تعمیر کولر گازی تراست تعمیرکاران فدک تهویه

تعمیر کولر گازی تراست


اگر به دنبال تعمیر کولر گازی تراست Trust و یا سرویس آن هستید یکی از خدمات شرکت فدک تهویه تعمیرات این نوع از کولرگازی هاست که با بهترین کیفیت و قیمت از سوی همکاران ما ارائه می شود.

بررسی و عیب یابی کولر یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در زمان بروز خرابی در دستگاه انجام شود. این عیوب از نظر پیچیده و ساده بودن انواع مختلفی دارند.

برخی از این عیوب توسط خودتان قابل برطرف شدن هستند. از طرف دیگر برخی از عیوب تخصصی تر بوده و باید توسط افراد متخصص برطرف شوند و نمیتوان از فردی غیر متخصص انتظار رفع این عیوب را داشت.

اهمیت تعمیرات کولر گازی تراست

یکی از کاربردی ترین وسایلی که امروزه پیشرفت بسیار زیادی نیز در تکنولوژی خود داشته است، کولر گازی است.

کولرهای گازی یکی از ضروری ترین وسایل خانه برای تحمل گرمای تابستان می باشد. کولر های گازی انواع متفاوتی دارند که یکی از بهترین آنها کولر گازی تراست trust می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. ما در این محتوا که کمتر از 10 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت اطلاعات جامع و کاملی برای نگهداری هرچه بهتر آن به شما ارائه می کنیم.

هر دستگاهی با توجه به مدتی زمانی که از آن استفاده می کنید و روش هایی که برای نگهداری آن در پیش می گیرید، ممکن است نیازمند سرویس و یا تعمیر های کلی یا جزئی باشد.

دستگاه کولر گازی تراست نیز از این قاعده کلی مستثنا نیست و در صورت عدم رعایت مواردی، ممکن است نیازمند تعمیرات بخصوص خود باشد.

اما در کنار تمامی این مسائل، ممکن است از خود بپرسید در صورتی که دستگاه منزل یا محل کار دچار مشکل شد، دقیقا باید برای سرویس و تعمیر کولر گازی تراست چه کاری انجام داد؟

تعمیرات کولر گازی در رشت تعمیرکاران فدک تهویه
تعمیر کولرگازی تراست در رشت

معرفی شرکت تولید کننده کولر گازی برند تراست trust:

برند تراست (Trust)  یکی از خوش نامان حوزه لوازم خانگی و صنعتی به شمار می‌رود . شرکت این برند در کشور چین فعالیت می کند و انواع سیستم های تهویه مطبوع را با خط تولیدی پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه  میکند. این برند حدودا 20 سال است که در بازار ایران به فروش می رسد و در این مدت به برندی نام آشنا تبدیل شده است.

موضوع خرابی اسپلیت تراست ربطی به نوع برند آن ندارد و تمامی برند های موجود در بازار ممکن است پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. اما به دلیل تخصصی بودن مراحل انجام تعمیر کولر گازی تراست

،باید سرویسکار یا تعمیرکار کولرگازی تراست فردی مجرب و با تخصص باشد بنابراین به شدت در انتخاب خود دقت کنید. برای این کار می توانید با فدک تهویه تماس گرفته و مشورت کنید.

معرفی انواع کولر گازی تراست:

  • کولرگازی تراست معمولی
  • کولرگازی تراست اینورتر
  • کولرگازی تراست پنجره ای

کولرهای گازی تراست  قابلیت سرمایش و گرمایش را داشته و برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب و قابل استفاده است. ای کولر ها در انواع ظرفیت ها ساخته شده و برای محیط های کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. همچنین دارای

رنگ های متفاوت و متنوعی هستند که آنها را مناسب برای استفاده در رستوران ها، کافه ها و… می کند.

تعمیر کولر گازی به صورت فوق تخصصی

تعمیر کولر گازی، به خصوص اگر از بهترین برند کولر گازی اینورتر استفاده شده باشد، امری حیاتی است که نیازمند دقت و تخصص فنی بالا است. کولرهای گازی اینورتر با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند فناوری اینورتر، عملکرد بهینه‌ای دارند و معمولاً دارای عمر مفید بلندی هستند.

در هنگام بروز هر گونه مشکلاتی از جمله نشتی یا کاهش عملکرد، تعمیرات کولر گازی نیازمند استفاده از تکنسین‌های ماهر و مجرب است که با دانش و تجربه خود، مشکلات را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی‌های روز دنیا، در تعمیرات این نوع کولرها امری ضروری است تا عملکرد بهینه و پایداری از واحد سرمایشی به دست آید و کاربران بتوانند از خنکی و راحتی بی‌نظیر آنها لذت ببرند.

چه عواملی باعث خرابی کولر گازی تراست Trust میشود؟

به صورت کلی اتفاق هایی که می‌تواند باعث آسیب به کولر گازی شما شوند را به صورت زیر می‌توان دسته ‌بندی کرد:

  • نوسانات برقی در دستگاه
  • عدم استفاده از حفاظ مناسب برای منبع تغذیه برق دستگاه
  • عدم سرویس و بازرسی های دوره‌ای دستگاه
  • عدم باز کردن منافذ دستگاه که از تجمع غبار مسدود شده‌اند
  • تعمیر کولرگازی تراست توسط مراکز غیر مجاز و ناآشنا به تکنولوژی دستگاه
  • پدید آوردن تغییراتی در دستگاه که باعث ابطال گارانتی گردد.

به هر جهت ذکر این موارد برای آگاهی هرچه بهتر شما خالی از لطف نخواهد بود، اما شایان ذکر است که خدمت شما همراه وبسایت فدک تهویه عرض می کنیم که در صورتی که نیازمند خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست Trustدر محل هستید، می‌توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود با کارشناسان خبره فدک تهویه تماس حاصل کرده و از خدمات ما در منطقه مورد نظر خود بهره‌مند شوید.

 

تعمیر کولر گازی در کرج فدک تهویه
تعمیر کولرگازی تراست در کرج

برای انتخاب تعمیرکار کولر گازی تراست باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • تعمیرکار خود را از میان افرادی انتخاب کنید که با تکنولوژی های نوین آشنایی داشته باشند.
  • بهتر است تعمیرکار یا همان سرویسکار انتخابی شما، گواهی های مربوط به دوره های تخصصی دستگاه انتخابی شما مانند تعمیرکولر گازی تراست  یا همان اسپلیت را گذرانده باشد.
  • اگر در مجتمع های تعمیرگاهی، عبارتی با عنوان تعمیرگاه مجاز کولر گازی تراست یافتید، بهتر است تا آن تعمیرگاه را برای خدمات خود انتخاب کنید.
  • به هنگام بازرسی فنی و تعمیر دستگاه کولر گازی، متصدی تعمیر دستگاه باید تمامی نکات ایمنی لازم برای محافظت از خود و دستگاه را انجام دهد.

اعضای تیم فدک تهویه در انتخاب هوشمندانه تان به شما تبریک می‌گوید. مجموعه ما دارای تجربه چندیدن ساله در زمینه تعمیر کولرگازی تراست به صورت فوق تخصصی هستیم که با در اختیار داشتن بهترین سرویسکار کولرگازی تراست قول ارائه بهترین خدمات را می دهیم.

خدماتی که توسط فدک تهویه ارائه می شود شامل:

  • سرویس کولرگازی تراست
  • شارژ گاز کولرگازی تراست
  • تعمیرات کولر گازی تراست
  • نصب و جابجایی کولر گازی تراست
  • رفع آبریزی کولر گازی تراست
  • تعویض خازن کولر گازی تراست
  • رفع مشکلات برقی کولر گازی تراست
  • تعمیر و تعویض موتور فن آن
  • تعمیر و تعویض کمپرسور
  • تعمیر و تعویض برد داخلی و خارجی کولر گازی تراست

فدک تهویه مرکز مجاز تعمیر کولرگازی تراست فوری و با گارانتی می باشد که بهترین خدمات را در مناطق تحت پوشش خود ارائه میدهد.

چرا فدک تهوبه را برای دریافت خدمات کولر گازی خود انتخاب کنیم؟

زیرا ما سابقه طولانی و درخشانی در زمینه کاری خود داریم به طوری که تمام مشتریان قبلی ما از ما راضی بوده اند.

ما برای راحتی هرچه بیشتر شما در زمان تعیین شده توسط خودتان در محل حاضر می شویم و شما نیازی به حمل آن برای دریافت تعمیر کولرگازی تراست trust ندارید.

بهترین متخصص و تعمیرکار کولرگازی تراست با ما کار می کند و در سریع ترین زمان ممکن بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت به شما ارائه می کند.

تعمیر کاران کولر گازی ما کاری که به نفع شما باشد را انجام می دهد و ابتدا سعی در تعمیر قطعات نموده، چنانچه قطعه قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض آن می کند. تعمیر قطعات کاری تخصصی بوده که تعمیرکاران مجموعه ما با دانش بالا و به روز خود به خوبی آن را انجام می دهند. این مورد به شدت هزینه های شما را کاهش داده و به نفع شما می باشد.

در مناطق تحت پوشش ما برای ارائه نصب و تعمیر اسپلیت تراست ، ما بهترینیم، سابقه درخشان ما و رضایت مشتریان قبلی این ادعا را اثبات می کند.

نحوه خدمات رسانی گروه فنی فدک تهویه

  1. در هر زمان که شما با ما برای راه اندازی ،شارژ گاز ،سرویس و تعمیر کولرگازی تراست تماس بگیرید ما ابتدا شرح مختصری از عیب دستگاه شما را ثبت می کنیم.
  2. سپس کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان مراجعه، با شما  تماس می گیرند و شما زمان دلخواه خود را با ما هماهنگ می کند سپس در اسرع وقت متخصصان ما در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.
  3. تعمیرکار ابتدا با توجه به درخواست شما به کارشناسی و  برآورد هزینه می پردازد.
  4. سپس در صورت رضایت شما دست به کار می شود و در انتها لیست خدمات ارائه شده را به شما تحویل می دهد. پرداخت هزینه نیز در محل انجام کار صورت می گیرد.

شرکت معتبر فدک تهویه یک مرکز مجاز تعمیر کولر گازی تراست می باشد که انواع خدمات کولرگازی را توسط متخصص ترین تکنسین ها در سراسر تهران ارائه میدهد

بنابراین ابتدا شما باید از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما  با متخصصان ما ارتباط برقرار کنید.

خدمات رسانی کولر گازی تراست توسط فدک تهویه در چه مناطقی از تهران می باشد؟

برای ما فرقی ندارد در کدام منطقه تهران هستید مجموعه ما تنها مرکز مجاز نمایندگی تعمیرات کولر گازی تراست می باشد که در تمام مناطق تهران  از قبیل شمال ، جنوب ، شرق ، غرب ،در  اسرع وقت به صورت فوری و تخصصی خدمات رسانی می کند.

قیمت تعمیر کولر گازی تراست TRUST

نمی توان به طور کلی تعیین کرد که قیمت این خدمات چقدر است. قیمت خدمات فنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی هرچه یک فرایند فنی سخت تر و پیچیده تر باشد نیاز به دانش و مهارت بالاتری است که به طبع هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت.

برای همین توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت ها شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما خواهند بود تا درصورت تماس تلفنی شما را به صورت شفاف از آخرین تعرفه ها آگاه کنند.

سرویس کولر گازی تراست توسط سرویسکار فدک تهویه
سرویس کولرگازی تراست

شستشو و سرویس کولرگازی تراست

که شما در استفاده بهینه از تکنولوژی های نوین باید به آن توجه کنید، سرویس و بازرسی دوره‌ای از دستگاه است.

عملی که در همان ابتدای خرید نیز به شما توسط نمایندگی یا فروشگاه گوشزد می‌گردد و باید به آن بسیار توجه داشته باشید سرویس های مدوام دستگاه، برای دستگاه بسیار مفید است و باعث افزایش ظول عمر آن می شود.

نیازی نیست با شنیدن این مطالب فکر کنید که دستگاه شما به دلیل نیاز به سرویس های منظم، از برند بی کیفیتی است بلکه هر کولر گازی از هر برندی در دوره های زمانی مختلفی نیازمند استفاده از خدمات سرویس است.

به صورت کلی سرویس کولر گازی یا همان اسپلیت یک نوع پیشگیری از وارد آمدن خسارت های سنگین به دستگاه است و توجه به این مورد، برای شما از پرداخت هزینه های مضاعف تعمیر آن در آینده جلوگیری می‌کند.

پیامدهای عدم سرویس کولرگازی تراست Trust

  • میزان خنک‌ کنندگی اسپلیت نسبت به قبل کمتر می‌ شود.
  • باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می‌ شود.
  • زمانی که کولر رو روشن می‌کنیم، دوده سیاه پخش می شود
  • زمانی که داکت اسپلیت کار می‌ کند بوی نامطبوعی در محیط پراکنده می شود.
  • پنل داخلی داکت به علت مسدود شدن مسیر لوله، دچار آب‌ریزی می شود.
  • گاهی باعث سوختگی یا معیوب شدن کمپرسور داکت
  • می شود
  • فاصله پرتاب باد (محدوده‌ی خنک‌کنندگی داکت) نسبت به قبل کمتر می شود.

هزینه سرویس کولر گازی در قبال هزینه سنگین تعمیرات کولر گازی بسیار ناچیز است

انواع مختلف سرویس و بازرسی کولر گازی به شرح زیر می‌تواند باشد:

  • بازرسی سلامت ترموستات کولر گازی
  • بازرسی سلامت کندانسور کولر گازی و شستشوی آن
  • بازرسی سلامت شلنگ های کولر گازی
  • بررسی مخزن گاز
  • تخمین حجم گاز و در صورت نیاز شارژ آن
  • چک کردن فیلترهای هوایی دستگاه و پاک کردن آنها

شما می توانید تمامی موارد بالا را هنگام سرویس کولرگازی تراست خود از فدک تهویه دریافت کنید.

شارژ گاز کولر گازی trust توسط سرویسکار فدک تهویه
شارژ گاز کولرگازی trust

چرا شارژ گاز کولرگازی تراست کم شده است؟

ابتدا باید بدانید انواعی از دستگاه های تهویه مطبوع مانند کولر گازی برای کارکرد خود از گاز های فریونی استفاده می کنند.

کمبود یا نبود این گاز در کولر چرخه عملکردی دستگاه را مختل کرده و دستگاه عملکرد خود را از دست می دهد.

ممکن است نشتی هایی در دستگاه وجود داشته باشد. که باعث کم شدن گاز در کولر شده است. و باید ابتدا تعمیرکار ماهر  فدک تهویه محل نشتی را پیدا کند، سپس اقدام به شارژ گاز کولر گازی تراست trust یا همان اسپلیت کند.

علائم کمبود شارژ گاز اسپیلت تراست Trust

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند. مانند لوله ها و یا پنل داخلی.
  • کمپرسور به طور مدام کار می کند.
  • سیستم سرمای زیادی تولید نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند.
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود.
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود.
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود.
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.

چنانچه ای علائم را در دستگاه خود مشاهده کردید به سرعت برای شارژ کولرگازی تراست اقدام کرده و با نمایندگی تخصصی آن تماس بگیرید زیرا به تاخیر انداختن آن باعث خرابی ها و مشکلات بیشتری می شود که هزینه به مراتب بالایی جهت تعمیر کولر گازی تراست همراه است.

نصب کولر گازی تراست

جابجایی و نصب کولر گازی تراست به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آنها استفاده شده است. کاری به شدت تخصصی بوده .و باید توسط فردی متخصص انجام شود. تا تمام استاندارد های لازم رعایت شود. و باعث خرابی دستگاه در آینده نشود.

بسیاری از مشکلات کولر های گازی تراست به دلیل عدم نصب درست و اصولی آن ایجاد می شود. در نتیجه در انتخاب نصاب کولر گازی تراست خود دقت لازم را داشته باشید. برای این کار می توانید با متخصصین ما تماس گرفته و از دانش بالا و به روز آنها برای نصب کولر گازی خود بهره ببرید.

مشکلات رایج در کارکرد کولر گازی تراست:

  • عدم کارکرد مناسب کولر برای کاهش یا افزایش دمای محیط
  • خرابی داکت ها و اختلال در توزیع هوا در کولر
  • عدم کارکرد فن کولر گازی تراست
  • مشاهده آبریزش و نشتی در قسمت های مختلف کولر گازی
  • عدم کارکرد صحیح پنل فرمان
  • عدم کارکرد صحیح تایمر دستگاه
  • شنیده شدن صداهای نامتعارف از دستگاه
  • خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن دستگاه

گروه فنی فدک تهویه توانایی و تبحر لازم برای تعمیر کلیه مشکلات بالا را دارند شما در هر زمان که با یکی از عیب های بالا مواجه شدید سریعا می توانید با فدک تهویه مرکز مجاز سرویس و تعمیر و شارژ گاز اسپلیت تراست تماس بگیرید.

معرفی 10 مشکل شایع کولر گازی و آموزش رفع آنها

کولر گازی تراست ناگهان خاموش می شود. مشکل کجاست؟

دلایل متعددی را می توان برای مشکل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی تراست Trust نام برد. اما در اولین گام می توان برای بررسی این مشکل به سراغ آنالیز ترموستات رفت. وظیفه ترموستات خاموش کردن دستگاه درصورت رسیدن دما به حد نصاب معین می باشد.

درصورت خرابی ترموستات امکان شناسایی دقیق دما وجود نداشته و احتمال خاموشی ناگهانی کولر گازی وجود دارد. شاید یک دلیل دیگر هم این باشد که فیلتر های دستگاه کثیف شده اند. این امر سبب می شود که دستگاه فشار زیادی برای خروج هوای سرد  به خود بیاورد و ناگهان خاموش شود.ما بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی تراست را ارائه میدهیم.

ارائه خدمات کولر گازی تراست توسط گروه فدک تهویه
خدمات کولر گازی تراست

آیا کولر گازی تراست روشن نمی شود؟

این امر هم ریشه در دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. اولین گام این است که برق کشی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. گام بعدی این است که کمپرسور دستگاه بررسی شود. درصورت عدم وقوع اورلود کولر گازی ممکن است که دستگاه روشن نشود. خازن دستگاه نیز باید از سوی فردی آگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر خازن دچار سوختگی شده باشد. امکان روشن شدن دستگاه وجود ندارد.

مجموعه فدک تهویه اماده ارائه کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی تراست به شما می باشد.

دلیل آبریزی کولر گازی تراست چیست؟

یخ زدگی کولر یکی از اصلی ترین دلایلی است که سبب آبریزش  آن می شود. اگر پس از یخ زدگی دستگاه خاموش شود و یخ درون آن آب شود دستگاه دچار آبریزش می  شود. اگر لوله های کولر دچار شکستگی شوند نیز بروز همچین مشکلی را مشاهده خواهید کرد . در این حالت یا باید لوله شکسته را تعویض کرد. و یا در صورت امکان باید به سراغ تعمیر آن رفت.

بهتر است این کار را به نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست واگذار کنید.

چرا سرمای کولر گازی تراست کم شده است؟

دلایل زیادی ممکن است. باعث ایجاد این مشکل شده باشد. و عیب یابی دقیق آن باید توسط فردی متخصص انجام شود.

دلایلی که ممکن است. باعث ایجاد این مشکل شده باشد.متنوع هستند به عنوان نمونه ممکن است:

  • کمپرسور دچار اختلال عملکردی شده باشد
  • گاز کولر گازی تراست کم شده باشد
  • ترموستات دستگاه دچار مشکل شده باشد
  • سوراخ های فیلتر مسدود شده باشند
  • بورد کولر گازی دچار اشکالاتی شده باشد

شما می توانید از مجموعه فدک تهویه جهت دریافت نمایندگی نصب ، شارژ گاز و سرویس و تعمیرات کولر گازی تراست با شماره 22385967 – 66583708 تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض برد کولر گازی تراست

برد الکترونیکی کولر گازی تراست حکم مغز دستگاه را داشته و کنترل قسمت های مختلف دستگاه را بر عهده دارد. از وظایف برد الکترونیکی می توان به روشن و خاموش کردن موتور، فن بیرونی، فن داخلی، کمپرسور و … اشاره کرد. حال اگر برد دستگاه دچار مشکل شود قطعات کولر گازی به درستی فرمان های لازم را دریافت نمی کنند در نتیجه کولرگازی به درستی عمل نمی کند.

یکی از خدماتی که گروه فنی فدک تهویه در تعمیر آن تخصص و مهارت بالایی دارد تعمیر برد کولرگازی تراست trust می باشد. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیرات برد گولر گازی تراست خود را  به نمایندگی تخصصی ما بسپارید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فدک تهویه
نمایندگی کولر گازی trust

تعویض خازن کولر گازی تراست

خازن دو صفحه موازی فلزی است که در بین آن ها لایه ای از عایق و یا هوا وجود دارد. این قطعه انرژی الکتریکی را حفظ می کند و همراه با مقاومت ها، در مدارات تایمینگ کاربرد دارد. خازن کولر گازی تراست یکی از قطعات مهم دستگاه می باشد که در صورت خراب شدن آن کولر گازی تراست سرمای کافی ندارد و یا حتی استارت نمی خورد تا روشن شود.

تعویض خازن کولر گازی تراست نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که حتما باید توسط یک سرویسکار کولر گازی تراست ماهر و حرفه ای که دانش لازم در این زمینه را دارد انجام شود تا آسیبی در آینده به دستگاه شما وارد نشود.

شما می توانید با اطمینان و آرماش خاطر تعویض خازن کولر گازی تراست خود را به گروه فنی فدک تهویه که دارای بیش از 10 سال سابقه کاری درخشان می باشد و نمایندگی تعمیرات کولرگازی تراست است بسپارید همچنین دارای باتجربه ترین تعمیرکار کولرگازی تراست است.

آموزش نحوه تعویض خازن کولر گازی

چه مواردی باعث برفک زدن کولر گازی تراست می شود؟

این مشکل دلایل زیادی دارد اما مهم ترین آنها، خرابی کمپرسور و کم بودن گاز کولر گازی تراست (trust) است.

مواردی که باعث خرابی کمپرسور کولر گازی تراست می شود بسیار اند مانند:

  • کثیف بودن کویل کندانسور
  • مشکلات مربوط به خازن
  • عدم سرویس منظم و به موقع کولرگازی تراستtrust
  • عدم تناسب دستگاه با محیط
  • نامناسب بودن محل نصب کولرگازی تراستtrust
  • نشتی مبرد کولر گازی تراست

مهم ترین ارور های کولر گازی تراست TRUSTچه مواردی هستند؟

هر دستگاه با نشان دادن. کد خطا مشکل خود را به صاحبش اطلاع می دهد. مهم ترین ارور کولر گازی تراست trust به شرح زیراند:

  • E1 : حسگر دستگاه دچار مشکل شده است.
  • E2 : دستگاه دچار سوختگی سنسور شده است.
  • E3 : ولتاژ دستگاه افزایش یافته است.
  • E4 : برد دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • E5 : بین یونیت داخلی و خارجی ایرادی وجود ندارد.
  • E10 : کمپرسور گازی دستگاه دچار مشکل شده است.
  • E13 : ولتاژی که به دستگاه وارد می شود مشکل دارد.
  • و ….

برخی دستگاه ها در بسته بندی خود دارای دفترچه ای هستند. که کد خطا ها را توضیح می دهد. اما اگر دستگاه شما این دفترچه را نداشته باشد می توانید در اینترنت با سرچ کد خطا این مشکل را بشناسید.

اما در هر صورت برای رفع ارورها باید اقدام به تعمیر فوری کولرگازی تراست خود کنید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

42 دیدگاه

  • باسلام.. ممنون وسیله بلوور تراست سی هزار میخوام… میتونم سفارش بدم.. استان کرمان سیرجان

  • سلام کولر ۳۶۰۰۰تراست دارم روشنش که میکنم بلوور داخل روشن میشه بعد از چند دقیقه نشانگر اتوماتیک چشمک میزنه و کولر خاموش میشه،موتور بیرون اصلا روشن نمیشه

    • سلام دوست عزیز بهتره از یک تعمیرکار بخواهید تا عیب دستگاه را از نزدیک تشخیص بده

  • سلام وقت بخیر
    اسپیلت ۱۸۰۰۰ دارم که وقتی روشن می کنم بعد از مدام خاموش و روشن میشه مگر اینکه برقش رو کامل قطع کنم راهنمایی بفرماید مشکل از کجاست
    ممنون

    • سلام دلیل کم شدن باد کولر گازی کثیفی دستگاه فیلتر هاش خازن فن و در نهایت هم خود فن میتونه باشه

  • سلام ما یک کولر گازی تراست خریداری کردیم ۶ سال پیش امسال زمستونخواستم پشت بوم رو ایزوگام کنن یکم جابه جاش کردن الان روشن میکنیم اصلا خنک نیست

    • سلام
      دوست گرامی احتمالا هنگامی که برای ایزوگام اجتیاج به جابه جایی کندانسور کولر گازی شما بوده این کار به صورت غیر اصولی انجام شده و باعت شده به قسمتی از لوله ها اسیب برسه که باید چک و ترمیم شود

    • سلام ممنون از سایت خوبتون من کولر تراست نویی را که چند سالدپیش خریده بودم ولی استفاده نکردم روشن کردم دو روز عالی بود و وحشتناک سرد میکرد یک دفعه امروز ظهر خواستم روشنش کنم از داخلش صدای جزجز اومد و برقها پرید و دیگه دستگاه روشن نشد ممنون میشم راهنمایی کنیید

  • دوست عزیز علت ریزش اب از پنل داخل چیه
    نه گرفتگی درین داره نه گازش کمه
    اصلا چرا باید اب بده بنظرتون

    • سلام
      نداشتن شیب کافی میتونه باشه اگه کولر خیلی ساله کار میکنه باز کن کارواش ببر تمیز بشه پشت پنل کانالش شاید گل گرفته باشه

  • سلام دوستان یه کولر ۳۰ هزار تراست گازش تکمیله فقط خاموش میشه خونه خیلی گرم میشه بعد روشن میشه علت چیه چرا موتور باید بعد یک ربع که خنک کرد خاموش بشه برای یکساعت؟؟؟

    • سلام
      این یعنی اینکه کمپرسور اورلود میکنه
      کندانسور شستشو بده
      فن رو چک کن از دور نیفتاده باشه
      دورو ور کندانسورتو خالی کن هوا خورش خوب باشه
      و سیکل از لحاظ گرفتگی چک کن

  • سلام خدمت اساتید کولر اسپلیت تراست سر کمپرسور جرقه میزنه و فیوز میپرونه.با اهم متر چک کردم یکی بود3/7و 2/5و1/4چند شماره بالا پائین هم میکنه هرسه ب هم راه میدن اتصال بدنه هم نداره امکان داره سوخته باشه

    • سلام دوست عزیز
      فیش های سر کمپرسور دربیار اگه فیوز نپرید کمپرسور مشکل داره البته اول فیوز چک کن

  • سلام .کولر بعد 1ساعت کار کردن کلا خاموش میشه انگاری با کنترل خاموش کرده باشی.
    علتش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

    • مشکل برق داری اوورلود می‌کنه فشار میاره رو برق اصلی سیم کشی و فیوز مربوط به پریز برق اصلی مشکل داره

  • دوستان سلام خدا قوت

    اسپیلت ۱۲هزار کندانسور پشت بام پنل سه طبقه زیر
    ب عبارتی ۱۰ متر ارتفاع+ حدودا ۴ متر افقی توی واحد

    بنظرتون جوابگو هست از نظر متراژ یا مشکل ساز میشه ؟؟؟

  • سلام بر اساتید محترم
    یه کولر 12000 هست فن بیرونی بعد از چند دقیقه از کار می افتاد فن نو انداختم باز همون مشکل رو داره دقیقا داغ میشه و از کار می افته دقیقا مثل فن قبلی خودش سیم کشی هم چک کردم درسته لطفا راهنمایی کنید

  • سلام به کلیه استادها وقت بخیر
    یک سوال داشتم
    من یک اسپیلیت ال جی سی هزار دارم
    لوله گازی که به کمپورسر میره باید برفک بزن یا نه خواهشمندم یک نفر اطلاع بده علتش از کمبود گاز یاچیزدیگر ممنونم

  • سلام کولر تراست ۲۴ پنجره ای هست بعد از یک ساعت پس از روشن کردن یه صدایی فش میده لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  • سلام خیسته نباشید کولر اسپلیت فن وکندانسور روشن میشه ولی بلور داخل منزل نمیچرخه بادست میچرخونم اهسته میچرخه 2الی 3 دقیقه کار میکنه دستگاه کاملا خاموش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام
      من احتمال زیاد می دم که مشکل از فن داخلی دستگاه می باشد
      اگر با دست چند دقیقه راه میفته باز وایمیسه خازن فن خرابه
      اگر رویه برده قبلیو بکن سیمهایه جدید و رو پایه قبلی لحیم کن اگر هم که جداست راحتتره ،فیشهارو بکن بزن به جدیده

  • سلام اگر کمپرسور ۱۹ آمپر برق .و فشار گاز نرمال .روی دستگاه نوشته ۹.۵ آمپر .مثل ساعت کار بکنه . دلیل آمپر زیاد برای چی میتونه باشه؟؟

    • سلام و درود
      لطفا کندانسور رو مبنی بر عاری بودن نسبت به گرد و عبار بررسی و کنترل کنین و نیز دور فن کندانسورتون ممکنه کم باشه
      عمده موارد اولیه ایناست
      همچنین کند بودن ودرست تهویه نکردن کندانسور .گرفتگی فین های کندانسور .گرفتگی فین های اوپراتور اینها چک شوند

  • سلام استاد عزیز
    کولر ۱۲ تراست گاز ۱۳۴ زدن
    حلا سیستم نیاز شستشو داره عایا؟؟؟یا اینکه گازش خالی کنم بعد وکیوم وگازگیری کنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *