فدک تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی تاچی در تهران و کرج

.نمایندگی تعمیر کولر گازی تاچی در سراسر کشور


آیا دستگاه کولر گازی تاچی TACHI در خانه و یا منزل شما خوب کار نمی کند؟ اصلا جای نگرانی و غصه نیست. هم اکنون فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی تاچی درخدمت شماست. شما عزیزان می توانید بهترین خدمات تعمیر کولر گازی تاچی را با مناسب ترین قیمت از ما دریافت کنید. آن هم با بالاترین سطح کیفیت که در کار بهترین تعمیرکار کولر گازی تاچی می بینید.

درصورت نیاز به سرویس دستگاه نیز جای نگرانی نمی باشند. چرا که سرویس کولر گازی تاچی TACHI هم توسط همکاران ما پذیرفته می شود. البته که برای امور دیگری چون شارژ گاز کولر گازی تاچی آن هم با قیمت مناسب و کیفیتی بالا می توانید روی ما حساب کنید.

6 دلیل اصلی بهترین بودن فدک تهویه

آیا برای شما هم سوال است که چرا برای تعمیر کولر گازی تاچی باید فدک تهویه را انتخاب کنید؟ مهم ترین این دلایل به شرح زیرند:

  • ما برای زمان شما ارزش قائلیم. بنابراین به محض تماس شما بهترین تعمیرکار و یا سرویسکار کولر گازی تاچی TACHI را خدمت شما اعزام می کنیم.
  • تا مدتها از بابت خراب نشدن دستگاه آسوده خاطر باشید. خدمات بالاترین سطح کیفیت را دارا هستند.
  • ما برای تعمیر دستگاه کولر گازی شما از قطعات اصل و شرکتی استفاده می کنیم.
  • دسترسی با ما و ارتباط با همکاران ما از طریق آسان ترین راه ها ممکن است. از تماس تلفنی گرفته تا فرم آنلاین و ایمیل.
  • حسن خلق و تعهد همکاران ما هنگامی که به شما خدمات را ارائه می کنند مثال زدنی است.
  • ما در سراسر تهران و کرج و به زودی در سایر شهر ها نمایندگی مجاز داریم.

فدک تهویه; نمایندگی حرفه ای تعمیر کولر گازی تاچی

دیگر نگران تاخیر در ارائه خدمات تعمیر اسپیلت تاچی TACHI نباشید. ما در سراسر تهران و کرج با تاسیس نمایندگی تعمیر کولر گازی تاچی, آماده ارائه بهترین خدمات فنی برای این دستگاه ها به شما عزیزان هستیم.

در مجموعه ما بهترین تعمیرکار و نیز زبده ترین سرویسکار کولر گازی تاچی مشغول به کار است. به همین دلیل شدیدا توصیه می کنیم که تعمیرات کولر گازی را از هیچ متخصص غیر از همکاران فدک تهویه نخواهید! به محض تماس شما همکاران ما پس از پرسش درباره مشکل دستگاه شما, برای تعمیر فوری خدمت شما می رسند.

فدک تهویه در حال تعویض کمپرسور کولر گازی تاچی توسط تعمیرکار متخصص
تعویض کمپرسور کولر گازی تاچی

تعمیر کولر گازی تاچی در محل

چرا بابت باز کردن و حمل دستگاه خود دارای نگرانی هستید؟ ما آماده تعمیرات کولر گازی تاچی آن هم در منزل شما هستیم. کافی است ابتدا با ما تماس بگیرید و درباره علائم خرابی دستگاه بگویید. همکاران ما ابتدا درباره مشکلات دستگاه از شما سوال می پرسند. سپس با حرفه ای ترین ابزار ها خدمت می رسند و خدمات نمایندگی تعمیر تخصصی کولرگازی تاچی TACHI را به شما ارائه می کنند.

نحوه ثبت درخواست خدمات کولر گازی تاچی از فدک تهویه

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولرگازی تاچی با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند.سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تصویه در محل صورت گرفته میشود.

سرویس و تعمیر کولر گازی آکسون

رایج ترین مشکلات کولر گازی تاچی

افراد به دلایل مختلفی ممکن است خدمات تعمیرات کولر گازی تاچی را درخواست کنند. اگر شما نیز شاهد عیوبی که در ادامه مطلب می گوییم هستید, همین الان با ما تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار را خدمت شما اعزام کنیم.

کمپرسور کولر گازی تاچی دستگاه دچار ایراد شده است!

اگر کمپرسور دچار سوختگی شده باشد, بدیهی است که چاره ای جز تعویض آن نیست. این را بدانید که نمی توان تعویض کمپرسور کولر گازی را از هرکسی درخواست کرد. چرا که این امر کاملا تخصصی می باشد.

اما همکاران ما در فدک تهویه آمادگی ارائه خدمات تعویض کمپرسور هستند. فاصله شما تا دریافت خدمات به بهترین شکل تنها یک تماس تلفنی است. این را بدانید که قیمت کمپرسور وابسته به عواملی مانند نوسانات ارز تغییر می کند.

فن اسپیلت دچار ایراد شده است!

درصورتی که فن داخلی ایراد پیدا کرده است, چاره ای جز تعویض آن ندارید. اما اگر فن بیرونی دستگاه عیب کرده است, احتمالا می توان آن را با تعمیر به روز اوّل بازگرداند. برای تعمیر فن کولر گازی تاچی TACHI می توانید همین الان با فدک تهویه تماس بگیرید.

بهترین تعمیرکار کولر گازی تاچی را خدمت شما اعزام خواهیم کرد. یادتان باشد قطعاتی مانند فن از قطعات تخصصی این دستگاه هستند. به همین دلیل نمی توان انتظار تعویض آن ها را از هرکسی داشت.

کولر گازی تاچی آبریزش دارد.

آبریزش کولر گازی مشکلی رایج است که دلایل مختلفی را داراست. مهم ترین این دلایل به شرح زیرند:

  • دستگاه دچار کمبود گاز شده است و اوپراتور آن زده است.
  • بدنه یا پوسته کولر گازی شکسته است.
  • سینی کولر گازی کثیف شده است.
  • مسیر تخلیه آب کولر گازی کیپ شده است.
  • پمپ دربن دستگاه سوخته است.

فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات سرویس و شارژ گاز و تعمیر کولر گازی تاچی را به شما عزیزان ارائه کند.

کولر گازی TACHI باد گرم می زند

قطعا کولر گازی را برای گرم کردن محیط در تابستان نمی خواهید! بنابراین باید بررسی شود که چرا کولر گازی در میان گرمای تابستان خودش گرما تولید می کند. مهم ترین دلایلی که سبب می شود دستگاه باد گرم تولید کند به شرح زیرند:

  • خازن دستگاه خراب شده است.
  • کمپرسور دستگاه دچار ایراد شده است.
  • گاز دستگاه کم شده است.
  • برد دستگاه ایراد پیدا کرده است!

هریک از موارد فوق به راحتی توسط همکاران ما در فدک تهویه قابل برطرف شدن هستند.

نصب کولر گازی تاچی توسط نصاب متخصص و حرفه ای فدک تهویه
نصب کولر گازی تاچی

قیمت تعمیر کولر گازی تاچی TACHI

مسئله ای که افراد خیلی هنگام خرابی دستگاهشان به آن فکر می کنند, هزینه ای است که باید بایت تعمیر دستگاهشان بپردازند است. این را بدانید که قیمت این خدمات وابسته به فاکتور هایی مانند سختی و یا آسان بودن برطرف کردن مشکل و البته نوع قطعه ای که خراب شده است, متغیر می باشد.

بهترین کار این است که ابتدا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل دستگاه را توضیح بدهید. در این صورت همکاران ما با توجه به توضیحات شما قیمت تقریبی را خواهند گفت.

ارور کولر گازی تاچی

هر دستگاهی به روشی با صاحب خود صحبت می کند. روش صحبت دستگاه های تهویه مطبوع آن هم درباره ایرادی که دارند, نمایش کد خطا می باشد. این کد ها ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی هستند و هریک معنای خاص خود را دارند. در مسیر تعمیرات کولر گازی تاچی همکاران ما این کد ها را بررسی کرده و متناسب با آن ها تصمیم می گیرند.

چه زمانی به تعمیر کولر گازی تاچی نیاز داریم؟

شاید گاها برخی از امور فنی دستگاه های فنی برای شما قابل انجام باشند. اما برخی امور فنی از سوی هرکسی قابل انجام نیستند. برای نمونه شارژ گاز دستگاه و یا تعویض فن و … اموری تخصصی هستند که نمی توانید انتظار برطرف شدن آن ها را از هرکسی داشته باشید. البته که تعمیر و بررسی برد را هم باید به موارد فوق سپرد. برای برطرف کردن مشکلات پیچیده کولر گازی خانه خود همین الان با فدک تهویه تماس بگیرید.

رفع مشکلات الکتریکی کولر گازی تاچی توسط فدک تهویه
رفع مشکلات الکتریکی کولر گازی تاچی

نصب و جا بجایی کولر گازی تاچی

به شما حق می دهیم که نگران حمل دستگاه های سنگینی مانند کولر گازی باشید. به علاوه اینکه باز کردن این دستگاه ها و نصب مجدد آن ها کار راحتی نیست. اما دیگر جای نگرانی نیست. همکاران ما به منظور جابجای و نصب کولر گازی تاچی TACHI در خدمت شما عزیزان هستند. برای دریافت بهترین خدمات کولر گازی تاچی همین الان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت خدمت برسند.

سرویس کولر گازی تاچی

اهمیت سرویس کولر گازی بر هیچ کس پوشیده نیست. دستگاه های تهویه مطبوع با گذشت زمان ممکن است گرد و غبار و آلودگی به خود بگیرند و این امر عملکرد آن ها را مختل می کند. از طرف دیگر قطعات با گذشت زمان فرسوده می شوند و به سختی و با فشار کار می کنند.

این موارد سبب کاهش کیفیت عملکرد دستگاه می شود. از طرف دیگر مصرف برق دستگاه افزایش یافته و البته که طول عمر دستگاه کاهش می یابد. اما با سرویس دوره ای دستگاه می توانید انتظار این را داشته باشید که دستگاه در خنک کردن محیط  به بهترین شکل کار کند.  در این مسیر قطعات قابل شست و شو باید شسته شوند و قطعات فرسوده باید بیرون روند و قطعات نو جایگزین شوند.

شارژ گاز کولر گازی تاچی

از مهم ترین دلایلی که سبب می شود دستگاه در خنک کردن محیط ناموفق باشد, کمبود مبرد در آن است. مبرد ماده ای گازی است که باید همواره به میزانی استاندارد در دستگاه وجود داشته باشد.

اما درصورتی که این گاز فریونی در دستگاه با کمبود مواجه شود, دستگاه در خنک کردن محیط ناتوان خواهد ماند. البته احتمال خرابی دستگاه در این صورت نیز بسیار بالا می رود. هم اکنون می توانید بهترین خدمات شارژ گاز کولر گازی تاچی TACHI را از ما دریافت کنید. همکاران ما خدمت شما خواهند رسید و میزان مبرد دستگاه شما را تنظیم خواهند کرد.

سخن آخر

به طور کامل درباره تعمیرات کولر گازی تولید تاچی برای شما صحبت کردیم. برطرف کردن عیوب دستگاه های تهویه مطبوع در زمان مناسب دارای اهمیت بسیاری می باشد. در غیر این صورت باید انتظار خرابی های گسترده تر, در کنار هزینه های هنگفت تر را داشته باشید. برای دریافت بهترین خدمات نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی تاچی همین الان با ما تماس بگیرید.

3.7/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *