تعمیر کولر گازی در پونک

تعمیر کولر گازی در پونک


موقعی اقداماتی که برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک انجام می شود درست و کمک کننده از آب درمی آید که از تمام قوانین و ریزه کاری های مربوط به عملکرد دستگاه اطلاع داشته باشید. البته اطلاع داشتن کافی نیست و باید بصورت عملی تجربه ی زیادی کسب کرد.

تعمیر کار کولر گازی و داکت اسپلیت دقیقا این شرایط را داراست و به همین خاطر است که می گوییم هیچگاه خودتان دست بکار نشوید چون با یک دستگاه پیچیده طرف هستید.

عوامل دیگری هم در موثر بودن تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک نقش دارند از جمله ابزاری که استفاده می شوند. می دانید که گاهی اوقات بخش هایی از کولر گازی متاسفانه آسیب دیده و از کار می افتند که باید قطعات جدید جایگزینشان شود.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در پونک و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در پونک برای افزایش طول عمر دستگاه و بهبود کارایی از بهترین قطعات استفاده می کند.

وقتی کولر گازی ایراد پیدا می کند، دیگر مثل قبل کار نکرده و باتوجه به نقصی که دارد، واکنش هایی از خود نشان می دهد. مثلا دیگر نمی تواند در سکوت کار کرده و با صدای اضافه آرامشتان را می گیرد.

نشانه های نقص در کولر گازی زیاد هستند و درمورد همه شان صحبت خواهیم کرد اما برای خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک یا هر مرحله ی دیگری نکته ای که سبب می شود موفق شوید این نشانه ها را رفع کنید یا بدتر تشدیدشان کنید، سپردن یا نسپردن کار به دست افراد مبتدی یا معمولی ست.

عیب یابی و رفع آن نیاز به سابقه ی طولانی دارد؛ دقیقا ویژگی که در تکنسین های فدک تهویه دیده می شود. با این اوصاف هر زمان به تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک یا هر خدمات دیگری نیاز پیدا کردید، با راه های ارتباطی با فدک تهویه گفت و گویی داشته باشید.

این مقاله به شما می گوید خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک چیست و چکار هایی برای آن باید انجام داد تا موثر باشد. البته مطالب مهم دیگری وجود دارند که واجب است یک مصرف کننده ی کولر گازی بداند. اگر بتازگی خانه تان را به کولرگازی مجهز کرده اید، درمورد راه اندازی هم صحبت می کنیم.

عکس

ارتباط با مشاوران نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

اهمیت ندارد در کدام نقطه ی تهران ساکن شده اید، چنانچه کولر گازیتان از کار افتاد، متخصصان فدک تهویه برای راحتی کار شما خودشان را به محل می رسانند. بدین ترتیب تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک هم امکان پذیر است و جای هیچ نگرانی نیست.

بعد از تماس تلفنی چه اتفاقی می افتد؟

باید کمی صبر کنید. زمان زیادی طول نمی کشد . در این مدت تکنسین های فدک تهویه با ابزار های حرفه ای به سوی پونک درحال حرکت اند.

تکنسین ها بعد از اینکه نگاهی کلی به کولر گازی انداختند، وارد جزییات شده، به سراغ یک به یک قطعات می روند تا از سلامتی شان مطمئن شوند. مشکلات ببار آمده بخاطر درست کار نکردن یکی ازین قطعات است. در چنین شرایطی بهترین راه برای دوباره بکار افتادن دستگاه جایگزین کردن قطعات باکیفیت است که اینکار را فدک تهویه به بهترین نحو انجام خواهد داد.

فدک تهویه به عنوان مرکز مجاز و شارژ گاز و سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی در پونک و داکت اسپلیت توسط با تجربه ترین تعمیرکار  اماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد.کافی است با شماره 22385967 و 22385967 تماس بگیرید.

عکس

سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

همه ی کولر گازی ها شبیه به هم نیستند و مدل های مختلفی برای پوشش دادن نیاز مشتری تولید شده است. طبیعتا برای رسیدگی به هر کدام باید شیوه های گوناگونی را بکار برد. به همین دلیل سرویس کولر گازی در پونک و سرویس داکت اسپلیت در پونک ممکن است در هر مدل کمی فرق کند.

یکی از مدل هایی که مصرف کننده های خودش را جذب کرده است، کولرگازی دوتکه نام دارد. در این شرایط متخصص برای شستشو کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک اولین گامی که برمی دارد، نگاه انداختن به یونیت هاست. برای عیب یابی صحیح هم یونیت خارجی بررسی می شود هم سلامت قسمت خارجی چک خواهد شد.

نکته ای که باید بدانید این است همه مدل کولرگازی برای اینکه سالم مانده و بتوانند به کارکردن ادامه دهند، باید چند وقت یکبار با سرویس داکت اسپلیت و کولر گازی به آن ها رسیدگی کنید. درغیراینصورت دستگاه درنهایت از کار خواهد افتاد.

احتمال برایتان سوال شده سرویس کردن اصلا به چه معناست و چگونه قرار است طول عمر دستگاه افزایش یابد؟

بعد از اینکه تماس گرفته و متخصص در محل حاضر شد، آسیب هایی را که دستگاه دیده است رفع می کند یا عواملی که به مرور سبب صدمه دیدن کولر گازی می شوند را از بین می برد. یکی از ساده ترین و مهم ترین عوامل گرد و غبار است که فیلتر ها را درگیر کرده اند.

فیلترها می توانند با گرد و غبار هم به کار کردن ادامه دهند اما روی وظیفه ی اصلی کولر گازی یعنی خنک کردن تاثیر منفی می گذارند. بدین ترتیب می بینید دیگر روشن یا خاموش بودن دستگاه در هوای گرم هیچ فرقی نمی کند!

عکس

نصب کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

نصب کولر گازی در پونک و نصب داکت اسپلیت در پونک به ظاهر کاری آسان و تک مرحله ی به نظر می رسد اما دست کمی از پرجزییات بودن تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک ندارد! قوانین گوناگونی وجود دارند که فقط متخصص از آن ها خبر دارد.

  • هر مدلی را نمی توانید در هر شرایط جوی استفاده کنید. هنگام انتخاب و خرید کولر گازی باید وسعت خانه را درنظر بگیرید. نمایندگی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک برای اینکه بتواند بهترین نقطه را برای راه اندازی تشخیص دهد، ابتدا مساحت را می سنجد.
  • احتمالا موقع خرید کولر گازی با خود بار ها تصور کرده اید دوست دارید در فلان نقطه ی اتاق آن را نصب کنید. برای جابجایی کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک اجازه دهید متخصص تصمیم بگیرد. گاهی اوقات نقطه ای که مشخص کرده اید مناسب نیست و کولر در آن جا نمی تواند آنطور که باید هوای خنک را تولید و منتشر کند.
  • سقف اتاق باید ارتفاع مناسب را داشته باشد و سعی نکنید برای اتاق های کم ارتفاع کولر گازی تهیه کنید.

نصاب کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک ابتدا باید دیوار را اندازه گرفته و به اندازه ی استاندارد دستگاه را از سقف فاصله می دهد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

عکس

شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

برای استفاده ی صحیح از کولر گازی و جلوگیری از مشکلات جدا از تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک وظایفی به عهده خواهید داشت.

به همین خاطر بار ها و بار ها برای شارژ گاز کولر گازی در پونک و شارژ گاز داکت اسپلیت در پونک به فدک تهویه مراجعه خواهیدکرد و جلوی عواقب بعدی را خواهید گرفت.

اینکار یکی از فعالیت های واجب است و درصورت انجام نشدن، واکنش های نامطلوبی از دستگاه دریافت خواهید کرد.

علائم ایراد در کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

موقعی که متوجه ی وضعیت غیرعادی کولر گازی شدید، آرامش خود را حفظ کرده و ایرادات را با جزییات یادداشت کنید. در این زمان بجای بدبین شدن به برند دستگاه، بهترین کار هرچه سریع تر تماس گرفتن و درخواست تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک به مشاوران فدک تهویه است تا صدمات ازین بدتر نشود.

این نشانه ها را قبل از خرابی کولر گازی و داکت اسپلیت جدی بگیرید:

  • وجود بلور یخ در کولر گازی و داکت اسپلیت

 درمورد شارژ کردن صحبت کردیم. اگر از وقت شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک بگذرد، قطعا دستگاه مثل قبل درست کار نکرده و واکنش هایی از خود بروز خواهد داد مثل بلور یخ چون به گاز کافی نیاز دارد.

وقتی چشمتان به بلور ها افتاد، نگران نباشد چون با یکبار تعمیر کولر گازی در پونک حذف خواهند شد.

عکس

  • مرطوب شدن و آب پس دادن کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

مختصص برای تعمیرات و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک می پرسد آیا رطوبتی در دستگاه به چشمتان خورده یا نه؟ این مشکل هم بی علت نیست و احتمالا ریشه اش به شلنگ تخلیه برمی گردد.

شیلنگ باید در شرایط مناسب باشد. قابل درک است پیچ خوردن یا موارد دیگر آن را از حالت طبیعی خارج کرده و قطرات آب به بیرون نفوذ خواهند کرد.

لوله های کار گذاشته در دستگاه تحت تاثیر عواملی قرار می گیرند و با بسته شدن راهشان مشکل رطوبت اضافه و بی جا ایجاد خواهند کرد.

  • صدای اضافه از کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

صدای اضافه از آن دسته ایراداتی ست که بسیار کم پیش می آید. اگر کار راه اندازی دستگاه را به نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در پونک نسپرده باشید، احتمالا بعد از مدتی کوتاه بخاطر اینکه درست و متعادل بدنه ی کولر گازی متصل و راه اندازی نشده است، با ایجاد صدا های عجیب نگرانتان خواهد کرد.

دلیل دوم به فن برمی گردد. هر گونه شکستی در سطح آن دیگر اجازه نمی دهد بی صدا کار کند.

عکس

  • بوی آزار دهنده کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک

بوی بد فکر های زیادی را در ذهنتان بوجود می آورد. تصور کنید زمان زیادی از راه اندازی کولر گازی نگذشته است و بیکباره می بینید بوی بدی از هوای منتشر شده به مشام می رسد.

در ابتدا فکر می کنید از بیرون ساختمان از طریق پنجره ها به درون خانه راه پیدا کرده و اصلا به کولر گازی نو شک نمی کنید. بعد از کمی بررسی کردن متوجه می شوید منشا بوی زننده از دستگاه ست.

کولر گازی درون خود بخش های مرطوب دارد. رطوبت هم زمینه ساز قارچ و کپک است. پس با خیال راحت برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در پونک اقدام کرده و بگویید مشکل فقط رشد قارچ هاست. البته دلایل دیگری هم وجود دارند که بوی بد ایجاد می کنند و باید دستگاه حتما به صورت حضوری بررسی شود.

  • کار نکردن ریموت کولر گازی

موقعی که حسابی هوا گرم شده و برای روشن کردن کولر گازی عجله دارید، کار نکردن ریموت با اینکه موضوع چندان پیچیده ای نیست اعصابتان را به هم می ریزد.

از سالم بودن چشمی گیرنده مطمئن شوید. اگر مشکل حل نشد، با تمیز کردنش اجازه برقراری ارتباط با کولر گازی را بدهید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *