تعمیر کولر گازی تی سی ال


کولر گازی تی سی ال TCL یکی از معروف‌ترین برندهای کولر گازی در بازار است که با کیفیت بالا و عملکرد عالی خود شناخته شده است. این کولرها از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت برای ساختار خود استفاده می‌کنند که به کاربران امکان مهیا کرده تا در فصل‌های گرم سال با آرامش و راحتی از تنظیم دمای مطلوب در فضاهای خود لذت ببرند.

علاوه بر این، کولر گازی‌های تی سی ال TCL دارای طراحی زیبا و جذابی هستند که به دکوراسیون داخلی فضاها زیبایی و شکوه می‌بخشد. همچنین، این کولرها از نظر صدا بسیار کم‌ صدا عمل می‌کنند و برای استفاده در محیط‌های آرام و خلوت مناسب هستند. در مجموع، کولر گازی تی سی ال انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال کولری با کیفیت، عملکرد بالا و طراحی زیبا می‌باشند.

اما گاهی برخی از عوامل محیطی مانند عدم سرویس به موقع کولر گازی تی سی ال یا نوسانات برق …..باعث میشود که این دستگاه با کیفیت دیگر عملکرد مناسبی نداشته باشد و به اصطلاح خراب شده باشد در چنین مواقعی است که شما به تعمیر کولر گازی تی سی ال TCL نیاز پیدا خواهید کرد. اما آنچه که اهمیت دارد سپردن خدماتی مانند نصب،شارژ گاز، کولر گازی تی سی ال به یک مرکز قابل اطمینان است.

خرابی‌های کولر گازی تی سی ال ممکن است به علت چندین عامل مختلف رخ دهد که باعث میشود شما به تعمیر کولر گازی تی سی ال TCL نیاز پیدا کنید. در زیر تعدادی از عوامل ممکن برای خرابی کولر گازی تی سی ال ذکر شده است:

  1. نقص در موتور یا فن: موتور و فن‌های کولر گازی باعث تداوم جریان هوای سرد در دستگاه می‌شوند. نقص در این قسمت‌ها می‌تواند منجر به عدم یا کاهش جریان هوا شده و در نتیجه، عملکرد کولر را کاهش دهد.
  2. نشت گاز یا کمبود مایع سرمایشی: نشت گاز یا کمبود مایع سرمایشی می‌تواند باعث کاهش کارایی سیستم سرمایشی شود. این ممکن است به دلیل ترکیبات یا سایر مشکلات در قسمت‌های مختلف مانند لوله‌ها، شیرهای گاز، یا کمپرسور رخ دهد.
  3. کثیفی و گرد و غبار: ورود گرد و غبار به داخل قسمت‌های داخلی کولر گازی می‌تواند تأثیرات منفی بر عملکرد آن داشته باشد. کثیفی و گرد و غبار باعث افت فشار هوا و یا افتراق حرارت می‌شود.
  4. نقص در سنسورها یا قطعات الکترونیکی: سنسورها و قطعات الکترونیکی در کنترل و نظارت بر عملکرد کولر گازی نقش دارند. نقص یا خرابی در این قطعات می‌تواند به اختلالات در سیستم منجر شود.
  5. نقص در سیستم تعمیر و نگهداری: عدم انجام تعمیرات و نگهداری منظم می‌تواند به تجمع گرد و غبار، کثیفی لوله‌ها، یا سایر مشکلات فنی منجر شود که در نهایت به خرابی کولر گازی منجر می‌شود.
  6. نقص در سیستم یا تنظیمات فشار گاز: فشار گازها در کولر گازی بسیار مهم است. نقص در سیستم یا تنظیمات فشار گاز می‌تواند به عدم کارایی مناسب و خرابی سیستم منجر شود.

در هر صورت، برای تشخیص و رفع مشکلات، توصیه می‌شود که یک تکنسین متخصص HVAC (تهویه، گرمایش و تهویه مطبوع) را به کمک بخوانید. فدک تهویه تخصصی ترین مرکز مجاز تعمیر کولر گازی تی سی ال TCL می باشد.

رفع مشکل ایراد بردی کولرگازی تی سی ال توسط تیم فدک تهویه
تعویض و تعمیر برد کولر گازی تی سی ال

برای تعمیر کولر گازی تی سی ال به کجا مراجعه کنم؟

برندهای مختلف کولر گازی ساختارهای خودشان را در تولید دستگاه‌ها اعمال می‌کنند؛ از این رو، تعمیر هر کدام نیاز به تخصص و دانش جداگانه دارد. بنابراین بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی تی سی ال، تکنسین‌هایی است که به طور اختصاصی خدمات این برند را ارائه می‌دهند.

معرفی بهترین مرکز مجاز نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال

فدک تهویه به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه تعمیرات کولر گازی تی سی ال TCL با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در این زمینه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ سرویسکار و تعمیرکار با تجربه و دوره دیده کولر گازی تی سی ال در سراسر کشور به ویژه تمام مناطق تهران و کرج را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

در این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر اسپلیت تی سی ال TCL مانند تعویض کمپرسور، تعویض برد، نشت یابی،رفع ایراد الکتریک ،لوله کشی توکا و روکار ،… به صورت کاملا تخصص و حرفه ای در کمترین زمان ارائه میشود.

اگر به دنبال این هستید که به بهترین شکل کولر گازی شما تعمیر شود و دیگر خبری از خرابی های زود به زود نباشد می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با همکاران ما در فدک تهویه تماس بگیرید.

دلیل انتخاب فدک تهویه برای دریافت خدمات کولر گازی تی سی ال چیست؟

در نگاه اول ممکن است دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی تی سی ال TCL توسط هر شرکت و مجموعه‌ ای کاملا یکسان باشند و خدمات این شرکت‌ها فرق چندانی نداشته باشند! اما تجربه اثبات کرده است که تفاوت‌ های زیادی میان خدمات مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه خدمات تی سی ال وجود دارد.

از این رو در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فدک تهویه به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات تعمیر کولر گازی تی سی ال قصد داریم تا مزایای دریافت خدمات از این مرکز مجاز و رسمی را به شما معرفی کنیم.

  • دارا بودن تمام مجوز های لازم از ارگان های مربوطه
  • ارائه کلیه خدمات در محل بدون جابجایی دستگاه مگر در صورت نیاز
  • استفاده از قطعات اصلی کولر گازی تی سی ال
  • تعمیرات فوری در کمترین زمان ممکن در تهران و کرج
  • تجربه چندین ساله و پرافتخار در زمینه تعمیرات
  • ارائه گارانتی معتبر خدمات ارائه شده
  • خدمات رسانی در سراسر کشور
  • کلیه خدمات به صورت فوق تخصصی انجام میشود
  • دستمزد های معقول و پایین تر نسب به سایر رقبا
  • دارای تکنسین و تعمیرکاران باتجربه و متخصص و سرعت عمل بالا
  • ارائه خدمات در تمام ایام هفته و 24 ساعته
  • اعزام تعمیرکار در تایم و زمان درخواستی شما
  • ارائه فاکتور رسمی و معتبر برای خدمات انجام شده

ما برای رسیدن به جایگاه فعلی خود و تبدیل شدن به نمابندگی مجاز تعمیرات کولر گازی تی سی ال TCL زحمات بسیاری کشده ایم و این افتخار با تلاش تمام کارکنان فدک تهویه به دست آمده است. با انتخاب ما برای سرویس ،نصب و تعمیر کولر گازی تی سی ال دیگر هیچ جای نگرانی نیست. ما خدمات خود را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

فدک تهویه نمایندگی تعمیرکولرگازی
نمایندگی تعمیر کولرگازی تی سی ال

ویژگی های تعمیرکاران کولر گازی تی سی ال فدک تهویه که می توانید به آنها اعتماد کرد

  • دوره های علمی و عملی مربوط به تعمیر کولر گازی را گذرانده اند و دارای علم به روز هستند.
  • تجربه کافی در زمینه تعمیرات را دارند
  • از طرف یک مرکز مجاز و رسمی تعمیر کولر گازی تی سی ال اعزام شده اند.
  • مجهز به کاملترین ابزارها برای عیب یابی و تعمیر اسپلیت تی سی ال هستند
  • ابتدا سعی در تعمیر قطعات نموده و در صورت عدم تعمیر اقدام به تعویض آن میکند
  • سرعت کار بالا در ارائه خدمات دارد
  • هیچ گونه هزینه خارج از تعرفه شرکت از مشتری دریافت نمیکنند
  • دارای حسن اخلاق و رفتار در انجام کار هستند.
  • ما خودمان تعمیرکارانمان را تربیت کرده ایم

نحوه ثبت سفارش جهت دریافت خدمات کولر گازی تی سی ال

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند. سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تسویه در محل صورت گرفته میشود.

قیمت و هزینه ی خدمات کولرگازی در شرکت فدک تهویه
قیمت تعمیرات کولرگازی تی سی ال

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی در تی سی ال

به طور کلی باید بدانید که تمامی هزینه‌ های ارائه خدمات تعمیر کولر گازی تی سی ال توسط فدک تهویه  و… بر طبق نرخ نامه‌های مشخص شده توسط اتحادیه تعیین می‌شوند.اما به صورت کلی هزنه تعمیرات به عوامل مختلی مانند ( نوع خرابی- نوع قطعات – برند و مدل دستگاه – تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز – تکنولوژی و پیچیدگی دستگاه – تجربه و مهارت تعمیرکار – موقعیت جغرافیایی – شرایط بازار) بستگی دارد.

قیمت دقیق تنها زمانی که تعمیرکار از دستگاه شما بازدید و عیب یابی کند مشخص میشود. ما در شرایط بد اقتصای همواره پشتیبان شما هستیم.

تعمیر کولر گازی تی س ال در کدام شهرها انجام میشود؟

فدک تهویه تنها نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال می باشد که در تمامی شهرهای ایران به ویژه به صورت فوری در تمام مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کند.

خدمات فدک تهویه برای کولر گازی تی سی ال 

همانطور که گفته شد، فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپیلت تی سی ال در تهران فعالیت دارد و تمامی دسته‌های خدمات مربوط به این برند را انجام می‌دهد. از جمله مهمترین خدمات فدک تهویه برای کولرهای گازی تی سی ال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب کولر گازی تی سی ال

 نصب کولر گازی تی سی ال TCL یک فرآیند حساس و تخصصی است که نیاز به تجربه و دانش فنی دارد. بهتر است این کار را به تکنسین‌های متخصص و ماهر در زمینه نصب کولر گازی بسپارید تا از بهینه‌ترین عملکرد و دوام دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. در نصب کولر گازی تی سی ال، تخصص و تجربه تکنسین از اهمیت زیادی برخوردار است و این افراد می‌توانند به شما در انتخاب نقطه نصب مناسب، اجرای صحیح لوله‌ها و اتصالات، تست و آزمایش دستگاه، و همچنین آموزش به شما در مورد استفاده صحیح از کولر گازی کمک کنند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هر گونه تغییرات یا نصب افزودنی به سیستم خنک کننده ممکن است به طور جدی بر عملکرد و گارانتی دستگاه تأثیر بگذارد. بنابراین، انجام هر گونه تغییر یا نصب باید توسط نصاب کولر گازی متخصص انجام شود تا مشکلات احتمالی پیشگیری شود.ما در اینجا به شما فدک تهویه به عنوان تخصصی ترین مرکز مجاز تعمیر و نصب کولر گازی تی سی ال را معرفی می کنیم

نصب کولرگازی توسط تیم فدک تهویه
نصب اسپلیت تی سی ال

شارژ گاز کولر گازی تی سی ال

شارژ گاز کولر گازی تی سی ال TCL یک فعالیت تخصصی است و باید توسط تکنسین‌های متخصص و مجرب انجام شود. شارژ گاز کولر گازی تی سی ال به معنای افزودن یا بازسازی ماده خنک‌کننده در سیستم کولر گازی است که به منظور حفظ عملکرد بهینه دستگاه لازم است. اما انجام این فعالیت باید با دقت و با رعایت استانداردها انجام شود.

برخی از نکات کلیدی که در خصوص تعمیر و شارژ گاز کولر گازی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  1. تجربه تکنسین: تکنسینی که شارژ گاز را انجام می‌دهد، باید دارای تجربه کافی در این زمینه باشد و با نحوه کارکرد سیستم‌های خنک کننده آشنا باشد.
  2. استفاده از گاز مناسب: اطمینان حاصل شود که تنها گاز مورد نیاز توسط تولیدکننده دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. رعایت مقادیر دقیق: مقدار گاز اضافه شده باید با دقت و به میزان دقیق مشخص شده توسط سازنده دستگاه باشد.
  4. تست و آزمون: پس از شارژ، تست و آزمون دستگاه برای اطمینان از عملکرد صحیح و عدم وجود نشتی‌ها انجام شود.
  5. پیگیری مرتب: در مواردی که نیاز به شارژ مکرر دستگاه وجود دارد، پیگیری منظم و برنامه‌ریزی برای حفظ سطح گاز در مرزهای استاندارد انجام شود.

توصیه می‌شود همیشه از خدمات تکنسین‌های متخصص و مجرب برای سرویس،نصب، تعمیر و شارژ گاز کولر گازی تی سی ال استفاده کنید تا از ایمنی و بهینه بودن عملکرد دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.فدک تهویه تخصصی ترین مرکز نمایندگی کولر گازی تی سی ال می باشد.

سرویس کولر گازی تی سی ال

5/5 - (1 امتیاز)

22 دیدگاه

  • کولر گازی ۳۲۰۰۰ روغن ریزی زیادی میکند و فقط فن موتور کار میکنه الان
    مشکلش چیه

  • سلام‌.من یک‌کولر گازی tcl دارم ( فکر کنم ۱۹۰۰۰ باشه ) ، به تازگی خوب سرد نمی کنه و احساس می کنم‌ شرجی می کنه خونه رو .لطفا بفرمایید چیکار کنم ؟

  • سلام
    کولر ۴۸۰۰۰ ایستاده یخچالی دارم
    بادش یه مدت گرم میشد و سرد نمیکرد
    الان دیگه کلا سرد نمیشه
    یکی اومد گفته باید موتورش عوض بشه
    خواستم ببینم نظر شما چیه؟
    اگر باید واقعا موتور گرفته بشه کجا قیمت مناسب میتونم واسش بخرم؟

  • سلام.کولر ۳۶۰۰۰tcl سرمایشی و گرمایشی دارم . در شب یا خیلی کم در روز صدای زیادی میده و بعد از ۲دقیقه درست میشه این درشب ها خیلی تکرار میشه ؟دلیل ش چیه ؟ درست میشه؟

    • با سلام و عرض ادب
      ما به شما توصیه می کنیم که از تعمیرکار کولر گازی بخواهید تا از نزدیک کولر را مورد بررسی قرار دهد و عیب را پیدا و رفع کند گاهی مواقع سهل انگاری در رفع یک عیب کوچک باعث ایجاد خسارات سنگین تر می شود

    • سلام
      باید دستگاه چک شود
      ممکن است برد دستگاه معیوب شده باشد و یا ایراد برقی و فرمان باشد

  • سلام کولر اسپلیت تی سی ال حدود 10 روز نصب شد روی 24 گذاشتم اف نمیکنه وپنل بیرونی صدا میکند خونه رو هم کامل سرد میکنه مشکل ازکجاست باتشکر

  • سلام من یه اسپلیت 30000 دوکاره تی سی ال دارم نزدیک به 8 ساله داره کار میکنه هیچ مشکلی هم نداشت تا این که گاز کولر جمع کردیم کولر بردیم تو یه خونه دیگه نصب کردیم مثل روز اولش کار میکرد با همون گاز فابریک خودش که سرویس کار یه سرگاز بهش زد بعد از چند روز مهره کوچیک لوله گازش شکست گاز کولر خالی شد مقداری از گاز باقی مانده بود که سرویس کار جمع کرد مهر رو تعوض کرد و گاز رو بدون وکیوم داخل لوله باز کرد یه یک هفته ای بخاطر نبود گاز فرانسوی r22 همین جوری از کولر استفاده می کردیم تا بعد از یک هفته گاز فرانسوی رسید کولر کامل وکیوم کردیم گاز رو زدیم 45 درجه psi (سه کیلو گاز) عالی خنک میکنه تنها مشکلی که داره بیشتر از حد مجاز امپر میکشه قبل از اینکه گاز خودش خارج بشه در روز 13.5 امپر می کشید در شب هم 11.4 امپر میکشید ولی حالا در روز 17 امپر میکشه و در شب هم 13.8 امپر میکشه ممنون میشم راهنماییم کنین (یه تعمیر کار میگه از لوله مویی هست یه تعمیر کار دیگه میگه از روغن موتور هست)

  • سلام یه کولر تی سی ال راه میفته بعد که اتومات میکنه دیگه رو کمپرسور نمیره تا وقتی که خاموش شه دوباره روشن شه که بره روی کمپرسور خازن چک شده ایراد از چی میتونه باشه

    • سلام
      اگه فن و موتور هر دوتا از کار میفته از یونیت داخل مشکل داری اگه فقط موتور از کار میفته خازن و کنداکتور رو چک کن

  • سلام به اساتید محترم ی کولر ۳۰هزار tcl دارم سرماش عالی ولی یک ساعت کار مینه بعد موتور خاموش میشه ولی فن ‌کنداسور روشن میشه

    • سلام دوست عزیز شما میتونید خازن کولر گازی رو تعویض کنید ببینید مشکل حل میشه به احتمال زیاد مشکل از خازن دستگاه می باشد

      • سلام.بادکولر سرد نیست سرویس کردم ۳روز نسبتا خوب بود وباز همانطورشد.کولر رو کمپرس هم میره و رو درجه پایین offوonهم میکنه.لوله های بغل گرمه.جای نشت گاز هم اصلا نیست.لطفا نظرشما؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *