فدک تهویه مرکز مجاز نمایندگی تعمیرات کولر گازی بکو

مرکز مجاز نمایندگی تعمیرات کولر گازی بکو


آیا مشکلات کولر گازی بکو شما را کلافه کرده است؟ دیگر نگران نباشید. فدک تهویه درخدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیر کولر گازی بکو را در سریع ترین زمان به شما ارائه کند. آن هم با بهترین تعمیرکار کولر گازی بکو که به رفع ایرادات انواع این دستگاه ها واقف است.

همچنین به منظور ارتقای عملکرد دستگاه کولر گازی منزلتان می توانید خدمات سرویس کولرگازی بکو را از ما دریافت کنید. آیا کولر گازی شما نمی تواند محیط را به خوبی سرد کند؟ آیا سطح شارژ دستگاه پایین آمده است؟ همین الان می توانید خدمات شارژ گاز کولر گازی بکو را نیز از ما دریافت کنید. برای دریافت بهترین این خدمات همین الان با ما تماس بگیرید تا خدمات فوری به شما ارائه کنیم.

مزایای تعمیر کولر گازی بگو با فدک تهویه

ممکن است بسیاری از مجموعه های فنی دیگر خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی بکو را ارائه کنند. نکته اینجاست که فدک تهویه بدلیل مزایایی که خدماتش داراست, با بقیه مجموعه ها متفاوت است.

در ادامه درباره مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی بکو  که توسط فدک تهویه ارائه می شوند صحبت خواهیم کرد.

بهترین کیفیت خدمات

این را بدانید که بهترین تکنسین و سرویسکار کولر گازی بکو با ما کار می کند. افرادی که دارای دانش فنی بسیار بالا و تجربه زیاد در این عرصه هستند. آن ها با یک نگاه عیب دستگاه شما را کشف کرده و در سریع ترین زمان ایراد آن را برطرف خواهند کرد.

همین الان می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما خدمت شما برسند. آن هم با نهایت خوش قولی و تعهد کافی. فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو در خدمت شماست تا بهترینه این خدمات را به شما ارائه کند.

برخورداری از بهترین کادر متخصص

آیا برای سرویس کولر گازی نیاز به بهترین سرویسکار کولر گازی بکو دارید؟ آیا تنها بهترین تعمیرکار کولر گازی بکو می تواند برای شما کارامد باشد؟ همین الان گوشی تلفن را بردارید تا حرفه ای ترین افراد را خدمت شما اعزام کنیم. اعتماد مشتری اصلی ترین سرمایه ماست. به همین دلیل از بهترین افراد در مجموعه خود کمک می گیریم.

قیمت مناسب خدمات

منظور ما از قیمت مناسب الزاما قیمت بیش از اندازه پایین نیست. چرا که هزینه های بیش از اندازه پایین ممکن است مشتری را دچار سوتفاهم کند و فکر پایین بودن کیفیت خدمات را در سر او بندازد.

اما نسبت به کیفیت خدمات قیمت بسیار مناسبی را درنظر گرفته ایم. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم بهترین خدمات تعمیر کولر گازی بکو را از ما بخواهید! برای تعمیر تخصصی کولر گازی بکو آن هم با مناسب ترین قیمت خدمت شما خواهیم رسید.

تنوع بالای خدمات

فرقی نمی کند در خانه و یا یا محل کار خود از کدام دستگاه تهویه مطبوع استفاده می کنید. تفاوتی ندارد که برند تولید کننده دستگاه چیست؟ ما تنوع بالایی از خدمات فنی مربوط به این دستگاه ها را ارائه می کنیم. برای نمونه می توان به خدمات زیر اشاره کرد:

  • تعمیر کولر گازی یا اسپلیت بکو
  • شستشو نگهداری کولر گازی بکو
  • نصب و جا به جایی کولر گازی بکو
  • شارژ گاز اسپلیت بکو
  • تعویض کمپرسور کولرگازی بکو
  • تعمیر و تعویض برد کولرگازی بکو
  • رفع آبریزی کولرگازی بکو
  • تعویض خازن اسپلیت بکو

همین الان با ما تماس بگیرید تا بهترین این خدمات به شما عزیزان ارائه شود.

عیب یابی کولر گازی بکو توسط تکنسین های فدک تهویه
عیب یابی کولر گازی بکو

قیمت خدمات تعمیر کولر گازی بکو با فدک تهویه

طبیعی است که افراد درباره قیمت خدمات فنی از کارشناسان ما سوال بپرسند. به طور کلی چند عامل در تعیین قیمت خدمات تعمیر کولر گازی بکو نقش دارند. مهم ترین این عوامل به شرح زیرند:

  • میزان سختی و یا آسانی کار. اگر تعمیر قطعه کار راحتی باشد بدیهی است که هزینه پرداختی شما کمتر خواهد بود.
  • نوع قطعه ای که خراب شده است. کولر گازی دستگاه پیچیده ای است و از قطعات مختلف متشکل می باشد.
  • نوع خدماتی که درخواست دارید. فرق است بین خدمات شارژ گاز و یا تعمیر اسپلیت بکو.

همین الان گوشی تلفن را بردارید تا در سریع ترین زمان بهترین تعمیرکار اسپلیت بکو را خدمت شما ارسال کنیم.

مهم ترین مشکلات کولر گازی بکو

ایرادات مختلفی ممکن است در کولر های گازی بروز کنند. به همین دلیل یک تعمیرکار کولرگازی بکو که از تجربه کافی برخوردار است, باید توانایی برطرف کردن هریک از این موارد را داشته باشند. در ادامه درباره مهم ترین ایرادات کولر گازی بکو برای شما صحبت خواهیم کرد.

کولر گازی بکو کار نمیکند

 این مورد دارای دلایل مختلفی می باشد. مهم ترین این دلایل و راه حل آن ها به شرح زیرند:

  • تایمر دستگاه فعال است: ابتدا به تایمر دستگاه دقت کنید و سپس درصورت فعال بودن آن را غیرفعال کنید.
  • عدم اتصال به منبع برق : اتصال یک دستگاه به منبع برق کاری بسیار راحت است. پس این مورد را به خوبی بررسی کنید.
  • نوسان کردن جریان برق و مشکلات فیوز : درصورتی که فیوز شما دچار ایراد شده است آن را مجدد تنظیم و وصل کنید.
  • باتری ریموت کنترل را بررسی کنید : ممکن است بعد از چندی استفاده باتری خالی از محتویات خود شده باشد.

اسپلیت بکو بوی نامطبوع می دهد

این مورد ممکن است بدلیل تجمع مواد مختلف در دستگاه رخ بدهد. احتمال دارد ریشه این بوی بد منسوجات داخل خانه باشند. یا اینکه یونیت بیرونی دستگاه بوی بد را به بیرون از خانه انتقال می دهد.

ابتدا فیلتر ها و مبدل های حرارتی را بررسی کرده و سپس تغییرات را بررسی کنید. سپس نگاهی به لوازم خانه بندازید و بررسی کنید که ریشه بوی نامطبوع کدام است.

دلیل برفک زدن لوله های کولر گازی چیست؟

بازده عملکرد دستگاه کافی نیست

دلایل مختلفی را برای این مشکل می توان ذکر کرد که مهم ترین آن ها به شرح زیرند:

  • فیلتر های هوا دچار غبار گرفتگی شدید شده اند. به همین دلیل باید آن ها را تمیز کرد.
  • احتمالا دریچه گردش هوا مسدود شده است. این ساختار را خالی از هرگونه آلودگی کنید.
  • دمای دستگاه نامناسب تنظیم شده است. به همین دلیل متناسب با دمای اتاق, دمای عملکرد دستگاه را تنظیم کنید.

به منظور دریافت بهترین خدمات از نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو یا همان اسپلیت همین الان با ما تماس بگیرید.

تعویض کمپرسور کولر گازی بکو توسط تعمیرکار فدک تهویه
تعویض کمپرسور کولر گازی بکو

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو در تمام مناطق تهران

ما به منظور راحتی شما عزیزان کلیه خدمات کولر گازی یا اسپلیت بکو را در سراسر تهران ارائه می کنیم. آن هم توسط افرادی کاربلد که عین آب خوردن مشکلات کولر گازی را ارائه می کنند.

در این صورت برای دریافت خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی بکو بیش از اندازه معطل نخواهید شد. اگر به دنبال دریافت خدمات حرفه ای از نمایندگی تعمیرات کولر گازی یعنی فدک تهویه هستید فاصله شما تنها یک تماس تلفنی است.

سرویس کولرگازی بکو را در اول فصل فراموش نکنید

دستگاه های تهویه مطبوع باید در بازه های زمانی معین سرویس شوند. که معمولا بهترین فاصله های زمانی برای سرویس اسپلیت بکو فواصل زمانی 6 ماهه هست. با سرویس کردن کولر گازی, دستگاه شما به روز اولش نزدیک می شود. به همان اندازه تمیز و دقیقا همان میزان دارای عملکرد حرفه ای. دیگر دستگاه شما گرد و غباری ندارد که جلوی عملکرد حرفه ای اش را بگیرد. دستگاه بدلیل برخورداری از قطعات نو با بالاترین سطح کیفی کار می کند.

 بدلیل عدم ورود فشار به دستگاه مصرف برق شما هم تعدیل می شود. تمامی این موارد باعث می شوند که طول عمر دستگاه شما زیاد بماند. هم اکنون می توانید بهترین خدمات سرویس کولرگازی بکو را از فدک تهویه درخواست کنید. به محض تماس شما بهترین سرویسکار کولر گازی بکو را خدمت شما اعزام می کنیم. در این صورت دستگاه عین روز اوّل کار خواهد کرد.

به مقدار شارژ گاز کولر گازی بکو اهمیت بدهید

اگر قرار است که یک دستگاه تهویه مطبوع به خوبی محیط را سرد کند, پس باید از نظر ماده سرد کننده به خوبی تامین بشود. کولر گازی هم از یک ماده ای با همین فاز به نام مبرد برخوردار هستند. این ماده همواره باید به میزانی استاندارد و مناسب در دستگاه باشد.

به طوری که کمبود آن تبعاتی مانند خرابی دستگاه و یا عدم کارکرد درست آن را به عهده دارد. هم اکنون همکاران ما در فدک تهویه به دنبال شما هستند تا شارژ گاز کولرگازی بکو یا اسپلیت را بی دردسر برای شما انجام دهند. پس در کنار تعمیرات کولر گازی بکو این خدمات هم به خوبی برای شما ارائه می شود.

ارورهای کولر گازی بکو

جابجایی و نصب کولر گازی توسط نصاب حرفه ای فدک تهویه
نصب کولرگازی بکو

نصب و جابجایی کولر گازی بکو را به نصابان ما بسپارید

خدمات ما فقط به سرویس و یا تعمیرات کولر گازی بکو محدود نمی شود. بلکه ما برای جابجایی و نصب کولرگازی بکو هم در خدمت شما هستیم. متاسفانه گاهی اوقات افراد با نابلدی به دنبال باز کردن دستگاه های تهویه مطبوع می روند.

این درحالی است که در این صورت احتمال آسیب دیدن دستگاه بسیار بالاست. به علاوه اینکه حمل این دستگاه ها نیز کار سختی است. اما این را بدانید که همکاران ما در فدک تهویه برای نصب و جابجایی دستگاه های کولر گازی نیز در خدمت شما هستند.

تعمیر فوری کولر گازی بکو

هیچ کس نمی خواهد بیش از اندازه گرما را متحمل شود. به همین دلیل ما خدمات فوری کولر گازی بکو را به بهترین شکل ارائه می کنیم. به طوری که در سراسر تهران و کرج با برخورداری از تعمیرکاران حرفه ای خدمت شما می رسیم و ایراد دستگاه شما را برطرف می کنیم.

سخن آخر

در این مطلب درباره بهترین خدمات تعمیر کولرگازی بکو برای شما توضیحاتی را ارائه کردیم. کولر گازی از دستگاه های رایجی می باشد که در خانه و یا محل های شغلی مختلف دیده می شود و برای سرد کردن محیط توسط آن ها نیاز است که سرویس و یا تعمیر و البته شارژ گاز  و نصب آن ها جدی گرفته شود.

2.7/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام.دوستان عزیز کولر بکو گاز که میزنم فشار بجای بالا رفتن پایین میاد زیر صفر مثل حالت وکیوم علت چی میتونه باشه

    • سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد مشکل کولر شما در گرفتگی لوله مویی می باشد لطفا گرفتگی مسیر را چک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *