کولر گازی جنرال

کولر گازی جنرال


امروزه کولرهای گازی مختلف با برندهای گوناگونی وارد بازار شده اند اما کولر گازی جنرال یکی از  برترین  و شناخته شده ترین برند کولر گازی در کشور ما است و همچون سال های گذشته در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین  کولرهای گازی وجود دارد و همچنان سرامد کولر های گازی است.
یکی از دلایل محبوبیت کولر گازی جنرال استحکام قطعات و کم صدا بودن موتور آن است . همچنین مصرف انرژی کولر گازی جنرال اینورتر  به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی شناخته شده است. کولر گازی جنرال جزو مستحکم ترین و مقاوم ترین کولر گازی در مناطق گرمسیری می باشد. شما می توانید جهت مشاوره در خرید کولر گازی جنرال با کارشناسان حرفه ای ما در فدک تهویه تماس بگیرید. همچنین در این مرکز خدمات تعمیر کولر گازی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر داکت اسپلیت ، تعمیر فن کویل ،تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج و تعمیر سردخانه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود.

فروش کولر گازی جنرال
فروش کولر گازی جنرال

راهنمای فروش کولر گازی جنرال اصلی

شاید شما هم وقتی برای خرید کولر گازی جنرال وارد بازار شوید و با انواع مدل ها با ویژگی های مختلف برخورد کنید که انتخاب را برای شما سخت تر کند و دچار سردرگمی شوید که کدام نوع ان را بخرید که برای محیط مورد نظر شما مفید باشد و بتوانید بیشترین استفاده را از ان ببرید.

خوشبختانه امروزه با تولید انواع مدل های کولر گازی جنرال در طرح و رنگ های گوناگون و ظرفیت های مختلف امکان انتخاب را برای شما بسیار آسان و بهتر کرده است و شما حق انتخاب بیشتری دارید.

بعد از انتخاب برند کولر گازی نوبت به انتخاب مدل و ظرفیت کولر گازی برحسب نیاز شما می شود که باید چندین مورد را هنگام انتخاب در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

فروش کولر گازی جنرال اصلی
فروش کولر گازی جنرال اصلی

فاکتورهای خرید کولر گازی جنرال 

  • در مرحله ی اول انتخاب کنید که چه مدلی از کولر گازی جنرال را می خواهید(ایستاده-پنجره ای – انورتر – اسپیلت معمولی)
  • در مرحله بعد تعیین کنید  قدرت خنک‌کنندگی چقدر باشد؟ کولر گازی چندهزار باشد
  • سپس مشخص کند بر حسب متراژ محل مورد نظر باید چندتا کولر گازی بخرید
  • انتخاب نوع کمپرسور بسیار مهم می باشد به این نکته توجه زیادی شود.
  • به خوبی تصمیم بگیرید که کولر گازی اینورتر دار بخرید یا معمولی
  • سپس از فروشنده بپرسید که میزان مصرف برق کولر گازی چقدر می باشد.
  • به میزان سطح انرژی کولر گازی توجه زیادی شود که حتما در رده اول باشد.
  • در این مورد به میزان پرتاب باد کولر گازی دقت داشته باشید .
  • سعی کنید کولر گازی با گارانتی اصلی بخرید
کولر گازی جنرال اصلی
کولر گازی جنرال اصلی

تشخیص کولر گازی جنرال اصلی از تقلبی

بعد از آنکه نوع و مدل و ظرفیت کولر گازی خود را انتخاب کردید نوبت به اصل (اورجینال) یا تقلبی(فیک) بودن دستگاه می رسد.متاسفانه در بازار امروزی مشاهده می شود که بیش از نصف دستگاه هایی که در بازار موجود است اصل نمی باشند. و کسانی که اطلاعاتی درباره دستگاه ندارند و به دنبال قیمت ارزان می گردند به دام فروشندگان این نوع دستگاه های تقلبی می افتند که فریب تبلیغ های آتها را می خورند.

متاسفانه با وجود اینکه کولر گازی جنرال طرفداران زیادی دارد اما نوع تقلبی آن در بازار بسیار زیاد می باشد که ما در اینجا قصد داریم به شما نحوه تشخیص کولر گازی جنرال اصلی را از تقلبی بگوییم.

راه های تشخیص کولر گازی جنرال اصلی

اولین و بزرگترین توصیه ما به شما این است که کولر گازی را از مراکز فروش کولر گازی جنرال  معتبر و قابل اطمینان تهیه کنید.

دومین مورد اینکه خود فروشنده به صورت کتبی به شما گارانتی ۵ ساله بدهد.(از آنجایی که در حال حاضر کولر گازی های جنرال هیچ نمایندگی در سراسر کشور ندارد و گارانتی دستگاه در ایران اعتباری ندارد.گارانتی دستگاه خریداری شده را خود فروشنده برعهده بگیرد و نه توسط شرکت خاصی)

کولر گازی جنرال اصلی  با نوع مصرفی گرید B هستند و نوع تقلب آن ار نوع گرید A+ هستند و به اسم کم مصرف فروخته می شوند.

به سبک و سنگین بودن موتور دستگاه دقت کنید.کولر گازی جنرال اصلی از موتور سیم پیچ سنگین و قوی استفاده شده است.

روی بسته بندی کولر گازی  اصلی از هلوگرام خاصی استفاده شده است.

روی کندانسور دستگاه آرم جنرال به صورت برجسته حک شده است اما در نوع تقلبی لیبل زده شده است

ما به عنوان مرکز فروش کولر گازی جنرال اصلی در تهران با چندین سال سابقه درخشان در نزد مشتریان خود این اعتبار را به دست آورده ایم که بهترین نوع کولر گازی جنرال را به انها معرفی کرده و با گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش این دستگاه را تضمین کرده ایم.

کولر گازی جنرال اصلی
کولر گازی جنرال اصلی

مزایای خرید کولر گازی از ما

  • اصلی بودن کالا
  • گارانتی ۵ ساله کمپرسور
  • گارانتی دو ساله قطعات
  • نصب رایگان
  • قیمت مناسب
  • در ضمن گارانتی دستگاه توسط خود ما صادر می شود.
  •  

چکیده:

یکی از بهترین برند های کولر گازی  بدون شک کولر گازی های جنرال می باشد که مصرف بسیار پایین و دوم بالایی دارد و در مقابل رقبای خود در بازار از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد برای با خبر شدن از قیمت برند های مختلف کولر گازی یک مقاله جامع و کامل برای شما به عنوان قیمت برند های کولر گازی اماده کرده ایم

تعمیر داکت اسپیلت ال جی در سراسر تهران

تعمیرات داکت اسپیلت با بهترین قیمت در سراسر تهران با خبره ترین تعمیرکاران

4.9/5 - (318 امتیاز)

11 دیدگاه

  • سلام من یک دستگاه اسپیلت 24000گرفتم داخل فاکتور نوشته اسپیلتجنرال گلد ولی اسپیلت جنرال برلین به من داده آیا قیمتش یاچیزی دیگش باهم فرق میکنه؟

  • سلام کولر اسپیلت 30000 جنرال می خواهم اهواز زندگی می کنم ازکجا کدام فروشگا کولر اصلی بگیرم ا گه آدرس یا شمار تماس دارید بفذستید ممنونم. لطفا” راهنمائی کنید

  • سلام کولر اسپیلت 30000 جنرال می خواهم اهواز زندگی می کنم ازکجا کدام فروشگا کولر اصلی بگیرم اگه آدرس یا شمار تماس دارید بفذستید ممنونم

      • سلام من یک دستگاه اسپیلت 24000گرفتم داخل فاکتور نوشته اسپیلتجنرال گلد ولی اسپیلت جنرال برلین به من داده آیا قیمتش یاچیزی دیگش باهم فرق میکنه؟

  • سلام‌متقاضی خرید یکدستگاه کولر گازی جنرال گلد ۳۶۰۰۰ هستم چچوری باید اصلش را بخرم برای اراک میخام

    • سلام ما در زمینه فروش فعالیت نمی کنیم میتونید از مراکز فروش کولر گازی بیشتر راهنمایی بگیرید

  • سلام
    من یه کولر گازی اجنرال از یه فروشگاهی گرفتم
    چطوربفهمم اصل است یا تقلبی
    خودشون اومدن اصب کردن
    درموردگارانتی هم موقع نصب گفت که خودم یک سال گارانتی میکنیم(حرفی گفت)

  • با سلام و احترام مسئول محترم فروش بنده از شهر اصفهان قصد خرید یکدستگاه کولر گازی اسپیلیت اینورتر دار از برند جنرال با ظرفیت 24000 BTU و نوع اصلی یا اورجینال آن که نحوه تشخیص آن را از نوع تقلبی در بالای همین صفحه ذکر کردید همراه با گارانتی 5 ساله از طرف شرکت مطبوع شما فدک تهویه هستم آیا امکان ارسال نصب و خدمات پس از فروش در شهر اصفهان شامل حال بنده میشود و چگونه با توجه به عدم اطلاع از آدرس و شماره تلفن مرکز گارانتی از خدمات پس از فروش استفاده کنم .
    متشکرم مختاری

    • سلام من یک دستگاه اسپیلت 24000گرفتم داخل فاکتور نوشته اسپیلتجنرال گلد ولی اسپیلت جنرال برلین به من داده آیا قیمتش یاچیزی دیگش باهم فرق میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *