تعمیر کولر گازی در ستارخان

تعمیر کولر گازی در ستارخان


همه ی افراد با نزدیک شدن به فصل گرما، بعد از اینکه وسایل خنک کننده را نصب کردند، می خواهند مطمئن شوند آیا دستگاه برای تمام فصل از پس مسئولیتش درست برمی آید یا خیر؟

این موضوع در ظاهر شانسی به نظر می رسد اما کاملا قابل پیش بینی بوده و با تمدید مدام شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان فعالیت صحیح دستگاه را تضمین خواهید کرد.

سرویس کردن مجموعه ای از کار های مختلف است و تعمیر و شارژ کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان هم یکی دیگر از روش های رسیدگی به دستگاه می باشد.

هر کدام ازین موضوعات جزییات ارزشمندی دارند که دانستن و اجرایشان کمک می کند باد خنک و مطلوب در فصل گرما برای مدت طولانی تامین باشد. درواقع اعمال همین مراحل عملکرد صحیح کولر گازی را تضمین خواهند کرد.

با اینحال افرادی هم هستند که چندان رسیدگی نمی کنند و کارشان به تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان می افتد. چه از دسته افرادی باشید که مدام به کولر گازی می رسید و چه جزو اشخاصی باشید که رسیدگی را فراموش کرده و اکنون دستگاهتان دچار نقص فنی شده است، به خواندن این مقاله احتیاج دارید.  

عکس

تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

فدک تهویه در فهرست بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی در ستارخان و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در ستارخان قرار می گیرد و اگر در این منطقه ساکن هستید، با سرعت بیشتری از خدمات بهره مند خواهید شد.

توجه داشته باشید هر ایرادی به چشمتان خورد که ثابت می کرد عملکرد کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان نرمال نیست، بدانید مشورت کردن با افراد مبتدی یا معمولی مشکل را که حل نخواهد کرد هیچ ممکن است حجم آسیب های وارد شده را بیشتر کند.

فدک تهویه مجموعه ای را تشکیل داده از برترین کارشناسان که برای مدت طولانی در این حوزه فعالیت می کنند. درصورت نیاز وقت را تلف نکرده و از راه های ارتباطی که مشخص کرده ایم، مشکل را درمیان بگذارید.

صحبت چه مشکلاتی ست؟

در انتهای مقاله لیستی فراهم کرده ایم از ایرادات کولرگازی که امکان دارد روزی به چشمتان بخورد. اگر مشکل پیش آمده را در این فهرست پیدا نکردید، نشانه های دیده شده در کولر گازی را با جزییات به مشاوران فدک تهویه بگویید. آن ها کارشناسان را برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان به آدرس مورد نظر می فرستند.

عکس

سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

معمولا افرادی درگیر تعمیر و پرداخت هزینه ی اضافه کردن خواهند شد که تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان را فراموش کرده اند.

دلیلی که افراد در کل دنیا مدام پیگیر سرویس کردن دستگاه هایشان هستند اما ایران هنوز در این زمینه نیاز به فرهنگسازی دارد، این می باشد که آن ها به خوبی اهمیتش را درک کرده اند.

موقعی که فدک تهویه برای سرویس کولر گازی در ستارخان و سرویس داکت اسپلیت در ستارخان نیرو می فرستد، متخصصان تمام تعمیراتی که لازم است را انجام می دهند و در این میان راه اندازی هم شاملش می شود. بعد از تمام شدن کار، برای مدت طولانی دستگاه برایتان دیگر دردسر درست نکرده و آمار مراجعه برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان هم کاهش خواهد یافت.

وقتی کار شستشو را به نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان می سپارید، از جهات مختلفی سود خواهد کرد که همه شان ارزشمنداند. برای مثال هزینه های اضافه جهت تعمیر برای همیشه حذف خواهد شد و برای طولانی مدت دستگاه بدون هیچ اختلالی فعالیت می کند.

البته یادتان نرود شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان باید پشت سر هم و مرتب باشد. اینطور نیست که یکبار انجامش دهید و برای همیشه کفایت کند.

سوالی که پیش می آید این است با چه فاصله ی زمانی باید اقدام کرد؟

چنانچه شستشو کردن را به 12 ماه بعد بیندازید، قطعا در این میان در کار کولر گازی حداقل یکبار اختلال ایجاد شده و درگیر چرخه ی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان خواهید شد.

عددی که پیشنهاد می کنیم 6 ماه یکبار است یعنی دستگاه نیاز دارد سالی دوبار آلودگی ها از سطحش پاک شود.

عکس

نصب کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

در نصب کولر گازی در ستارخان و نصب داکت اسپلیت در ستارخان باید یک سری ریزه کاری ها رعایت شود و در اینجا با بیان کردن تعدادی قانون، مواردی را یادآوری می کنیم که شاید به ذهنتان نرسیده باشد اما بسیار اهمیت دارند.

  1. جلوی کولرگازی پرده یا جسمی قرار ندهید در غیر اینصورت اجازه نداده اید تهویه درست انجام شود.

خب تهویه ی نامناسب چه معایبی دارد؟

کولر گازی مثل همیشه با قدرت هوای خنک تولید نکرده و هوا هم خوب رد و بدل نمی شود. شاید در ابتدا عواقب مسدود کردن خروجی نمایان نشود اما هر بار که دستگاه را روشن می کنید مقداری فشار به کمپرسور وارد می شود. به مرور این فشار تکرار شده و یکجا خودش را نشان می دهد.

  1. دستگاه باید در جای امن باشد؛ جایی که برف و باران با آن برخورد نکند. حتی تابیدن آفتاب هم خوب نیست پس با یک سایه بان جلوی مشکلات را بگیرید.
  2. تراز نبودن زمینه ی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان را فراهم می کند. مسیر لوله ها به هیچ عنوان نباید بسته شود.

برای صحیح بودن نصب داکت اسپلیت و کولر گازی در ستارخان نکاتی بیش ازین سه مورد نیاز هست اما نکته های ذکر شده جزو وظایف مصرف کننده بود که اتفاقا جلوی خیلی از آسیب ها را خواهند گرفت.

عکس

شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

نحوه ی شارژ گاز کولر گازی در ستارخان و شارژ داکت اسپلیت در ستارخان سوال برانگیز و جالب است که به طور کلی معرفی اش خواهیم کرد. در اینجا چند روش داریم که متخصص با آن متوجه می شود سطح گاز چه اندازه است یا چه مقدار باید تزریق شود.

  1. سنجش با ترازو

به این شیوه به اصطلاح شارژ گاز کولر گازی وزنی می گویند که اتفاقا در میان گزینه های دیگر روش دقیقی ست.

متخصص فدک تهویه برای تقویت گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان با خود یک ترازوی ویژه به همراه می آورد تا بفهمد چه مقدار گاز باید وارد دستگاه شود.

  1. شارژ گاز آمپری

برای این شیوه هم سنجش با یک دستگاه به اسم آمپرمتر انجام می شود که باید به کولر گازی وصل شود.

  1. گیج مانوفیلد و جدول دمایی

گیج مانوفیلد و جدول دمایی کمی پیچیده تر و تخصصی تر است از سویی دیگر زمان بیشتری می برد تا تکنسین سطح گاز مورد نیاز را تشخیص دهد.

عکس

آشنایی با نقص های فنی در کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

برای اینکه تکنسین متوجه شود برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان به سراغ کدام بخش دستگاه برود، باید بررسی های مختلفی انجام دهد. در ادامه همزمان با بیان مشکلات کولر گازی، به علت رخ دادنش هم اشاره خواهیم کرد.

  • دریچه کولر گازی قفل شده است

گاهی اوقات دریچه چندان روان نبوده و مرتب گیر می کند یا بکل قفل می شود. دلیل پیچیده ای پشت این ماجرا نیست و صرفا مشکلات فیزیکی رخ داده که گره اش بدست تکنسین باز خواهد شد.

دیده شده وقتی دستگاه روی وضعیت گرمایش می باشد، درگیر چنین وضعیتی شده و نیاز به تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان خواهید داشت.

موقعی پیش می آید که به کولر نیاز ندارید و آن را متوقف می کنید، می بینید دریچه کمی نیمه باز باقی می ماند و کاملا بسته نمی شود. همزمان متوجه می شوید فن هم متوقف نشده است و همچنین به کار کردن ادامه می دهد.

خیالتان راحت اتفاق خاصی رخ نداده! کولر گازی اکنون بصورت پیش فرض در وضعیت تمیز کنندگی می باشد و کارش که تمام شد، دریچه را هم کاملا می بندد.

عکس

  • آمپر کشیدن کمپرسور کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

این اتفاق اصلا مشکل ساده و پیش پا افتاده ای نیست و اگر دیر برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان مراجعه کنید مهم ترین قطعه یعنی موتور دستگاه را از دست خواهید داد.

ماجرا ازین قرار است رفته رفته کمپرسور فشار زیادی را تحمل کرده، این اوضاع ادامه یافته و بیکباره اتفاقی رخ می دهد که به آن آمپر کشیدن کمپرسور می گوییم.

دلایل مختلفی پشت ماجرا است که نشان می دهند شما به شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان اهمیت نداده اید بدین ترتیب کویل ها و فیلتر ها آلودگی زیادی را به خود جذب کرده اند.

البته تمام دلایل به تمیز کردن دستگاه مربوط نمی شود و گاهی اوقات مدار الکتریکی از کار افتاده است.

در بالا در مورد کمبود گاز کولر گازی صحبت کردیم. در مواقعی سطح گاز بجای اینکه کم باشد زیاد است. بدین ترتیب دستگاه با آمپر کشیدن کمپرسور واکنش نشان می دهد.

عکس

  • از کار افتادن کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان

این قطعه قیمت زیادی دارد به همین دلیل درصورت بروز مشکل متخصص هنگام تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان بلافاصله تصمیم به تعویض آن نمی گیرد بلکه صبر کرده و از سلامت تک تک قطعات دیگر مطمئن می شود.

کمپرسوری که در این دستگاه کار گذاشته می شود، دو گونه ساختار دارد که به یکی از آن پنجره ای می گویند و دیگری دوتیکه نام دارد. اما نقطه ی مشترکشان عملکرد و شیوه ی تعمیرشان است.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

در هر صورت اگر کولر گازی تان یکباره از کار افتاد، بدانید ایراد از یکی از موارد زیر است:

  • یا برد الکتریکی آسیب دیده است.
  • تکنسین احتمال دارد ایراد را در رله فرمان بیابد.
  • نام یکی از قطعات ریز و مهم کولر گازی خازن راه انداز است که درصورت از کار افتادن روی تمام قطعات تاثیر منفی خواهد گذاشت.
  • حتما ایراد از برق ورودی ست و وصل نشده است.
  • ترموستات کارش را درست انجام نداده و از تنظیم دما ناتوان است.
  • ریشه ی این مشکلات به قطعه ی رله اورلود برمی گردد.
  • احتمال دارد فن آسیب دیده و بهتر است دست به دستگاه نزده و برای تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در ستارخان اقدام کنید.
3.7/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *