تعمیر داکت اسپلیت تراست

تعمیر داکت اسپلیت تراست


تعمیر داکت اسپلیت تراست trust ، سرویس داکت اسپلیت تراست trust ، شارژ گاز داکت اسپلیت تراست trust به صورت فوق تخصصی توسط با تجربه ترین تعمیرکار داکت اسپیلت  در کمترین زمان ممکن در محل همراه با گارانتی انجام میشود.

انجام تعمیر و سرویس داکت اسپلیت تراست trust در شروع فصل گرما به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند تا با این عمل میزان بازدهی و عملکرد دستگاه را افزایش یابد. در صورتی که سرویس داکت اسپلیت تراست trust و تعمیرات آن مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد دستگاه دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

تعمیر دستگاه داکت اسپیلت تراست trust امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیستم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت تراست trust باید نهایت دقت لازم را بکار بگیرید به طوری که به جرات می توان گفت که انجام تعمیرات از عهده هر کس بر نمیآید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد نا بلد بسپارید. بلکه یک تعمیرکار متخصص برای شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپیلت تراست یا تعمیر کولر گازی تراست trust لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن بدون آنکه آسیبی به دستگاه شما وارد کند کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust در کمترین زمان

داکت اسپلیت تراست trust یکی از بهترین سیستم های تهویه عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاهتان هستید فدک تهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت تراست trust در تهران با سالها تجربه در زمینه شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات ، تعویض کمپرسور ، نشت یابی ، تعویض ترموستات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد سیستم تهویه منزل یا محل کار یا توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت تراست trust و تعمیر کولر گازی تراست از دانش روز دنیا جهت انجام کلیه تعمیرات مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

تعمیر داکت اسپیلت تراست
تعمیر داکت اسپیلت تراست

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت تراست trust در تهران

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر داکت اسپلیت ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر فن کویل ،  تعمیر سردخانه ، تعمیر اسپیلت و تعمیرات پکیج به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر داکت اسپلیت تراست trust که در زیر ذکر شده است به صورت کاملا تخصصی و ویژه توسط بهترین تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust انجام میشود. شما می توانید برای دریافت خدمات زیر با ما تماس بگیرید.

  • سرویس داکت اسپلیت
  • شارژ گاز داکت اسپلیت
  • رفع ایراد برقی داکت اسپلیت
  • نشت یابی داکت اسپلیت
  • تعویض کمپرسور داکت اسپلیت
  • رفع آبریزی داکت اسپلیت
  • تعمیر وتعویض خازن داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض برد داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت
  • تعمیر وتعویض موتور فن داکت اسپلیت
  • تعمیر و تعویض کویل آبگرم داکت اسپلیت
  • راه اندازی سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز داکت تراست trust در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

در ابتدا شما با یاز طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار می کنید.

  1. در هر زمان که شما با ما برای راه اندازی شارژ گاز،سرویس و تعمیر داکت اسپیلت تراست trust تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما یا در خواست تان را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما  تماس می گیرند و زمان را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت در محل کار حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما جهت سرویس، شارژ گاز و تعمیر داکت اسپیلت تراست trust به کارشناسی و  براورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار میشود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد و پرداخت هزینه در محل صورت میگیرد.

چگونه باید با مرکز تعمیر داکت اسپیلت تراست trust تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید

22385967 – 021 
66583708  – 021

تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت در چه زمان هایی خدمات رسانی میکند؟

شما می توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین  تعمیر کاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شما می باشند.

تعمیر داکت اسپیلت بصرفه است یا خرید داکت اسپیلت تراست؟

روزانه ده‌ ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا داکت ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر داکت اسپلیت تراست trust و سرویس داکت اسپلیت تراست trust شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر داکت اسپلیت ده‌ ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه تازه است ولی در صورت هزینه‌ بردار بودن این مورد و به‌ صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض داکت تراست به‌ صرفه‌ تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت تراست به صورت تخصصی و حرفه ای و همچنین تعمیرات کولر گازی تراست trust هستند. بنابراین امکان تعمیر دستگاه شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض دستگاه جدید نمی باشد.ما سخت ترین مشکلات را نیز رفع می کنیم

هزینه تعمیر داکت اسپلیت تراست trust چقدر هست؟

اعلام هزینه تعمیر داکت اسپلیت تراست trust بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه هارا برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی فدک تهویه نیز در ابتدا از داکت اسپلیت شما بازدید می کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت اسپیلت تراست trust شما می کنند.اما این را بخاطر داشته باشید که فدک تهوبه در شرایط بد اقتصادی همواره پشتیبان و یاریگر شما می باشد.

یک توصیه به شما : هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام شارژ گاز ،سرویس داکت تراست trust را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس داکت اسپیلت تراست بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر جلوگیری شود.

متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت تراست با ما کار می کنند

مجموعه فدک تهویه تشکیل شده است از تیمی از متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت تراست trust که هر کدام دارای علم به روز در زمینه سرویس و تعمیرات می باشند همچنان دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند به طوری که تعمیرکاران فدک تهویه مناسب ترین گزینه برای انجام کلیه خدمات شما می باشد.

ما سال‌هاست که همکاری با بسیاری از بهترین تعمیرکاران را آغاز کرده‌ایم و توانسته‌ ایم با ایجاد یک شبکه تعمیراتی گسترده متشکل از بهترین کارشناسان و تعمیرکاران داکت اسپلیت تراست trust در سراسر تهران بهترین خدمات را ارائه دهیم.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد  بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی تعمیر و شارژ گاز داکت اسپلیت تراست trust در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن بر امدیم تا شما با آسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار داکت اسپلیت تراست trust می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار داکت غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای داکت اسپلیت تراست trust شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

سرویس داکت اسپیلت تراست
سرویس داکت اسپیلت تراست

شستشو و سرویس داکت اسپلیت تراست trust

همه داکت اسپیلت ها نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس داکت اسپیلت تراست trust به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌ تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار میکند.

سرویس داکت اسپیلت تراست trust به افزایش بهره‌ وری دستگاه کولر گازی کمک میکند و هیزنه‌ های قبض برق را کاهش میدهد. فیلتر هوای کثیف باعث میشود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این میشود که داکت اسپلیت تراست trust باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر دستگاه احساس راحتی نمیکنید. کویل کندانسور کثیف باعث میشود که کمپرسور سرد کننده  سخت تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل میکند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

با سرویس داکت اسپلیت تراست هزینه برق را کاهش دهید

شستشو و سرویس داکت اسپیلت تراست trust با پیدا کردن ایرادات قبل از اینکه بزرگ‌ تر و گران‌ تر شوند پول زیادی را برای تان پس‌ انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث میشود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌ های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌ تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ ای میتواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که میتواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار میکند افزایش دهید. داکت اسپیلت های تراست وقتی درست کار میکنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، میتواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌ کرد خوب به معنای استرس و فشار کمتر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌ کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمیشود خواهد داشت.

سرویس داکت اسپیلت تراست trust هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به شارژ گاز یا سرویس داکت اسپلیت کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد داکت اسپیلت در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور داکت اسپلیت کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی یک بار سرویس کافی است اما بهتر است که شستن فیلتر پنل داخلی داکت اسپلیت به صورت ماهانه انجام شود و شستشوی پنل خارجی داکت اسپلیت تراست trust به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

مزایای سرویس فصلی داکت اسپلیت تراست trust

  • کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد
  • افزایش پرتاب باد کولرگازی همانند ابتدای نصب
  • افزایش برودت داکت اسپلیت
  • افزایش طول عمر کمپرسور به دلیل بهتر اتومات کردن
  • افزایش طول عمر قطعات یدکی
  • کاهش مصرف برق

سرویس داکت اسپلیت تراست trust شامل:

الف – سرویس فیلتر

تعویض فیلترهای داکت اسپیلت تراست trust معمولا در موارد خاص انجام میشود زیرا معمولا فیلترهای دستگاه داکت اسپیلت قابل شستشو میباشد.

سرویس فیلترهای داکت اسپیلت تراست را حتما با آب و بدون مواد شوینده انجام میدهیم زیرا بوی مواد شوینده بعدا آزار دهنده میشود.

ب – سرویس پنل خارجی

سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت تراست یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول ان را شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب فدک تهویه بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب (واتر جت) انجام میدهند.

همه ی موارد بالا به صورت کامل توسط گروه فنی فدک تهویه با کیفیت عالی و بهترین قیمت ها  انجام می شود و همچنین آموزش نحوه سرویس آنها برای شما در سایت قرار داده شده است.

چرا باید ما را برای انجام خدمات داکت اسپلیت تراست trust انتخاب کنید

  • ارائه تخصصی ترین خدمات داکت اسپیلت تراست
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن و در محل
  • گارانتی خدمات انجام شده
  • دارای فاکتور سربرگ دار به همراه مهر جهت همکاری با ارگانهای دولتی
  • دارای متخصص تری و با تجربه ترین تعمیرکاران
  • ارائه خدمات در سراسر تهران جهت انجام خدمات فوری
  • دارای سابقه کاری درخشان بیش از 10 سال
  • دارای تخصص و مهارت در انجام کلیه خدمات
  • ارائه کلیه خدمات با قیمت مناسب

به جرات می توانیم بگوییم که فدک تهویه تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت تراست trust در تهران است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

شارژ گاز داکت اسپیلت تراست
شارژ گاز داکت اسپیلت تراست

شارژ گاز داکت اسپلیت تراست trust

داکت اسپلیت تراست trust یا کولر گازی تراست برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز داکت اسپلیت تراست نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

در چه مواقعی داکت اسپیلت تراست نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی داکت اسپیلت شما در سه حالت نیازی به شارژ گاز داکت اسپلیت تراست دارد:

  1. کولر تازه نصب‌ شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز میباشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت تراست trust

تعیین قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت تراست trust به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمیتواند بر اورد کاملی از قیمت کند.

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت تراست شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز داکت اسپلیت تراست نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز داکت تراست شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت تراست و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز داکت تراست ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

فدک تهویه در چه مناطقی از تهران و کرج خدمات رسانی می کند

یکی از ویژگی انحصاری مجموعه فدک تهویه ارائه کلیه خدمات شارژ گاز سرویس و تعمیر داکت اسپیلت تراست trust در سراسر تهران می باشد که بدین صورت مشتریان مورد نظر در کمترین زمان ممکن به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند و در گرمای شدید تابستان نمانند و تعمیرکار بتواند هرچه سریع تر خود را به محل مورد نظر شما برساند بنابراین کلیه خدمات داکت تراست trust در کلیه مناطق تهران  و کرج توسط برترین تعمیرکار داکت ارائه می شود.

تعمیرات داکت اسپیلت تراست trust در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش،  تعمیر داکت اسپیلت در گیشا

تعمیرات داکت اسپیلت تراست در غرب تهران

تعمیر داکت اسپیلت در غرب تهران  ، ستارخان، صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، تعمیر داکت اسپیلت در چیتگر ، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک ژاندارمری

تعمیرات داکت اسپیلت تراست در شرق تهران

تعمیر داکت اسپیلت در شرق تهران ، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهرانپارس، نارمک، رسالت

تعمیرات داکت اسپیلت تراست در شمال تهران

تعمیر داکت اسپیلت در تجریش ، تعمیر داکت اسپیلت در پاسداران ، نیاوران، تعمیر داکت اسپیلت در زعفرانیه ، الهیه، ولنجک، قیطریه، کامرانیه، جردن

تعمیرات داکت اسپیلت تراست در شمال غرب تهران

تعمیر داکت اسپیلت در سعادت آباد، تعمیر داکت اسپیلت در شهرک غرب ، تعمیر داکت اسپیلت در مرزداران ، پونک ، توانیر ، ولیعصر

تعمیرات کولرگازی کولکس

ترموستات داکت اسپلیت تراست trust

ترموستات داکت اسپلیت تراست trust در مدل های مختلف (دیجیتال یا آنالوگ )برای کنترل دمای محیط و کنترل دمای کانال هوا ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند کنترل توسط ترموستات و از طریق فرمان به فن یا شیر فن کویل،شیر برقی، داکت اسپلیت، پکیج، شیر موتوری، چیلر و …صورت می پذیرد ( البته در انواع ترموستات اتاقی این امر تنها با کنترل سرعت فن است).

ترموستات داکت تراست trust كنترل كننده الكتريكي خودكار است که براي تنظيم دما در فضای بسته به کار گرفته می شود. غالبا ترموستات را به دستگاه هاي تولید گرما یا سرما متصل مي كنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دماي تنظيم شده ی دلخواه  تثبیت نماید. هنگامي كه دما به نقطه تنظيم شده برسد، ترموستات مدار برقي سیستم را قطع کرده و وقتي دما 3 الي 5 درجه از نقطه تنظيم شده فاصله بگیرد، دوباره مدار دستگاه را وصل مي كند و دستگاه روشن مي‌شود.

تعویض یا تعمیر ترموستات داکت اسپیلت تراست trust

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که این قطعه با ارزش داکت شما به دلایل مختلفی خراب شده باشد و دیگر نتوانید با این دستگاه دمای اتاق را تنظیم کنید. و به دنبال یک تعمیرکار جهت تعمیر ترموستات خود بگردید لازم به ذکر است که احتمال تعمیرات ترموستات بسیار پایین است که معمولا و نیاز به تعویض دارد.

حال اگر به هر دلیلی ترموستات تراست شما هم خراب شده است و به دنبال مرکز تخصصی جهت تعویض ترموستات داکت می گردید می توانید با آرامش خاطر کار را به ما بسپارید تا تعمیرکار داکت اسپلیت تراست ما با تخصص و تبحر خود در این زمینه ابتدا به تعمیر ترموستات می پردازند و در صورت نبودن امکان تعمیر به تعویض ترموستات داکت شما بپردازند و لذت یک باد خنک را به شما هدیه دهند.


عیب یابی داکت اسپلیت تراست trust

عیب یابی داکت اسپلیت تراست trust یکی از تخصصی ترین کارهایی است که هر سرویسکار یا تعمیرکار داکت اسپیلت تراست trust باید در آن مهارت داشته باشد چرا که اگر مرحله عیب یابی به درستی انجام نشود باعث ایجاد خسارت به دستگاه شما میشود همچنین مجبور می شوید تا رفع ایراد دستگاه تان زمان بیشتری در گرما بمانید و این باعث آزار شما میشود.
گروه تعمیرکاران فدک تهویه علاوه ر داشتن علم به روز و کامل در مورد عیب یابی و تعمیرات و سرویس و شارژ گاز داکت اسپلیت تراست دارای تجربه کاری درخشان نیز می باشند که شما با آرامش خاطر میتوانید تعمیرات دستگاهتان را به ما بسپارید.

Table Plugin

فدک تهویه در چه مناطقی تعمیرات داکت اسپلیت تراست TRUST انجام میدهد؟

فدک تهویه تنها مرکز مجاز سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت تراست TRUST در تهران می باشد که در کلیه مناطق تهران جهت ارائه خدمات فوری شعبه دارد.

چرا باید ما را برای تعمیر داکت اسپیلت تراست TRUST انتخاب کنید؟

دارای متخصص ترین وبا تجربه ترین تعمیرکار داکت اسپلیت تراست
ارائه کلیه خدمات تعمیر،سرویس،شارژ گاز داکت اسپلیت تراست
گارانتی خدمات ارائه شده
ارائه تعمیرات فوری در کمترین زمان

قیمت تعمیر و سرویس داکت اسپلیت تراست چقدر است؟

قیمت خدمات ارائه شده به عوامل مختلفی بستگی دارد.اما اصلا نگران قیمت ها نباشید فدک تهویه در شرایط سخت اقتصادی همواره پشتیبان شما می باشد

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *