تعمیرات داکت اسپیلت غرب تهران

تعمیرات داکت اسپیلت غرب تهران


داکت اسپلیت بخاطر برتری هایی که نسبت به کولر گازی معمولی دارد، با استقبال بیشتری رو به رو شده است. این دستگاه هم می تواند باد گرم تولید کند هم بدرد روز های گرم تابستان می خورد. به همین دلیل تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران بسیار پرتقاضا شده است.

برای استفاده ی درست و افزایش طول عمر این دستگاه باید بدانید بعد از راه اندازی داکت اسپلیت در غرب تهران باید چکار هایی انجام دهید. برای مثال شارژ آن چگونه و چند وقت یکبار باشد، سرویس کردنش را خودتان می توانید انجام دهید یا خیر و غیره.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران به این سوالات دقیق و تخصصی پاسخ خواهد داد.

فدک تهویه به عنوان نمایندگی مرکز مجاز شارژ گاز ،سرویس ،نصب ،تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران انواع مدل و برندها توسط با تجربه ترین تعمیرکار  اماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به صورت فوری و در محل همراه با ضمانت خدمات در 24 ساعت جهت رفع تمامی مشکلات دستگاه شما می باشد. کافی است با شماره 22385967 و 22385967 تماس بگیرید.

عکس

ارتباط با نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران کاری کاملا تخصصی ست و تعمیرکار لازم است دوره های آموزشی مختلفی دیده باشد همچنین باید با تجربه ی عملی زیادی دست بکار شود.

فدک تهویه نه تنها در این محیط بلکه در مناطق دیگر هم خدمات مربوط به تعمیر، نصب کولر گازی، شارژ و حتی سرویس آن را انجام می دهد. ما یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت در غرب تهران هستیم و هر ساعت از روز با مشکل مواجه شدید، پاسخگوی تمام سوالاتتان خواهیم بود.

سرویس داکت اسپلیت در غرب تهران

چنانچه ساختار داکت اسپلیت را بشناسید، متوجه خواهید شد چقدر تمیز کردن داکت اسپلیت در غرب تهران اهمیت داشته و از چه دردسر هایی جلوگیری خواهد کرد.

برای درک ساختار داکت اسپلیت قصد نداریم توضیحات تخصصی بدهیم اما با یک تعریف کلی مهم بودن سرویس کردن را شفاف خواهیم کرد.

داکت اسپلیت دو بخش دارد که یکی از آن ها وظیفه اش هواسازی ست. همان بخشی که درون ساختمان نصب شده است. کندانسور هم نام قسمت دوم است که جایش درون سازه نیست بلکه در نقطه ای بیرونی باید قرار بگیرد.

 نه تنها غرب بلکه کل تهران بخاطر جمعیت زیادی که دارد مملو از آلودگی هاست. تصور کنید هر روز بی نهایت تعداد خودروی شخصی و عمومی حجم زیادی دود را در آسمانی معلق می کنند که داکت اسپلیت شما نصب شده است. با این اوصاف باید بطور مرتب برای سرویس داکت اسپلیت در غرب تهران اقدام کنید تا علاوه بر اینکه همیشه هوای خنک و مطبوع داشته باشید، خسارات سنگین مالی هم حذف شود.

سرویس کردن کاری یک مرحله ای نیست؛ باید سالم بودن یا خراب بودن تک تک قطعات مشخص شود. شناسایی ایراد نیاز به تجربه ی عملی و دانش فنی زیادی دارد بنابراین سرویس کردن را فقط به متخصصان فدک تهویه بسپارید.

عکس

نصب داکت اسپلیت در غرب تهرانب

تعمیرات داکت اسپلیت در غرب تهران موقعی رخ می دهد که برای نصب داکت اسپلیت قوانین اصولی رعایت نشده باشد.

چرا نصب داکت اسپلیت در غرب تهران باید توسط متخصص انجام شود؟

  • کار با دست خالی یا ابزار های ساده که بیشتر افراد در منزل دارند هیچ وقت انجام نخواهد شد. این ابزار ها بسیار حرفه ای بوده و متخصصان از همه شان هنگام راه اندازی داکت اسپلیت در غرب تهران استفاده می کنند.
  • یک سری قوانین تعیین شده است که رعایت نکردنشان هم سبب می شود کولر گازی آن بازدهی لازم را نداشته باشد، از سویی دیگر انرژی بیشتری مصرف کند. این موضوع برای مالک اصلا بصرفه نیست!
  • قوانین نصب داکت اسپیلت همیشه یکسان نیست و با توجه به نوع دستگاه عوض می شود. در این میان مهم است دقیقا کولر گازی چقدر با زمین فاصله داشته باشد. همچنین تکنسین دیوار های خانه را بررسی کرده و تشخیص می دهد بهترین نقطه کجاست که ازین به بعد کمتر برای تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران مراجعه کنید.

عکس

شارژ گاز داکت اسپلیت در غرب تهران

تمام اجزای یک داکت اسپلیت برای خنک کردن هوا باری را بر دوش دارند و یکی از مهم ترینشان گاز است. بخشی از دستگاه به هر دلیلی ممکن است ترک بردارد. به این ترتیب با گذر زمان حجم استاندارد گاز کم و کمتر شده. در اینجاست که باید موضوع را به متخصصان فدک تهویه گزارش بدهید که خدمات مختلف از جمله شارژ گاز داکت اسپیلت در غرب تهران را انجام می دهند.

شارژ گاز داکت اسپلیت در غرب تهران چندین مرحله ی تخصصی دارد. برای مثال تکنسین ها در قدم اول از پمپ وکیوم استفاده می کنند تا هیچ هوای اضافه ای باقی نماند. اینکار نیاز به ابزار های تخصصی مانند گیج دوقلو دارد.

عکس

ایرادات شایع داکت اسپلیت در غرب تهران

گاهی اوقات دستگاه هوای گرم تولید می کند که دلیلش اصلا مشخص نیست. این تغییر بخاطر بی کیفیت بودن محصولات آن برند نیست و نباید تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران سبب شود فکر کنید یک دستگاه بی کیفیت خریده اید چون به مشکل خنک نکردن به راحتی حل می شود.

در زیر به علت ها اشاره می کنیم تا متوجه شوید موضوع آنقدر ها نگران کننده و پیچیده نیست.

  • لوله هایی که در درون دستگاه و بیرون از آن نصب شده اند، سوراخ شده و دیگر نمی توانند گاز را در خود نگه دارند.
  • احتمالا کندانسور کارش را خوب انجام نمی دهد یا در عملکرد الکتروموتور اختلال ایجاد شده است.
  • حجم گاز درون لوله ها کافی نیست.
  • ترموستات قادر نیست وظیفه اش را درست انجام دهد.

تکنسین های فدک تهویه یک به یک این اجزا را بررسی کرده و برای درست شدن همه شان راه حل های کارسازی سراغ دارند.

 

فشار باد داکت اسپلیت در غرب تهران ضعیف شده است

فدک تهویه در مرحله ی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران حتی میزان فشار بادی که دستگاه تولید می کند را بررسی می کند و در صورت ضعیف بودن حلش خواهد کرد.

سوالی که پیش می آید این است چه ایرادات فنی جلوی فشار باد را گرفته است؟

  • ترک خوردن لوله ها که در بالا درموردشان توضیح دادیم روی فشار باد تاثیر دارند.
  • فیلتر هوا آنقدر جرم گرفته و حجیم شده است که راه عبور باد هوا را سد کرده است.
  • گاهی اوقات تکنسین حین تعمیرات داکت اسپلیت در غرب تهران متوجه می شود اشکال از دریچه است.
  • از فن ها نباید غافل شد! اگر موارد بالا کاملا بدون ایراد بود، تکنسین سلامت فن را چک می کند. در مواقعی هوای خنک و پرفشار آماده است اما فن خراب نمی توان آن را به بیرون هدایت کند.

عکس

داکت اسپلیت به یکباره از کار افتاده است!

نه تنها داکت اسپلیت بلکه هر وسیله ی برقی دیگری اگر چند وقت یکبار پشت سر هم و بی دلیل خاموش روشن شود، قطعا صدمه خواهد دید و نباید این موضوع را نادیده گرفت.

مرحله ای اول تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران عیب یابی ست:

  • آلوده شدن فیلتر ها در این اتفاق هم نقش مهمی دارند، آن ها باد را در پشت خود نگه می دارند در نتیجه فشار به دستگاه آمده و بیکباره برقش قطع می شود.
  • متخصص اوضاع یونیت داخلی را می سنجد و اگر فریز شدن مشاهده کرد، مطمئن می شود علت خاموش شدن همین یخ زدگی بوده است.
  • داخل داکت اسپلیت قطعه ای به اسم برد کنتلر وجود دارد که از اسمش پیداست بخشی از عملکرد دستگاه را کنترل می کند.

بله! برد کنتلر مشخص می کند کی دستگاه خاموش شود و چه زمان دوباره بکار بیوفتد. اگر این چرخه خودکار و بی دلیل رخ داد، باید به سلامت قطعه شک کرد.

عکس

ایجاد سر و صدای زیاد داکت اسپلیت در غرب تهران

مشتریان موقعی که برای تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران مراجعه می کنند، اعلام می کنند داکت اسپلیت منزلشان کاملا درست است و هیچ ایرادی از خود نشان نداده اما بتازگی صدا های اضافه تولید می کند.

علت به احتمال زیاد یکی از موارد زیر است:

  • فردی که داکت اسپلیت را نصب کرده است، کار را اصولی انجام نداده و حالا بعد از مدتی نتیجه اش نمایان شده است.
  • فن یکی از قطعات متحرک است و اگر صدمه دیده باشد، قطعا سر و صدا می کند.
  • درون دستگاه از پیچ و مهره هایی استفاده شده که نیاز به سفت شدن دارند.
  • وقت روغن کاری رسیده و این یکی از کار هایی ست که حین تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران انجام خواهد شد.

هوای پخش شده بوی آزار دهنده ای می دهد

وظیفه ی داکت اسپلیت این است بوی تمیزی تحویلتان دهد پس به هیچ عنوان اگر بوی بد به مشامتان رسید، آن را طبیعی ندانید.

  • یک سری لوله ها در دستگاه کار گذاشته اند که مسئول تخلیه کردن هستند. آن ها مدتی ست کارشان را درست انجام نداده و مقداری آب گندیده در خود نگه داشته اند.
  • گاهی اوقات لوله های تخلیه سالم می باشند اما فیلتر های یونیت خارجی کار را خراب کرده و این وضعیت زننده را بوجود آورده اند.
  • به هر دلیلی زیاد از حد از موتور کار کشیده شده است بدین ترتیب دمای بدنه اش بسیار افزایش یافته طوری که بوی خاصی از خود تولید کرده است.

عکس

باد دستگاه به اندازه ی کافی گرم نیست

داکت اسپلیت ها فقط برای خنک کردن محیط ساخته نشده اند بلکه قادرند گرمای لذت بخشی در زمستان ایجاد کنند. گرم کردن هم گاهی اوقات با اختلال رو به رو می شود.

  • کویل های آب گرم به درستی در جای خود قرار نگرفته اند بنابراین نمی توانند وظیفه شان را درست انجام دهند.
  • سطح گاز پایین آمده که در قسمت شارژ کولر گازی درموردش صحبت کردیم.
  • وظیفه ای اصلی ترموستات این است به دستگاه دستور دهد گرما تولید کند. اگر از کار بیوفتد پس دستوری هم در کار نخواهد بود!
3.6/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *