تعمیر کولر گازی آرچلیک

تعمیر کولر گازی آرچلیک


برند های تولید کننده کولر گازی دارای تنوع بسیاری بوده و آرچلیک Arcelik یکی از این مورد هاست. تولیدات این برند مزایا و مشخصات خودش را داشته و تعمیر آن نیز نیاز به مهارت و تخصص دارد. البته که تعمیر کولر گازی آزچلیک یا اسپلیت نیاز به تخصص و مهارت بسیاری دارد. ذکر این نکته هم دارای اهمیت است که در زمان مناسب سرویس کولر گازی آرچلیک هم باید جدی گرفته شود. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین تعمیرکار کولر گازی آرچلیک را به منظور ارائه خدمات فنی این دستگاه ها، آن هم با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارائه کند. در ادامه درباره این خدمات بیشتر توضیح خواهیم داد.

برند آرچلیک و تعمیر کولر گازی آن

هر فردی حق دارد هنگام خرید محصول با صفر تا صد آن آشنا شده و آن را به طور کامل آنالیز کند. ما نیز پیش از صحبت درباره تعمیر کولر گازی آرچلیک Arcelik باید توضیحاتی درباره این برند و کشور سازنده آن بدهیم. آرچلیک یک برند شناخته شده است که دفتر مرکزی آن در کشور ترکیه تاسیس شده است. این برند علاوه بر داشتن مهارت در زمینه دستگاه های تهویه مطبوع، در زمینه تولید انواع نمایشگر و همچنین سینمای خانگی نیز مهارت دارد. هم اکنون بیش از 100 کشور دنیا از تولیدات این برند استفاده می کنند. برای نمونه می توان به ایالات متحده آمریکا و کشور های اروپایی اشاره کرد.

تعمیر کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
تعمیر کولرگازی آرچلیک

مزایای کولر گازی آرچلیک

علت تشویق افراد به خرید محصولات مختلف را می توان به کیفیت بالای آن محصولات نسبت داد. مهم ترین مزایای کولر گازی آرچلیک به شرح زیرند:

  • تولیدات این برند از طراحی زیبایی برخوردار هستند.
  • این محصولات دارای طرح های مختلفی هستند.
  • پره های قابل تنظیم این محصول دیگر مزیت مهم آن هستند.
  • کولر گازی آرچلیک از ریموت کنترل حرفه ای برخوردار است.

در ادامه درباره فدک تهویه به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی آرچلیک Arcelik صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مزایای ارزشمند دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی آرچلیک از ما

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مگر خدمات فدک تهویه چه مزایایی دارد که ما را به دریافت آن توصیه می کنید؟ کاملا حق دارید این سوال را بپرسید. ما به طور کامل در این بخش درباره مزایای دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی آرچلیک از فدک تهویه توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد.

نصب کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
نصب کولرگازی آرچلیک

 

چرا نگران قیمت تعمیر اسپلیت آرچلیک خود هستید ؟

متاسفانه گاها شرکت های فنی دیده می شوند که دربرابر خدمات تعمیرات و … خود قیمت های هنگفتی را درنظر می گیرند. البته که قیمت های بیش از اندازه پایین هم ممکن است از کیفیت پایین خبر بدهند. اما این را بدانید که ما برای خدمات کولر گازی آرچلیک Arcelik مناسب ترین قیمت ها را تعیین کرده ایم. قیمت هایی که نسبت به کیفیت خدمات کاملا مناسب به نظر می رسند. ما نمی خواهیم که در فصل گرما، بدلیل مشکلات مالی گرمای بیش از اندازه هوا را تحمل کنید.

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی در غرب تهران

کیفیت خدمات را فدک تهویه معنا کرده است!

ما به  دنبال ارائه خدماتی هستیم، که تا مدتها خیال شما را از بابت سلامت دستگاه راحت می کند. به بیان بهتر ما به دنبال کیفیتی از خدمات نیستیم که اعتبار ما را نزد شما زیرسوال ببرد. درصورتی که خدمات کیفیت پایین در مدت زمان کوتاهی بعد از تعمیر، مجددا سبب خرابی کولر شود، قطعا اعتبار ما نزد مشتری زیر سوال می رود. بهترین تعمیرکار و نیز سرویسکار کولر گازی آرچلیک Arcelik به خوبی می دانید که چگونه مشکل دستگاه شما را برطرف کند.

خدمات تعمیر کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
خدمات تعمیر کولرگازی

 

از ما فقط قطعات اورجینال را بخواهید

یکی از مواردی که سبب آسیب دیدن دستگاه می شود استفاده از قطعات غیراورجینال در مسیر تعمیر آن می باشد. اما این را بدانید که تعمیرکار کولر گازی آرچلیک که از سوی ما خدمت شما ارسال می شود به خوبی از قطعات اورجینال این دستگاه برخوردار است. بدلیل آنکه که کیفیت خدمات تعمیر کولر گازی آرچلیک برای ما مهم است، همواره استفاده از قطعات اورجینال را در دستور کار قرار می دهیم.

فدک تهویه تعهد و خوش قولی را معنا کرده است!

ما برای وقت مشتریان ارزش قائلیم. این را می دانیم که تاخیر در ارائه خدمات سبب می شود که گرمای بیش از اندازه در تابستان شما را آزار بدهد. به همین دلیل به هیچ عنوان هنگام ارائه خدمات تعمیر کولر گازی آرچلیک نهایت خوش قولی را از خود نشان داده و به محض دریافت تماس از سوی شما، خدمتتان خواهیم رسید. ابتدا مشکل دستگاه را از شما خواهیم پرسید. سپس با استفاده از بهترین تعمیرکار کولر گازی آرچلیک خدمت شما خواهیم رسید.

تعیین زمان خدمت رسانی از سوی شما

ما از 8 صبح تا 11 شب خدمت شما هستیم تا برای ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی آرچلیک Arcelik اقدام کنیم. ابتدا با ما تماس بگیرید و درباره اینکه دستگاه شما چه مشکلی دارد با ما صحبت کنید. سپس همکاران ما با وقوف کامل نسبت به مشکل شما خدمتتان خواهند رسید. فدک تهویه دست شما عزیزان را برای دریافت خدمات درست در زمانی که می پسندید باز گذاشته است.

تنوع بالای خدمات تعمیرات کولر گازی آرچلیک با فدک تهویه

تعمیر و یا شستشوی کولر گازی آرچلیک تنها دو مورد از خدمات ما هستند. ما در شارژ گاز کولر گازی آرچلیک و نیز نصب و جا به جایی کولر گازی آرچلیک نیز به حرفه ای ترین شکل عمل می کنند. هدف ما این است که تنوع خدمات حرفه ای خود را نیاز کرده تا بتوانیم به هر نیازی از مشتریان پاسخ بدهیم.

انواع خدمات تعمیر کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
انواع خدمات تعمیر کولرگازی آرچلیک

 

بهترین تعمیرکار کولر گازی آرچلیک با ما کار می کند!

فدک تهویه فقط جای حرفه ای هاست. چرا که غیر حرفه ای ها نمی توانند ما را جلوی مشتریان سربلند کنند. مهم ترین دلایلی که سبب می شوند خود و تعمیرکاران خود را بهترین بدانیم به شرح زیرند:

  • برخورداری از دانش فنی و مهارت بالا در زمینه تعمیر دستگاه های تعویه مطبوع
  • خوش قولی و تعهد نسبت به خدمت رسانی به مشتری
  • استفاده از قطعات اورجینال در مسیر تعمیر دستگاه های تهویه مطبوع
  • برخورد درست با مشتری و رعایت احترام کارفرمای خود

هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید تا در زمان تعیین شده از سوی شما همکاران ما خدمت شما اعزام شوند.

فدک تهویه بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی آرچلیک

یک نمایندگی زمانی حرفه ای تلقی می شوند که از افراد کاربلد استفاده کرده و تنوع بالایی از خدمات را ارائه کند. این قاعده درباره فدک تهویه نیز صادق است. ما تنوعی بالا از خدمات را ارائه می کنیم و نمایندگی تعمیر کولر گازی آرچلیک تنها یکی از این موارد است. سراسر شهر های تهران و کرج و به زودی سایر شهر های ایران و عزیز می توانند برای دریافت خدمات روی ما حساب کنند. خوبی تاسیس در سراسر شهر های مذکور این است که در سریع ترین زمان پس از تماس شما همکاران ما خدمت شما می رسند.

نمایندگی تعمیر کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
نمایندگی تعمیر کولرگازی آرچلیک

 

تعمیر فوری کولر گازی آرچلیک

اگر در فصل تابستان دستگاه خانه شما خراب شد، به هیچ عنوان نگران نباشید. می دانیم که نمی خواهید گرمای زیاد را تحمل کنید. به همین دلیل ما تعمیر فوری کولر گازی آرچلیک را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا نگرانی از بابت تاخیر در خدمت رسانی نداشته باشید. تعمیر تخصصی کولر گازی آرچلیک تنها از سوی افرادی ساخته است که حرفه ای ترین آموزش ها را دیده اند.

رایج ترین مشکلات کولر گازی آرچلیک

لوازم خانگی، بدلیل برخورداری از قطعات مختلف دچار ایرادات متنوعی نیز می شوند. این قاعده درباره کولر های گازی نیز صادق است. بدیهی است که کولر گازی آرچلیک بدلیل برخورداری از قطعات بسیار دچار مشکلی مختلفی بشود.

تعمیر انواع کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
تعمیر انواع کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه

 

دستگاه آرچلیک نمی تواند محیط را خنک کند!

شاید بتوان از این مشکل به عنوان اصلی ترین ایراد دستگاه های کولر گازی یاد کرد. یک از دلایلی که سبب این مهم می شود کمبود گاز دستگاه است. گاز دستگاه و یا همان مبرد برای خنک کردن محیط بکار می رود و درصورت فقدان آن دستگاه ممکن است خراب شود و البته امکان خنک شدن محیط نیز فراهم می شود. خرابی ترموستات دستگاه هم ممکن است امکان خنک کردن محیط را از دستگاه بگیرد. موارد دیگری مانند مشکلات مربوط به فن و فیلتر ها و … را نیز در این باره نباید فراموش کرد.

سر و صدای کولر گازی آرچلیک زیاد است.

سر و صدای کولر گازی هنگام کار کردن اتفاقی است که هر فردی را ممکن است آزار دهد. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد. مهم ترین دلایلی که سبب می شود هنگام کار کردن دستگاه دچار سر و صدا شود، موارد زیرند:

  • پروانه دستگاه به بدنه ساییده می شود
  • ممکن است اتصالات و پیچ های دستگاه شل شده باشند.
  • پیچ های کمپرسور استحکام خود را از دست داده اند.
  • ساییده شدن لوله ها به هم و نیز به بدنه یکی دیگر از دلایل سر و صدای زیاد دستگاه است.

هریک از موارد فوق توسط یک تعمیرکار حرفه ای قابل برطرف شدن هستند.

تعمیر انواع صدای کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
تعمیر انواع صدای کولرگازی آرچلیک

 

موتور کولر گازی آرچلیک خراب شده است!

موتور از اصلی ترین قطعات دستگاه بوده و درصورت خرابی نمی توان انتظار عملکرد درستی را داشت. اما راه اسانی برای تست کردن موتور وجود دارد. ابتدا فن آن را با دست بچرخانید. درصورتی که درپی چرخاندن پروانه با دست بازهم شاهد توقف بودید و چرخشی دیده نشد، بدانید که موتور دستگاه نیاز به تعمیر و یا تعویض شدن دارد. این امر بسیار تخصصی بوده و از هرکسی ساخته نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم برای دریافت خدمات نصب و تعمیرات تخصصی کولر گازی آرچلیک با ما تماس بگیرید.

ترموستات کولر گازی آرچلیک نمیتواند آن را خاموش کرد

حتما می دانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات کولر های گازی ترموستات است. ترموستات ارسال ولتاژ به بخش های مختلف دستگاه را برعهده دارد. حال اگر این قطعه دچار ایراد شود، در رساندن ولتاژ به سایر بخش ها دچار ایراد شده و البته که درچنین شرایطی دستگاه خاموش نمی شود. یادتان باشد که تنظیم درست دما بسیار دارای اهمیت است. به همین دلیل درصورت مشاهده علام خرابی ترموستات، به هیچ عنوان برای تعمیر دستگاه ساده رد نشوید.

شارژ گاز کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
شارژ گاز کولرگازی آرچلیک

 

کولر گازی آرچلیک بوی بد منشتر می کند!

حتما این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که می گویند، آب جایی که راکد بماند می گندد. علت بوی بد کولر هم می تواند ماندن آب راکد در لوله ها و سینی دستگاه باشد. به همین دلیل یادتان باشد که هر از چندگاهی این قطعات را تمیز کنید. هم اکنون فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیر و یا سرویسکار کولر گازی آرچلیک Arcelik را به شما عزیزان ارائه کند.

سرویس کولر گازی آرچلیک

نه تنها درباره کولر های گازی، بلکه درباره هر دستگاه دیگری واژه سرویس برای اموری بکار برده می شود که سبب افزایش طول عمر دستگاه شده و سبب می شود که دستگاه با فشار کمتری کار کند. درباره کولر گازی آرچلیک نیز این قاعده صادق است. برای نصب و تعمیر و سرویس کولر گازی آرچلیک باید کمی پیش از شروع تابستان اقدام کرد. بهترین سرویسکار کولر گازی آرچلیک به خوبی می داند که برای سرویس کردن دستگاه به سراغ کدام قطعات و چه کاری هایی برود. در این مسیر باید قسمت های قابل شست و شو را شست و قطعات فرسوده را تعویض و یا تعمیر کرد. میزان شارژ دستگاه نیز باید چک شود. البته که شارژ گاز کولر گازی آرچلیک را نیز نباید فراموش کرد. چرا که خنک کردن دستگاه د رگرو این کار است.

 

سرویس کولرگازی آرچلیک توسط فدک تهویه
سرویس کولرگازی آرچلیک

شارژ گاز کولر گازی آرچلیک Arcelik

برای خنک کردن محیط خانه نیاز است که شارژ گاز کولر گازی آرچلیک را جدی گرفت. البته که کمبود این ماده مضراتی را دارد که خنک نشدن محیط تنها یکی از آنهاست. درصورتی که مبرد و یا همان ماده گازی کم شود، به احتمال بسیار زیاد دستگاه شما آسیب خواهد دید. گاز های مخصوص دستگاه های تهویه مطبوع دارای انواع مختلفی هستند. هم اکنون همکاران ما درخدمت شما هستند تا در سریع ترین زمان ممکن ماده مبرد دستگاه شما را تامین کنند.

سخن آخر

با فرارسیدن فصل گرما افراد دغدغه این را دارند که هرچه سریع تر کولر منزل و محل کار خود را تعمیر و سرویس کرده و هرچه زودتر آن را مورد استفاده قرار دهند. اما تعمیر کولر گازی آرچلیک امری تخصصی بوده و نمی توان آن را از هرکسی انتظار داشت. در این بین نباید سرویس کردن این دستگاه ها را ندید گرفت. چرا که افزایش طول عمر این دستگاه ها درگرو سرویس کردن آن است. همین الان می توانید بهترین خدمات نصب کولر گازی آرچلیک را از فدک تهویه دریافت کنید. آن هم با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *