تعمیر-فن-کویل-عکس جدید

تعمیر-فن-کویل-عکس جدید


فن کویل ها برای گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع در مدل مختلف نقش مهمی درافزایش آسایش و راحتی در محیط های گوناگون ایفا میکنند. آشنایی کلی با فن کویل ها، از جمله الزامات تعمیر و نگهداری و نحوه سرویس آنها، انواع مدل های موجود، تکنیک های عیب یابی و مزایای استفاده ازمراکز تعمیر و سرویس مجاز ، هم برای صاحبان خانه و هم برای مدیران املاک تجاری ضروری است.

این مقاله جامع به دنیای فن کویل ها می پردازد و اطلاعاتی را در مورد عملکرد آنها و چگونگی اطمینان از بهبود عملکرد و افزایش طول عمر بهینه ارائه می دهد.

تعریف فن کویل

فن کویل ها همانطور که از نامشان مشخص است ازدو بخش تشکیل شده اند، یک فن دمنده برای گردش هوا و یک سیم پیچ  یا مبدل حرارتی که به آن کویل می گویند که با فیلتر و یک مدار کنترلی ساده ترکیب شده است برای خنک کردن یا گرم کردن فضا استفاده می کنند.

کویل معمولاً از لوله های مسی با پره های آلومینیومی ساخته شده است فن‌ کویل‌ ها را می توان به لحاظ محل نصب، روکار یا توکار بودن، و از لحاظ سرمایش و گرمایش تقسیم بندی کرد.این سیستم تهویه مطبوع از محبوبیت بسیاری در فضا های مسکونی بزرگ و ادارات و بیمارستان ها برخوردار است.

این واحدها بخش مهمی از سیستم‌های HVAC در بسیاری از ساختمان‌ها هستند که گرمایش و سرمایش را با گردش هوا از طریق کویل‌ها فراهم می‌کنند. آنها در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف متناسب با فضاهای مختلف، از آپارتمان‌های مسکونی گرفته تا ساختمان‌های تجاری، اداری و بیمارستانی تولید می شوند.

معرفی اجزای فن کویل
اجزای فن کویل

انواع فن کویل

انواع متفاوت فن کویل بر اساس فضای نصب آن را می توان به سه دسته زیر تقسیم نمود.

  • فنکویل‌های زمینی (در دو مدل بالا زن و روبه رو زن تولید می شود و بیشتر مناسب فضاهای کوچک است.)
  • فنکویل‌های سقفی (که در دو نوع روکار و توکار ساخته می شوند.)
  • فنکویل‌های دیواری(این مدل بسیار شبیه به اسپلیت است ولی اجزای بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند)
  • فنکویل کاستی

مزایای سیستم های تهویه فن کویل

یکی از مزایای کلیدی سیستم های فن کویل تطبیق پذیری آنهاست. آنها را می توان در مکان های مختلف از جمله سقف، دیوار یا حتی روی زمین نصب کرد که انعطاف پذیری در طراحی و نصب در فضاهای مختلف ازجمله مزایای استفاده از این نوع سیستم تهویه مطبوع به شمار می رود. در نتیجه، فن کویل ها سیستم های همه کاره ای هستند که گرمایش و سرمایش را برای طیف وسیعی از فضاها می‌توانند تامین کنند.

بهره وری انرژی

علاوه بر این، فن کویل‌ها به بهره‌وری انرژی و عملکرد بی‌صدا شناخته می‌شوند. در مقایسه با سیستم های سنتی از انرژی کمتری برای گردش هوا استفاده می کنند. با توزیع موثر هوای گرم یا خنک در مکان‌های مورد نیاز، به شما کمک می‌کنند در قبوض آب و برق صرفه‌جویی کنید .این موضوع آنها را به گزینه‌ای محبوب برای بسیاری از ساختمان‌هایی تبدیل می‌کند .مزایای استفاده از سیستم های فن کویل

نصب فن کوئل سقفی توسط تیم فدک تهویه
نصب فن کوئل

تعمیر و نگهداری فن کویل توسط فدک تهویه

قطعاً خراب شدن فن کویل چه در زمان گرما و چه در زمان سرما سخت و عذاب‌ آور است. از این‌ رو شما باید سرویس, تعمیر فنکویل را به‌ موقع انجام دهید تا دیگر نگران چنین پیش آمدهایی نباشید. از طرفی تعمیر و نگهداری کاری کاملاً تخصصی است و سپردن آن به شخصی بی‌ تجربه و غیر حرفه‌ ای قطعاً پشیمانی به بار خواهد آورد به خاطر همین توصیه ما به شما کمک گرفتن از تعمیرکار متخصص می باشد.اینکه بندانید برای انجام تعمیر و سرویس فن کوئل خود چه زمانی باید اقدام کنید برای حفظ عملکرد و طول عمر آن بسیار مهم است. برخی از علائمی که نشان میدهد زمان تعمیر و یا سرویس فن کویل شما فرا رسیده به شرح زیر است:

  • عملکرد پر سر و صدا :

قطعات سست، ضایعات، یا اجزای فرسوده ای که تعمیرکار فن کویل باعث تولید صداهای نامتعارف می شوند را بررسی کنید. پیچ ها را سفت کنید، دستگاه را تمیز کنید. البته بهتر است زمان مشخصی را برای سرویس فن کوئل تام بصورت دوره ای در نظر بگیریدو در زمان بروز مشکلات بررسی و تعمیر راه به تکنسین حرفه ای واگذار کنید.

  • سرمایش یا گرمایش نامناسب

اگر فن کویل شما در اتاق‌های خاصی دمای نامناسب یا متفاوتی را تولید می‌کند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که فیلترهای مسدود شده، مجاری مسدود شده یا تنظیمات نامناسب جریان هوا را بررسی شوند.

این نکته را به خاطر بسپارید علائم را نادیده نگیرید – یک تعمیر کوچک و سرویس بموقع در حال حاضر می تواند شما را بعدا از یک سردرد بزرگ نجات دهد!

نکات تعمیر و نگهداری برای بهره‌ وری بیشتر

به صداهای عجیب گوش کنید، در صورت تولید هوای نامتعادل نشتی را بررسی کنید و پیدا کنید و به دماهای نامتعادل در فضاهای مختلف توجه کنید. تمیز کردن یا تعویض منظم فیلترها، بررسی هرگونه آسیب قابل مشاهده و اطمینان از جریان هوای مناسب می‌تواند موجب افزایش طول عمر و بهره وری بیشتر سیستم تهویه مطبوع شما شود.

سرویس فن کوئل فوق تخصصی توسط سرویسکار فدک تهویه
اسیدشویی فن کویل

راهکارهای موثر برای تعمیر فن کویل های معیوب

هنگامی که مشکل را مشخص کردید، وقت آن است که بفکر تعمیر فن کویل خود باشید. خواه موتور معیوب باشد، فیلترهای مسدود شده یا ترموستات نامناسب، معمولاً راهی برای رفع آن وجود دارد. به یاد داشته باشید، تنها اگر واقعا در زمینه تعمیرات فن کویل حرفه ای هستید اقدام به این کار کنید و در غیر اینصورت باید به کرشناسان فدک تهویه کار را بسپارید.

سرویس و تعمیر فن کوئل را به زمان دیگری موکول نکنید

متاسفانه عده ای از مصرف کنندگان فن کوئل نمی دانند که این دستگاه مانند کولر های گازی و داکت اسپیلت ها نیاز به سرویس دوره ای دارند . سرویس آنها کاری کم هزینه اما پر بازده می باشد شما با انجام سرویس دستگاه خود به صورت دوره ای می توانید مصرف برق دستگاه را کاهش داده و بازدهی دستگاه را افزایش دهید. سرویس فن کوئل ها باعث می شود که از ایجاد خسارات سنگین به دستگاه جلوگیری کند.

شستشو,سرویس فن کویل ها شامل سه مورد می شود

  1. فیلترهای فن کویل
  2. اسید شویی فن کویل
  3. هواگیری فن کویل

فدک تهویه دارای متخصص ترین سرویسکار فن کوئل می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و دارای تجربه و مهارت کافی را دارند آنها به بهترین نحو با روش های حرفه ای و جدید سرویس دستگاه شما را انجام می دهند.

تعمیر فن کوئل سقفی توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر برد فن کوئل سقفی

مراحل سرویس فن کوئل

قبل از شروع کار باید نکات مختلفی را رعایت کنید تا بتوانید سرویس فن کوئل را به خوبی انجام دهید. این نکات در ادامه ذکر شده‌اند.

1 – ابتدا باید تمام سیستم‌ هایی که کار تأمین سرمایش و گرمایش را انجام میدهند، خاموش کنید.

2 – فن کوئل را خاموش کرده و سیستم‌ های برق رسانی و آب رسانی آن را قطع کنید.

3 – درب‌ های فن کوئل و محافظ‌ های موجود بر روی بدنه را باز کرده و فیلترها را جدا کنید.

4 – کویل‌ ها را جدا کرده و در صورت رسوب گرفتگی آن‌ ها را کاملا تمیز کنید.

5 -فن دمنده را نیز جدا کنید. این بخش نیز ممکن است با گرد و غبار آلوده شده باشد، با دقت آن را تمیز کنید.

6 – درون و بیرون دستگاه را به خوبی تمیز کنید و هرگونه آلودگی بر روی آن را پاک کنید.

7 – در نهایت کار هواگیری فن کویل را انجام دهید.

8 – قطعات را در جای خود نصب و سیستم را روشن کنید تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

تمام موارد گفته شده را با دقت انجام دهید تا سیستم شما بدون مشکل کار کند. اگر در زمینه موارد گفته شده تجربه کافی ندارید، بهتر است از سرویس کار باتجربه کمک بگیرید.

نحوه هواگیری فن کویل

در برخی مواقع مشکل فن کویل ها نداشتن سرما و یا گرمای مورد نظر می باشد در تعمیر فن کویل باید در نظر داشت که علاوه بر گرفتگی لوله ها یکی از دلایل عدم سرما و یا گرما ممکن است به خاطر وجود هوا در داخل کویل باشد که خیلی از مشتریان احساس می کنند که کویل ها احتیاج به اسید شویی دارد که در بعضی مواقع این نظریه اشتباه می باشد و شما با یک هوا گیری ساده می توانید هوای داخل را تخلیه کرده و باعث جریان سیال در آن شوید.

در بعضی مواقع اگر فن کوئل شما مشکلات دیگری نداشته باشد خودتان می توانید اقدام به هوا گیری فن کوئل کنید . شما می توانید با دیدن این آموزش خودتان  انجام دهید.

تمیز کردن فیلترهای فن کویل توسط فدک تهویه
شستشوی فیلترهای فن کویل

آموزش سرویس فیلترهای فن کویل

فن کوئل های دارای فیلترهای تصفیه هوا می باشند که ذرات و گرد و غبار موجود در هوا را می گیرند و لازم است برحسب نوع فیلتر به صورت دوره ای انها را تعویض و یا شستشو دهیم . البته چون فن کویل ها در معرض گرد و خاک قرار دارند بهتر است توسط سرویسکار انجام شود.

شستشوی فیلترهای الیافی با آب امكان پذیر نمیباشد و همچنین به هر روشی كه آنها تمیز شوند هیچ گاه به حالت اولیه خود بر نمیگردند و همیشه مقداری گرد و غبار به روی آنها باقی میماند و عمر مفید كوتاهی دارند لازم است انها را تعویض کنید اما فیلترهای آلومینیومی دارای استحكام بالایی میباشند و قابلیت شستشو با آب را داشته و عمر مفید آنها همیشگی میباشد.

البه گاهی خانم های خانه زیرکی به خرج داده  و این کار را به دست خدمتکاری میسپارند که برای نظافت به منزل آورده اند زیرا مبلغی را که می بایست بابت  سرویس فن کویل به سرویسکار داد در حین کار خدمتکار این مبلغ صرفه جویی میگردد .

نکته ای که قابل ذکر است این است که  هیچگاه سرویس کامل را به غیر از یک سرویسکار,تعمیرکار فن کوئل حرفه ای  نباید شخص دیگری واگذار نمود زیرا   افراد عیر متخصص در این کار  می  توانند  به جای صرفه جویی عامل خساراتی شوند که جبران ان با پرداخت هرینه بیشتری امکان پذیر است.

ﻧﺤﻮﻩ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻓﻴﻠﺘﺮها

ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺭﻭﺵ ﺯﻳﺮ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﻓﻴﻠﺘﺮ ﻫﻮﺍ ﺭﺍ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ

ﻓﻴﻠﺘﺮ ﺭﺍ ﺟﺪﺍ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ، ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻳﻚ ﭘﻴﭻ ﮔﻮﺷﺘﻲ ﺗﺨﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻴﺪ

آنها ﺭﺍ ﺑﺎ ﺟﺎﺭﻭﺑﺮﻗﻲ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ ﻳﺎ ﺑﺎ ﺁﺏ ﺑﺸﻮﻳﻴﺪ .ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺴﺘﺸﻮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﻫﻴﺪ ﻛﻪ ﻓﻴﻠﺘﺮ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺣﺮﺍﺭﺗﻲ ﻛﺎﻣﻼ ﺧﺸﻚ ﺷﻮﺩ .

سپس آنها ﺭﺍ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺩﺭ ﺟﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﻴﺪ ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺩﺭ ﻣﺤﻔﻈﻪ ﺧﻮﺩ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺗﻮﺟﻪ :ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ ﻛﻪ ﻓﻴﻠﺘﺮ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻓﺼﻞ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ  و تابستان ﺗﻌﻮﻳﺾ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ

ﻧﺤﻮﻩ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺑﻴﺮﻭﻧﻲ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ

هنگام تمیز کاری قطعات بیرونی ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺯﻳﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ.

ﺑﺎ ﻳﻚ ﭘﺎﺭﭼﻪ ﻧﺮﻡ، ﮔﺮﺩ ﻭ ﺧﺎﻛﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ

ﻟﻜﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻳﻚ ﻣﺎﺩﻩ ﺷﺴﺘﺸﻮﻱ ﺧﻨﺜﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺭﻗﻴﻖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﭘﺎﻙ ﻛﻨﻴﺪ

ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ ﺧﺸﻚ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ

توصیه ﻫﺎﻱ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺎﺭﻱ سیستم

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻛﺮﺩﻥ ﻭ ﻳﺎ ﺗﻤﻴﺰ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻓﻦ ﻛﻮﻳﻞ، ﺩﻭ ﺷﺎﺧﻪ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﻨﺒﻊ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﺴﺘﻪ ﺟﺪﺍ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ .
ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺁﺏ ﻧﺮﻳﺰﻳﺪ ﺩﺭ ﻏﻴﺮ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺧﺴﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﻳﺎ ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺟﻬﺖ ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ، ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺯﻳﺮ ﻣﻄﻠﻘﺎ”: ﻣﻤﻨﻮﻉ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ •

گازوییل ، بنزین و  ﺗﻴﻨﺮ ﻭ ﻣﻮﺍﺩ ﭼﺮﺑﻲ ﺯﺩﺍ :ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺍﺩ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺯ ﺑﻴﻦ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﻧﮓ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

آب گرمتر از ۴۰c باعث تغییر رنگ یا تاب برداشتن قطعات دستگاه می گردد.

تعمیر فن کوئل کاستی توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعمیر فن کوئل سقفی

مشکلات رایج فن کویل های سقفی توکار

فن کویل های سقفی توکارموهبتی برای جریان هوا مناسب و کنترل دما هستند، اما مانند هر سیستم مکانیکی، از مشکلات و بروز ایراد و خرابی در امان نیستند. بیایید مسائل رایجی را که می تواند موجب شود زمان تعمیر فن کویل سقفی شما فرا رسیده باشد را بررسی کنیم.

نمای کلی سیستم های فن کویل سقفی توکار

فن کویل های سقفی ، بصورت توکار در سقف مکان های مختلف نصب می شوند و گرمایش و سرمایش کارآمد را بدون اشغال فضای با ارزش داخلی فراهم می کنند. این سیستم ها با گردش هوا از طریق کویل ها برای تنظیم دمای داخلی کار می کنند. همین نکته آنها را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از ساختمان های مدرن تبدیل می کنند.

تعمیر فن کویل سقفی توکار

از نشتی های کوچک و بزرگ گرفته تا عملکرد پر سر و صدا، فن کویل های سقفی داخلی می توانند در طول زمان با طیف وسیعی از مشکلات مواجه شوند. مشکلات رایج شامل گرفتگی فیلترها، فن معیوب و نشت مبرد است که می تواند بر عملکرد و کارایی دستگاه تأثیر بگذارد. درک این مسائل برای رسیدگی سریع به آنها و اطمینان از اینکه فن کویل شما به کارخود بخوبی ادامه می دهد، نکته مهم وکلیدی است.

تعمیر فن کویل های زمینی

فن کویل های زمینی ممکن است به میزان مشابه سقفی خود محبوب نباشند، اما نقش حیاتی در حفظ دمای راحت در بسیاری از ساختمان ها دارند. نگهداری مناسب و تعمیرات به موقع برای این سیستم ها ضروری است تا اطمینان حاصل شود که طول عمر و عملکرد مناسب این سیستم حفظ می شود.

اهمیت نگهداری صحیح فن کویل های زمینی

فن کویل های زمینی اغلب در مناطقی که کمتر قابل رویت هستند نصب میشوند و باعث می شود که تعمیر و نگهداری انها به راحتی نادیده گرفته شود. با این حال، بی توجهی به این سیستم ها می تواند منجر به کاهش راندمان، هزینه های انرژی بالاتر و خرابی های احتمالی شود. نگهداری منظم برای حفظ شکل فن کویل های زمینی شما بسیار مهم است.

مراحل تعمیر فن کویل های زمینی

وقتی نوبت به تعمیر فن کوئل های زمینی می رسد، یک رویکرد سیستماتیک کلیدی مورد نیازآنها است. از عیب یابی مشکلات رایج مانند نقص موتور فن گرفته تا بررسی و رفع نشتی مبرد،تعویض فیلتر های معیوب ویا کثیف، دانستن نکات مهم این سیستم ها می تواند در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

تعمیر فن کویل دیواری

فن کویل های دیواری ممکن است برجسته ترین ویژگی یک اتاق نباشند، اما مطمئناً می دانند که چگونه چیزها را خنک (یا گرم) نگه دارند. این واحدها راه حلی شیک و کم مصرف برای گرمایش و سرمایش ارائه می دهند، اما مانند هر سیستم تهویه مطبوع، به مراقبت مناسب و سرویس به موقع نیاز دارند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

مزایای سیستم های فن کویل دیواری

فن کویل های دیواری مانند جواهرات پنهان کنترل تهویه هوای داخلی هستند که به طور یکپارچه با محیط اطراف ترکیب می شوند در حالی که بی سر و صدا کار خود را انجام می دهند. آنها گرمایش و سرمایش کارآمد را بدون اشغال فضای با ارزش کف ارائه می دهند و آنها را به گزینه ای محبوب برای کسانی تبدیل می کنند که به دنبال به حداکثر رساندن راحتی بدون از بین بردن زیبایی شناسی هستند.

روش های نگهداری و تعمیر فن کوئل های دیواری

برای اینکه فن کویل های دیواری خود را در شرایط اولیه نگه دارید، تعمیر و نگهداری منظم کلیدی است. از تمیز کردن فیلترها گرفته تا بررسی انسداد جریان هوا، مراحل ساده ای وجود دارد که می توانید برای اطمینان از عملکرد دستگاه در حداکثر کارایی خود انجام دهید.

 

اهمیت انتخاب نماینده مجاز خدمات فن کویل

هنگامی که نوبت به سرویس فن کوئل مورد علاقه شما می رسد، انتخاب یک نماینده مجاز بسیار مهم است. این افراد از زوایای مختلف و تمامی نکات مرتبط به دستگاه شما اطلاع دارند و ازارائه خدمات و تعمیرات درجه یک به اطمینان خاطر می‌دهند. علاوه بر این، انتخاب یک ارائه دهنده مجاز می تواند در زمان، هزینه و استرس شما صرفه جویی کنید.

تعمیرکار فن کویل متخصص و با تجربه

فن کویل ها با توجه به عملکرد پیچیده ای که دارند برای تعمیرات آنها باید از افراد متخصص و با تجربه کمک گرفت زیرا تعمیر فن کوئل بسیار کار حساسی می باشد . در طی سالها تجربه کاری متاسفانه بارها شاهد این موضوع بوده ایم که کمک گرفتن از افراد آماتور و غیر متخصص برای انجام تعمیرات فن کوئل نه تنها عیب دستگاه را برطرف نمیکنند بلکه متاسفانه گاهی باعث ایجاد خسارات سنگین یا حتی جبران ناپذیری هم می شود.

فدک تهویه تمام تلاش و قوت خود را بکار گرفته است تا بتواند نیاز خدمات مصرف کنندگان این محصول را به بهترین نحو احسن مطابق با میل و رضایت مشتریان برطرف کند

فن کویل شما در حالت سرمایش و یا گرمایش کار نمی‌کند؟ فن کویل صدای بلند و ناهنجاری دارد؟ آیا فن کوئل بیش‌ از حد خاموش و روشن می‌شود؟  برای نصب فن کوئل، نصاب مجربی پیدا نمی‌شود؟

اگر به دنبال یک تعمیرکار فن کویل ماهر هستید نگران نباشید، تمامی که برای سرویس ، تعمیر ، اسیدشویی به شما معرفی می‌شوند، بهترین خدمات را در سریع‌ ترین زمان به شما ارائه خواهند داد. پس برای دریافت خدمات همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید. فدک تهویه همواره یاریگر شما می باشد.

هزینه سرویس,تعمیر فن کوئل چگونه تعیین می‌گردد؟

قیمت تعمیر فن کوئل، اولین فاکتور در هزینهٔ خدمات تعمیر ،سرویس و اسیدشویی و.. زمینی یا سقفی بودن دستگاه فن کوئل است زیرا نحوه سرویس و نحوه هواگیری نوع زمینی با  سقفی متفاوت است. همچنین نوع و میزان خدمات مورد نیاز مانند اسیدشویی ، هواگیری ، تعویض اتصالات و یا شیلنگ‌های فرسوده و… بر قیمت سرویس و تعمیرات تأثیرگذار است. اکنون اگر می‌خواهید از قیمت ها مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید و در صورت تمایل سفارش خود را نهایی کنید

فدک تهویه در چه مناطقی از تهران و کرج خدمات رسانی می کند

ما جهت دسترسی سریع تر به شما در تمام مناطق تهران دارای شعب گوناگون می باشیم بنابراین در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم.

در فدک تهویه چه خدماتی از فن کویل ارائه می شود

  1. تعمیر فن کویل
  2. سرویس فن کویل
  3. اسیدشویی فن کویل
  4. تعویض ترموستات فن کویل
  5. رفع آبریزی فن کویل
  6. راه اندازی سرمایش فن کویل
  7. راه اندازی گرمایش فن کویل
  8. رفع کد خطا فن کویل
  9. رفع مشکلات بردی فن کویل
  10. تعمیر موتورفن فن کویل

نگران مشکل فن کویل خود نباشید تعمیرکار فن کویل ما دارای تخصص و مهارت کافی می باشند . برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه تعمیر فن کوئل یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

تعمیران فن کویل مرکوری فدک تهویه
نمایندگی تعمیرات فن کویل مرکوری

فدک تهویه تعمیر چه نوع و برندهایی از فن کویل را قبول میکند؟

در این مرکز به علت تخصصی و حرفه ای بودن تعمیرکارانش تعمیر و سرویس کلیه برندها و مدلهای فن کویل از قبیل تعمیر فن کویل زمینی – کاستی – دیواری – سقفی  – مدیا – مرکوری  – تهویه – اتمسفر – ساران ( ساراول )سرما آفرین – آکس – آ یو ایکس و….

دلیل برتر بودن فدک تهویه در سرویس,تعمیر فن کویل

معمولا هر سازمان یا شرکتی دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود نسبت به دیگران دارای برتری های باشد. فدک تهویه نیز دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده که مشتریان زیادی به ما اعتماد کرده اند و تعمیر فن کویل را به ما بسپارند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز مجاز تعمیر فن کوئل وجود دانش در کنار و همراه تجربه درخشان تعمیرکاران این مجموعه می باشد.حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص در این مجموعه باعث آن شده است که ما مورد اعتماد خیلی از مشتریان خود باشیم. این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن در تهران خدمات رسانی انجام شود تا شما در گرمای شدید تابستان نمانید.

به همین دلیل مجموعه های مختلفی را در سطح شهر مستقر کرده است که شما می توانید با آنها تماس گرفته و زمان مراجعه انها را شما خودتان تعیین کنید تا هماهنگی های لازم به عمل آید و در کمترین زمان ممکن به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.

ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم

4.9/5 - (243 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *