بهترین کولر گازی

بهترین کولر گازی


بهترین کولر گازی موجود در بازار کدام است؟ پر فروش ترین و بهترین برند کولر گازی کدامین هستند؟ کدام مارک کولر گازی را بخریم

کولر گازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است بنابراین انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد. مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند این است که از میان ده‌ها مارک و برند ، کدام یک را انتخاب کنند که به نفعشان باشد و همواره دنبال پاسخ این سوال هستن که بهترین مارک کولر گازی در ایران کدام است؟

در این مقاله می خواهم شما را با بهترین کولر گازی ها که در ایران جز موفق ترین ها و پر فروش ترین برندها هستند آشنا کنیم. این مقاله و آمار تنها شامل کولر گازی اسپلیت دیواری دو تیکه می باشد و دیگر انواع کولر گازی را شامل نمی شود. همچنین می توانید تعمیر اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت خود را به بسپارید.

با فدک تهویه همراه باشید تا با بهرین برندهای کولر گازی بازار آشنا شوید. لازم به ذکر است درصورت نیاز به تعمیر مینی چیلر ، تعمیر فن کویل و تعمیر سردخانه  نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: 10 مشکل شایع کولر گازی که باید بدانید

راهنمای خرید بهترین مارک کولر گازی

بهتر است قبل از آنکه شما به سراغ انتخاب بهترین مارک یا برند کولر گازی بروید ابتدا انتخاب کنیم که چه کولر گازی برای ما شما مفید است تا در صرف وقت و هزینه صرفه جویی شود. در چنین مواردی گزینه های زیر را قبل از خرید بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه مدلی از کولر گازی را بخریم
انتخاب کولر گازی با پنل زیبا
کولر گازی چند هزار بخریم
چندتا کولر گازی بخریم
کولر گازی درای چه کمپرسوری باشد
کولرگازی اینورتر دار بخرم با معمولی
صدای کولر گازی چقدر باشد

۶برند برتر و پرفروش کولر گازی در ایران( به ترتیب)

 

کولر گازی اجنرال
کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال OGENERAL                     

در صدر جدول بهترین کولر گازی و بهترین مارک اسپلیت همچون سال های گذشته کولر گازی اجنرال وجود دارد. این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی A++ نیز به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود.یکی دیگر از ویژگی های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم صدا است.

کولر گازی اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی است .و به علت تنوع زیادی که دارد متناسب با همه سلیقه ها در مدل و طرح ها و ظرفیت های مختلف  است پس امکان انتخاب بیشتری را به شما می دهد و شما به راحتی می توانید خرید کولر گازی خود را انجام دهید و بهترین کولر گازی در بازار را بخرید.البته باید توجه داشته باشید که حتما حتما نسخه اصلی اجنرال را خریداری کنید زیرا متاسفانه امروز کولر گازی های تقلبی با نام کولر گازی اجنرال وارد بازار شده اند که در مقایسه با نسخه اصلی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند.

در مقاله ای جداگانه به  تعمیر کولر گازی اجنرال پرداخته ایم، اطلاعات خود را کامل کنید.

برای دیدن ویدئو های سرویس کولر گازی میتوانید از طریق لینک زیر به ویدئو ها دسترسی داشته باشید ، برای دیدن فیلم های سرویس کولر گازی روی لینک زیر کلیک کنید

 

کولر گازی گری
کولر گازی گری

کولر گازی گری GREE  

در ردیف دوم لیست بهترین کولر گازی ها کولر گازی گری وجود دارد . بزرکترین و تخصصی ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان شرکت گری می باشد که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. گری یکی از شرکت های است که به طور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار ایران و جهان را تامین می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم که باعث شده یکی از بهترین مارک کولر گازی در ایران یا بهترین مارک اسپیلت شناخته شود این است که دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد، بدنه کولر دارای استحکام زیادی دارد، مصرف برق کمی دارد،تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده ای دارد و با محیط بسیار سازگاری پیدا می کند و همچنین پنل های داخلی بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.

بیشترین مکان هایی که از کولر گازی گری استفاده می کنند پاساژ ها ،بازارهای سر پوشیده،اماکن عمومی،رستوران ها و فروش گاه های بزرگ می باشد.همچنین نوع اینورتر آن دارای قیمت مناسبی می باشد.

اگر می خواهید در رابطه با کولر گازی گری بیشتر بدانید، مقاله  تعمیر کولر گازی گری را از دست ندهید.

کولر گازی جنرال
کولر گازی جنرال

کولر گازی جنرال GENERAL

کولر گازی جنرال  با نام های مختلفی به بازار عرضه شده اند مانند : جنرال گلد- طرح لبخند – cool heat – جنرال T3 ….

کولر گازی جنرال طرح لبخند و جنرال گلد جزء سومین لیست بهترین کولر گازی و پرفروش ترین مارک کولر گازی در ایران قرار دارد و یکی از شناخته ترین نوع کولر ها می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است.

اگر  تعمیر کولر گازی اجنرال را بدانید شما را در انتخاب یاری می کند.

کولر گازی ال جی
کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی LG                             

و در چهارمین ردیف پرفروش و بهترین مارک کولر گازی ها، کولر گازی ال جی قرار دارد. کولر گازی ال جی عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینوتر است که  با کاهش چشم گیر ۷۳ درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده است.کولر گازی اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای تامین سرمایش و گرمایش خانه یا محل کار شما هستند. سیستم‌های اسپلیت ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی دارند. اسپلیت‌های ال جی دارای امکان نصب سریع و آسان هستند و انتخابی مناسب برای شما می باشند، البته این کولر گازی نیز مانند هر دستگاه الکترونیک دنیاز به سرویس و نگه داری دارد، مقاله ی  تعمیر کولر گازی ال جی را به شما پیشنهاد می کنیم.

کولر گازی سامسونگ
کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ SAMAUNG

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است.

کولر گازی سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به عنوان محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.

با اطلاع از  تعمیر کولر گازی سامسونگ و نظرات کاربران درباره این دستگاه، انتخاب خوبی خواهید داشت.

البته سایر برند و مدل های کولر گازی نیز در حد قابل قبولی هستند اما ما این چند برند را برحسب تجربه و شناخت بیشتر در بازار ایران برای شما مخاطبان گرامی معرفی می کنیم.

آیا میدانید خرید اسپلیت نو به صرفه تر است یا تعمیرات اسپلیت

برای اکثر مردم خرید کولر گازی … نیاز به برنامه‌ریزی اقتصادی دارد، چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید ان درنظر گرفت.

بنابراین خیلی مهم است کولر گازی که خریداری می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مدت زمان طولانی به خوبی برای شما کار کند؛ اما خیلی از مواقع پیش می‌آید که حتی با تمام برنامه‌ریزی و پرس و جوهایی که برای خرید یک وسیله با کیفیت انجام می‌دهید، دستگاه شما به هر علتی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

برای مثال از پنل آن آب چیکه می کند و یا باد خنک نمی زند و شما تمام شرایطی را که به ذهنتان می‌رسد بررسی می‌کنید اما باز هم دستگاه کار نمی‌کند، پس مطمئن می‌شوید نیاز به مشاوره متخصص فنی دارید. حالا این سؤال برای شما مطرح می‌شود که آیا بهتر است آن را تعمیر کنید و هزینه تعمیر کولر گازی به صرفه است و یا اینکه به طور کلی دستگاه را عوض کنید؟

پاسخ به چنین سؤالی بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد. تجربه نشان داده است که در اکثر مواقع تعمیر اسپیلت به صرفه‌تر از تعویض آن‌ها است؛ اما در بعضی مواقع هم هزینه تعمیر دستگاه آن قدر زیاد می‌شود که تعویض آن معقولانه‌تر است

چگونه مطمئن شویم که کولرگازی ( اسپیلت) خود را تعمیر کنیم بهتر و هزینه آن به‌صرفه‌تر است؟

هنگامی که دستگاه شما دچار نقص فنی می‌شود، بهترین کاری این است که با مرکز تعمیرات تخصصی کولر گازی ما تماس بگیرید و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را به ما اطلاع دهید.

متخصصان فنی ما با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکل دستگاه‌تان بیان می‌کنید، مشاوره لازم را به شما می‌دهند و حدود هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند و به این صورت شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا بهتر است دستگاه خود را تعمیر کنید و یا خیر.

مرکز تخصصی ما با داشتن متخصصان فنی و با تجربه در زمینه تعمیر اسپیلت ، تعمیرات کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیرات پکیج و … آماده خدمت‌رسانی به همه همشهریان در سراسر استان تهران و البرز است.

خط مشی اصلی متخصصان فنی در مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ما، تعمیر قطعات مشکل دار دستگاه است نه تعویض آن‌ها.

اکثر شرکت‌های تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای سهولت کار و کسب سود بیشتر، سریعاً اقدام به تعویض قطعه مشکل‌دار می‌کنند. در صورتی که متخصصان فنی و متعهد ما برای رفاه حال شهروندان عزیز و صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات، اولویت کار خود را در تعمیر قطعات مشکل‌دار قرار می‌دهند و تنها در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد، اقدام به تعویض آن می‌کنند.

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی

شما می‌توانید درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود را (برای مثال تعمیر کولر گازی ، داکت اسپیلت ، اسپیلت، چیلر و پکیج گرمایشی و…) از طریق تماس (با شماره تلفن زیر و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …) را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات کولر گازی شما، پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.

3.9/5 - (271 امتیاز)

176 دیدگاه

  • من با موقعیتی ک دارم با اقساط فقط میتونم تراست بردارم .آیا می‌تونه کولر خوبی باشه

  • از هايسنس حرفي نزديد بهترين کولر گازي که تابحال ديدم من سامسونگ دارم خونه داداشم گري و خونه خواهرم ويس پوينت و فقط خ آقام هايسنس دارن ازبين اينا فقط کولر خ آقام روسفيد از آب در اومد همه يه مرضي گرفتن اين کولرا منکه موتورش سوخت و….

  • سلام علیکم ماخوزستان هستیم برای نشیمن 60متری چه نوع مارک کولر گازی و چند هزار باشه

    • سلام بستگی به مقدار هزینه ای که شما میخواین انجام بدین داره و همچنین موقعیت نصب کولر گازی
      معمولا برای متراژ 60 متر 24 هزار جوابگو هست

    • سلام ببخشید ما یک کولر گازی ایوولی خریدیم اما بادش زیاد خنک نیست با اینکه میزاریمش روی کمترین درجه و هی ارور F0
      P0 و P4 میده میتونید راهنمایی کنید؟

  • سلام من پلدختر هستم می خواستم کولر گازی بخرم لطفا راهنمایی کنید چه مارکی بالاتر هست

  • سلام ببخشید من ی مغازه ی ۸۰ متری در تهران دارم میخاستم ببینم کولر گازی ایستاده چی بخرم هم گرمایشی خوب داشته باش هم سرمایشی و کم مصرف باش

    • سلام
      بستگی به مقدار هزینه ای که شما تمایل دارید انجام بدید داره.
      اُجنرال و گری مارک های خوبی هستند‌.

  • سلام
    خواستم یه مشاوره ازتون بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید!؟
    خواستم بدونم کولر گازی اورینت کیفیتش خوب هست یانه؟؟
    باتشکر

  • سلام .پذیرایی خونه من تقریبا ۶۰ متر هستش لطفا راهنمایی کنید کولر چند هزار بگیرم و چه مارکی در ضمن مشهد هستم.

    • سلام من میخواستم کولر گازی برا یک واحد آپارتمان در اصفهان بخرم چه مدلی بهتر و زیباتر و کم مصرف تره برا یک سالن 80متری

      • برای متراژ 80 متر 30 هزار جوابگو هست و بستگی به مقدار هزینه ای که میخواین انجام بدین برند معرفی میشه.

  • سلام من دنبال یه کولر گازی کار درست هستم و قیمتشم برام مهم نیست ولی هم با کیفیت و هم کم مصرف و
    هم ماندگار میخوام یبار پول بدم

  • سلام
    میخواستم بدونم کولر گازی هایسنس خوبه؟؟؟
    هایسنس ۲۴۰۰۰ برای خونه ۸۵ متری در مشهد رو به جنوب خوبه؟

  • سلام واسه شیراز یک واحد آپارتمان دارای پنجره دوجداره…کف سرامیک … مساحت ۶۰…۷۰ متری چه نوع اسپیلت دارای مصرف پایین…کیفیت بالا … پرتاب باد بالا.. قیمت مناسب … پیشنهاد می کنید… سرمایش و گرمایش

    • سلام ما در زمینه فروش فعالیتی نداریم و این محتوا فقط جهت افزایش اگاهی کاربران هنگام خرید است بهتر است سوال خود را از کارشناسان فروش بپرسید

      • سلام ببخشید من یک دستگاه کور گازی ایوولی خربداری کردم که هنوز نصبش نکردم. میخواستم در مورد کاراییش یک توضیح بهم بدید جم

      • سلام من سیستان و بلوچستان شهرستان سراوان هستم به نظر شما جنرال مکس مارک خوبی هست یا نه؟کدام موتور بهتراست روتاری یا اینورتر

        • سلام جنرال مکس مارک معمولی هستش موتور روتاری معایب و مزایا خودش رو داراس موتور DC هم همین طور و نمی‌توان مقایسه کرد. ولی در کل با توجه به محدودیت در قطعات اینورتر بهتر است از موتور های AC استفاده شود.

  • سلام من دزفول زندگی میگنم میخاستم ببینم کولر پنجرای جنرال بهتره یا میتسوبشی بگیرم لطفن راهنمای گنید

    • سلام من میخواستم کولر گازی برا یک واحد آپارتمان در اصفهان بخرم چه مدلی بهتر و زیباتر و کم مصرف تره برا یک سالن 80متری

      • دستگاه 30 هزار جوابگو هست و برند دستگاه هم بستگی به مقدار هزینه ای که شما میخواین انجام بدین داره

  • سلام من میخوام کولر اسپلیت فوجی وبخرم لطفا راهنماییم کنید اگه خوب نیست هم بگید

  • سلام آیا کولرجنرال گلد۳۶۰۰۰ ازنظرکیفیت قطعات و خدمات رسانی سازگاربا هوای اهواز هست؟ لطفا راهنمایی کنید

  • سلام
    ببخشید بهترین برندی که در هوای کرج بخواد با متراژ ۱۱۷ جوابگو باشه چی توصیه می کنید

  • سلام خسته نباشید
    من یه کمپرسور 30هزار تکامسه آمریکایی روی یک کولر اسپلیت 30 هزار موتور سوخته تاپکول2010 نصب کردم درضمن کمپرسور فابریک خودش روتوری بوده ولی من موتور پیستونی جایگذینش کردم و فشارساکشن65psi گذاشتم وآمپر مصرفی11.1 هست ، خنکی عالی و سوز سرمای خوبی داره
    مشکل اینجاست که شب تا صبح روشن باشه نزدیکای صبح پنل اواپراتور یخ میزند
    یه مشکل دیگه اینه که موقع خاموش کردن کولر ،برد 5 تا بوق میزند
    از اساتید محترم تقاضای راهنمایی دارم

    • بوغ زدن شاید برنامه ریزیه برد این جوریه ک بوغ بزنه یا شاید مشکلی هم هست ولی مشکل یخ زدگی کم بودن گاز کولر هست ک کولر دچار یخ زدگی میشود با شاید هم مسیر ابریز شیب درستی ندارد.

  • سلام
    بین کولر گازی گری-مجیک اجنرال کدوم بهتره؟
    کم مصرف
    من تحقیق کردم کم مصرف بهتر از اینورتر هستش
    چون اینورتر هزینه تعمیرو نگهداریش بالاست

  • من کولر گازی هیوندا خریدم انقد خدماتش ضعیف که یک هفته هستش زنگ می زنم وصلش کنن تا حالا نتونستم وصلش کنم پیشنهاد میکنم شوما نخرید چون نمایندگی که انقدر ضعیف است اگر دستگاه به مشگلی بخوره دیگه گرفتارید پس هیوندا نخرید

      • بستگی داره تو چه منطقه ای زندگی میکنید
        t3برای منطقه های خیلی گرم و خشک طراحی شده و خیلی خوب جواب میده، عالیه

    • سلام من در ده ساله گذشته پدرم کولر گازی در اومده هرکاری هم میکنم نتیجه نمی‌کردم خونه من طبقه چهارم و زیر پش بام ما از خرداد تا آخر شهریور کباب میشیم کلی هم پول برق میدم باز هم همه از گرما ناله میکنم
      رفتم بهترین کولر گازی یعنی اوجنرال 3000خریدم بازهم درست کار نمیکنه لوله گاز عوض کردم باز همون مشکل
      من یک کولر 18000میتسوبیشی و یک 10000هیتاچی هم دارم که فقط میتسو خوب
      منزلمون 114متر
      تو رو خدا اگر واقعاً از دستتون کار برمیاد کمک کنید

  • سلام من کولر گازی اجنرال هجده هزار گرید آ اسپیلت خریداری نموده ام ، یکم موقعی روی گرمایش وسرمایش روی حالت درجه 25 گذاشته میشه صدا داره -فقط برای مصرف انرژی وهزینه پول قبض برق نگران هستم لطفاً راهنمایی بفرمائید.

    • سلام خسته نباشید کولر سوپرا موتور برلیس آمریکا رادیاتور طلایی اگه اطلاعاتی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.برای هوای خوزستان

  • سلام کسی در مورد کولر گازی های گرین اطلاعاتی داره؟ استفاده کردین راضی بودین؟

  • سلام
    کسی در مورد کولر گازی ASR اطلاعاتی داره؟منظورم به کیفیت سرمادهی،کم صدابودن،دوام و ماندگاری و خدمات پس از فروششه در مورد سازنده ش میدونم مال شرکت آسوبار تجارت تو شهر ری هستش

  • با توجه به تحریم های و تقلبی بودن اکثر مارک ها و برند های چینی،،بهترین گزینه اسپلیت ها مارک های داخلی از جمله ایران رادیاتور هستن،الکی پولتون رو دور نریزید خدمات پس از فروش خوبیم دارن،بدبختی ما ایرانیا اینکه همیشه فکر میکنیم مرغ همسایه غازه!
    سام هم مدل خوبی بود که متاسفانه جمعش کردن.

    • نه داش. متاسفانهدمنم به اسم حمایت از تولید ملی رفتم یخچال و گاز مو ایرانی برداستم.الان که 5ساله دارمشون 5بار سرویس کردیم. ایرانی ها هم قطعاتشون چینیه.

  • با توجه به تحریم های و تقلبی بودن اکثر مارک ها و برند های چینی،،بهترین گزینه اسپلیت ها مارک های داخلی از جمله ایران رادیاتور هستن،الکی پولتون رو دور نریزید خدمات پس از فروش خوبیم دارن،بدبختی ما ایرانیا اینکه همیشه فکر میکنیم مرغ همسایه غازه!
    سام هم مدل خوبی بود که متاسفانه جمعش کردن.

  • سلام دوستان من ی مغازه دارم پر از یخچال میخام یک کولر ۳۲ ببندم هزینش مشکلی نیس فقط چی بخرم خنک بشه و از کجا بخرم تقلبی نباشه

  • هموطنان عزیز توجه کنند قبل از اینکه در خصوص بد بودن یه برند از کولر گازی که گرفتند نظر بدهند باید براشون مسجل شده باشه که آیا کولر گازی که گرفتند به نام همان شرکت هست یا نه! متاسفانه آشفته بازاری در بانه و گناوه و … برپا شده که کولرهای تقلبی زیر پله ای را با هر برندی کپی میزنند و انواع برچسب ها را نیز بر آنها به نام برند اصلی میزنند . اگر افرادی از نمایندگی شرکت های رسمی ثبت شده کولر گازی خرید کرده اند و دچار نقص هستند اینجا به دیگران هم توصیه کنند در غیر اینصورت آن کولر گازی که به نام فلان برند از بانه و .. خریده اند در اصل یک کولر گازی تقلبی و فاقد هویته و حتی مشخصات فنی اون هم با مشخصات اعلامی همخوانی ندارد .

  • من اسپیلت زانتی خریدم منطقه ما گرم وخشکه.الان زمستانه گرم کنندگیش الیه خونه صد متری خوب گرم میکنه تابستان ببینیم سرمایشش چطوره.کسی تجربه کرده توضیح مختریح دهید لطفا

  • هر کولری می خرید ولی کولر ال جی نخرید هر چند تا کولر ال جی دیدم بعد از یکی دو سال سرعت فن و خنک کنندگیش فوق العاده کم میشه. چه کولر پنجره ای چه اسپیلت دیواری و همچنین ایستاده.
    من با خیلی از کولرها سر و کار داشتم فقط میگم ال جی نخرید.
    مقاوم ترین و با ثبات ترین کولر اجنراله و برای مناطق شرجی و رطوبتی مثل بنادر فوق العاده است ولی در مناطق گرم و خشک زیاد خنک نمیکنه.
    کولر گری و تراست هم کولرهای خوبین و هم برای مناطق گرم و خشک و هم شرجی خوبن.

    • احسنت بدترین مارکذهمین ال جی هست. ما هم داشتیم برای اتاق ۲۴ متری سالهاست نصبه اما از همون سال دوم قدرت خنک کنندگیش بسیار افت کرد و گاهی بزور می‌کشه .

  • برای منطقه ی رطوبتی کولر ۲۴۰۰۰میخواستم بگیرم کسی میدونه چی بگیرم بهتره؟ هایسنس ،گری ، سامسونگ یا مدیا .کمپرسورش باید چطور باشه

    • سلام. اسپیلت به دلیل گرونی چیزی نیس که بدون بررسی بریم از بانه و هندبجان بخریم. بهتره این وسیله رو از یه شخص اشنا بخرین که اگه ایراد داشت بشه پس بدی. اگه از هندیجان و بانه و دهشیخ و گناوه و … خرید می کنین بهتره زیاد در مورد کمپرسور و نحوه تشخیص اصل از تقلبی مطالعه داشته باشین. برای مثال نمیشه تو بازارهایی مثل بانه و دهشیخ اسپیلت اوجنرال اصل گیر آورد اما قطعا گری رو میتونین گیر بیارین.

  • خودش هم هشت میلیون و نهصد پول دادیم حتی اگه رویال کول هم باشه یه راهنمایی و کمک میخوهم که حداقل کاری کنم فروشگاه به گردن بگیره که اینکار کلاهبرداریه

  • لطفا یکی کمک کنه یه کولر گازی خریدیم با نام گری بعد نصب فهمیدیم رویال کول بوده که مارکشو پاک کردن و گری رو به جاش زدن فروشگاه هم به گردن نمیگیره میگه ما موقع فروش به نام کپی چینی فروختیم چیکار کنیم

  • سلام
    من ميخوام كولر اوجنرال ٣٦٠٠٠ بخرم از بانه متور اسكورول اينورتر با گاز ٤١٠ ميگن ١٢/٥ بنظرتون بخرم خوبه

  • سلام ما اسپیلت مدیا داریم اصلا باد خنکی ندارم لطفا راهنماییم کنید اول خوب بود الان دوسه روزه بدشده

    • ببین اگه امپر زیاد میکشه باید خازنش عوض شده. اگه سرعت فن بیرونش کم شده باشه خازن فن عوض شه.
      لوله بیرونی رو چک کن باید لوله کلفته یکیشون خیلی سرد باشه

      • کولر سوپرجنرال 32چطوره خوبه؟ برای مناطقه خیلی گرم و خشک میخوام.
        گری بهتره یت سوپرجنرال.
        چون فروشنده میگخ با اینکه گری یک تومان گرونتر هست ولی پیشنهادم سوپرجنرال هست حالا من موندم چی بخیر.
        اطفا راهنمایی کنید

  • سلام و خسته نباشید.
    کولر گازی 12 هزار Q4 matic خنک کنندگی مناسبی برای یک اتاق 12 متری دارد؟
    آیا 12 هزار گری بهتر است یا سامسونگ؟
    تشکر از راهنمایی شما

  • سلام
    کولر گازی فقط اورینت اینورتر ۲۴۰۰۰ عالیه
    من امسال خریدم عالیه
    کم مصرف بی سر وصدا
    مصرف برق به اندازه کولر آبی هم نیست
    اکثر قطعات ش کانادایی هستش

  • باسلام واحترام
    بهترین کولر در ایران تاپکول برند امریکایی ساخت کشور کویت است هیچ کولری در ایران دارای ایزو ۹۰۰۱وایزو ۹۰۰۲نیست تاپکول فین گلد است پانل داخلی وخارجی از جنس برنز ضد زنگ وضد سولفات است دارای سیستم خودسرویس است پانل داخلی خودش را سرویس می‌کند دارای ساپورت همراه کولر است لوله مسی آن دارای روکش نسوز کره ای است در صورتیکه خواستید روی ایمیلم درخواست بفرستید

    • سلام،در خصوص کولر تاپکول وچه برند دیگری دارید لطفا قیمت را با مشخصات فنی اعلام بفرمابید.ممنون

  • دوستان چه مارکی با قیمت مناسب خوب هست؟؟ دوو داریم فعلا ۳ ساله داریم خوبه ولی لازم میشه بخریم مجدد. نمی‌دونم چه مارکی بهتره. ال جی،فوجی، گری…..
    دوستان راهنمایی کنید لطفا

    • بستگی داره. اگه خیلی وضعت خوب باشه. دایکین، اجنرال، توشیبا، پاناسونیک و تاپ کول و الحساوی که جفتشون مونتاژ کویت هستن که البته اینا به وجدان مشتری و تقلبی ندادن ربط داره…
      اگه مثل ما معمولی هستی، بهترینا توی ایران میدیا و هایسنس هستن.
      مصرفشون رو هم در نظر بگیر. توی مناطق معتدل کمپرسور روتاری و توی مناطق جنوبی کمپرسور اسکرول یا پیستونی بگیر

      • با سلام و درود به شما. با آرزوی سلامتی در برابر این مهمان ناخوانده.( کرونا)
        وضعیتمون متوسط هست. من خودم نمیتونم فیک رو از اورجینال تشخیص بدم.
        واقعا میدیا مارک خوبیه؟ هایسنس بهتره یا میدیا ؟ مصرف برق دوو بینهایت بالاست. ۲ ماهی ۲۵۰ پول برق داریم فقط متاسفانه.

    • سلام. از آقای خندانی در بهبهان تهیه کنید. موتور هندی بگیرین. گری و مدیا کولر های خوبی هستند. نصاب ها میگن مدیا خنک کنندگی بهتری داره.

  • سلام من گری ۳۰۰۰۰ هزار گرفتم دوماهه نصبش کردم ضمانت داره از بانه گرفتمش افتضاح الان میخام شکایت کنم از فروشگاه چون پنل و موتورش به ۲۴۰۰۰ هزار میخوره اثلا هم سرما نمیده

  • خب دادا اوجنران اصل ک این قیمت نیست،اونی ک شما گرفتی بدله،اون چهارونیم قیمتشه،الان همه کولرهارو نمایندگی پول میگیره گارانتی میکنه،ربطی به بیمه نداره

    • سلام به سوال داشتم بین برند های جنرال کدوم بهتره آخه هر فروشگاهی میرم مدل خودشو تبلیغ می‌کنه یکی میگه زد او یکی میگه لبخند یکی میگه گلد کدومو بخرم بهتره ؟؟

  • سلام من اجنرال ۸/۸۰۰ خریدم ولی نمی دونم این اجنرال چرا قیمت ها اینقدر متغیر است از ۷/۲۰۰ تا ۹میلیون ۲۴۰۰۰ ش متغییراست یکی میگه بانه ای یکی میگه ضمانت ۵ساله یکی میگه اصل راستش اخرسردرنیاوردیم سرما کلاه رفته یانه
    کولری که من خریدم تایلندتحت لیسانس ژاپن ظاهرا گارانتی ۲ساله وضمانت موتور۵ساله ۸/۸۰۰خریدم

    • اونا که آرم قرمز دارن و روشون نوشته و به اسم کمپرسور کاوازاکی میفروشن تقلبی هستن. باید نوشته اش سبز باشه. ضمنا هندیجان خیلی مطمئن تر هست از بانه

      • سلام
        در مورد کولرهای گازی ASR اطلاعات دارین؟ظاهرا مال شرکت آسوبارِ شهرری هست و میگن کیفیتش خیلی خوبه ولی من تا الان اسمشم نشنیده بودم؟بالاخره هر فروشنده ای از جنسهای تو فروشگاهش تعریف میکنه
        کیفیت سرمادهی؟کم صدابودن؟مصرف؟دوام و ماندگاری؟
        لطفا کسی اطلاعات داره به اشتراک بذاره چون طرف آشناست و تو رودرواسی گیر کردم

    • با سلام میگم کولر اسپیلت سوپرانو خوبه من ۴ ساله خریدم ازش راضیم گفتم ببینم جنسشون خوبه یا الکیه

  • بدترین کولری که تا حالا دیدم سامسونگه ۳۰۰۰۰داریم اما اصلا نمیتونه خنک کنه خونه رو فقط از روبرو که باد بزنه خنک میکنه .دوستانم وسپوینت دارین از بس سرده یخ میزنی اما نمیدونم این سامسونگ چرا اینجوریه هر تعمیرکاری هم اومده میگه مشکلی نداره خودشون اینجورین

    • سلام برادر خانمم یه ۲۴۰۰۰ سامسونگ داره عالیه. متاسفانه من دو تا ۲۴۰۰۰ اینورتر مدیا گرفتم، افتضاحه. اونایی که مناطق گرمسیر هستین مدل های اینورتردار نخرین که کلاه گشادی سرتون میره.

  • سلام من میخوام کولر اسپلیت ایوولی 24 هزار بخرم نظر دوستان گسی هست راهنمایی کنه

  • اگر مي خواهيد كولر خوب و ارزان بخريد از هنديجان بخرين كه نسبت به بقيه شهرها خيلي ارزونتره چون همشون لنج دارن و مستقيم از دبي ميارن من يك كولر 12000 گري مدل اسماتيك از اونجا عيد 98 خريدم 3120000تومن كه الان بايد تو تهران 6000000ت بخريش .

  • سلام کولرگازی اینورتر هیوندا هم خوبه یکی از بستگانم داره عالیه . رفتم بگیرم دیدم قیمت 24اینورترش 11میلیون و هشصد تومنه . . نخریدم

  • سلام خیلی عالی بود و محتوای خوبی دارین و معرفی خیلی خوبی داشتین و محصولات کولر کازی خیلی عالی هستن

    • شاید تو ایران و برخی کشورهای خاورمیانه یا جهان گری کولر محبوب و پرفروشی باشه ولی میتسوبیشی و اجنرال با فاصله ی بسیار زیاد از سایر برندها بهترین و پرفروشترینهای جهان هستند.بعضی از مدلها اجنرال پرفروشتره بعضی مدلها هم میتسوبیشی.لطفا اول کمی تحقیق کنید بعد مطلب بنویسید

  • با سلام و خداقوت..دوستان خوب سایت فدک تهویه میشه یه لطفی بفرمایید و کم مصرف ترین مدل کولرگازی بازار ایران رو بفرمایید؟واقعا ممنون میشم…و آیا اینکه میگند کم مصرف ترین مدل کولرهای گازی مصرف برقشون به ادنازه یه کولر آبیه، درست میگن؟این خرف درسته به نظر شما؟

  • جنرال مکس با این که بی نام نشان هست الان چند ساله در گرم ترین آب هوا داریم استفاده میکنیم

      • ماهم کولرمون تی سی اله، الان دوساله تعمیره،نمایندگی، هنوزم درست نشده،بدون کولریم😔

        • سلام من نمیدونم چی بگیریم هم مقرون به صرفه باشه و هم عمری
          اگر معرفی بفرمایید ممنون میشم

          • من سه عدد كولر اجنرال مي خواهم بخرم هم كم مصرف تر ين وهم سرد وگرم با شد فقط بفر مائيد من كولر اصل را چگونه تشخيص بد هم ومنا سب تر ين قيمت را از كجا تهيه كنم

          • من اولين با ر مي با شد وارد سايت شدم وهنوز هيچ سئوال وديد گاهي ندادم شا يد ديگران داده با شند خبر ندارم

      • سلام من واسه خرید کولر رفتم پیشنهاد خرید اسپیلت soperano مدل cst 12000 رو داد7م
        از این نوع کولر اصلاعاتی ندارم میشه راهنمایی کنید ممنون

        • دوستان کولر ۱۲ هزار،فقط و فقط گری مدل کیوفورماتیک(موتور ۳۷کیلویی داره و یه سرو گردن از اوجنرالو ال جی و… بالاتره)
          ۱۸ و ۲۴ وبالاتر،برای نقاط گرممثل شهرای بندری،جیماتیک یا جیفورماتیک(جفتشون یکیه،فقط جیفورماتیک گازش r410هستش،وگرنه موتور جفتشونم یکیه)بگیرین،اگرم تو شهرای دیگه ای هستین گری مدل کیوفورماتیک بگیرین.
          و در اخر لطفا دور کولرهای بانه ای رو خط بکشین،چون خیلیاشون اصلی نیستن

      • سلام یک کولر گازی متناسب با آب و هوای شمال(مرطوب) و در قیمت ده تا دوازده معرفی کنید.

      • كولر سوپرا عالي چندين ساله دارم برا مناطق گرمسيري مث بندر يه خونه ٨٠ متري تمام اتاقارو خنك ميكنه

    • سلام
      بله کولرهای گازی مدیا هم یکی از برندهای معروف و خوب هستن خوشحالیم که از این محصول راضی هستید

    • همش تبلیغات کولر گازی های خودتنو کردید.
      چند برند در دنیا بهترین هستن که همگی در یک ردیف میباشند
      کولر گازی توشیبا
      کولر گازی میتسوبیشی
      کولر گازی پاناسونیک
      کولر گازی اوجنرال اصل
      همین تمام اگه واقعا بهترین خواسته باشید
      وقتی از این چند برند استفاده میکنی تازه میفهمی بقیشون در حد پنکه هستش

  • بسیارجذاب بودتشکراززحمات شما من تازه دریک خدمات سرمایشی مشغول بکارهستم وشاگردی میکنم ک درآینده نصاب کولرگازی شوم.

    • سلام
      هر کجا هستید موفق و سربلند باشید
      شما می توانید در صفحه استخدام فرم استخدام در شرکت فدک تهویه را پر نمایید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *