تعمیر کولر گازی تولیپس

دریافت خدمات از بهترین تعمیرکار کولر گازی تولپیس دارای اهمیت زیادی می باشد. چرا که درصورت سپردن تعمیر کولر گازی تولیپس tulips به افراد کارنابلد، نه تنها مشکل حل نمی شود، بلکه ممکن است شدت خرابی بیشتر شود. در این صورت برای تعمیر تخصصی کولر گازی تولیپس باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

یادتان نرود که با فرارسیدن بهار شست وشوی کولر گازی تولیپس هم باید جدی گرفته شود. هم اکنون از طریق فدک تهویه، بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی تولپیس می توانید حرفه ای ترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی تولیپس tulips را درخواست کنید.

معتبرترین ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

فدک تهویه هم اکنون مفتخر است که اعلام کند توسط کاربلد ترین افراد آمادگی ارائه خدمات تعمیر کولر گازی تولپیس را داراست و نمایندگی تعمیر کولر گازی تولیپس را در شهر های کرج و تهران احداث کرده است. مهم ترین دلایلی که شما را به دریافت خدمات تعمیر کولر گازی تولپیس از فدک تهویه توصیه می کنیم به شرح زیرند:

  • باکیفیت ترین خدمات تعمیر کولر گازی تولپیس توسط همکاران ما در فدک تهویه ارائه می شود.
  • قیمت خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی تولیپس نسبت به سایر مجموعه های مشابه بسیار مناسب است.
  • ما در مجموعه خود از بهترین تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی تولپیس استفاده می کنیم.
  • در تمامی ساعات شبانه روز و کل روز های هفته امکان دریافت خدمات تعمیر فوری کولر گازی تولپیس برای شما فراهم است.
  • تنوع بالای خدمات کولر گازی تولیپس از دیگر مزایای دریافت خدمات از فدک تهویه است.
  • استفاده از قطعات اورجینال طی فرایند تعمیر کولر گازی تولپیس مزیت بزرگ دیگر خدمت ماست.
  • به محض تماس شما عزیزان همکاران ما برای ارائه خدمات بدون معطلی خدمت شما می رسند.
  • خدمات فدک تهویه به همراه گارانتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
  • ما درسراسر کشور آمادگی دریافت تماس شما به منظور ارائه خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس هستیم.

همین الان می توانید به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی تولیپس با ما تماس بگیرید.

عکس

بهترین تعمیرکار کولر گازی تولیپس را از ما بخواهید

همکاران ما در فدک تهویه از بهترین ها در حوزه خود هستند. ویژگی های این افراد کاربلد به شرح زیرند:

  • تعمیرکاران فدک تهویه دارای دانش و مهارت بسیار بالا در حوزه تعمیرات وسایل تهویه مطبوع هستند.
  • استفاده از قطعات اورجینال هریک از برند های تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع
  • رعایت اصول اخلاقی و احترام کل در برخورد با مشتریان عزیز
  • همکاران ما حرفه ای ترین آموزش ها را برای تعمیر این دستگاه ها دیده اند.
  • خوش قولی و تعهد یکی از مهمترین مشخصه های همکاران ما در فدک تهویه است.
  • برای همکاران ما اولویت تعمیر قطعات است و تعویض قطعات اولوین پایین تری دارد.

نحوه درخواست تعمیر کولر گازی تولیپس از فدک تهویه

این سوالی است که مشتریان عزیز ما زیاد آن را مطرح می کنند. برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس tulips می توانید گام های زیر را بردارید :

  • ابتدا از طریق شماره درج شده در سایت به منظور دریافت خدمات تعمیر کولر گازی تولپیس با ما تماس بگیرید.
  • به همکاران ما توضیح بدهید که چه علائمی در دستگاه شما بروز کرده و سبب کارکرد نادرست آن شده است.
  • آدرس خود و زمانی که امکان دریافت خدمات دارید را به همکاران ما اعلام کنید.
  • همکاران ما درست در زمانی که توافق کرده اید خدمت شما می رسند و از دستگاه بازدید می کنند.
  • پس از بازدید قیمت خدمات به شما عزیزان گفته می شود و درصورت رضایت شما کار آغاز می شود.
  • سپس فاکتور به شما عزیزان بابت خدمات و هزینه هاییکه پرداخت شده اند، داده می شود.

عکس

نگاهی به برند تولیپس

تا به اینجای کار در سایت فدک تهویه فقط درباره برند های خارجی صحبت کردیم. اما این بار درباره یکی از برند های ایرانی قرار است صحبت کنیم. محصولات تولیپس مدتهاست که به در بازار لوازم خانگی دیده می شوند.

دستگاه های تهویه مطبوع تولیپس هم محبوبیت خاصی دارند و می توانید وابسته به بودجه خود به خوبی روی عملکرد مناسب آن ها حساب کنید.

قیمت تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

برای خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس قیمت های تعیین شده در نرخ نامه اتحادیه مطرح می شوند. درصورتی که درباره قیمت این خدمات دارای سوال هستید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت از ما اطلاعات کافی را دریافت کنید. اما این را بدانید که ما به منظور راحتی شما عزیزان مناسب ترین قیمت ها را برای این خدمات وضع می کنیم. به طوری که امکان پرداخت آن ها برای هر کسی فراهم باشد.

عکس

تعمیر کولر گازی در منزل شما

وقتی کولر گازی خراب می شود، اولین موردی که سبب دغدغه افراد می شود حمل آن ها به محل تعمیر است. این دستگاه ها بدلیل حمل سخت و وزن زیاد همواره زحمت صاحبانشان را به همراه دارند. اما این را بدانید که ما امکان تعمیر کولر گازی تولپیس در منزل را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. با یک تماس درست در زمانی که شما تعیین می کنید همکاران ما خدمت شما می رسند.

اصلی ترین مشکلات کولر گازی تولیپس

کولر گازی دستگاهی پیچیده و متشکل از چندین قطعه است. به همین دلیل طبیعی است که مشکلات مختلفی نیز در این دستگاه بروز کنند. مهم این است که یک تعمیرکولر کولر گازی تولیپس به خوبی ایراد را شناسایی کرده و سریعا آن را برطرف کند. در ادامه صحبت درباره خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس، درباره اصلی ترین ایرادات این دستگاه صحبت خواهیم کرد.

عکس

کولر گازی تولیپس نشتی گازی دارد

این مورد از اصلی ترین ایرادات دستگاه های کولر گازی است. درصورتی که گاز دستگاه کم باشد، نمی توان انتظار این را داشت که به خوبی بتواند محیط را خنک کند. درصورتی که به دلیل سوراخ شدن لوله ها و یا هر مشکل دیگری گاز نشتی می کند، نباید به آن مبرد یا همان گاز بیشتر اضافه کنید. ابتدا ببینید نشتی کجاست و آن را برطرف کنید.

سپس به آن مقداری گاز اضافه کنید. درصورتی که شاهد نشتی مجدد نبودید و دیدید که مقدار گاز کم نشده است، می توانید به تزریق گاز ادامه دهید. درباره شارژ گاز کولر گازی تولیپس در بخش جداگانه توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد. تعمیرکار کولر گازی تولیپس به خوبی می تواند میزان گاز این دستگاه را افزایش دهد. یادتان باشد که کارکرد درست دستگاه شما به میزان گاز موجود در آن بستگی دارد.

فیلتر های کولر گازی تولیپس کثیف شده اند

یادتان باشد که تمیزی بخش هایی مانند فن ها و فیلتر ها دارای اهمیت بسیاری می باشد. چرا که درصورت تمیز نبودن این بخش ها دستگاه تحت فشار کار کرده و البته که راندمان آن کم می شود. اگر نسبت به این مشکل بی توجه باشید خواهید دید که بخش هایی مانند فن ها و کمپرسور دچار خرابی خواهند شد.

درصورتی که قصد دارید از بروز این مشکل جلوگیری کنید باید سرویس کولر گازی تولیپس را جدی بگیرید. با انجام به موقع این کار مزایایی را به کولر گازی هدیه داده اید که در بخش مربوطه درباره آن صحبت خواهیم کرد. یادتان باشد که در خانه ای که حیوان خانگی وجود دارد این مهم بسیار اهمیت بیشتری دارد.

عکس

برد کولر گازی تولیپس خراب شده است

حتی  کم سوادترین افراد از اهمیت وجود اندامی به نام مغز به عنوان اتاق فرمان بدن باخبر هستند. برد نیز درست چنین نقشی در یک دستگاه الکتریکی دارد. این را بدانید که نباید مداوم دستگاه را روشن و خاموش کنید. چرا که در غیر این صورت برد کنترلی و نیز کمپرسور و البته فن دستگاه خراب می شوند.

به دنبال این اتفاق سیم ها هم دچار خوردگی شده و ترمینال های دستگاه هم ممکن است آسیب ببینند. اما تعمیر برد الکتریکی کار هرکسی نیست. به همین دلیل باید از یک فرد کاربلد برای رفع این مشکل خدمات تعمیر تخصصی کولر گازی تولپیس را دریافت کنید.

سنسور ترموستات کولر گازی تولیپس ایراد پیدا کرده است

در برخی از کولر های گازی می بینیم که دستگاه رفتار های نامنظمی دارد. در قسمت پشتی پنل داخلی کولر گازی یک سنسور ترموستات وجود دارد که رفتار های نامنظم دستگاه به دنبال خرابی این قطعه بروز می کنند. البته گاهی اوقات ممکن است خود ترموستات مشکلی نداشته باشد. بلکه بنا به دلایل مختلفی فقط احتمال دارد از جای خود حرکت کرده باشد. در این صورت می توان با فیکس کردن آن در جای خود سبب آن شد که مشکل برطرف شود.

عکس

کولر گازی تولیپس محیط را سرد نمی کند!

این مشکل از جمله مواردی است که هر فردی را کلافه می کند. دلایل متعددی را می توان برای بروز این مشکل برشمرد. برای نمونه ممکن است میزان گاز مبرد در دستگاه کم شده باشد. از طرف دیگر احتمال این هم وجود دارد که فیلتر ها و یا فن ها کثیف شده باشند. این را بدانید که درصورت عدم توجه به تمیزی دستگاه ممکن است رفته رفته مسیر خروج هوای خنک مسدود شود. این اتفاق یعنی زدن باد گرم بدلیل کثیفی کندانسور نیز ممکن است بروز کند.

به علاوه اینکه تنظیمات نادرست کندانسور را هم باید به این موارد اضافه کرد. دیگر دلیل مهم بروز این مشکل که نیاز به یک فرد حرفه ای برای رفع آن حس می شود، خرابی موتور می باشد. آیا کولر گازی شما نمی تواند محیط را گرم کند؟ همین الان بهترین خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس را از ما دریافت کنید.

آب کولر گازی تولیپس تخلیه نمی شود

این مورد یکی از مواردی است که درصورت بی توجهی به آن ممکن است سایر بخش ها نیز آسیب ببینند. به همین دلیل درصورتی که در سیستم تخلیه آب این دستگاه ایرادی دیدید، هرچه زودتر باید به دنبال برطرف کردن آن باشید.

یادتان باشد که معمولا درصورتی تخلیه نشدن آب دستگاه به سراغ کولر گازی می آید که مسیر های تخلیه مسدود باشند. آب از طریق مسیر هایی به بیرون می رود که درصورت انسداد این مسیر ها با خاک و … می توان انتظار این را داشت که تخلیه آب صورت نگیرد.

عکس

اسپلیت تولیپس تق تق می کند

اصلی ترین دلیلی که سبب بروز این مشکل می شود این است که اتصالات کندانسور به خوبی انجام نشده اند. به همین دلیل است که انجام درست خدمات نصب و جابجایی کولرگازی تولیپس دارای اهمیت است. این مورد را باید سریعا برطرف کنید. چرا که ممکن است به مرور زمان سبب بروز اشکال در بخش های دیگردستگاه بشود.

سرویس کولر گازی تولیپس tulips

سوالی که هر فردی ممکن است داشته باشد این است که سرویس کولر گازی تولیپس را هر چند وقت یکبار باید انجام بدهیم؟ این را بدانید که بهترین بازه زمانی برای انجام این کار 6 ماه یکبار است. شروع فصل بهار از بهترین زمان ها برای سرویس کردن و دادن جانی تازه به دستگاه های کولر گازی می باشد. بهترین سرویسکار کولر گازی تولیپس به خوبی می داند برای ارتقا عملکرد دستگاه شما چه کند. او فن ها و فیلتر ها را تمیز می کند و اگر لوله ها و هر مسیر دیگری با گرد و غبار مسدود شده است آن را برطرف می کند.

قطعات قابل شست و شو نیز توسط سرویسکار کولر گازی تولیپس شسته می شوند. سرویس این دستگاه از مهم ترین خدمات کولر گازی تولیپس است که درصورتی که طول عمر و عدم فرسودگی دستگاه برای شما مهم است حتما باید آن را دریافت کنید.

عکس

شارژ گاز کولر گازی تولیپس tulips

همانطور که کمی قبل گفتیم عملکرد درست دستگاه به برخورداری آن از گاز کافی وابسته است. این گاز برای خنک کردن محیط باید حتما موجود باشد و عدم وجود آن ممکن است سبب ورود فشار به دستگاه شود و خرابی آن را باعث شود. به همین دلیل باید شارژ گاز کولر گازی تولیپس را توسط افراد کاربلد در فواصل زمانی معین انجام داد.

مبرد یا همان گاز کولر گازی ماده ای است که از آن به عنوان گاز فریونی یاد می شود و برای شارژ گاز کولر گازی تولیپس استفاده میشود. این گاز فریونی دارای انواع مختلفی می باشد که وابسته به نوع کولر گازی به آن تزریق می شود.

نصب کولر گازی تولیپس tulips

نصب کولر گازی تولپیس عملی دشوار است و برای انجام این کار باید فردی دارای تخصص در نصب اسپلیت تولیپس که قبلا نصب کولر گازی تولیپس را انجام داده باشد تا در حین کار مشکلی رخ ندهد.

مشکلات ناشی از عدم نصب کولرگازی تولیپس به شکل صحیح بعد از انجام کار نیز ممکن است به وجود بیاید و خطرات زیادی به همراه خود ایجاد کند .پس فراموش نکنید در انجام این کار از فردی متخصص مانند تکنسین های فدک تهویه استفاده کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

عکس

سخن آخر

در این مطلب درباره خدمات تعمیر کولر گازی تولیپس و سایر خدمات آن مانند نصب و جابجایی کولرگازی تولیپس برای شما توضیحات کاملی ارائه شد. درصورتی که کولر گازی نتواند به خوبی محیط را خنک کند، گرمای تابستان بسیار آزار دهنده خواهد بود. آنچه که دارای اهمیت است، رسیدگی به سریع به مشکلات این دستگاه به محض بروز آن است. در این صورت جلوی خرابی های وسیع تر و البته هزینه های گزاف تر تعمیر گازی تولپیس را گرفته اید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *