تعمیر کولر گازی لنوکس

تعمیر کولر گازی لنوکس


بهترین گزینه برای تعمیر کولر گازی لنوکس همین الان مقابل چشمان شماست؟ آیا به دنبال باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین خدمات کولر گازی لنوکس هستید؟ آیا قصد دریافت خدمات از بهترین تعمیرکار کولر گازی لنوکس را دارید؟ آیا بدقولی دیگر نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس در شهرتان شما را آزار داده است؟ دیگر جای ناراحتی نیست. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا به بهترین شکل مشکل کولر گازی شما را برطرف کند. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان همکاران ما خدمت شما برسند.

نگاهی به کولر گازی لنوکس + مزایا و معایب آن

پیش از صحبت درباره خدمات تعمیرات کولر گازی لنوکس بد نیست نگاهی به خود محصول بندازیم. کولر گازی لنوکس، یکی از محصولات شناخته شده این برند آمریکایی است که به دلیل برخورداری از مزایا مختلف، همواره مشتریان خود را داشته است. این محصول قدرت پرتاب باد بسیار بالایی دارد و در ساختار آن از بلوور های فلزی استفاده شده است. قطعاتی که در تولید این محصول بکار رفته اند نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. البته باید پذیرفت که مصرف انرژی این دستگاه نسبتا زیاد بوده و البته که سر و صدای زیادی هنگام کار کردن دارد. در ادامه درباره خدمات تعمیرات کولر گازی لنوکس که توسط شرکت فدک تهویه ارائه می شود، توضیحات کامل ترین خواهیم داد.

بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس

مزایا بسیاری که خدمات شرکت فدک تهویه دارند، سبب شده است درسالهای اخیر بخش زیادی از افراد درخواست خدمات داشته باشند. به طوری که هم اکنون از فدک تهویه می توان به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس یاد کرد. شاید بپرسید مگر خدمات فدک تهویه چه مزایایی را دارا می باشد؟ در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • خدمات فدک تهویه با بالاترین سطح کیفیت ارائه شده و دستگاه خود را عین روز اول تحویل خواهید گرفت.
  • قیمت خدمات کولر گازی لنوکس که توسط فدک تهویه ارائه می شود، نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب به نظر می رسد.
  • ما در مجموعه خود فقط از حرفه ای ها استفاده می کنیم. به طوری که تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی لنوکس ما مثل و مانندی ندارند.
  • به دنبال ارائه هرگونه خدمات فنی درباره دستگاه های تهویه مطبوع، فاکتوری بانهایت جزئیات به شما ارائه می شود.
  • دست شما برای انتخاب روز و ساعت ارائه خدمات به طور کامل باز است. به طوری که به صورت 24/7 درخدمت شما هستیم.
  • تنوع خدمات کولر گازی لنوکس که از سوی ما ارائه می شوند بسیار بالاست. (مانند تعمیر، سرویس، شارژ گاز، نصب و جا به جایی کولر گازی لنوکس)
  • به منظور راحتی شما، درسراسر شهر محل سکونت شما اقدام به تاسیس نمایندگی کرده ایم.

همین الان گوشی تلفن را بردارید و به کمک خدمات تعمیرات کولر گازی لنوکس، به استقبال یک تابستان خنک بروید.

چرا تعمیرکاران فدک تهویه بهترین هستند؟

بی دلیل نیست که رضایت مردم از همکاران ما تا این حد بالاست. گاها دیده می شود که مشتریان عزیز از بدقولی، بدرفتاری، دستمزد های هنگفت و بسیاری دیگر از ویژگی های سایر متخصصان کولر گازی گله مند هستند. اما این را بدانید که تعمیرکار کولر گازی لنوکس شاغل در فدک تهویه ویژگی های زیر را دارد:

  • برخورداری از بالاترین سطح مهارت و دانش فنی در زمینه تعمیرات کولر گازی لنوکس
  • استفاده از قطعات فابریک دستگاه شما. حتما می دانید که قطعات غیرفابریک برای دستگاه شما مخرب هستند.
  • همکاران ما تعمیر دستگاه را نسبت به تعویض قطعات و دستگاه در اولویت بالاتری تصور می کنند.
  • هرگونه بدقولی و بی تعهدی در مرام کاری همکاران ما در فدک تهویه نیست.
  • همکاران ما نهایت احترام و برخورد مناسب را با صاحبان منازل و محل کار، در هنگام خدمات از خود نشان می دهند.

هم اکنون می توانید به منظور دریافت خدمات از بهترین تعمیرکار کولر گازی لنوکس با ما تماس بگیرید.

تعمیر تخصصی کولر گازی لنوکس

شاید برخی از مشکلات کولر گازی را افراد عادی هم بتوانند برطرف کنند. برای نمونه زمانی که دستگاه به صورت مداوم خاموش و روشن می شود، شاید تمیز کردن بخش هایی مانند فن ها و فیلتر ها سبب رفع مشکل شود. اما برخی از مواقع مشکل به اندازه ای جدی است که نمی توان انتظار برطرف شدن آن توسط یک فرد عادی و غیرمتخصص را داشت. چه بسا درچنین شرایطی، احتمال تر شدن دستگاه بیشتر از تعمیر آن باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما و حتما از یک فرد متخصص برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود بهره گیری کنید. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی لنوکس را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه کند.

تعمیر فوری کولر گازی لنوکس

هر فردی با دیدن خرابی کولر گازی، آن هم در اوج گرمای تابستان نگران و رنجیده می شود. افراد در این شرایط دغدغه چگونگی باز کردن دستگاه و حمل آن به محل تعمیر را دارند. از طرف دیگر بدقولی برخی از تعمیرکاران نیز سبب می شود که نگرانی مشتریان بیشتر نیز بشوند. این را بدانید ما هم نمی خواهیم بیش از اندازه بابت گرمای تابستان درشرایطی که دستگاه کولر گازی خراب است بمانید. به همین دلیل با تاسیس نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس می توانید روی خوش قولی ما حساب کنید. ما در سریع ترین زمان پس از تماس شما، همکاران خود را خدمت شما اعزام خواهیم کرد. آن هم برای خدمات تعمیر فوری کولر گازی لنوکس که سبب راحتی هرچه سریع تر شما از این مشکل می شود.

مشکلات رایج کولر گازی لنوکس

دستگاهی مانند کولر گازی بدلیل قطعات متعددی که دارا می باشد، بدیهی است که مشکلات مختلفی پیدا کند. در این قسمت ابتدا قرار است لیستی از مشکلات رایج این دستگاه را شرح دهیم و سپس به شرح برخی از این موارد بپردازیم. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند افراد خدمات کولر گازی لنوکس را درخواست کنند به شرح زیرند:

  • کولر گازی نمی تواند محیط را خنک کند.
  • دستگاه سر و صدای زیادی دارد
  • کولر گازی دچار نشتی گاز شده است.
  • خرابی فن دستگاه
  • خاموشی مداوم دستگاه
  • دستگاه باد گرم می زند
  • کولر گازی دچار نشتی آب شده است.
  • یخ بستن بخش های داخلی کولر گازی

در ادامه برخی از موارد بالا را خدمت شما شرح خواهیم داد.

علت روشن و خاموش شدن مداوم کولر گازی لنوکس

دو دلیل اصلی را می توان برای این مشکل ذکر کرد. یکی از این دلایل این است که سیم پیچ کمپرسور احتمالا دچار مشکل شده است. این را بدانید که حل این مشکل از هرکسی ساخته نیست و برای برطرف کردن آن باید از فردی حرفه ای استفاده کنید. مورد دیگر این است که شاید فیلتر ها و فن ها بیش از اندازه کثیف شده اند. آن ها را تمیز کنید و دوباره دستگاه را خاموش و روشن کنید. درصورتی که مشکل برطرف نشد خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی لنوکس را درخواست کنید. یک تعمیرکار کولر گازی لنوکس، چنانچه از مهارت کافی برخوردار باشد، مشکل را برطرف می کند.

فیلتر های  کولر گازی لنوکس کثیف شده اند.

نقش فیلتر ها در دستگاه کولر گازی غیرقابل چشم پوشی است. این قطعات به مرور زمان دچار آلودگی می شوند و گرد و غبار سر تا پای آن ها را فرا می گیرد. این را بدانید که درصورت عدم تمیزی فیلتر ها، راندمان دستگاه کاهش می یابد. به علاوه اینکه اگر دستگاه با فیلتر های کثیف کار کند، خواهید دید که سایر قطعات هم به مرور خراب می شوند. یک سرویسکار کولر گازی لنوکس می تواند به خوبی فن ها و فیلتر ها را تمیز و پاکیزه کند.

کولر گازی لنوکس دچار نشتی آب شده است.

اگر شاهد نشتی آب از دستگاه هستید نگران نباشید. این مورد از آن دسته از مشکلاتی می باشد که از طریق شست وشوی کولر گازی لنوکس به خوبی قابل برطرف شدن می باشد. گاهی اوقات مسدود شدن ساختارهای لوله ای سبب بروز چنین مشکلی می شوند.

کولر گازی لنوکس باد خنکی ندارد

گاهی اوقات علت خنک نشدن محیط از سوی دستگاه به ظرفیت دستگاه و متراژ محیط ارتباط دارد. به طوری که گاهی اوقات متراژ محیط بیش از اندازه باتوجه به ظرفیت دستگاه بزرگ می باشد. مورد دیگر کمبود گاز در دستگاه است. درباره گاز و همچنین شارژ گاز کولر گازی لنوکس توضیحات کاملی را خدمت شما در بخش دیگری از مطلب ارائه خواهیم کرد. همچنین عدم اعمال تنظیمات در ترموستات هم می تواند دلیل بروز این مشکل باشد. نکته دیگری که باید توجه داشت این است که آیا فیلتر ها و فن ها را به خوبی تمیز کرده اید یا خیر؟ می توانید به کمک خدمات تعمیر کولر گازی لنوکس، تمامی مذکور را برطرف کرده و بادی خنک به محیط خانه خود کادو دهید.

سرو صدای غیرمعمول کولر گازی لنوکس نشان چیست؟

علت این صدا هم می تواند پنل داخلی باشد و هم ممکن است به کندانسور و یا پنل بیرونی ربط داشته باشد. نصب درست کولر گازی برای جلوگیری از بروز سر و صدا دارای اهمیت زیادی می باشد. به طوری که درصورتی که پنل داخلی و نیز خارجی تراز نباشند، بروز این مشکل اجتناب ناپذیر است. همچنین سایش پروانه با بدنه دستگاه نیز دلیل دیگری برای تولید سر و صدا در دستگاه می باشد. درصورتی که فن نامتعادل باشد، تعمیرکار کولر گازی لنوکس با متعادل کردن آن می تواند سر و صدا را از بین ببرد.

لوله های کولر گازی لنوکس یخ زده اند

دو دلیل اصلی را میتوان به این موضوع ربط داد. اولین مورد این است که احتمال دارد گاز دستگاه کم شده باشد. مورد دیگر هم به کثیف شدن فیلتر ها ارتباط دارد. دستگاه را ریست کنید و تا زمانی که مشکل برطرف نشده است روشن نکنید. حتی ممکن است بعد از خاموشی و یخ زدایی شاهد نشتی در دستگاه باشید.

سرویس کولر گازی لنوکس

در مسیر نگهداری از این دستگاه سرویس کولر گازی لنوکس دارای اهمیت زیادی می باشد. سرویسکار کولر گازی لنوکس با این کار جان تازه ای به دستگاه می بخشد. با این کار ها دستگاه عاری از هرگونه گرد و غبار می باشد. به علاوه اینکه هرگونه انسداد در دستگاه نیز برطرف می شود. از طرف دیگر قطعاتی که قابل شست و شو هستند، شسته می شوند و خلاصه دستگاه درست مانند روز اول تحویل شما می شود. یک سرویسکار کولر گازی لنوکس، با انجام وظیفه درست مزایای زیر را به شما و دستگاه شما کادو می دهد:

  • افزایش طول عمر کولر گازی
  • کاهش میزان مصرف انرژی و هزینه قبض های برق
  • کاهش فرسودگی دستگاه
  • ارتقای سطح عملکرد و میزان راندمان دستگاه
  • افزایش دامنه پرتاب باد دستگاه
  • و …

هم اکنون می توانید بهترین خدمات سرویس کولر گازی لنوکس را از ما درخواست کنید.

شارژ گاز کولر گازی لنوکس

از جمله مشکلات اصلی که در دستگاه های تهویه مطبوع ممکن است بروز کند، تخلیه و یا کمبود گاز می باشد. درچنین شرایطی باید به اندازه لازم مبرد و یا همان گاز لازم برای دستگاه را به آن تزریق کرد. دستگاه با برخی علائم ما را از نیاز خود به گاز آگاه می کند. یکی از این علائم کم شدن میزان باد خنک آن است. به علاوه اینکه چنانچه شاهد هرگونه برفک زدگی روی دستگاه خود هستید، احتمالا گاز دستگاه کم است. علامت دیگری که به کمبود گاز مربوط است، هزینه های بالای دستگاه، آن هم بدون داشتن باد خنک است. همکاران ما در فدک تهویه به بهترین شکل آمادگی ارائه خدمات شارژ گاز کولر گازی لنوکس را دارا می باشند.

نصب و جا به جایی کولر گازی لنوکس

نصب کولر گازی لنوکس، خدماتی بسیار مهم درباره این دستگاه بوده که نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. برای نصب کولر گازی لنوکس چندین فاکتور را باید درنظر داشت. ابتدا باید ظرفیت کولر گازی را وابسته به متراژ محیط انتخاب کنید. سپس باید بخش هایی مانند پنل ها و لوله ها را به خوبی نصب کنید. مورد دیگری که در این باره باید انجام شود، تست خلا دستگاه است. همچنین باید از عدم وجود نشتی اطمینان حاصل کنید سعی کنید در امر نصب کولر گازی لنوکس از افراد دارای سابقه و تجربه این کار کمک بگیرید.

سخن آخر

خدمات کولر گازی لنوکس بسیار متنوع بوده و تعمیر کولر گازی لنوکس تنها یکی از این موارد است. همچنین باید درنظر داشته باشید که با انجام سرویس به موقع دستگاه می توانید خیال خود را از بابت عدم بروز خرابی زود هنگام راحت کنید. شما عزیزان هم اکنون می توانید بهترین خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی لنوکس را از فدک تهویه; بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *