهترین تعمیرکار کولر گازی کنوود را به آدرس شما اعزام خواهیم کرد.

فدک تهویه; بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی کنوود

آیا برای شما سوال است که چرا برای تعمیرات کولر گازی کنوود باید فدک تهویه را انتخاب کنیم؟ مهم ترین دلایلی که سبب می شوند شما را به دریافت خدمات از فدک تهویه توصیه کنیم به شرح زیرند:

  • همکاری با کادری مجرب; بهترین سرویسکار و نیز تعمیرکار کولر گازی کنوود با ما کار می کند.
  • ارائه خدمات در سریع ترین زمان; تنها کافیست تماس بگیرید تا بدون معطلی خدمات تعمیر فوری کولر گازی کنوود را به شما ارائه کنیم.
  • قیمت مناسب خدمات; برای دریافت خدمات کولر گازی کنوود به هیچ عنوان قرار نیست هزینه های هنگفت پرداخت کنید.
  • بهره گیری از قطعات اصل; ما به دنبال این هستیم که تنها با یکبار دریافت خدمات, دستگاه شما تا مدتها کار کند.

همین الان می توانید با ما تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اسپیلت کنوود به بهترین شکل به شما ارائه شود.

نحوه ثبت درخواست خدمات کولر گازی کنوود KENWOOD از فدک تهویه

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند.سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تصویه در محل صورت گرفته میشود.
رفع مشکل خرابی برد کولر گازی کنوود توسط تیم فنی فدک تهویه
تعویض برد کولر گازی کنوود

نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود

آیا نگران تاخیر در ارائه خدمات و یا حمل دستگاه به محل تعمیر هستید؟ دیگر جا برای این نگرانی ها نیست. ما در سراسر تهران و کرج (و بزودی در سایر شهرها) با ایجاد نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود اقدام به ارائه خدمات  به شما عزیزان کرده ایم.

کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی کنوود KENWOOD خدمت شما اعزام شود. ما در مجموعه فدک تهویه بهترین افراد فنی را استخدام می کنیم. چرا که حفظ اصلی ترین سرمایه; یعنی اعتماد مشتری برای ما دارای اهمیت است.

سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو

تعمیرات تخصصی کولرگازی کنوود

امروزه در سطح شهر بسیاری از افراد ممکن است به عنوان تعمیرکار کولز گازی کنوود KENWOOD خود را معرفی کنند. نکته دارای اهمیت این است که از بین این همه متخصص, کدامیک می تواند به صورت تخصصی مشکل ما را حل کند. این را بدانید که تمامی تعمیرکاران فدک تهویه به خوبی آموزش دیده اند. به طوری که نه تنها برای تعمیرات , بلکه برای شارژ گاز و سرویس و نصب و سرویس کولر گازی کنوود هم می توانید روی ما حساب کنید. برای درخواست بهترین سرویسکار یا تعمیرکار کولر گازی کنوود همین الان می توانید با ما تماس بگیرید.

رفع ارور کولر گازی کنوود توسط فدک تهویه
رفع ارور کولر گازی کنوود

تعمیر فوری کولر گازی کنوود در تمام مناطق تهران و کرج

خرابی کولر گازی یکی از بدترین خبر ها برای هر فردی در فصل تابستان می باشد. در این زمان اصلی ترین نیاز افراد, استفاده سریع از خدمات تعمیرات کولر گازی و اسپلیت کنوود KENWOOD می باشد. فدک تهویه جهت رفاه حال شما عزیزان که هرچه سریع تر بتواند تعمیرکار خود را به محل شما اعزام کند خدمات رسانی را در کلیه مناطق تهران و کرج فعال کرده است تا بتواند در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را حل کند.

تعمیر کولر گازی کنوود در منزل

افراد هنگامی خرابی وسایل منزل نگرانی حمل آن ها به محل تعمیر را دارند. از طرف دیگر دستگاه هایی مانند کولر گازی را نمی توان بدون تجربه و مهارت باز کرد. چرا که ممکن است آسیب دیدگی آن ها شدیدتر بشود. به تمامی این مشکلات سختی های حمل و نقل و البته سنگینی دستگاه ها را هم اضافه کنید. اما دقیقا همکاران ما در فدک تهویه بدین منظور درخدمت شما هستند. هنگامی که تماس بگیرید, همکاران ما درباره عیب دستگاه از شما خواهند پرسید. سپس خدمت شما در منزل خواهند رسید و دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

قیمت تعمیرات کولر گازی کنوود

وابسته به چند فاکتور می توان قیمت این خدمات را تعیین کرد. ابتدا باید مشخص شود که عیب دستگاه شما چیست؟ ایا خرابی دستگاه شدید است یا با یک سری فرایند های ساده تعمیر می شود؟ به طور کلی دو فاکتور سختی و آسانی کار و البته قیمت قطعات در تعیین هزینه های تعمیرات کولرگازی کنوود KENWOOD نقش دارند.

قطعات کولر گازی متفاوت بوده و هریک دارای قیمت متفاوتی می باشد. از طرف دیگر تعمیر قطعات از نظر آسانی و سختی متفاوت می باشد. شما عزیزان می توانید با ما تماس بگیرید تا درباره قیمت خدمات توضیحات کافی خدمت شما داده شود. هم اکنون می توانید با فدک تهویه برای قیمت مناسب ترین خدمات تعمیر و سرویس اسپیلت کنوود KENWOOD با ما تماس بگیرید.

شستشوی پنل خارجی کولر گازی کنوود توسط تعمیرکار فدک تهویه با جت واشر
شستن پنل خارجی کولر گازی کنوود

رایج ترین مشکلات کولر گازی کنوود

مهم ترین مشکلاتی که ممکن است افراد را به دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات کولرگازی کنوود وادار کنند, به شرح زیرند:

کثیف شدن دستگاه

یکی از مهم ترین بخش های کولر گازی, فن آن می باشد. این قطعه ممکن است با گذشت زمان بدلیل گرد و غبار و رطوبت مسدود شود. کارنکردن این قطعه سبب آسیب زدن به سایر بخش ها نیز خواهد شد.

دستگاه در تولید سرما ناتوان است!

در بسیاری از موارد این مشکل بدلیل کمبود گاز در دستگاه است. به همین دلیل توصیه می کنیم درصورتی که دستگاه کولر گازی خانه شما نمی تواند محیط را به خوبی سرد کند, با استفاده از خدمات شارژ گاز کولر گازی کنوود KENWOOD, مشکل را برطرف کنید.

برد دستگاه خراب شده است!

برد در یک دستگاه الکتریکی جایگاهی مشابه مغز انسان را داراست. حتما می دانید که مغز به عنوان اتاق فرمان بدن انسان وظیفه دستور دادن به بخش های مختلف را داراست. برد یک وسیله الکتریکی هم همین وظیفه را در یک وسیله الکتریکی ممکن است داشته باشد. به همین دلیل درصورتی که این قطعه خراب شود, احتمال هر مشکلی برای دستگاه وجود دارد. از خاموش شدن ناگهانی گرفته تا ….. .

نشت آب به بیرون

یکی دیگر از مشکلات رایجی که افراد را وادار به دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود می کند, نشت آب از این دستگاه می باشد. اصلی ترین دلیل این مشکل مسدود بودن راه آب های خروجی می باشد. در بسیاری از موارد می توان این مشکل را با سرویس کردن کولر برطرف کرد. با این حال باید مشکل به طور تخصصی بررسی شود.

تمیز کردن پنل داخلی کولر گازی کنوود با فدک تهویه
باز کردن و تمیز کردن پنل داخلی کولر گازی کنوود

سرویس کولر گازی کنوود

ایا می دانستید کارکرد درست و طول عمر بالای دستگاه شما در گرو سرویس کردن به موقع آن است؟ در مسیر سرویس کولر گازی ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما تمیز است یا خیر؟ در بازه های زمانی طولانی مدت, عواملی مانند گرد و خاک چهره کولر گازی را زشت می کنند. به علاوه اینکه با گذشت زمان قطعات این محصول نیز رو به فرسوده شدن می روند. استفاده از قطعات فرسوده, آن هم درحالی که دستگاه را گرد و خاک گرفته است سبب تحمیل فشار به دستگاه می شود.

 این تحمیل فشار مصرف برق دستگاه را افزایش داده و طول عمر دستگاه را کم می کند. اما دیگر جای نگرانی نیست. هم اکنون به منظور بهترین خدمات  شارژ گاز و سرویس کولر گازی کنوود فدک تهویه در خدمت شماست. به دنبال تماس شما عزیزان بهترین سرویسکار کولر گازی کنوود KENWOOD را خدمت شما اعزام خواهیم کرد.

دانلود دفترچه ارور کولر گازی کنوود

شارژ گاز کولر گازی کنوود

نیازی به توضیح نیست که استفاده از کولر گازی به منظور کاهش دمای محیط در روز های گرم صورت می گیرد. به همین دلیل باید این دستگاه از ماده سرد کننده به میزان کافی بهره مند باشد.  این ماده گازی, ماهیتی فریونی دارد که درصورت کمبود آن دستگاه دچار آسیب دیدگی می شود. اما سرویس و شارژ گاز کولر گازی کنوود امریست تخصصی و نیاز به بهره گیری از افراد کاربلد دارد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم همین الان برای دریافت بهترین خدمات از نمایندگی تعمیرات کولرگازی کنوود با ما تماس بگیرید.

نصب و جابجایی کولر گازی کنوود KENWOOD

تعبیه کردن دستگاه های تهویه مطبوع کار هرکسی نیست. این دستگاه ها بدلیل وزن زیاد و ساختار پیچیده ای که دارند باید در وضعیت درست فیکس شوند. این کار تنها از یک نصاب و متخصص فنی بسیار باتجربه برمیاید. این افراد هم اکنون در مجموعه فدک تهویه مشغول به کار هستند.

هم اکنون می توانید به شکلی کاملا بی دردسر خدمات جابجایی و نصب کولر گازی کنوود را از فدک تهویه دریافت کنید. ما به خوبی می توانیم کار حساس نصب اسپیلت  را بدون ورود خسارت خدمت شما ارائه کنیم.

سخن آخر

کولر گازی از دستگاه های پیچیده ای تلقی می شود که به دلیل برخورداری از قطعات مختلف,مشکلات متفاوتی را دچار می شوند. این مشکلات گاها توسط خود صاحب خانه برطرف شدن هستند. اما در برخی موارد دیگر نیاز است که افراد حرفه ای برای برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

3.7/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه

  • کولر گازی ۲۴هزار کنوود مدل kstr6 بعد شستشوی موتور از کار افتاده تعمیرکار مدعی شد کمپرسور سوخته و هزینه تعمیر آن چهار میلیون است! واقعا این هزینه درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *