تعمیر کولر گازی حایر

تعمیر کولر گازی حایر


هم اکنون می توانید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر کولر گازی حایر Haier را از فدک تهویه دریافت کنید. یکی از برند های شناخته شده بازار در زمینه تولید لوازم تهویه مطبوع، برند حایر بوده که محصولات آن برای خنک کردن انواعی از اماکن مورد استفاده قرار می گیرند. درصورتی که کولر گازی حایر شما خراب شده است اصلا نگران نباشید.

ما در فدک تهویه آماده ارسال بهترین تعمیرکار کولر گازی حایر هستیم. ضمنا به منظور سرویس کردن دستگاه هم گزینه مناسبی پیش روی شماست. همین الان می توانید به منظور ارتقای عملکرد و افزایش طول عمر این دستگاه سرویس کولر گازی حایر را از ما درخواست کنید.

نگاهی به کولر گازی حایر

اگر درباره برند حایر شناختی ندارید این قسمت مخصوص شماست. حایر Haier یک برند چینی است که از سال 1984 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون تولیدات آن در بازار محصولات تهویه مطبوع دیده می شود. این برند علاوه بر فعالیت در تولید کولر های گازی، در تولید سایر لوازم خانگی نیز دستی بر آتش داشته و اقدام به تولید محصولات دیگر از جمله یخچال، ماشین لباسشویی و … کرده است.

رفع مشکل ایراد بردی کولرگازی حایر توسط گروه فدک تهویه
تعویض و تعمیر برد کولرگازی حایر

مزایای کولر گازی حایر

درباره کولر گازی های حایر می توان مزایای بسیاری را برشمرد. مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • کیفیت تولید این محصولات بالاست. به طوری که در تولید آن ها قطعا باکیفیت و متریال مقاوم استفاده شده اند.
  • طراحی بی نظیر این محصولات دیگر مشخصه محبوبی است که تولیدات حایر دارند.
  • کولر گازی حایر از یک ریموت کنترل حرفه ای برخوردار است.
  • کولر گازی حایر از یک فیلتر تصفیه هوا قدرتمند و مناسب برخوردارند.
  • محصولات حایر دارای تنوعی از مدل و ظرفیت هستند.
  • سر و صدای محصولات حایر کم بوده و هنگام کارکردن آلودگی صوتی ایجاد می کنند.

در ادامه درباره مزایای خدمات تعمیر کولر گازی که توسط فدک تهویه  نمایندگی تعمیر کولر گازی حایر Haier ارائه می شوند توضیح خواهیم داد.

فدک تهویه بهترین گزینه برای تعمیرات کولر گازی حایر

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا از بین این همه گزینه باید به سراغ فدک تهویه برویم. در پاسخ به این سوال بد نیست درباره مزایای دریافت خدمات نمایندگی تعمیر اسپلیت کولر گازی حایر برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید!

از ما کیفیت پایین خدمات را انتظار نداشته باشید!

قطعا هیچ مشتری به دنبال دریافت خدمات بی کیفیت نیست. به طوری که درصورت دریافت خدمات بی کیفیت اعتبار ما نزد مشتری از بین می رود. نیازی به توضیح نیست که این مهم در تضاد با هدف ماست. به همین دلیل ما بهترین خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی حایر Haier را به بهترین شکل به شما ارائه می کنیم. با این خدمات مطمئن باشید تا مدت ها سلامت دستگاه شما تضمین شده است. این امور توسط بهترین تعمیرکار کولر گازی حایر در مدت زمانی کوتاه، اما با کیفیتی مثال زدنی به شما عزیزان ارائه می شود.

عیب یابی کولر گازی حایر توسط فدک تهویه
سرویس و تعمیر کولرگازی حایر در سراسر کشور

تا فدک تهویه هست نگران قیمت نباشید

ما کاملا مراعات شرایط اقتصادی عزیزان مشتری در روزگار کنونی را می کنیم. به همین دلیل مناسب ترین تعرفه ها را برای خدمات فنی خود درنظر می گیریم. شما عزیزان برای خدمات تعمیر کولر گازی حایر هزینه هایی را پرداخت خواهید کرد، که نسبت به کیفیت این خدمات کاملا ناچیز به نظر می رسد. متاسفانه گاها دیده می شود که برخی از مجموعه های مشابه هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند، اما کیفیت خدمات آن ها چنگی به دل نمیزند.

ما فقط با حرفه ای ها کار می کنیم!

قطعا خدمات باکیفیت را هرکسی نمی تواند ارائه کند. چه قصد دریافت خدمات تعمیر کولر گازی را داشته باشید و چه به دنبال  نصب و جابجایی کولر گازی حایر باشید، این را بدانید که تمامی این امور باید توسط افراد متخصص انجام شوند. به همین دلیل به شما عزیزان این مژده را می دهیم که ما برای انجام این امور فقط از حرفه ای ها دعوت کرده ایم. افرادی که تنها با یک نگاه عیب دستگاه شما را کشف کرده و البته که در سریع ترین زمان آن ها را برطرف خواهند کرد.

بدقولی در مرام فدک تهویه نیست

یکی از بدترین خبرهایی که هر فردی در تابستان ممکن است با آن رو به رو شود، خرابی کولر است. به همین دلیل افراد برای اینکه بیش از اندازه بابت گرمای تابستان آزار نبینند، به سراغ دریافت سریع ترین خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی حایر Haier می روند. اما گاها متاسفانه دیده می شود که افراد در خدمت رسانی به مشتریان بدقولی می کنند. این امر سبب می شود که مشتریان عزیز بیش از حد بخاطر گرما اذیت شده و تاحدود زیادی اعتماد خود را نسبت به مشاغل فنی آزاد از دست بدهند. هم اکنون آماده ارائه خدمات تعمیر فوری کولر گازی حایر به شما عزیزان هستیم.

نحوه تست و تعویض شیربرقی کولر گازی حایر

رفع ایراد روشن نشدن کمپرسور کولرگازی حایر توسط فدک تهویه
رفع مشکل روشن نشدن کمپرسور کولرگازی حایر

زمان خدمت رسانی ما را شما تعیین می کنید

دست شما برای اینکه تعیین کنید که چه زمانی باید خدمت برسیم باز است. ما از ساعت 8 صبح تا 11 شب در خدمت شما هستیم تا برای ارائه خدمات کولر گازی حایر خدمت شما عزیزان برسیم. فرقی نمی کند که قصد تعمیر و یا سرویس دستگاه را دارید، یا به دنبال شارژ گاز و یا جابجایی و نصب کولر گازی حایر هستید. ما هر یک از این خدمات را به بهترین شکل خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

قیمت خدمات کولر گازی حایر

هنگام خرابی کولر گازی، یکی از مواردی که سبب دغدغه افراد می شود، فکر کردن به قیمت آن است. گاها دیده می شود که برخی از شرکت های ارائه کننده خدمات فنی، قیمت های هنگفتی را برای خدمات خود وضع می کنند. این درحالی است که کیفیت این خدمات نسبت به قیمت بسیار پایین است. از طرف دیگر تصور بسیاری از افراد این است که قیمت پایین به معنای کیفیت پایین خدمات است. این را بدانید که ما در فدک تهویه برای قیمت تخصصی کولر گازی حایر بهترین و منصفانه ترین قیمت ها را درنظر می گیریم. برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی حایر

ما برای راحتی شما عزیزان نمایندگی کولر گازی حایر Haier را در سراسر تهران و کرج تاسیس کرده ایم. در این صورت دیگر نگران تاخیر در خدمت رسانی همکاران ما نخواهید بود. به محض مشاهده علائم خرابی تنها کافی است با ما تماس بگیرید. همکاران ما عیب دستگاه را خواهند پرسید. سپس با وقوف کامل به عیب دستگاه شما تنها برای تعمیر خدمت شما خواهند رسید.

تعمیر کولر گازی حایر در خانه شما

می دانیم که باز کردن و حمل دستگاههای تهویه مطبوع کار سختی است. این امور تخصصی را تنها باید به افراد کاربلد سپرد. در غیر این صورت بدور از انتظار نیست اگر این دستگاه ها حین بازکردن و یا حمل دچار خرابی بشوند. به همین دلیل ما امکان ارائه خدمات تعمیر فوری کولر گازی حایر را درست در منزل شما فراهم کرده ایم. به طوری که همکاران ما در سریع ترین زمان و کمی بعد از تماس شما به منظور ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی حایر درست در منزل شما خدمت خواهند رسید.

تعمیر سرویس کولرگازی حایر در فدک تهویه
تعمیرات سرویس کولر گازی حایر

اصلی ترین مشکلات کولر گازی حایر کدامند؟

تعمیرکار کولر گازی حایر ممکن است طیفی از ایرادات را از دستگاه شما بگیرد. در ادامه درباره مهم ترین مشکلاتی که سبب خرابی این دستگاه می شوند برای شما شرح خواهیم داد.

رفع مشکل کمبود خنکی کولر گازی حایر

برای اینکه دستگاه بتواند به خوبی محیط را سرد کند نیاز دارد که ماده مبرد و یا همان ماده گازی آن تامین شود. اما گاهی دیده می شود که این دستگاه نمی تواند محیط را به خوبی سرد کند. در این باره لازم است لوله ها و همچنین اتصالات دستگاه را بررسی کنید. درصورتی که ماده گازی دچار نشتی بشود، طبیعی است که محیط بجای سرد شدن، حرارت می گیرد. اما این را بدانید که یافتن نشتی گاز را نمی توان از هرکسی انتظار داشت. به همین دلیل بهتر است که به سراغ یک تعمیرکار کولر گازی حایر برای انجام شارژ گاز که کاملا حرفه ای است بروید. در این باره فدک تهویه با بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی حایر در خدمت شماست.

کویل کولر گازی حایر خراب شده است!

یک کولر گازی سالم باید بتواند گرما را از محیط بگیرد و سرما به محیط تحویل بدهد. کویل درصورتی که سالم باشد مانع از یخ بستن در ساختار دستگاه می شود. اما درصورتی که این قطعه خراب شود خواهید دید که قطعات بدلیل یخ بستن گاز ممکن است آسیب ببنند. به همین دلیل به محض مشاهده یخ بستن و خرابی کویل یک تعمیرکار حرفه ای را خبر کنید تا آسیب دیدگی قطعات بیشتر از این نشود.

فن و کمپرسور کولر گازی حایر کار نمیکند

حتما می دانید که روشن و خاموش کردن متوالی دستگاه های برقی، امری مخرب است. به دلیل این روشن و خاموش شدن های پی در پی برق دچار نوسان شده و فم و کمپرسور کولر گازی ممکن است آسیب ببینند. باید چند تست ساده می توان کشف کرد که آیا خرابی بوجود آمده است یا خیر؟ برای نمونه می توانید فن را با دست بچرخانید. درصورتی که امکان چرخش عادی آن نبود، احتمال آسیب بلبرینگ موتور وجود دارد.برای تعویض فن و کمپرسور کولر گازی حایر Haier از فدک تهویه درخواست خدمات کنید.

تعمیرکار فدک تهویه در حال تعویض موتور فن کولرگازی حایر
تعویض موتور فن کولر گازی حایر

درز ها و شکاف های محل را بپوشانید.

حتما می دانید که باید هنگامی که کولر را روشن می کنید درب و پنجره های اضافی باز را ببندید. در غیر این صورت سرما از خانه بیرون رفته و هوای گرم جایگزین آن می شود. اگر درب و پنجره ای در خانه دارید که دارای درز های غیرقابل چشم پوشی می باشد حتما آن ها را مسدود کنید.

ارورهای کولر گازی حایر

کولر گازی حایر ترموستات نمیکند

ترموستات قطعه ای مهم در کولر گازی بوده و برای تنظیم دما بسیار دارای اهمیت است. به بیان بهتر این قطعه با جذب گاز و تنظیم میزان سرما و گرما محیط را سرد و گرم می کند. اما گاهی اوقات دیده می شود که دما به صورت یکدست بالا می رود. البته که عکس این قضیه هم صادق است و ممکن است دستگاه یکدست و به صورت افراطی اقدام به سردکردن محیط کند. در این صورت ممکن است ترموستات آسیب دیده باشد.

سرویس کولر گازی حایر

درصورتی که قصد دارید سالیان طولانی از دستگاه استفاده کنید، باید سرویس کردن آن را جدی بگیرید. سرویس کردن شامل تمامی اموری می باشد که سبب می شود دستگاه بدون فشار کار کند. در این صورت قطعات دچار فرسودگی کمتری شده و البته که مصرف برق دستگاه کمتر می شود. بدیهی است که در این شرایط طول عمر دستگاه نیز زیاد می شود. بهترین سرویسکار کولر گازی حایر به خوبی می داند که برای این کار باید چه گام هایی را بردارد.

نصب و اجرای حایر توسط گروه فدک تهویه
نصب و اجرای کولر گازی حایر

نصب و جا بجایی کولر گازی حایر

 ما علاوه بر تعمیر کولر گازی حایر و یا سرویس آن خدمات دیگری را نیز ارائه می کنیم. جابجایی و نصب کولر گازی حایر Haier دستگاه های تهویه مطبوع باید با احتیاط کامل انجام شود. به طوری که درصورتی وقوع بی احتیاطی در این مسیر خرابی دستگاه گسترده تر هم می شود. باید اتصالات دستگاه توسط افراد کاربلد باز شود. حمل دستگاه نیز باید به همین ترتیب، یعنی کاملا حرفه ای انجام بشود. هزینه حمل و جا به جایی این دستگاه ها به مراتب نسبت به هزینه خرید یک دستگاه نو کمتر است.

شارژ گاز کولر گازی حایر

کولر های گازی همانطور که از نامشان پیداست برای خنک کردن محیط نیاز به ماده ای مبرد دارند. این ماده یک گاز فریونی است که اتفاقا از تنوع بالایی برخوردار بوده و از مهم ترین آن ها می توان به R410A و R22 اشاره کرد. درصورتی که گاز دستگاه های کولر گازی کم بشود این اتفاق عواقب خوبی نخواهد داشت. احتمال خرابی دستگاه در این شرایط وجود داشته و از طرف دیگر نمی تواند محیط را آنطور که می پسندید خنک کند. هم اکنون فدک تهویه در خدمت شماست تا بهترین خدمات سرویس و شارژ گاز کولر گازی حایر  Haier را به شما عزیزان ارائه کند.

سخن آخر

اصلی ترین دغدغه افراد در فصل سرما برخورداری از سیستم سرمایشی مناسب است. اما خرابی این سیستم ها یک خبر بد برای افراد بوده و بدقولی برخی از متخصصان فنی برای تعمیر این دستگاه ها سبب می شود که افراد در گرمای تابستان آزار ببینند. اما تا زمانی که فدک تهویه در دسترس شماست دیگر نیازی به نگرانی در این باره نیست. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی با کولر گازی حایر و راه های تعمیر آن آشنا شده باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *