تعمیرات کولر گازی سامسونگ

تعمیرات کولر گازی سامسونگ


تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung ، سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung ، شارژ گاز کولر گازی  سامسونگ Samsung در شرکت فدک تهویه توسط متخصص ترین و با تجربه ترین سرویسکار،تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung به صورت فوق تخصصی در کمترین زمان ممکن همراه با بهترین کیفیت خدمات همچنین ارائه گارانتی انجام میشود. ما آماده ارائه کلیه خدمات به تمامی مصرف کنندگان کولر گازی سامسونگ Samsung اعم از مصارف خانگی و ارگان های دولتی و خصوصی را داریم.

یکی از بهترین و پیشرفته ترین وسایلی که در راستای رفاه هرچه بیشتر اماکن حیات انسان به کار گرفته می‌شود کولر گازی است.

امروزه اگر از مناطق گرمسیر گذر کنید می‌توانید سیل عظیم کولر گازی هایی را مشاهده کنید که در حال ایفای وظیفه خود در راستای اعتدال دما هستند.

محبوبیت روزافزون این دستگاه نیز سبب شده است تا شرکت های مختلفی با نام های عمدتا آشنا، دست به تولید آنها در اقسام مختلفی بزنند، در این پست از وبلاگ فدک تهویه که ما مفتخر به همراهی شما بزرگواران هستیم، قصد داریم تا شما را به صورت کامل با کولر گازی سامسونگ Samsung آشنا کنیم، تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung

یکی از بهترین وسایلی که امروزه پیشرفت بسیار زیادی در تکنولوژی خود نیز داشته است، کولر گازی است.

هر دستگاهی بسته به مداومت عمر استفاده و فرایند نگهداری خود، ممکن است نیازمند سرویس و یا تعمیر های کلی و جزئی باشد.

دستگاه کولر گازی سامسونگ Samsung نیز از این قاعده کلی دور نیست و در صورت عدم رعایت موارد بسیار زیادی، ممکن است نیازمند تعمیرات مخصوص خود باشد.

این تعمیرات به دلیل برند دستگاه شما نیست و هر دستگاهی با هر برندی، ممکن است این تعمیرات را نیاز داشته باشد، برند سامسونگ Samsung نیز یکی از خوشنامان حوزه لوازم خانگی و صنعتی به شمار می‌رود و اعضای تیم فدک تهویه در انتخاب سودمندتان، به شما تبریک می‌گوید.

اما در کنار تمامی این مسائل، ممکن است از خود بپرسید در صورتی که کولر گازی منزل یا محل کار دچار مشکل شد، دقیقا باید برای تعمیر و انتخاب تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung چه کاری انجام داد؟

خوشبختانه امروزه خدمات بسیار زیادی در این حوزه برای استفاده وجود دارد و شما می‌توانید در صورتی که کولر گازی منزل یا محل کارتان دچار مشکل شد، از این خدمات استفاده کنید.

اما یکی از مهم نکاتی که باید برای تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung خود انتخاب کنید یک تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung مناسب نیز بسیار مهم است تا آسیب های دیگری به دستگاه شما وارد نشود و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

شما می توانید با کمک متخصص ترین تعمیرکار, سرویسکار کولر گازی سامسونگ Samsung در مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپلیت سامسونگ Samsung ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung متخصص پیدا کنید

از با کیفیت ترین کولرگازی های موجود در بازار می توان به کولر گازی سامسونگ Samsung اشاره کرد، این وسیله از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به ندرت به تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپلیت سامسونگ Samsung احتیاج پیدا میکنیم. اما اگر به هر دلیلی در عملکرد دستگاه شما خللی به وجود آمده و یا نیازمند تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung هستید، باید در انتخاب تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung خود کاملا دقت کنید.

یکی از مهم نکاتی که باید برای انتخاب یک تعمیرگاه یا تعمیرکار مناسب انتخاب کنید نیز بسیار مهم است تا آسیب های دیگری به دستگاه شما وارد نشود و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

به صورت کلی بهتر است تا به این موارد در ادامه دقت داشته باشید:

  • تعمیرکار خود را از میان افرادی انتخاب کنید که با تکنولوژی های نوین آشنایی داشته باشند
  • بهتر است تعمیرکار انتخابی شما، گواهی های مربوط به دوره های تخصصی دستگاه انتخابی شما مانند کولر گازی را گذرانده باشد
  • اگر بتوانید از خدمات تعمیرکارانی که نمایندگی های فروش به شما معرفی می‌کنند استفاده کنید بسیار مناسب است
  • اگر در مجتمع های تعمیرگاهی، عبارتی با عنوان تعمیرگاه مجاز یافتید، بهتر است تا آن تعمیرگاه را برای خدمات خود انتخاب کنید
  • به هنگام بازرسی فنی و تعمیر دستگاه کولر گازی، متصدی تعمیر دستگاه باید تمامی نکات ایمنی و محافظت از خود و دستگاه را کاملا انجام دهد

مجموعه فدک تهویه با در اختیار داشتن کادری از تعمیرکار,سرویسکار کولر گازی سامسونگ Samsung یا اسپیلت سامسونگ Samsung مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی در  تمام نقاط تهران می باشد کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز سرویس,تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

تعمیر کولر گازی سامسونگ
تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung

 

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung ، سرویس داکت اسپلیت ، شارژ گاز چیلر ، شارژ گاز مینی چیلر ، اسیدشویی فن کویل ، سرویس سردخانه ، سرویس پکیج ، شارژ گاز اسپیلت سامسونگ Samsung به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

ما به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه نصب کولر گازی سامسونگ Samsung، شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung، تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung و سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung در تهران با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز در این زمینه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ سرویسکار,تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung در کلیه نقاط تهران را تحت پوشش خود قرار داده ایم. کلیه تعمیرکارانی که در این مرکز مشغول به کار هستند دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ای بوده و از مراکز انتظامی دارای مجوز فعالیت بوده و به صورت تمام وقت اقدام ارائه خدمات به شما عزیزان می کنند.

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی (اسپیلت) سامسونگ Samsung که در زیر ذکر شده است به صورت کاملا تخصصی و ویژه توسط بهترین تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی در مرکز مجاز تعمیرات انجام میشود. شما می توانید برای دریافت خدمات زیر با ما تماس بگیرید.

  • سرویس کولر گازی سامسونگ
  • شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
  • رفع ایراد برقی کولر گازی سامسونگ
  • نشت یابی کولر گازی سامسونگ
  • تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ
  • رفع آبریزی کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض خازن کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض برد کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض ترموستات کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر وتعویض موتور فن کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض کویل آبگرم کولر گازی سامسونگ
  • راه اندازی سرمایش و گرمایش کولر گازی سامسونگ

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ Samsung و کولر گازی سامسونگ Samsung می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات،سرویس داکت اسپلیت کلیه برندها فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ Samsung

در ۵۰% کسب و کارها خدمات پس از فروش حرف اول را می زند. در تمام دنیا after sales services یا خدمات پس از فروش بطور مستقیم با مشتریان ارتباط داشته و اساس رونق فروش است. خدمات پس از فروش عبارت است از: انجام مجموعه کارهای جدیدی که توسط بخش خدمات یک سازمان یا شرکت و نهاد خصوصی طرح ریزی شده باشد تا بتواند تعداد بیشتری از مشتریان ویزیت شده به شرکت توسط دپارتمان بازاریابی و فروش را مدیریت نماید.مهمترین خدمات پس از فروشی که برای کولرگازی سامسونگ Samsung توسط این مرکز ارائه می گردد آموزش استفاده درست و نگهداری لوازم خانگی، مشاوره و همینطور نصب کولرگازی سامسونگ Samsung ، سرویس و تعمیر کولرگازی  سامسونگ Samsung است

.خدمات پس از فروش در این مرکز توسط متخصصانی با متوسط تجربه یازده سال انجام می گیرد. بنابراین بدون هیچ دغدغه فکری می توانید کولرگازی سامسونگ Samsung  خود را برای انجام و سرویس خدمات موردنظرتان در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان خبره به این مرگز واگذار نمایید.

تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung

تعمیرات تخصصی کولرگازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است  و یا به هر دلیلی به گارانتی دستگاه دسترسی ندارید ، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند.

همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید. لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی کولرگازی سامسونگ Samsung شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید در غیر این صورت اگر برگه گارانتی زمانش تمام شده یا گم شده یا به هر دلیلی به برگه گارانتی دسترسی ندارید با ما تماس بگیرید.

ویدئوهای آموزش تعمیرات کولر گازی سامسونگ

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

در ابتدا شما از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار می کنید.

  1. در هر زمان که شما با ما برای راه اندازی شارژ گاز،سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما یا در خواست تان را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما  تماس می گیرند و زمان را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت در محل کار حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما جهت سرویس، شارژ گاز و تعمیرات اسپلیت سامسونگ Samsung به کارشناسی و  براورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار میشود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد و پرداخت هزینه در محل صورت میگیرد.

چگونه باید با مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز کولر گازی سامسونگ Samsung در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung یا تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با اسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن ان است.به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید.

اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر گازی سامسونگ Samsung شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

چه عواملی باعث خرابی کولر گازی سامسونگ Samsung میشود؟

به صورت کلی اتفاق هایی که می‌تواند باعث آسیب به کولر گازی شما شوند را به صورت زیر می‌توان دسته‌بندی کرد:

  • نوسانات برقی وارد شده به دستگاه
  • عدم استفاده از حفاظ مناسب برای منبع تغذیه برق دستگاه
  • عدم سرویس و بازرسی های دوره‌ای از دستگاه
  • عدم باز کردن منافذ دستگاه که از تجمع غبار مسدود شده‌اند
  • تعمیر دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و ناآشنا به تکنولوژی دستگاه
  • پدید آوردن تغییراتی در دستگاه که باعث ابطال گارانتی گردد.

به هر جهت نیز ذکر این موارد برای آگاهی هرچه بهتر شما خالی از لطف نخواهد بود، اما شایان ذکر است که خدمت شما همراه وبسایت فدک تهویه عرض کنیم که در صورتی که نیازمند خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung در محل هستید می‌توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود با کارشناسان خبره فدک تهویه تماس حاصل کرده و از خدمات ما در منطقه مورد نظر خود بهره‌مند شوید.

دلیل عدم انتخاب تعمیرکار غیر مجاز کولر گازی سامسونگ Samsung

قطعات غیر اصلی :
برای تعمیر دستگاه شما از قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد استفاده میکنند

نداشتن علم تعمیر دستگاه:
مهارت و علم تجربه کافی جهت تعمیر دستگاه شما را ندارد

عدم رسیدگی به شکایات :
در صورت بروز مشکل مرجع معتبری برای رسیدگی به مشکلات شما وجود ندارد

دریافت هزینه های اضافی
به دلیل معتبر نبودن مرکز تعمیرات کولر گازی از شما هزینه های اضافی را طلب می کنند

فدک تهویه یکی از معتبرترین مراکز تعمیر چیلر ،تعمیر مینی چیلر ، تعمیر فن کویل ، تعمیر سردخانه ، تعمیر اسپیلت  در تهران می باشد که سالهاست در این زمینه به مشتریان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد رضایت و تایید مشتریان قرار گرفته است که ین از بزرگترین افتخارات مجموعه فنی فدک تهویه می باشد

تعمیر اسپیلت سامسونگ Samsung بصرفه است یا خرید اسپیلت؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی سامسونگ Samsung  به‌ صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع تعمیرات اسپیلت سامسونگ Samsung و همچنین تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ Samsung هستند. بنابراین امکان تعمیر کولر شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung می باشد. هزینه تعمیرات بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک تهویه مرکز مجاز سرویس,شارژ گاز,تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.ا گر چه همه‌ی کولر گازی ها ممکن است خراب شوند، اما کولر گازی سامسونگ Samsung در مجموعه فدک تهویه با برخورداری از متخصص ترین تعمیرکار,سرویسکار کولر گازی سامسونگ Samsung یک مزیت بزرگ در اختیار دارد. تمام مشکلات کولر گازی شما در به سادگی تعمیر خواهد شد.فرقی نمی‌کند کولر گازی شما چه مدلی باشد تعمیرکاران ما دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه تعمیرات کولر گازی می باشند.

متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung با ما کار می کنند

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار اسپیلت سامسونگ Samsung می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار داکت غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تمامی نیروهای مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung از تعمیرکار و تکنسین و متخصصینش گرفته تا پشتیبانان تیم فنی همگی فعال و پرتلاش بوده و دارای مسئولیت پذیری بالایی در قبال کار محول شده به آنها می باشند و همین حسن نیت و صداقت در کار آنها رضایت و افزایش مشتریان جدیدی را به این مجموعه داشته است و باعث پیشرفت و تجربه روز افزون در هر نوع زمینه تعمیراتی و سرویس و عیب یابی داکت کولر شده است.

به همین دلیل هر روزه تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت تری به کاربران خود جهت رفاه و آسایش آن ها ارائه دهند و شما عزیزان می توانید با ارامش اطمینان و خاطر در هر زمانی که با مشکلی مواجه شدین با مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیرو ها به صورت حضوری اعزام گردند.

سرویس کولر گازی سامسونگ
سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung

سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung

یکی دیگر از مواردی که شما در استفاده بهینه از تکنولوژی های نوین در اختیار خود دارید سرویس و بازرسی دوره‌ای از دستگاه است.

عملی که در همان ابتدای خرید نیز به شما توسط نمایندگی یا فروشگاه گوشزد می‌گردد و باید به آن بسیار توجه داشته باشید سرویس های مدوام دستگاه است که به نحوی، برای دستگاه بسیار مفید است.

نیازی نیست با شنیدن این مطالب فکر کنید که کولرگازی شما به دلیل نیاز به سرویس های منظم، از برند بی کیفیتی است بلکه هر کولر گازی در دوره های زمانی مختلفی نیازمند استفاده از خدمات سرویس است.

به صورت کلی سرویس دستگاه یک نوع پیشگیری از خسارت سنگین به دستگاه است و توجه به این مورد، برای شما از پرداخت هزینه های مضاعف جلوگیری می‌کند.

اقسام مختلف سرویس و بازرسی کولر گازی سامسونگ Samsung  به شرح زیر می‌توانند باشند:

  • بازرسی سلامت ترموستات کولر گازی
  • بازرسی سلامت کندانسور کولر گازیوشستشوی آن
  • بازرسی سلامت شلنگ های کولر گازی
  • بررسی مخزن گاز
  • تخمین حجم گاز و در صورت نیاز شارژ آن
  • چک کردن فیلترهای هوایی دستگاه و پاک کردن آنها

سرویس کولر گازی هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung یا سرویس اسپیلت سامسونگ Samsung کرد! چرا؟ اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود

شما می توانید جهت انجام دوره ای سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung یا سرویس اسپیلت  سامسونگ Samsung با مرکز مجاز ما تماس بگیرد که دارای متخصص ترین سرویسکار کولر گازی سامسونگ Samsung می باشیم.

پیامدهای عدم سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung

  • میزان خنک‌کنندگی داکت نسبت به قبل کمتر می‌شه.
  • باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می‌شه.
  • زمانی که کولر رو روشن می‌کنیم، دوده سیاه پرتاب می‌کنه!
  • زمانی که داکت اسپلیت کار می‌کنه بوی نامطبوعی می‌ده.
  • پنل داخلی داکت به علت مسدود شدن مسیر لوله، دچار آب‌ریزی می‌شه.
  • گاهی باعث سوختگی یا معیوب شدن کمپرسور داکت می‌شه.
  • فاصله پرتاب باد (محدوده‌ی خنک‌کنندگی داکت) نسبت به قبل کمتر می‌شه.

سرویس دستگاه  هزینه ی زیادی برای شما ندارد و می توانید با شستن فیلترها، کویل ها و پره های تجهیز تا حدودی به کاهش هزینه ی سرویس کردن آن کمک کنید.

چرا باید ما را برای انجام خدمات کولر گازی سامسونگ Samsung انتخاب کنید

  • ارائه تخصصی ترین خدمات کولرگازی سامسونگ Samsung
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن و در محل
  • گارانتی خدمات انجام شده
  • دارای فاکتور سربرگ دار به همراه مهر جهت همکاری با ارگانهای دولتی
  • دارای متخصص تری و با تجربه ترین تعمیرکاران
  • ارائه خدمات در سراسر تهران جهت انجام خدمات فوری
  • دارای سابقه کاری درخشان بیش از 10 سال
  • دارای تخصص و مهارت در انجام کلیه خدمات
  • ارائه کلیه خدمات با قیمت مناسب

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیرات اسپیلت سامسونگ Samsung است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung

یکی از عناصر مصرفی در کولر گازی های موجود، گاز آنها است که در هنگام استفاده از دستگاه، این گاز است که با استفاده از فعالیت های شیمیایی، هوایی خنک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این گاز به صورت کلی در دوره های کاربری شما ممکن است به پایان خود برسد و باید همواره شارژ شود.

شارژ گاز نیز به شیوه های مختلفی امکان پذیر است و می‌توان از متصدی شارژ گاز دستگاه شیوه دقیق را بپرسید، باید بدانید در صورتی که دستگاه شما از نظر سطح گاز خود در میزان نامطلوبی باشد، دستگاه از ایفای وظیفه اصلی خود باز می‌ایستد و دمای یکسانی را به نسبت محیط تولید می‌کند.

در این صورت نیز ممکن است شما فکر کنید که مشکل از دستگاه شماست اما این عنوان به دلیل نبود گاز در مخزن کولر است

اگر که به صورت سیار نیازمند استفاده از خدمات شارژ گاز، تعمیر و سرویس کولر گازی یا سرویس اسپیلت سامسونگ Samsung خود هستید می‌توانید با استفاده از راه های ارتباطی در وبسایت ما، با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از خدمات تیم تخصصی فدک تهویه در محل دستگاه خود، با نازل ترین قیمت بهره‌مند شوید.

 چه مواقعی کولر گازی سامسونگ Samsung نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی کولر گازی شما در سه حالت نیازی به شارژ گاز  دارد:

  1. کولر تازه نصب‌ شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز میباشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

قیمت شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung

تعیین قیمت. شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung یا اسپیلت سامسونگ Samsung به عوامل مختلفی بستگی دارد. و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند. نمیتواند بر اورد کاملی از قیمت کند.

۱ – ممکن است. لوله های کولر گازی یا داکت شما دارای نشتی باشند. پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز اسپیلت سامسونگ Samsung نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولرگازی سامسونگ Samsung شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار.دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد. که هر کدام از این موارد می تواند .در قیمت شارژ گاز اسپلیت سامسونگ Samsung و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز داکت ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

علائم کمبود شارژ گاز اسپیلت سامسونگ Samsung

کم شدن مقدار گاز داکت خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.پ

در صورتی که با مشکلات بالا مواجه شدید می توانید. با ما برای شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما مراجعه می کنیم.

مناطق تحت پوشش فدک تهویه

فدک تهویه در چه مناطقی از تهران و کرج خدمات رسانی می کند

یکی از ویژگی انحصاری. مجموعه فدک تهویه .ارائه کلیه خدمات شارژ گاز,سرویس,تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung در سراسر تهران می باشد .که بدین صورت. مشتریان مورد نظر. در کمترین زمان ممکن. به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند .و در گرمای شدید تابستان نمانند. و تعمیرکار بتواند .هرچه سریع تر. خود را به محل مورد نظر شما برساند .بنابراین کلیه خدمات اسپیلت سامسونگ Samsung در کلیه مناطق تهران توسط متخصص ترین سرویسکار,تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung ارائه می شود.

تعمیرات کولر گازی در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر کولر گازی در غرب تهران

  ، ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن،  چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

تعمیر کولر گازی در شرق تهران

 ، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

تعمیرات کولر گازی در شمال تهران

 ، نیاوران، زعفرانیه، الهیه، ولنجک، قیطریه، کامرانیه، جردن

تعمیر کولر گازی در شمال غرب تهران

  پونک ،توانیر ، ولیعصر ، شهرک غرب ؛ سعادت آباد

 


عیب یابی کولر گازی سامسونگ Samsung

ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ کولر گازی سامسونگ Samsung می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ. اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود. تا عیب یابی داکت کولر .به درستی و صحیح انجام شود.ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ. ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ.ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ. ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ.ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ.ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب مواجه می شوند. همین امر باعث شده است.که تجربه کاری انها .در عیب یابی و رفع عیب بیشتر شود.و با مهارت بیشتری .به رفع عیب دستگاه شما بپردازند.بنابراین شما در صورت بروز. با هرگونه مشکل از اسپیلت خود می توانید. با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شود.

Table Plugin

راهنمای جامع ارور کولر گازی سامسونگ Samsung

محصولات برودتی مانند کولر و نیز محصولات گازی مانند اجاق گازدر گذشته بستر تلفیق مکانیک و الکترونیک بودند. بخش برقی این دستگاه ها در تامین نیروی لازم برای کارکرد دستگاه نقش داشت. اما هرچه فناوری بیشتر پیشرفت کرد بخش مکانیکی رفته رفته حذف شده و یا به شکل ترکیبی مورد بهره گیری قرار گرفت. امروزه برد های الکترونیکی سبب شده است تا بخش های مختلف دستگاه شکل فرمان پذیر به خود بگیرند. هرچه فناوری بیشتر پیشرفت کرد کاربرد الکتریسیته درچنین دستگاه هایی بیشتر رواج یافت. تاجایی که امروزه این دستگاه ها را می توان صد در صد الکترونیکی دانست.

مفهوم خطا (کد ارور)

حتما موقعی که بخشی از بدن شما درد می گیرد بخش خود را روی محل حس کردن درد قرار می دهید. چرا که سینگال های عصبی ارسال شد از سوی گیرنده درد در آن ناحیه سبب پردازش حس درد در قشر مخ شما شده اند. حال درباره دستگاه های مختلف نیز این قاعده درست است. دستگاه های مختلف نیز به گونه ای برنامه نویسی شده اند  که به محض ایجاد مشکل در یک بخش خطای مربوط به آن مشکل به نمایش درمیاید. می توان نمایش این کد ها را صحبت کردن دستگاه با صاحب خود دانست.

خطاهای کولر گازی سامسونگ Samsung و نمایش آن

برخی از کولر ها به دلیل عدم برخورداری از صفحات متریکس کد ها را به صورت روشن و خاموش شدن چراغ نشان می دهند. پیام های این چنینی شکلی تقریبا مشابه پیام های مورس دارند. به طوری که با کمی دقت در کاتالوگ دستگاه می توان به نوع مشکلی که در دستگاه ایجاد شده است پی برد. خیلی وقت ها طول چشمک زدن چراغ دستگاه به گونه ای است که می توان آن را به صورت نقطه خط به نمایش دراورد. مانند (.. – …. – ..) نمایش خطوط به معنای روشن و یا بی نور ماندن چراغ می باشد. اما نمایش نقطه به منزله چشمک زدن های سریع می باشد.

اما اوضاع در کولر هایی که از صفحات دیجیتالی بهره مند هستند قدری متفاوت می باشد. طوری که کولر قدری قابل فهم تر با شما صحبت کرده و از ایراداتش می گوید. خطاهای این دستگاه ها معمولا متشکل از چند حرف و عدد می باشد. ساختار این خطا ها معمولا مشتمل بر حرف E و یک عددجلویش است مانند E01. عدد رو به روی حرف E که حرف اول واژه ارور می باشد نوع خطا را مشخص می کند.

چگونه می توان از توضیح هر ارور باخبر شد؟

معمولا به همراه هر دستگاه کولر دفترچه یا دفترچه های راهنمایی هم به افراد اعطا می شود که از طریق همان دفترچه ها افراد می توانند به توضیح مربوط به هر ارور باخبر شوند. شاید در برخی موارد کارخانه این دفترچه را دراختیار کاربر قرار ندهد. اما اگر این دفترچه را دراختیار ندارید می توانید با سرچ در اینترنت نیز از این خطا ها باخبر شوید. کافی است نام دستگاه و نیز نوع خطا را در نوار سرچ بنویسید و خود شما از جواب بهره مند شوید.

ارور کولرگازی سامسونگ 12000-18000-24000
کد خطا شرح خطا
E1 اشکال خطا از سنسور هوای محیطی می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور – فیوز
مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E2 مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E3 علت خطا خرابی فن یونیت داخلی تعویض فن و در آخر خرابی از برد – مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E6 این ارور مربوط است به خرابی مدار برد الکترونیک
تمام چراغها روشن شده است زمانی که تمام چراغها روشن شده است دستگاه نیاز به کد دارد
Table Plugin

سایر ارورهای کولر گازی سامسونگ Samsung را از اینجا دریافت کنید

ارور کولر گازی سامسونگ  Samsung

ارور کولرگازی سامسونگ مدل کریستال
کد خطا شرح خطا
E121 اشکال خطا از سنسور هوای محیطی می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر ایراد ار برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E122 مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E154 اشکال ارور از فن یونیت داخلی می باشد – سوختگی فن – سیم کشی چک شود و در آخر خرابی برد
– فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E162 علت خطا از مدار برد اصلی EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد
E142 این خطا مربوط می شود به سنسور رطوبت سنج – مقدار اه سنسور بررسی شود – تعویض سنسور و در آخر مشکل از برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E186 پیغام این خطا از MPI
Table Plugin

چرا باید ما را برای تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung انتخاب کنید؟

دارای متخصص ترین و با تجربه ترین تعمیرکار کولر گازی سامسونگ Samsung
ارائه کلیه خدمات تعمیر،سرویس،شارژ گاز کولر گازی سامسونگ Samsung
گارانتی خدمات ارائه شده
ارائه تعمیرات فوری در کمترین زمان

قیمت تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ Samsung چقدر است؟

قیمت خدمات ارائه شده به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما اصلا نگران قیمت ها نباشید فدک تهویه در شرایط سخت اقتصادی همواره پشتیبان شما می باشد

3.8/5 - (9 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *