تعمیر پکیج حنت آباد

تعمیر پکیج حنت آباد


برای اینکه کار تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد موثر و درست انجام شود، باید دوره های مختلفی دید و تجربه ی زیادی داشت. این خصوصیات را فقط تعمیرکار کولر گازی دارد که سالیان سال مشغول به اینکار است.

فقط مهارت داشتن مهم نیست بلکه مهم است قطعات باکیفیتی و ابزار های حرفه ای استفاده شوند. تمام این موارد دست به دست هم داده و کمک می کنند تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد بی نقص انجام شود.

کولر گازی شرایط بسیار مطلوبی برای خانه ها ایجاد کرده و پای ثابت هر محیطی شده است. وقتی بیکباره از کار می افتد یا نشانه های نقص فنی در آن رویت می شود، کاملا طبیعی ست با عجله بدنبال راهی باشید تا سریع تر مشکل حل شود. یادتان باشد به هر شماره ای که دم دست بود زنگ نزنید یا به اطلاعات افرادی که در پیرامونتان زندگی می کنند و به نظر می رسد درمورد هر چیز اطلاعات بالایی دارند اعتماد نکنید.

سهل انگاری یا سپردن کار بدست هر فردی سبب می شود بخشی از دستگاه آسیب ببیند. حالا در کنار اینکه باید بفکر تعمیر کولر گازی در جنت آباد و تعمیر داکت اسپلیت در جنت آباد باشید، هزینه ای اضافه هم برای خسارات به بار آمده باید کنار بگذارید.

ناآگاهی و داشتن اطلاعات کم مورد دیگری ست که به کولر گازی یا هر دستگاه دیگری آسیب می زند. موضوع مقاله مان دستگاهی ست که بسیار پیچیده است، مراحل تعمیرش نیاز به تخصص بالایی دارد و احتیاج به مراقبت های مختلفی خواهد داشت.

 در ادامه اطلاعات مهمی گردآوری کرده ایم که هم درمورد نصب نکات ارزشمندی می گوید هم از اهمیت بالای شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد پرده برمی دارد. اگر برای اولین بار است کولر گازی می خواهید نصب کنید، باید با اصطلاحاتی جدید مانند شارژ کردن گاز کولر گازی و داکت اسپلیت آشنا شوید. این مقاله درکل مجموعه ای از کار هایی ست که از ابتدای نصب تا سال های بعد مصرف باید انجام داده و دستگاه ارزشمندتان را سالم و کارآمد نگه دارید.

عکس

یکی از بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد را بشناسید!

در هر کجای شهر تهران باشید، حتی اگر به تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد نیاز پیدا کنید، متخصصان ما در فدک تهویه آماده ی خدمت رسانی هستند تا در کمترین زمان مشکلتان حل شود.

بعد از اینکه از طریق راه های ارتباطی درخواست دادید، همکارانمان با تجهیزات کامل و حرفه ای خود را به جنت آباد رسانده و کولر گازی و داکت اسپلیت منزلتان را از جهات مختلف عیب یابی می کنند. از کمپرسور گرفته تا خازن و برد همگی با دقت بررسی خواهند شد و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، باکیفیت ترین قطعات را جایگزین می کنند.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز شارژ گاز ،سرویس ،نصب ،تعمیر کولر گازی در جنت آباد ، داکت اسپلیت انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکار  اماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 22385967 تماس بگیرید.

عکس

سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد

سرویس کولر گازی در جنت آباد و سرویس داکت اسپلیت در جنت آباد بخاطر مدل های متنوع کولر گازی به روش های مختلف انجام می شود و برای هر مدل دستگاه متفاوت انجام خواهد شد.

برای مثال یک مدل کولر گازی ها بصورت دوتکه ساخته شده اند. اگر برای شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد درخواست داده باشید، متخصص برای چک کردن یونیت ها چه بصورت داخلی چه از نوع خارجی زمان می گذارد. در کنارش شاید بر روی کندانسور هم کار کند.

فارغ از اینکه از چه مدل کولر گازی استفاده می کنید، در هر صورت باید به سرویس کردنش اهمیت دهید درغیر اینصورت منتظر عواقبش باشید.

پیش از اینکه به پیامد های منفی پشت گوش انداختن شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد اشاره کنیم، بهتر است بگوییم اصلا این خدمات به چه معناست. در دل این تعریف به اهمیتش هم پی خواهید برد.

این دستگاه های قدرتمند می توانند با فیلتر های آلوده هم کار کنند(البته تا حدی) اما کیفیت عملکردشان افت می کند. یعنی چه؟ یعنی باد خنک و لذت بخشی که در خانه منتشر می کردند، به باد گرم و ملایم تبدیل می شود. این شرایط اصلا چیزی نیست که می خواهید!

متخصص برای سرویس کردن کارهایی بیش از تمیز کردن فیلتر ها انجام خواهد داد. در هر صورت برای قدم اول جریان برق را متوقف می کند. تکنسین بخاطر تجربه و دانشی که دارد می داند روش قطع کردن برق برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد و همچنین شستشو  دستگاه همیشه یکسان نیست و باتوجه به مدلش فرق می کند.

عکس

نصب و راه اندازی کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد

تکنسین های فدک تهویه هنگام راه اندازی کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد محیط، دیوار ها و موارد دیگری را بررسی می کنند چون اینکار هم مانند تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد شامل قوانین مختلفی می شود.

  • مدل های مختلف کولر برای هر فضا، آب و هوا و … مناسب نیست. نمایندگی تعمیر اسپیلت و کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد برای اینکه کار را تخصصی و اصولی انجام دهد، نگاهی به متراژ اتاق می اندازد و شرایط جوی را درنظر می گیرد.
  • در یکی از مراحل، متخصص یک نقطه را درنظر می گیرد تا یونیت داخلی را بر آنجا قرار دهد. اینکه این نقطه دقیقا کجاست، سعی می شود جایی باشد که هوای منتشر شده به همه جای اتاق برسد و گردش کافی داشته باشد.
  • در مورد نقطه ی مناسب، موضوع بعدی که مطرح می شود فاصله با سطح زمین است. عملکرد کولر گازی به این صورت می باشد که هوا را از نقطه ی بالای خود( نزدیک به سقف) به درون خود میکشد و از بخش دمپر به نقاط مختلف اتاق می فرستد.

متخصص به وقت نصب کولر گازی در جنت آباد و نصب داکت اسپلیت در جنت آباد حدودا 20 سانتی متر از سمت بالا فضا باقی می گذارد تا چرخش هوا درست انجام شود.

عکس

شارژ کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد

شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد یکی از وظایف مصرف کننده است که باید چند وقت یکبار انجام شود. شارژ داکت اسپلیت در جنت آباد موضوعی تخصصی ست و تشخیص اینکه چه زمانی باید دوباره برای آن اقدام کنید، بدون تخصص و حضور تکنسین در محل امکان پذیر نیست.

برای شارژ گاز کولر گازی در جنت آباد و شارژ داکت اسپلیت در جنت آباد هر سوالی داشتید، با مشاوران فدک تهویه تماس گرفته و به صورت روان و قابل فهم ابهاماتتان برطرف خواهد شد.

عکس

مشکلاتی که باعث می شوند برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت درجنت آباد اقدام کنید

اهمیت ندارد از کدام تولید کننده دستگاه را خریده و نام یک برند معتبر روی آن نقش بسته یا برندی ناشناخته تر. در هر صورت امکان دارد نقص هایی که در ادامه درموردشان توضیح خواهیم داد، دیده شوند.

  • بلور های یخ روی لوله ها کولر گازی و داکت اسپلیت دیده می شود

این اتفاق به شما می فهماند دستگاه با کمبود گاز رو به رو شده است یا لوله ها مثل قبل باز نیست. این ایرادات حین تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد حل خواهند شد.

علت چیست؟

یکی از دلایل این است بجای تماس با متخصصین، کار نصب را بدست فردی سپرده اید که نه مهارت کافی داشته نه تجربه ی خوبی کسب کرده است.

  • روان شدن قطره های آب

حین تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد به نحوه ی قرارگیری شلنگ تخلیه دقت می شود تا وضعیت خوبی داشته باشد. اگر از آن غافل شده یا به هر دلیلی در شرایط بدی قرار بگیرد، با چکه چکه کردن قطره های آب نشان می دهد باید وضعیتش را عوض کنید.

لوله ها همیشه باز نیستند و به دلایلی راهشان گرفته می شود. پس آب را به بیرون پس خواهند زد.

عکس

  • دستگاه بجای اینکه آرام کار کند، صدای های بدی تولید می کند

اگر چند وقت یکبار مرتب از نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد بخواهید نگاهی به دستگاه بیندازد، به احتمال زیاد این مشکل هیچوقت بوجود نمی آید. متخصصان از تراز بودن مطمئن می شوند و نگاهی به فن می اندازند. درصورت شکسته بودن یا ترک داشتن تعویضش کرده و کولر گازی دوباره به حالت سکوت برمی گردد.

  • بوی بد زننده از کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد

احتمالا موقع درخواست تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد به متخصصان فدک تهویه بگویید خودشان را سریع تر رسانده و لاشه ی حیواناتی که در کولر پنهان شده را بیرون بکشند! شاید هم ترسیده و فکر کنید کولر سوخته است.

چنین ایده و فکری بخاطر این به ذهنتان رسیده است که از دلایل ایجاد بوی کولر گازی خبر ندارید. البته امکان دارد حدستان درست باشد اما در بیشتر موارد وجود قارچ ها دیده شده که در تشت تخلیه به دیواره ها چسبیده  اند.

آب هایی که روی هم تلنبار شده اند لازم است بوسیله ی شیلنگ تخلیه منتقل شده و یکجا نمانند. اگر این بخش از کار بیوفتد، مشخص است چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عکس

  • بوی سوختگی از کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد

تکنسین دقت می کند ببیند این بو از چه نقطه ای در هوا پخش می شود. چنانچه از درون کولر گازی به بیرون می زند یک دلیل متفاوت برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در جنت آباد دارد اگر از نقطه ای دیگر منتشر می شود، نشان می دهد مشکل از فن بوده و به احتمال زیاد سوخته است.

  • برق کولر گازی به یکباره قطع شده و دستگاه متوقف می شود

به محض اینکه چنین اتفاقی رخ داد، بجای اینکه با زدن دکمه برای دوباره روشن کردنش تلاش کنید، پیش از آسیب وارد کردن به آن سریعا متخصصان فدک تهویه را خبر کنید.

  • ریموت از کار افتاده است

پیش پا افتاده ترین و ساده ترین دلیل تمام شدن باطری است اما علت های دیگری هم وجود دارند. قطعه ای به اسم برد در آن وجود دارد که حتما ایراد پیدا کرده است. چشمی گیرنده هم یکی از اجزای مهم دیگر است و درصورت درست کار نکردن، عملکرد ریموت را مختل می کند.

جمع شدن آلودگی ها تاثیر منفی خودش را خواهد داشت. همینطور که بدنبال علت می گردید، مطمئن شوید زیاد از حد از کولر گازی فاصله نگرفته اید یا جلویتان مانعی سد راهتان نشده است.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *